abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 23:03:40 #151
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_45196790
Lekker laks weer. Het vakje van de porten in de herstelkast ligt ook helemaal niet vol ofzo.
pi_45206836
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:10 schreef Beach het volgende:

[..]

huh???
ik krijg ook die fietsvergoeding van 4.54 maar ik kon er wel van gebruik maken
Gewoon van mn vrije uren af, alleen duurde het wel verdomd lang omdat ik die zooi telkens teruggestuurd kreeg 3 maanden en toen pas had ik mn fiets
Maar heb je ook fietsbonnen gekregen t.b.v. aanschaf van accessoires/bekostigen van onderhoudsbeurten? Of heb je alleen een fiets besteld (al dan niet binnen die ¤ 749,=)?
quote:
Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef Carport het volgende:
Klopt, die ¤ 4,54 is ter compensatie van het gebruik van een eigen fiets.
Ja, dat dacht ik ook. Snap daarom de samenhang van fietsvergoeding (= geen reisvergoeding) met het niet kunnen krijgen van fietsbonnen niet.
quote:
Nee, dat is niet zo.
Iedereen die voldoet aan de gestelde eisen (simpelweg: iedereen behalve postbezorgers), heeft recht op deelname. In eerste instantie werd er bij mij ook moeilijk gedaan over die bonnen omdat ik al fietsvergoeding zou hebben. Met de vestigingsmanager valt echter wel het een en ander te regelen. De korting gaat alleen op als je de fiets via het project besteld en niet als je achteraf declareert.
Wat heb je dan met de vestigingsmanager geregeld als ik mag vragen? Degene hier is niet bepaald op de hoogte.
Ik heb de fiets hier al een tijdje staan (geld voorgeschoten), dus het niet krijgen van die korting is dan wel logisch. Ik heb net nog even gebeld met HR Shared Service Center en de meneer aan de lijn wist me te melden dat ik niet in aanmerking kom voor de fietsbonnen omdat ik fietsvergoeding heb, dat schijnt wettelijk zo geregeld te zijn. Voor de rest kan ik maximaal ¤ 586,47 terugkrijgen (via de fietshandelaar).
quote:
Ik dus
Met de korting, afgeschreven van m'n vakantie-uren, zonder extra accesoires.
Ok, maar geen extra accessoires = geen fietsbonnen of ben ik nu het spoor bijster

Ik ben er nog niet klaar mee

[ Bericht 99% gewijzigd door Pietsie1 op 10-01-2007 12:27:07 ]
pi_45208052
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef MadGuy het volgende:
Lekker laks weer. Het vakje van de porten in de herstelkast ligt ook helemaal niet vol ofzo.
Wij donderen de te beporten stukken altijd gewoon bij de groepsleider op 't bureau.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45223906
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Snap daarom de samenhang van fietsvergoeding (= geen reisvergoeding) met het niet kunnen krijgen van fietsbonnen niet.
Het is me ooit eens uitgelegd, maar ik kan je helaas niet meer vertellen hoe dat exact zit: ik ben het vergeten
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:Ok, maar geen extra accessoires = geen fietsbonnen of ben ik nu het spoor bijster
Via het HRSSC heb ik geen fietsbonnen gekregen inderdaad.
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:
Wat heb je dan met de vestigingsmanager geregeld als ik mag vragen? Degene hier is niet bepaald op de hoogte.
"Goh, heb je niet toevallig nog een (extra) slot/verlichting/... nodig voor een van de "dienstfietsen"?"
pi_45238234
Zo te zien is het dus compleet nattevingerwerk wat er gebeurt met te weinig gefrankeerde stukken. Ik zie ze idd ook langskomen met 39 of met 44 cent.
Twas eigenlijk meer voor mijn persoonlijke post dat ik dat vroeg, ik dacht als er nou beleid is dat het de hele maand januari door de vingers wordt gezien, dan weet ik dat zeg maar
pi_45277750
ja dat beleid is er ook. de oude tarieven 39 cent tijdperk worden tot 1 februari niet beport
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:45:30 #157
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_45279316
Ik heb het verdomme ook weer voor elkaar, ben dinsdag tijdens een wedstrijd zo hard op mijn enkel getrapt dat ik de hele week al niet fatsoenlijk kan lopen. Maar uiteraard morgen wel werken

Ik heb net met mijn teamcoach afgesproken dat ik de hele morgen kan zitten, om vervolgens auto opleiding te geven aan een nieuwe collega.

Makkelijk geld verdienen
  Redactie Frontpage vrijdag 12 januari 2007 @ 11:49:43 #158
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_45279448
eitje vandaag
pi_45280915
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
eitje vandaag
ai... meestal is de drukte op vrijdag en zaterdag omgekeerd evenredig.

