M'n kamer is gelukkig wel lekker warm. Alleen de keuken en de badkamer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hier is het lekker warm, dus geen olie voor mij
Dan zet je de hele dag de oven en de warme douche aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n kamer is gelukkig wel lekker warm. Alleen de keuken en de badkamer niet![]()
Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar je kan winzip ook gewoon downloaden hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Soempie het volgende:
op winzip.com kun je het alleen kopen
Is reeds gebeurdquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar je kan winzip ook gewoon downloaden hoor
Nes, heb je honger?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef Nesle het volgende:
En ik ben eindelijk over de 2000 posts heen
SHEEEEEEP HAAL DIE OLIEBOLLEN UIT MN GEZICHT!![]()
![]()
Ik heb net 3 oliebollen opgegeten!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nes, heb je honger?
ok, ik haal ze weg
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een klein vreetzakje hè.
Ik lebber alleen aan de oliebollen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef Supersheep het volgende:
En waarom ben je dan zo aan het lebberen hè!![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gadverdamme, mensen die aan oliebollen lebberen maar ze niet opeten!
Lekker joh!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gadverdamme, mensen die aan oliebollen lebberen maar ze niet opeten!
Heeee hoe was het in Groningen? En Stan nog gezien?quote:
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk inquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dan plakt de poedersuiker vervolgens beter![]()
Was wel gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeee hoe was het in Groningen? En Stan nog gezien?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus als ik het goed heb storen jullie je aan al die vragen in de Algemene Kennis Quiz.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
Was wel gezelligHeb Stan niet gezien!
![]()
Ik maar bellen... Hij maar slapen!quote:
Wat een sufferd, dat hij je zo mis is gelopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik maar bellen... Hij maar slapen! Hij baalde er zelf ook wel flink van, maar hij had die slaap gewoon nodig!
Maar ik ga volgende week waarschijnlijk weer naar Groningen, dus komt wel goed
de akqquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ik heb het denk ik nooit zo goed begrepen.
Maar wat is de connectie tussen Jojooor en Stanley?
Wij vinden elkaar lief... Heel erg lief zelfs!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ik heb het denk ik nooit zo goed begrepen.
Maar wat is de connectie tussen Jojooor en Stanley?
Ohquote:
Hebben we ook hoor...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat Jojoor en Stan een relaasie hadden ofzo
ja zie, dat dacht ik al! want toen jij mij had geadopt, zat stan ook meteen met de opvoeding enzoquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja zie, dat dacht ik al! want toen jij mij had geadopt, zat stan ook meteen met de opvoeding enzo
Nuttige tip inderdaad. Maar waarschijnlijk alleen nuttig voor jouw autoquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tip voor Soempie:
Meng je pindaolie met wat petroleum. Dan stolt het niet meer zo.
quote:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws van Saddam?![]()
Oja: Hoi!![]()
Toen ik het zag... werd ik misselijk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.
Wel begrijpelijkd dat ze het zo "plotseling" gedaan hebben. Dan voorkom je lompe uitbraakacties en aanvallen.
Ja alleen dat hij de strop om zn nek kreeg en dat hij later dood was... Opzich niks extreems ofzo, maar ik was net wakker en dat is niet wat je het eerst wil zien...quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Welke heb je gezien dan?
Op zich wel maar dan wordt de verleiding om op te zoeken enorm groot en valt dat ook slecht te controleren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef barney74 het volgende:
zou het een leuk idee zijn om een soort afsluitende jaarquiz samen te stellen, waarbij iedereen thuis rustig de vragen kan beantwoorden (en dan opsturen of de antwoorden controleren in een speciaal topic na een bepaalde datum)? Nu is het eigenlijk een beetje vertekend, die ranglijst. Hoe langer je aanwezig bent, hoe meer kans op veel punten.
Ja, maar ik denk dat we wel weten wie het eerlijk zal spelen en wie niet....en qua tijd zou het te doen moeten zijn, ik heb nu verder toch weinig te doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich wel maar dan wordt de verleiding om op te zoeken enorm groot en valt dat ook slecht te controleren.
En daarbij komt het idee een beetje laat
Jij maakt de vragen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:03 schreef barney74 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat we wel weten wie het eerlijk zal spelen en wie niet....en qua tijd zou het te doen moeten zijn, ik heb nu verder toch weinig te doen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Ben nogal brak van 2 dagen stappenVandaag maar even uitrusten en dan morgen oud en nieuw feest bij mij thuis
Wat gaan jullie doen met oud & nieuw?
Om 15:00 begint er een borrel in mijn stamkroeg waar men een fooienpot neerzet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Ben nogal brak van 2 dagen stappenVandaag maar even uitrusten en dan morgen oud en nieuw feest bij mij thuis
Hey MaJo!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Kijk..zho hoort hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey MaJo!
Ik ga morgen beetje knallen buiten denk ikEn dan 's avonds aan de Stassen wijn
En dan komt er een vriendin langs dus die gaat ook Stassen drinken. Om 00:45 ga ik richting stad met een grote groep mensen en dan feesten! Vorig jaar was ik om 10 uur thuis!
![]()
Jeequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bij jou oud en nieuw vieren
Gaat gezellig worden
Dat klinkt als een gezellige avondquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om 15:00 begint er een borrel in mijn stamkroeg waar men een fooienpot neerzet.
Dan worden de laatste restjes opgemaakt (vaten leeg, flessen leeg). En dan mag je zelf kijken wat je betaald. Dus daar ga ik even langs.
Dan om 17:00 gaan we met z'n allen bij een vriend thuis zitten eten, drinken, feesten en na 00:00 naar een feest in de lokale danstent met wellicht nog een afzakkertje om 4-5u in eerder genoemde kroeg.
Zo ongeveer dus
Overigens..had je nog nagevraagd over het uploaden van dat filmpje?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey MaJo!
Ik ga morgen beetje knallen buiten denk ikEn dan 's avonds aan de Stassen wijn
En dan komt er een vriendin langs dus die gaat ook Stassen drinken. Om 00:45 ga ik richting stad met een grote groep mensen en dan feesten! Vorig jaar was ik om 10 uur thuis!
![]()
Wordt absoluut gezellig. We zijn met 15 man ofso en iedereen neemt wat te eten mee. Mijn zelfgemaakt soep staat nu te kokenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezellige avondWij gaan eerst met een kleine groep bij ons thuis eten, daarna komen er meer mensen langs dus dan wordt het slempen
Heb er zin in
Al moet ik nu even niet aan alcohol denken
Als het niet lukt kun je het altijd nog een keertje op CD meenemen naar de quizquote:Edit: ben vergeten te vragen van het filmpjeMaar ga ik zeker doen
Bij ons neemt (als het goed isquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt absoluut gezellig. We zijn met 15 man ofso en iedereen neemt wat te eten mee. Mijn zelfgemaakt soep staat nu te koken
Ben benieuwd tot hoe laat de meesten het uit gaan houden
[..]
Als het niet lukt kun je het altijd nog een keertje op CD meenemen naar de quiz
PS: King Kahn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |