Ahquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, als ik er uit zou zien als jij dan stond het in elk geval niet op m'n goede voornemens voor 2007 lijstje
Dan helpt vroeger naar bed gaan niet hoor...dan moet je juist later thuis komenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef Soempie het volgende:
Vandaar het: vaker naar de kapper, vroeger naar bed en het afvallen
het vroeger naar bed is omdat ik er op het moment uit zie alsof ik al een half jaar niet geslapen hebquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan helpt vroeger naar bed gaan niet hoor...dan moet je juist later thuis komen
Dán is het wellicht verstandigquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
het vroeger naar bed is omdat ik er op het moment uit zie alsof ik al een half jaar niet geslapen heb![]()
Hee, jou ken ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:53 schreef U96 het volgende:
Is het zo erg dan?
Nee, als je in pak gaat ben ik vast banger voor jouquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, als je in pak gaat ben ik vast banger voor jou![]()
Ja, ik vond het allemaal ontzettend goed. Maar met dat ene nummer was ik wel het meest blijquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zou zomaar kunnen
Overigens: hoe staat het met de muziekcollectie?
Hoe bedoel jequote:
Ja, kut, die was donderdag toch opquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens Simon gekeken. Vond ik erg leuk!Neleos
Simon is een fijn filmpje ja. Zwaar onderwerp enzo, maar wel licht gebracht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens Simon gekeken. Vond ik erg leuk!Neleos
Ja maar ik had 'm opgenomenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, kut, die was donderdag toch op
Die heb ik dus gemist
Donderdag was ik naar Deja Vu.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Simon is een fijn filmpje ja. Zwaar onderwerp enzo, maar wel licht gebracht.![]()
ja, was okequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik had 'm opgenomen
Deja Vu..is dat wat?
Goed, heb zin in 2007quote:
Morgen ga ik samen met een groep vrienden bij iemand thuis zitten. Mannetje of 10 denk ik, vlakbij de Duitse grens. Waarschijnlijk verder niet naar de stad. Heb d'r wel zin aan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Soempie het volgende:
Wat ga jij morgen doen Neleos? En heb je nog goede voornemens?
Klinkt goed. En vanavond je verjaardag dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Morgen ga ik samen met een groep vrienden bij iemand thuis zitten. Mannetje of 10 denk ik, vlakbij de Duitse grens. Waarschijnlijk verder niet naar de stad. Heb d'r wel zin aan.
En vanavond vier ik mijn verjaardag. Straks komen de eerste gasten. Meer dan 2 weken na mijn verjaardag, maar dat geeft niet.![]()
En goede voornemens, eeh, die moet ik nog even verzinnen. Werk vinden denk ik![]()
Jij dan, nog plannen en voornemens?
Als het goed is komen er 9 mensen, ik heb tenminste 9 zitplekken, en dan is mijn huisje ook wel vol. En ik heb al begrepen dat ik een vrij groot cadeau ga krijgen, ben zelf ook wel benieuwd dus. Meestal is het gewoon drank of een enveloppe met geld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt goed. En vanavond je verjaardag dusKomen er veel mensen? Wel even laten weten wat je gekregen hebt he?
![]()
Voor mijn plannen en voornemens> zie vorige pagina![]()
Ja, dank je he, 12 december was ik jarig, maar ik moest even een goede datum uitprikken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd!
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:44 schreef Neleos het volgende:
Ja, dank je he, 12 december was ik jarig, maar ik moest even een goede datum uitprikken.
Vaker naar de kapper, geen maaltijden overslaan, vroeger naar bed, minder op Fok! posten zijn ook wel goede voornemens voor mij. Ik denk dat ik die ook maar 'neem'.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef Soempie het volgende:
Mijn goede voornemens/ wensen:
- elke dag een aantal uur studeren
- afvallen![]()
- vaker naar de kapper![]()
- geen maaltijden overslaan
- vroeger naar bed![]()
- eerder m'n biebboeken terugbrengen![]()
- minder op Fok! posten![]()
- vaker uitgaan, naar musea, op vakantie, naar de bios, theater, etc.
25quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef Neleos het volgende:
Vaker naar de kapper, geen maaltijden overslaan, vroeger naar bed, minder op Fok! posten zijn ook wel goede voornemens voor mij. Ik denk dat ik die ook maar 'neem'.![]()
Dat is mijn laatste goede voornemen dan. Beter op Soempie letten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden. 'Alweer op Fok! Neleos?! En het is al half 1 ook!'
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is mijn laatste goede voornemen dan. Beter op Soempie letten.![]()
Maar ik moet gaan nu, zie jullie later.![]()
Met meer lichaamsbeweging was ik vorig jaar al begonnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En voeg toe:
-Meer buitenlucht
-Meer lichaamsbeweging
Vorig jaar zwom ik op een gegeven moment 4 a 5 keer 30 baantjes van 50 meter per week. Totdat ik eind van de zomer door een zware blaasontsteking werd getroffen (waar ik nog niets niet van af ben...). Sindsdien is alle vorm van sport er bij in geschoten, en zijn er toch behoorlijk wat kilo's bijgekomen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:58 schreef Soempie het volgende:
Met meer lichaamsbeweging was ik vorig jaar al begonnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vorig jaar zwom ik op een gegeven moment 4 a 5 keer 30 baantjes van 50 meter per week. Totdat ik eind van de zomer door een zware blaasontsteking werd getroffen (waar ik nog niets niet van af ben...). Sindsdien is alle vorm van sport er bij in geschoten, en zijn er toch behoorlijk wat kilo's bijgekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |