Maar heb je ook fietsbonnen gekregen t.b.v. aanschaf van accessoires/bekostigen van onderhoudsbeurten? Of heb je alleen een fiets besteld (al dan niet binnen die ¤ 749,=)?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:10 schreef Beach het volgende:
[..]
huh???
ik krijg ook die fietsvergoeding van 4.54 maar ik kon er wel van gebruik maken![]()
Gewoon van mn vrije uren af, alleen duurde het wel verdomd lang omdat ik die zooi telkens teruggestuurd kreeg3 maanden en toen pas had ik mn fiets
Ja, dat dacht ik ook. Snap daarom de samenhang van fietsvergoeding (= geen reisvergoeding) met het niet kunnen krijgen van fietsbonnen niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef Carport het volgende:
Klopt, die ¤ 4,54 is ter compensatie van het gebruik van een eigen fiets.
Wat heb je dan met de vestigingsmanager geregeld als ik mag vragen?quote:Nee, dat is niet zo.
Iedereen die voldoet aan de gestelde eisen (simpelweg: iedereen behalve postbezorgers), heeft recht op deelname. In eerste instantie werd er bij mij ook moeilijk gedaan over die bonnen omdat ik al fietsvergoeding zou hebben. Met de vestigingsmanager valt echter wel het een en ander te regelen. De korting gaat alleen op als je de fiets via het project besteld en niet als je achteraf declareert.
Ok, maar geen extra accessoires = geen fietsbonnen of ben ik nu het spoor bijsterquote:Ik dus
Met de korting, afgeschreven van m'n vakantie-uren, zonder extra accesoires.
Wij donderen de te beporten stukken altijd gewoon bij de groepsleider op 't bureau.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef MadGuy het volgende:
Lekker laks weer. Het vakje van de porten in de herstelkast ligt ook helemaal niet vol ofzo.
Het is me ooit eens uitgelegd, maar ik kan je helaas niet meer vertellen hoe dat exact zit: ik ben het vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Snap daarom de samenhang van fietsvergoeding (= geen reisvergoeding) met het niet kunnen krijgen van fietsbonnen niet.
Via het HRSSC heb ik geen fietsbonnen gekregen inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:Ok, maar geen extra accessoires = geen fietsbonnen of ben ik nu het spoor bijster![]()
"Goh, heb je niet toevallig nog een (extra) slot/verlichting/... nodig voor een van de "dienstfietsen"?"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:
Wat heb je dan met de vestigingsmanager geregeld als ik mag vragen?Degene hier is niet bepaald op de hoogte.
ai... meestal is de drukte op vrijdag en zaterdag omgekeerd evenredig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
eitje vandaag
Zoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef MadGuy het volgende:
Bluh, helemaal geen zin morgen. Ik heb op het moment wel wat betere dingen te doen...
Het gebeurt me hier ook wel eens dat ze net aan het afsluiten zijn als ik terug op kantoor kom.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef spookygirl het volgende:
Ik was opgeslotenHet hek was dicht toen ik kwam. Vreemd maar ach gebeurd af en toe. Dus ik had em open gemaakt met mn pasje. Naar binnen herstelpost afgehandeld. Loop ik naar buiten weer hek dicht ik denk verdorie. Pas er weer voor gebeurde niks...ehmmm..... Ik collega bellen. Ja kan je naar binnen . Proberen ehmm nee ook niet. Het systeem wat normaal de deur opent knipperde ook niet meer was compleet dood. Gelukkig kwam er een andere collega aan die een telefoonnummer had van een teamleider etc. Op een gegeven moment mijn fiets maar over t hek getild en ik ergens via een oudpapiercontainer t hek overklommen
Stond ook nog iemand met de auto voor t hek...Ik zeg neem dat ding lekker mee naar huis, auto van de zaak
Weet niet hoe ze t opgelost hebben. Alle sleutels liggen in het postkantoor...met telefoonnummers. Wordt ruitje intikken
Not my problem.
Joah! Martin Waardenberg (Gamma reclame en Waardenberg en De Jong), Faas Wilkes (recentelijk overleden), Raemon Sluiter, één van de knakkers van Rooyackers, Kamps en Kamps en Hugo Borst. Voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Smeich het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog BN'ers in de wijk zitten?
bezorg je ze dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Conflict het volgende:
Beetje slap met de pakketjes, heb er steeds maar 60 ofzo. Ik wil naar de 120, dan houd ik er tenminste een goed salaris aan over.
Je kan ze ook in een sorteercentrum uitsorteren, dat is was ik namelijk doequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk niet dat hij ze in de sloot gooit...
t was niet afgesloten. Het alarm zat er nog niet op. Ik heb gekeken toen ik de deur uitliep. Er was gewoon een storing met de apparaten die deuren/hekken openen. Er wordt om zaterdag om 17:00 of later afgesloten. Het was kwart voor 3! En mijn fiets stond voor de deur die hadden ze echt wel gezien. Ze moeten de deur in om het alarm erop te gooien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het gebeurt me hier ook wel eens dat ze net aan het afsluiten zijn als ik terug op kantoor kom.
Als je ziet dat het hek dicht is, altijd je fiets (of bij gebrek aan een fiets iets anders duidelijk zichtbaars... een jas, ofzo) buiten het hek zetten (en in het zicht). Dan kan degene die aan het afsluiten is, zien dat er nog iemand binnen is.
Maar ik heb ook wel eens met de klepauto voor een gesloten hek gestaan. Collega gebeld en overlegd dat ik de auto meer naar huis kon nemen, om hem de zondag erna even langs te brengen (zondag is buslichting, dus dan is er 's middags iemand aanwezig)
De sleutels om het postkantoor handmatig te openen en de hekken van het postkantoor. Er is handbediening dmv een sleutel, maar ja als die binnen ligt met een electrische storing in je apparareten die deur ontgrendelen heb je er niet zoveel aan. Telefoonnummers van collega's en van de storingsdiensten. Niemand heeft dat in zn telefoon. Mijn teamleider heb ik niet gezien alleen de andere. Die zei ja ehmm dit hoort niet. Goh echt joh je meent tquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Smeich het volgende:
ik had die auto ook gewoon meegenomen hoor! Hier is de poort altijd om 1700 gesloten. Wat had die teamleider te melden dan? Ik snap alleen niet wat je nu met dat laatste bedoelt, alle sleutens van wie (met telnr's) liggen in het postkantoor?
En het was lekker vlot vandaag ja!
Heeft iemand hier trouwens nog BN'ers in de wijk zitten?
Niet eerder de straat op, gewoon meer lopen voorbereiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef gomin het volgende:
I don not think so. Ja, die postbodes zijn eerder de straat op. Mogen die straks ook zeker terug in hun uren ?
Wat houdt die dienst in, koffie zetten en poetsen ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef gr8w8 het volgende:
Joepie. Ik heb de kantine weer in mijn dienst. Die begint om 7:30. De eerste beginnen om 5:30. Dat wordt eerst weer twintig keer uitleggen dat ik echt niet eerder kom alleen omdat ze een bakje koffie willen om vervolgens te gaan zitten wachten op m'n bakjes.![]()
Bij ons hadden ze ook een zieke. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik al andere plannen had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net gebeld, ze hebben een zieke. Goh Martijn, wil je die wijk wegbrengen... Eeeeh okeee
Uhu, weer veilig thuis. 2 huizen verder werd er effe een kas van het dakterras geblazen. Hatsee.quote:
Is het ook. Ik geloof niet dat de postbezorging hier is gestaakt door storm, wel door ijzel (al heb ik dat zelf nog niet meegemaakt... Wij kregen gewoon van die springveren die je onder de schoenen bindt, zodat je op ijzel kan blijven lopen).quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef MadGuy het volgende:
IJzel is ook zo'n gruwel. Dat vind ik eigenlijk nog erger dan storm.
Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:21 schreef Dormael het volgende:
Mijn kledingpakket gaat aanstaande week retour, niet omdat de kleding niet past maar omdat ik er niet meer werk vanaf vandaag......
Op mijn laatste dag vandaag toch even de oude vertrouwde fietstassen gebruikt....over die nieuwe wil ik het niet hebben ha ha. Waaide het in de rest van NL ook zo hard? Gelukkig had ik volle tassen wind mee en lege tassen tegen de wind in.
Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?
Ik heb ook half december 6 broeken teruggestuurd, en pas gisteren waren ze op de site van de ID-CF verwerkt als zijnde retour ontvangen. Toch maar eens bellen, want ik loop nu nog steeds in die oude PTT-broek, en daar vallen de gaten nu in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.
Sinterklaashof in Nuenen, daar moet het naartoe.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:15 schreef Carport het volgende:
Die brieven vind je eigenlijk alleen in de brievenbus en vind je dus nog wel eens op het sorteercentrum. In de Sinterklaas-periode heb ik ook wel eens een brief aan Sinterklaas uit de brievenbus gevist
Intermediair is wel vaker weggeweest en kwam altijd weer met hangende pootjes terug, bij mijn weten...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Met ingang van dit jaar zijn we helaas de Elsevier en de Intermediair kwijtgeraakt aan Sandd. Ik las ook dat de mensen van Sandd niet meer per poststuk betaald werden (anders verdienden ze teveel) maar per adres. Dus heb je 5 brieven voor een bepaald adres, dan krijg je evenveel als voor 1 brief. Terwijl je wel meer sorteerwerk hebt. Onbegrijpelijk dat mensen zich nog lenen voor dat werk. Het werk wordt steeds meer, en de betaling steeds slechter. Die Sandd-bezorgers kunnen toch beter postbezorger of zaterdagkracht worden? Dan krijg je tenminste nog loon doorbetaald als je met vakantie bent, en vakantiegeld, en doorbetaling tijdens ziekte.
Intermediair is niet de enige die terugkwam nadat de concerrentie de zaak weer eens verknalde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Intermediair is wel vaker weggeweest en kwam altijd weer met hangende pootjes terug, bij mijn weten...
quote:alle zegels bestaan uit :
0,39 zegels zonder gom(afgeweekt)
0,05 nieuwe zegel zo van het postkantoor
totaal 0,44 dat is tegenwoordig vanaf 1 januari het bedrag voor het vertsuren van post van 0-20 gram
ik verkoop ze per 50 stuks of per 100
normaal geproken kost dit 44 euro/100stuks
u bespaart dus mooi 14 euro op 100 zegels.
grotere afname mogelijk!!!!!
interesse , mail mij maar hoeveel zegels u wilt.
(zoekwoorden) frankeerwaarde , frankeergeldig , afgeweekt , postzegels , frankeerzegels
Om daar een handeltje in te beginnen moet je wel echt crisis veel post krijgen. Heb je eindelijk een ongestempelde zegel voor je klantjes, staat er een penstreep doorheen hahahaquote:
Misschien is het lokaal. Net als sommige VBG's ook HAH van Blokker hebben, en andere nooit. Wel opvallend is dat er altijd veel ruchtbaarheid aan wordt gegeven aan het kwijtraken van klanten, maar nooit aan hun terugkomst. Zo lopen wij sinds een tijdje alweer met Gamma-hah, terwijl die eerder vorig jaar naar VSP was gegaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:45 schreef Limbo-lil het volgende:
Waarom had ik gisteren de Elsevier nog ertussen?
Gaat dat pas op een latere datum in of zijn ze nu alweer terug?
Zaterdagbesteller VBG Rijswijk welkom
Was dat niet gewoon een tijdelijke proef? Dat is tenminste wat ik toen begreep.quote:Zo lopen wij sinds een tijdje alweer met Gamma-hah, terwijl die eerder vorig jaar naar VSP was gegaan.
Niet als je geen nabrengadressen hebt, want de binnentassen mogen bij lange na niet zo vol als gewone fietstassen. En normaal nemen ze regelmatig twee wijken in één keer mee. Dat gaat niet als je met binnentassen werkt, want de wijken gaan apart in binnentassen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Troeta het volgende:
Die binnentassen zijn toch juist handig?
Een reden temeer om de oldskool rode tassen nog maar even d'r op te houdenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Carport het volgende:
Dat mag officieel niet
Alle post moet in binnenzakken worden gedaan.
Die binnentassen mogen dan wel niet net zo praktisch zijn als de oude fietstassen, maar er komt een stukje arbowet bij kijken: de tassen mogelijk namelijk niet meer dan 20-25 kilogram wegen. Dat gewicht werd regelmatig overschreden wanneer de post in de rode tassen werd gestouwd.
We hebben in die woonwijk alleen een centraal (nou ja, niet echt centraal) depot. Dus de postbezorgers moeten in de huidige situatie terug naar het depot fietsen om hun tassen bij te vullen. Je bent in de achterste loopwijken vrolijk twintig minuten onderweg voordat je weer met je wijk verder kan.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef Troeta het volgende:
Maar hij heeft het nu toch over die grijze tasjes die je in de fietstas moet doen?
Als je toch geen steunpunt hebt en dus terug moet naar kantoor, waarom doe je ze dan in de binnentassen?
Of past de post niet in de nieuwe fietstassen, is dat het probleem.
Ik vind het ook onzin. Onze luxe, rode tassen... gebouwd om zeker zeven jaar mee te gaan. Hardstikke duur, ook nog eens.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Een reden temeer om de oldskool rode tassen nog maar even d'r op te houden![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Carport het volgende:
Ja, binnenzakken zijn die grijze tassen (alhoewel ze ook in andere kleuren beschikbaar zijn) inderdaad. [afbeelding]
Het is alleen nieuw dat alle post in die tassen gedaan moet worden. Doordat de tassen niet al te groot zijn, wordt het lastiger (maar niet onmogelijk) om te veel post mee te nemen
Dat was ook met de oude zakjes niet nodig. Wat je moet doen is de wijk in loopvolgorde afbundelen en meteen iedere bundel in het zakje doen (dus niet het lijstje aanhouden, want die laat je in omgekeerde volgorde afbundelen). Als het zakje klaar is, zit de bundel die je als laatste loopt bovenin. Als je je zakjes gaat uitpakken pak je de bovenste bundel (die je het laatste loopt) en doet die gelijk in je tas. Op die manier is de inhoud van je zakje in 2 minuten in je tassen over te hevelen, zonder dat je ze eerst via een tussenstap op de stoep moet rangschikken. Natuurlijk moet je het zakje wel strak boven de bovenste bundel dichtknopen zodat ze niet tijdens het transport kunnen verschuiven.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:51 schreef Troeta het volgende:
Wij gebruikten deze binnentassen al een hele tijd, maar nu zijn de bruine postzakjes ook weggehaald idd, ik vind het geen probleem, hou er niet zo van om op de stoep al mn bundels op een rijtje te leggen en weer in de tassen te doen.
[..]
jep, maar dat kwam niet zovaak voor... en zelfs als het een keer nodig was, konden ze vaak gelijk hun tweede wijk in de tas gooien.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:51 schreef Troeta het volgende:
Maar hoe werd het eerst gedaan dan? Als je zowiezo steunpuntzakken moet gebruiken moest er hiervoor toch ook heen en weer gefietst worden?
Sorry, maar ik zie echt het probleem niet om de grijze tassen te gebruiken ipv de postzakjes.
Ok, ze zijn misschien wat kleiner, maar een bundeltje bovenop binden kan altijd nog toch
Of je doet de post in 3 binnentassen en haalt de post er bij je steunpunt weer uit, vouw je de tasjes weer op en doe je je bundels in je gewone fietstassen
Wij gebruikten deze binnentassen al een hele tijd, maar nu zijn de bruine postzakjes ook weggehaald idd, ik vind het geen probleem, hou er niet zo van om op de stoep al mn bundels op een rijtje te leggen en weer in de tassen te doen.
[..]
Hier hebben ze gewoon een pallet vol tassen neergezet. Gaat niet op naam, ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:24 schreef Limbo-lil het volgende:
Bij ons hebben nu de postbodes nieuwe tassen. Als ik op het gevloek af ga, kan ik alleen maar hopen dat de tassen bij mij net zo lang duren als de kleding....
De nieuwe tassen zijn ongetwijfeld een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef Apfelsaft het volgende:
Bij ons gelukkig nog steeds de oude vertrouwde rode tassen![]()
Ik snap echt niet waarom ze nou niet gewoon de ouwe tassen opnieuw in het oranje maken...
Ja, maar is niet vervangen niet nog veel goedkoper? Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar omdat ze in ons gebied jarenlang pas de rode tassen vervingen als ze zo'n beetje tot stof waren vergaan hebben we hier nog hele stapels splinternieuwe rode tassen. Pas als die versleten zijn krijgen we oranje tassen. Dus dat kan nog jaaaaren duren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De nieuwe tassen zijn ongetwijfeld een stuk goedkoper.
Het is nogal een investering om alle postbodes van nieuwe leren tassen te voorzien. Ik snap ook niet dat ze de oude tassen niet gewoon vervangen als ze ook aan vervanging toe zijn. Eventueel plak je dan het TNT-logo erop.
daarom zei ik ook "Ik snap ook niet dat ze de oude tassen niet gewoon vervangen als ze ook aan vervanging toe zijn. Eventueel plak je dan het TNT-logo erop."...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef Kramerica-Industrie... het volgende:
[..]
Ja, maar is niet vervangen niet nog veel goedkoper? Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar omdat ze in ons gebied jarenlang pas de rode tassen vervingen als ze zo'n beetje tot stof waren vergaan hebben we hier nog hele stapels splinternieuwe rode tassen. Pas als die versleten zijn krijgen we oranje tassen. Dus dat kan nog jaaaaren duren.
Die oude schipperstrui was heerlijk. Kon je gewoon zonder jas dragen, midden in de winter.quote:Maar die sweater is een geweldig ding, dat moet ik toegeven. Warmer dan zo'n polo, maar niet zo bloedheet en jeukerig als die scheerwollen truien.
Dat klopt. Ik had aanvankelijk een 247 ontvangen. Waarom weet ik niet: die 2 staat voor extra lang lang, en ik ben 1.75. Bovendien was hij erg krap. Ik heb toen gevraagd om een 048, dus maat 48 maar met een "normale" lengte. Die blijkt nog steeds te lang, dus ik ga maar vragen om een kortere. Dat is dan de 148, denk ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:12 schreef Carport het volgende:
Er is wel een mogelijkheid om ook de lengte en breedte aan te passen. Dat was iets met de bestelcodes van de kleding. Stel dat 322 een standaard pantalon is, dan is 342 een bredere pantalon en 324 een langere. 344 zou dan een extra brede, lange pantalon zijn. Maargoed, dat weet ik niet helemaal meer
Als je deurbel het gewoon doet, zou ik een telefoontje naar de klantenservice plegen om te klagen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:47 schreef Beach het volgende:
Godver zit ik nu al 4 uur te wachten op mn pakje, hoor ik een busje en zit er een kennisgeving in mn bus![]()
Van je collega's moet je het maar hebben![]()
Zeker dat ik morgen ff bel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als je deurbel het gewoon doet, zou ik een telefoontje naar de klantenservice plegen om te klagen.
Collega of niet, als je zo met je klanten omgaat, moet je gewoon op je flikker krijgen.
Gelukkig wel. En eigenlijk zouden al die Sandd-bezorgers ook massaal in actie moeten komen. Ik heb eens opgezocht hoe het juridisch in elkaar steekt. Sandd-bezorgers hebben geen arbeidsovereenkomst maar een overeenkomst tot aanneming van werk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Toch beweegt er al iets. In de 2e Kamer is nu ook al het probleem van de lonen van de Sandd en Selektmail bezorgers aangekaart, o.a. de oneerlijke concurrentie door de brakke betaling van de concurrentie.
Als je lang genoeg wacht, donderen die letters van zelf eraf. Ik heb al bijna een jas met TN. Pos. eropquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:38 schreef Myers het volgende:
Denk je dat ze die binnenjas, dus die je van de grotere winterjas los kan ritsen, ook gewoon in het zwart maken? Ik vind die jas echt cool en zou er graag eentje in het zwart willen hebben. Dus ook zonder al die TNT teksten erop.
Ik werk ook op zo'n vestiging. De "catering" bestaat uit 1 Bravilator koffiezetapparaat, een koelkast (inhoud zelf mee te nemen) en een magnetron. We hebben wel een Coca Cola automaat.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:21 schreef zjroentje het volgende:
Wij hebben bij ons niet eens catering op het kantoor.
Wij moeten het met een altijd lege koelkast en een koffiezetappartaat uit het jaar soepvis doen.
Ik heb het niet eens gemistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Na 4 weken hebben we de Elsevier al weer terug. 't Beviel ze kennelijk slecht bij Sandd.....
Viel te verwachten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Na 4 weken hebben we de Elsevier al weer terug. 't Beviel ze kennelijk slecht bij Sandd.....
Hier ook. Iedere dag minstens 24 uur, en dat voor een kleine vestiging. Zelfs maandag moest er een wijk worden opgedeeld. En morgen (op de meestal behoorlijk drukke zaterdag) 16 uur inkrimpen. Ik heb vrij morgen, dus dat scheelt alvast 8 uur, zei ik tegen de planner, maar zo werkte het kennelijk niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gemist![]()
Maar het is nog steeds erg weinig postWeer 'lekker' uren inleveren volgende week.
niemand?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:34 schreef Marc1711 het volgende:
tvp
Ik heb mezelf aangemeld als postbezorger in breda, meer mensen die hier werken?
JDude werkte in Breda, maar die is inmiddels weg bij de postquote:
Wij dinsdag waarschijnlijkquote:Op zondag 11 februari 2007 18:16 schreef Jordy-B het volgende:
Gister hadden we alvast de stembriefjes....
En het was koud! Ik had een fietswijk en kon bijna niet meer lopen toen ik klaar was... zo stijf als een plank.
Ik schrijf met bloed, geen pen of vakje nodig dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Conflict het volgende:
Ik heb na ongeveer 3 maanden eindelijk mijn kleding binnen. Zit allemaal goed, alleen jammer dat het niet in een andere kleur te krijgen was
Alleen vraag ik me af waarom er geen pennenvakje op de jas zit.
Daarom zitten er 45 zakken op ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:58 schreef Conflict het volgende:
Ik heb na ongeveer 3 maanden eindelijk mijn kleding binnen. Zit allemaal goed, alleen jammer dat het niet in een andere kleur te krijgen was
Alleen vraag ik me af waarom er geen pennenvakje op de jas zit.
Nieuwe meenemen dan maar.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:42 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Alleen met een slijptol. Als de TNT een beveiliging op een fietstas zet doen ze dat wel goed natuurlijk
En nederig je excuses aanbieden terwijl je de tas (met bevestigingsmateriaal) terugbrengt naar de grootheid die je de tas in bruikleen heeft gegeven....quote:
Rene en Martin breken hem wel los.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:57 schreef Dormael het volgende:
[..]
En nederig je excuses aanbieden terwijl je de tas (met bevestigingsmateriaal) terugbrengt naar de grootheid die je de tas in bruikleen heeft gegeven....![]()
Is goed! Het geeft niet als de sinaasappels wat beschimmeld zijn..............quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:28 schreef Limbo-lil het volgende:
Ruilen voor een kerstpakket???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |