abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45405243
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef gr8w8 het volgende:
Joepie. Ik heb de kantine weer in mijn dienst. Die begint om 7:30. De eerste beginnen om 5:30. Dat wordt eerst weer twintig keer uitleggen dat ik echt niet eerder kom alleen omdat ze een bakje koffie willen om vervolgens te gaan zitten wachten op m'n bakjes.
Wat houdt die dienst in, koffie zetten en poetsen ofzo?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45462115
Gaan jullie vandaag met deze zware storm lopen?
  Redactie Frontpage donderdag 18 januari 2007 @ 10:15:57 #183
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_45463314
Net gebeld, ze hebben een zieke. Goh Martijn, wil je die wijk wegbrengen... Eeeeh okeee
pi_45463480
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net gebeld, ze hebben een zieke. Goh Martijn, wil je die wijk wegbrengen... Eeeeh okeee
Bij ons hadden ze ook een zieke. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik al andere plannen had.
pi_45464895
Dat is een ja dus?
pi_45465368
Zijn er trouwens geen regels omtrent zware stormen en soortgelijke weeromstandigheden?
pi_45467171
Post moet bezorgd worden.

De weersomstandigheden zullen heel extreem moeten zijn wil er niet gelopen hoeven te worden.
T's niet altijd goed weer he.

En ja, klopt, ik hoef zelf vandaag de straat niet op, maar heb ook wel eens in de storm/onweer gelopen.
  Redactie Frontpage donderdag 18 januari 2007 @ 13:17:53 #188
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_45468901
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:17 schreef Corvidae het volgende:
Dat is een ja dus?
Uhu, weer veilig thuis. 2 huizen verder werd er effe een kas van het dakterras geblazen. Hatsee.

Tijd voor gevarengeld!
pi_45468925
IJzel is ook zo'n gruwel. Dat vind ik eigenlijk nog erger dan storm.
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:36:44 #190
157991 Dormael
Going Postal
pi_45469467
Ach met 34 graden ging de TPG gewoon door en nu met de storm zal dat niet anders zijn.
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:25:47 #191
159019 gomin
de groeten van Go
pi_45476260
Ja ik heb vandaag gelopen, maar net voor de piek van de storm.
Tjonge tjonge, HAH zaten er los achter maar wel per bundel afgeteld.
En jullie, geen karren weggewaaid ? ik heb overal wel bloempotten etc zien rollen en schuttingen het bijna zien begeven.

Veel pbzer onder jullie ?
pi_45480931
Ik heb van 14:00 tot 17:30 gelopen, al het erge dus meegemaakt. Mensen zaten me echt met verbijstering aan te kijken vanachter het raam. Veel HAH verloren door de rukwinden, fiets ook vaak zat omgeknald. Bijna een halve schutting op m'n bek gehad, maar goed de post is bezorgd ... voor 6 euro per uur .

Nog maar 2 weken en dan ben ik er vanaf, lekker full-time naar school .
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_45481235
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef MadGuy het volgende:
IJzel is ook zo'n gruwel. Dat vind ik eigenlijk nog erger dan storm.
Is het ook. Ik geloof niet dat de postbezorging hier is gestaakt door storm, wel door ijzel (al heb ik dat zelf nog niet meegemaakt... Wij kregen gewoon van die springveren die je onder de schoenen bindt, zodat je op ijzel kan blijven lopen).

Ik heb een paar jaar geleden tijdens een storm wel vallende dakpannen moeten ontwijken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45481656
Ja hoor, ook hier wordt gewoon gelopen. Idd ook mensen gehad die je van achter het raam aankijken met een blik van doet díe nou?? Wel heel lief hoor, de meeste dan. Mensen die je normaal geen gedag zeggen doen dat nu ook niet...
Heb één hekje met elastiekjes lopen vastmaken, die dreigde met spijkers en al de weg onveilig te gaan maken. Gelukkig geen vuilophaaldag hier, dan was ik wel wat rollende kliko's tegengekomen (vorige maand nog een antieke Volvo gered haha).
Maar waar ik me nog het meest aan ergerde vandaag was de Kampioen. Ik weet niet waar het aan lag; verkeerde achtergrond (boompjes ofzo), ander, lichter lettertype, maar de namen waren nauwelijks te lezen.

Ik ben trouwens ook pbz en ik heb altijd gewerkt met HAH achter de hand. Niks uitgeteld per bundel hoor dus ik heb in het begin wel eens een straatje extra gelopen.
pi_45484596
Gelukkig dat ik vroeg de straat opging, en alle hah voor mezelf er gewoon tussen heb gezet want op een dijk ga ik echt niet met hah achter de hand lopen.
Ik hoop dat jullie het ook overleefd hebben
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:55:09 #196
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_45492579
Het viel hier op zich nog wel mee. Alleen begaf m'n regenbroek het, en woei alle water er dwars doorheen. De teamcoaches gingen toen nog wel heel schattig zoeken naar een regenpak, tussen alle kleren voor Afrika (want ik heb nog steeds geen regenpak).

M'n pet waaide een keer of 5 af , en ik fietste een paar keer achteruit, maar dat was het wel zo'n beetje.
Nicht ärgern, nur wundern!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:21:39 #197
157991 Dormael
Going Postal
pi_45531322
Mijn kledingpakket gaat aanstaande week retour, niet omdat de kleding niet past maar omdat ik er niet meer werk vanaf vandaag..... .
Op mijn laatste dag vandaag toch even de oude vertrouwde fietstassen gebruikt....over die nieuwe wil ik het niet hebben ha ha. Waaide het in de rest van NL ook zo hard? Gelukkig had ik volle tassen wind mee en lege tassen tegen de wind in .
pi_45534006
Ik ben gestopt met die storm en heb 40 pakketten niet afgeleverd. Ze waren daar nogal boos over, maar ik stond gewoon in mijn recht. Niemand kan mij verplichten om met zulk extreem weer pakketten te bezorgen. Ze konden nog blij zijn dat ik die pakketten die avond nog terug heb gebracht, er stond 23 KM file! Het was levensgevaarlijk en ik ga mijn leven niet wagen voor een paar pakjes.

De volgende dag heb ik de pakketten alsnog afgeleverd en er was niemand die daar geen begrip voor had.
pi_45536016
Rotweer, vandaag. Ik had twee wijken, waarbij de tweede ergens in het midden van de eerste zit (dus eerst een helft van de eerste, dan die tweede wijk en vervolgens de tweede helft van de eerste wijk)

Die tweede wijk ligt min-of-meer aan de west-rand van een nieuwbouwwijk en het spookte er echt. Een kwartiertje daarvoor had ik een heel stuk aan een vaart en daar was eigenlijk niets aan de hand (ja, 't waaide de verkeerde kant op, maar da's geen punt), maar in een woonwijk knalt die wind gewoon tussen alle huizen door, waardoor het veel onvoorspelbaarder en heftiger is.

Op de terugweg nog een behoorlijke plensbui op de kop gehad, dus ik heb m'n portie pestweer wel weer gehad voor dit jaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:00:13 #200
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_45536197
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:21 schreef Dormael het volgende:
Mijn kledingpakket gaat aanstaande week retour, niet omdat de kleding niet past maar omdat ik er niet meer werk vanaf vandaag..... .
Op mijn laatste dag vandaag toch even de oude vertrouwde fietstassen gebruikt....over die nieuwe wil ik het niet hebben ha ha. Waaide het in de rest van NL ook zo hard? Gelukkig had ik volle tassen wind mee en lege tassen tegen de wind in .
Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?
pi_45536276
Droog gehouden vandaag.

Teringirritant verjaardagskaartje vandaag zeg, zo'n geluidskaart als je 'm open klapt. Maar dat ding sprong dus ineens aan, en ging niet meer uit.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45536289
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef Paran0id het volgende:

[..]

Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?
Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.
pi_45537052
Dat van die broeken verklaard misschien ook waarom ik nog niks gehoord heb

Overigens had ik het nog even opgezocht van dat beporten als er nog het oude tarief wordt gebruikt: vanaf 1 februari worden dergelijke stukken pas beport. Tot die tijd worden de oude tarieven nog getolereerd
pi_45538347
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.
Ik heb ook half december 6 broeken teruggestuurd, en pas gisteren waren ze op de site van de ID-CF verwerkt als zijnde retour ontvangen. Toch maar eens bellen, want ik loop nu nog steeds in die oude PTT-broek, en daar vallen de gaten nu in.

Ondanks de redelijke drukte (voor m'n ochtendwijk 3 rode en 8 blauwe bakken, en heel veel dikke thuiszorgboekies) was ik redelijk op tijd klaar.

En als het goed is krijg ik per 1 maart een bescheiden contractverhoginkje en ga ik naar 7.30! Qua geld zal ik er niet zoveel van merken, want ik werkte altijd al zo lang op zaterdag (mijn dienst is groter dan m'n contract), maar nu krijg ik die uren dus ook uitbetaald als ik verlof heb!

En per 01/01/07 een klein loonsverhoginkje, ik krijg nu maar liefst EUR 10,17 per uur! Er loopt hier ook een postbezorger van 16, die krijgt iets van EUR 2! En hij werkt maar 3 uur per week, dus ik zal 'm toch maar 'ns tippen dat íe beter zaterdagkracht kan worden!

En, met de kerst lekker 130 (!!) meeruren gedraaid! Loonstrookje al gehad, maar het geld helaas nog niet.....
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_45542427
Ik heb wel gewoon een broek terug gehad. Eén slechts, die afritsbroek. Is dat nog wat, dadelijk met die vrieskou?
pi_45555729
ik ben van 8.20 naar 8.26 gegaan

oh en ik heb pas een keer een muntstuk van 5 cent naast een postzegel van 39 cent geplakt gezien
mensen willen blijkbaar dat hun brief aankomt met de nieuwe tarieven
  zondag 21 januari 2007 @ 12:55:07 #207
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_45555872
Een muntstuk?
pi_45555926
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:55 schreef MadGuy het volgende:
Een muntstuk?
ja met plakband
pi_45556000
Ik heb wel eens een mooie pentekening van iemand gezien als postzegel. Hij of zij had geprobeerd de koningin na te tekenen

Nog een andere leuke tekst op een envelop (in kinderhandschrift):
"Beste postbodes, deze brief is voor mijn vriendin, maar ik weet haar postcode niet. Ze woont op de [straat+plaatsnaam]. Zouden jullie deze toch willen bezorgen. Alvast heel erg bedankt voor het bezorgen!"

Of deze vakantiekaart die voor mij was:
Aan: "Carport"
Werkt bij de TPG in [plaatsnaam]
Holland
Aangekomen

[ Bericht 2% gewijzigd door Carport op 21-01-2007 14:14:12 ]
  zondag 21 januari 2007 @ 13:03:08 #210
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_45556139
Wie heeft er wel eens een brief aan God in handen gekregen? Ik geloof dat je die tegenwoordig naar de EO moet doorsturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')