Maar wij hebben vorige week al een idioot drukke zaterdag gehad, dus het kan nu alleen nog maar meevallen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_45299769
Bluh, helemaal geen zin morgen. Ik heb op het moment wel wat betere dingen te doen...
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:54:14 #161
15869 gr8w8
Better by design.
pi_45300521
Joepie. Ik heb de kantine weer in mijn dienst. Die begint om 7:30. De eerste beginnen om 5:30. Dat wordt eerst weer twintig keer uitleggen dat ik echt niet eerder kom alleen omdat ze een bakje koffie willen om vervolgens te gaan zitten wachten op m'n bakjes.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 00:38:43 #162
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45303933
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef MadGuy het volgende:
Bluh, helemaal geen zin morgen. Ik heb op het moment wel wat betere dingen te doen...
Zo
Signature.
pi_45314918
Lekker rustig, vandaag... 't leek qua post wel een dinsdag (maar dan zonder HAH).

Zat ook die irritante mailing van @home bij. Het gerinkel was snel afgelopen
pi_45318671
Ik was opgesloten Het hek was dicht toen ik kwam. Vreemd maar ach gebeurd af en toe. Dus ik had em open gemaakt met mn pasje. Naar binnen herstelpost afgehandeld. Loop ik naar buiten weer hek dicht ik denk verdorie. Pas er weer voor gebeurde niks...ehmmm..... Ik collega bellen. Ja kan je naar binnen . Proberen ehmm nee ook niet. Het systeem wat normaal de deur opent knipperde ook niet meer was compleet dood. Gelukkig kwam er een andere collega aan die een telefoonnummer had van een teamleider etc. Op een gegeven moment mijn fiets maar over t hek getild en ik ergens via een oudpapiercontainer t hek overklommen Stond ook nog iemand met de auto voor t hek...Ik zeg neem dat ding lekker mee naar huis, auto van de zaak Weet niet hoe ze t opgelost hebben. Alle sleutels liggen in het postkantoor...met telefoonnummers. Wordt ruitje intikken Not my problem.
  FOK!fotograaf zaterdag 13 januari 2007 @ 17:54:22 #165
73911 ultra_ivo
pi_45318925
Ook aan de machines was het rustig vandaag.
Komende week een week verlof, dan weer naar Den Bosch, behalve maandag dan, dan heb ik nog vrij.
pi_45320021
ik had die auto ook gewoon meegenomen hoor! Hier is de poort altijd om 1700 gesloten. Wat had die teamleider te melden dan? Ik snap alleen niet wat je nu met dat laatste bedoelt, alle sleutens van wie (met telnr's) liggen in het postkantoor?

En het was lekker vlot vandaag ja!
Heeft iemand hier trouwens nog BN'ers in de wijk zitten?
pi_45320647
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef spookygirl het volgende:
Ik was opgesloten Het hek was dicht toen ik kwam. Vreemd maar ach gebeurd af en toe. Dus ik had em open gemaakt met mn pasje. Naar binnen herstelpost afgehandeld. Loop ik naar buiten weer hek dicht ik denk verdorie. Pas er weer voor gebeurde niks...ehmmm..... Ik collega bellen. Ja kan je naar binnen . Proberen ehmm nee ook niet. Het systeem wat normaal de deur opent knipperde ook niet meer was compleet dood. Gelukkig kwam er een andere collega aan die een telefoonnummer had van een teamleider etc. Op een gegeven moment mijn fiets maar over t hek getild en ik ergens via een oudpapiercontainer t hek overklommen Stond ook nog iemand met de auto voor t hek...Ik zeg neem dat ding lekker mee naar huis, auto van de zaak Weet niet hoe ze t opgelost hebben. Alle sleutels liggen in het postkantoor...met telefoonnummers. Wordt ruitje intikken Not my problem.
Het gebeurt me hier ook wel eens dat ze net aan het afsluiten zijn als ik terug op kantoor kom.

Als je ziet dat het hek dicht is, altijd je fiets (of bij gebrek aan een fiets iets anders duidelijk zichtbaars... een jas, ofzo) buiten het hek zetten (en in het zicht). Dan kan degene die aan het afsluiten is, zien dat er nog iemand binnen is.

Maar ik heb ook wel eens met de klepauto voor een gesloten hek gestaan. Collega gebeld en overlegd dat ik de auto meer naar huis kon nemen, om hem de zondag erna even langs te brengen (zondag is buslichting, dus dan is er 's middags iemand aanwezig)
pi_45321231
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Smeich het volgende:

Joah! Martin Waardenberg (Gamma reclame en Waardenberg en De Jong), Faas Wilkes (recentelijk overleden), Raemon Sluiter, één van de knakkers van Rooyackers, Kamps en Kamps en Hugo Borst. Voor zover ik weet.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:18:38 #169
15869 gr8w8
Better by design.
pi_45321973
Ik ben vandaag vergeten de vaatwasser aan te zetten na het inruimen.

Wat een lamme tiefushonden zijn het verder ook he. Ik moet om half acht beginnen en dan gaan die vossers gewoon zeiken dat er geen koffie is om zeven uur. D'r hoeft gewoon maar één iemand 1 minuut naar de kantine en het staat aan, maar nee. Men gaat liever gewoon zeiken en proberen te regelen dat ik een andere dienst ga doen en er eerder ben.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_45322774
Neen, natúúrlijk niet. Stel je voor dat postbodes eens teveel voor hun collega's zouden doen.
pi_45327523
Ik werk in het Sorteercentrum in Dordrecht en dat is alleen voor pakketten
Ik heb het best wel naar mijn zin daaro

Alleen de PTL'ers zijn soms wel zeer irritant
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_45327563
Beetje slap met de pakketjes, heb er steeds maar 60 ofzo. Ik wil naar de 120, dan houd ik er tenminste een goed salaris aan over.
pi_45327910
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Conflict het volgende:
Beetje slap met de pakketjes, heb er steeds maar 60 ofzo. Ik wil naar de 120, dan houd ik er tenminste een goed salaris aan over.
bezorg je ze dan?
pi_45328557
Ik denk niet dat hij ze in de sloot gooit...
pi_45329947
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk niet dat hij ze in de sloot gooit...
Je kan ze ook in een sorteercentrum uitsorteren, dat is was ik namelijk doe
Dus vandaar die vraag
pi_45339104
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:40 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het gebeurt me hier ook wel eens dat ze net aan het afsluiten zijn als ik terug op kantoor kom.

Als je ziet dat het hek dicht is, altijd je fiets (of bij gebrek aan een fiets iets anders duidelijk zichtbaars... een jas, ofzo) buiten het hek zetten (en in het zicht). Dan kan degene die aan het afsluiten is, zien dat er nog iemand binnen is.

Maar ik heb ook wel eens met de klepauto voor een gesloten hek gestaan. Collega gebeld en overlegd dat ik de auto meer naar huis kon nemen, om hem de zondag erna even langs te brengen (zondag is buslichting, dus dan is er 's middags iemand aanwezig)
t was niet afgesloten. Het alarm zat er nog niet op. Ik heb gekeken toen ik de deur uitliep. Er was gewoon een storing met de apparaten die deuren/hekken openen. Er wordt om zaterdag om 17:00 of later afgesloten. Het was kwart voor 3! En mijn fiets stond voor de deur die hadden ze echt wel gezien. Ze moeten de deur in om het alarm erop te gooien.
pi_45339195
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Smeich het volgende:
ik had die auto ook gewoon meegenomen hoor! Hier is de poort altijd om 1700 gesloten. Wat had die teamleider te melden dan? Ik snap alleen niet wat je nu met dat laatste bedoelt, alle sleutens van wie (met telnr's) liggen in het postkantoor?

En het was lekker vlot vandaag ja!
De sleutels om het postkantoor handmatig te openen en de hekken van het postkantoor. Er is handbediening dmv een sleutel, maar ja als die binnen ligt met een electrische storing in je apparareten die deur ontgrendelen heb je er niet zoveel aan. Telefoonnummers van collega's en van de storingsdiensten. Niemand heeft dat in zn telefoon. Mijn teamleider heb ik niet gezien alleen de andere. Die zei ja ehmm dit hoort niet. Goh echt joh je meent t
Het was kwart voor 3 en het alarm zat er niet op. Gewoon een irritante storing ergens dus.
pi_45350174
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:02 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

bezorg je ze dan?
ja
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:26:17 #179
159019 gomin
de groeten van Go
pi_45397697
Hierbij een pbzer

Ik baal er toch van die losse http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/8.gifbundels HAH, wij zijn gewoon weer meer tijd kwijt en krijgen wij die betaald ?
I don not think so. Ja, die postbodes zijn eerder de straat op. Mogen die straks ook zeker terug in hun uren ?
Vorige week met die storm hadden ze het er gelukkig wel tussen gedaan. Ik hoop as. donderdag ook dan schijnt het weer k-weer te worden.http://images.fok.nl/s/cry.gif
Werk ze vanmiddaghttp://images.fok.nl/s/bye.gif
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2007 @ 12:55:54 #180
73911 ultra_ivo
pi_45402802
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef gomin het volgende:

I don not think so. Ja, die postbodes zijn eerder de straat op. Mogen die straks ook zeker terug in hun uren ?
Niet eerder de straat op, gewoon meer lopen voorbereiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')