Wat houdt die dienst in, koffie zetten en poetsen ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef gr8w8 het volgende:
Joepie. Ik heb de kantine weer in mijn dienst. Die begint om 7:30. De eerste beginnen om 5:30. Dat wordt eerst weer twintig keer uitleggen dat ik echt niet eerder kom alleen omdat ze een bakje koffie willen om vervolgens te gaan zitten wachten op m'n bakjes.![]()
Bij ons hadden ze ook een zieke. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik al andere plannen had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net gebeld, ze hebben een zieke. Goh Martijn, wil je die wijk wegbrengen... Eeeeh okeee
Uhu, weer veilig thuis. 2 huizen verder werd er effe een kas van het dakterras geblazen. Hatsee.quote:
Is het ook. Ik geloof niet dat de postbezorging hier is gestaakt door storm, wel door ijzel (al heb ik dat zelf nog niet meegemaakt... Wij kregen gewoon van die springveren die je onder de schoenen bindt, zodat je op ijzel kan blijven lopen).quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef MadGuy het volgende:
IJzel is ook zo'n gruwel. Dat vind ik eigenlijk nog erger dan storm.
Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:21 schreef Dormael het volgende:
Mijn kledingpakket gaat aanstaande week retour, niet omdat de kleding niet past maar omdat ik er niet meer werk vanaf vandaag......
Op mijn laatste dag vandaag toch even de oude vertrouwde fietstassen gebruikt....over die nieuwe wil ik het niet hebben ha ha. Waaide het in de rest van NL ook zo hard? Gelukkig had ik volle tassen wind mee en lege tassen tegen de wind in.
Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?
Ik heb ook half december 6 broeken teruggestuurd, en pas gisteren waren ze op de site van de ID-CF verwerkt als zijnde retour ontvangen. Toch maar eens bellen, want ik loop nu nog steeds in die oude PTT-broek, en daar vallen de gaten nu in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |