M'n kamer is gelukkig wel lekker warm. Alleen de keuken en de badkamer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hier is het lekker warm, dus geen olie voor mij
Dan zet je de hele dag de oven en de warme douche aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n kamer is gelukkig wel lekker warm. Alleen de keuken en de badkamer niet![]()
Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar je kan winzip ook gewoon downloaden hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Soempie het volgende:
op winzip.com kun je het alleen kopen
Is reeds gebeurdquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar je kan winzip ook gewoon downloaden hoor
Nes, heb je honger?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef Nesle het volgende:
En ik ben eindelijk over de 2000 posts heen
SHEEEEEEP HAAL DIE OLIEBOLLEN UIT MN GEZICHT!![]()
![]()
Ik heb net 3 oliebollen opgegeten!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nes, heb je honger?
ok, ik haal ze weg
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een klein vreetzakje hè.
Ik lebber alleen aan de oliebollen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef Supersheep het volgende:
En waarom ben je dan zo aan het lebberen hè!![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gadverdamme, mensen die aan oliebollen lebberen maar ze niet opeten!
Lekker joh!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gadverdamme, mensen die aan oliebollen lebberen maar ze niet opeten!
Heeee hoe was het in Groningen? En Stan nog gezien?quote:
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk inquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dan plakt de poedersuiker vervolgens beter![]()
Was wel gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeee hoe was het in Groningen? En Stan nog gezien?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus als ik het goed heb storen jullie je aan al die vragen in de Algemene Kennis Quiz.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
Was wel gezelligHeb Stan niet gezien!
![]()
Ik maar bellen... Hij maar slapen!quote:
Wat een sufferd, dat hij je zo mis is gelopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik maar bellen... Hij maar slapen! Hij baalde er zelf ook wel flink van, maar hij had die slaap gewoon nodig!
Maar ik ga volgende week waarschijnlijk weer naar Groningen, dus komt wel goed
de akqquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ik heb het denk ik nooit zo goed begrepen.
Maar wat is de connectie tussen Jojooor en Stanley?
Wij vinden elkaar lief... Heel erg lief zelfs!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ik heb het denk ik nooit zo goed begrepen.
Maar wat is de connectie tussen Jojooor en Stanley?
Ohquote:
Hebben we ook hoor...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat Jojoor en Stan een relaasie hadden ofzo
ja zie, dat dacht ik al! want toen jij mij had geadopt, zat stan ook meteen met de opvoeding enzoquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja zie, dat dacht ik al! want toen jij mij had geadopt, zat stan ook meteen met de opvoeding enzo
Nuttige tip inderdaad. Maar waarschijnlijk alleen nuttig voor jouw autoquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tip voor Soempie:
Meng je pindaolie met wat petroleum. Dan stolt het niet meer zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |