Precies, dan zet íe het maar op aanstaande zaterdag die 4 extra uur, onder NBW ofzo........ (= Niet Beschikbaar Werk)quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:44 schreef MadGuy het volgende:
Nee, ik confronteer hem er ook wel mee, volgens mij is het ook wel terug te draaien. Ik denk niet dat het zozeer boze opzet is, maar vooral domme slordigheid. Toch vraag ik me af hoe hij aan deze tijden komt. Heel raar. Zaterdag weet ik meer.
Je hebt gelijk! Maar het wordt bij ons zo vaak verkeerd gebruikt dat ik haast niet meer weet wat het wel is. Er is mij zelfs eens verteld dat het NieuwBouwWijk betekende, dus dat je extra tijd kreeg als er in je wijk werd bijgebouwd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, NBW betekent Noodzakelijk Bijzonder Werk.
jep, maar het is volgens wel de standaardmethode om het plaatwerk zo tussen de kleine stukken te zetten, ipv achter de kleine stukken. Met de komst van de HSM is de controle van de post tijdens het binnenwerk een stuk minder en als je het plaatwerk tussen de kleine stukken zet, ben je minder snel geneigd om kleine stukken ongezien in de bus te kiepen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Mag je het plaatwerk niet achter de kleine post zetten? Dat is totaal nieuw voor mij. En volgens mij wordt de kans op fouten helemaal niet kleiner op die manier. Dan heb je eerst wat HSM post, vervolgens een zooitje plaatwerk, dat gooi je in de bus, denkend dat dat het was, merk je 1 deur verder dat je nog wat HSM-post voor de vorige deur hebt, kan je weer terug. Bovendien is het uitermate betuttelend: ik controleer de post altijd op straat, de wijk met opzet slechter voorbereiden om zo te verzekeren dat ik het op straat controleer is uitermate kinderachtig.
Het geeft geen vertraging in het proces als een postbezorger wat uitloopt. En er wordt gerekend op wat uitloop, want volgens mij krijg/kreeg je altijd een beetje extra tijd voor HAH (iets van tien minuten per honderd afzetpunten, ofzo)quote:Je zegt dat het niet uitmaakt als een postbezorger in z'n wijk vanwege HAH uitloopt, en dat íe er igv HAH toch wel extra tijd voor krijgt. Wees je er van bewust dat dit op veel vestigingen niet zo is. Daar krijgt de pbz gewoon de uren die voor z'n wijk staan, of íe het nou redt of niet. Die krijgt echt geen extra tijd omwille van 't HAH.
Het gaat erom dat het binnenwerk zo snel mogelijk gebeurt. Sorteerkasten moeten vrij zijn... Dat van de postbezorgers was gewoon een praktijkvoorbeeld dat volgens mij een redelijk beeld geeft van wat de toekomst brengt. De vaste mensen zullen meer binnenwerk hebben dan buitenwerk en het binnenwerk moet sneller. Zodra er echt volle bak met postbezorgers gewerkt wordt, zal je met situaties komen dat er meerdere wijken tegelijk richting het depot gaan en de wijken dus snel (maar ook met veel wijken tegelijk) weggebracht moeten worden en de postbezorgers dus flinke vertraging krijgen als een enkele wijk achterloopt. HAH tussen de post zetten is daardoor lastiger in het hele proces dan HAH achter de hand, want daar heb je tijdens het voorbereiden van de wijk geen werk van.quote:Je argument dat postbezorgers langer moeten wachten tot hun wijk klaar is als er HAH moet worden tussengezet klopt an sich wel, maar dat suggereert dat men het doet om de postbezorgers van dienst te zijn. Terwijl men daar echt schijt aan heeft. Het gaat er alleen om dat alles nog sneller en goedkoper wordt, omdat de winst anders niet genoeg stijgt (en stijgen doet íe nog steeds). Of het voor de medewerkers nog wel fijn werkt en of de kwaliteit er niet onder lijdt zal die meneer Peter Bakker aan z'n dikke reet roesten.
Er zijn een aantal mensen die bijna alleen binnenwerk doen en de enkele postbode die dan nog binnen moet blijven, wisselt iedere dag....quote:Je geeft aan dat postbodes die voor bezorgers voorbereiden zelf binnen blijven, dus niet in de wijk uitlopen. Jullie weten dat er is afgesproken dat iedere besteller minstens 25% buitenwerk moet hebben? (Tenzij ze er zelf mee instemmen, bijv. 55-plussers)
Die heb ik ook een gehadquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:50 schreef Troeta het volgende:
haha zo een zag ik ook lopen met zo'n klaaroverhesje aan, zat hem helemaal na te staren om te zien wat ie aanhad.
Dat hangt er van af. Als je (zaterdag)postbode bent is het denk ik wel te regelen mits je een meegaande teamcoach hebt, ben je postbezorger dan mag je CAO-technisch geen binnenwerk doen, dan gaat het lastig worden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef koejoeloek het volgende:
Ik loop al een tijdje met een probleem,
Sinds ik bij de TNT werk, en sinds het kouder weer is loop ik zowat heel de tijd met een loopneus, opzich is dat geen ramp, maar wel als je naast je bijbaantje bij de TNT ook nog zanger bent in een band, en je stem dus wel goed moet zijn en blijven. Ik zit daarom ook te denken om met de post te stoppen, óf het probleem aan te kaarten en misschien dat ik dan alleen binnenwerk kan gaan doen. Zou die laatste optie inderdaad mogelijk zijn? Dat is dus alleen nog maar ga zetten endergelijke, of denk je dat ik dan toch echt naar ander baantje moet gaan zoeken.
Ik ben zaterdagpostbode, en heb opzich een best goede band met mijn teamcoach, maar ik vraag mij af of ze er op zitten te wachten, want ze hebben dan iemand in dienst die eigenlijk "half werk" levert.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat hangt er van af. Als je (zaterdag)postbode bent is het denk ik wel te regelen mits je een meegaande teamcoach hebt, ben je postbezorger dan mag je CAO-technisch geen binnenwerk doen, dan gaat het lastig worden.
ja als je inderdaad je geld niet verdient met je stem dan zou je het kunnen aankijken, maar ik moet me huur van me appartement ook betalen, en alleen mijn TNT baantje red ik het niet meequote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:17 schreef Limbo-lil het volgende:
Overigens is mijn ervaring dat, als je door het eerste begin heen bent, je juist een perfecte weerstand hebt van al dat buitenlopen. Dus misschien moet je het nog eens aankijken?
Zijn er toevallig geen buitenwijken die gereden worden met een auto? Mijn wijk bestaat uit een compleet industrie terrein, en een wijk wat alleen maar boerenpost is (auto dus noodzakelijk).quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:16 schreef koejoeloek het volgende:
Ik loop al een tijdje met een probleem,
Sinds ik bij de TNT werk, en sinds het kouder weer is loop ik zowat heel de tijd met een loopneus, opzich is dat geen ramp, maar wel als je naast je bijbaantje bij de TNT ook nog zanger bent in een band, en je stem dus wel goed moet zijn en blijven. Ik zit daarom ook te denken om met de post te stoppen, óf het probleem aan te kaarten en misschien dat ik dan alleen binnenwerk kan gaan doen. Zou die laatste optie inderdaad mogelijk zijn? Dat is dus alleen nog maar ga zetten endergelijke, of denk je dat ik dan toch echt naar ander baantje moet gaan zoeken.
Wij hebben ze nog niet. Er zijn nog hele ladingen splinternieuwe rode tassen, en die zijn nog lang niet opgebruikt. En aangezien die dingen jaaaaren meegaan..........quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:33 schreef Dormael het volgende:
Vorige week de nieuwe fietstassen gebruikt en vandaag de oude weer, wat een ramp zijn die nieuwe tassen! Zo stug als wat en nog lang niet zo fijn uitgelubberd als de oude. Maar eerlijk is eerlijk, ik vind ze wel mooier.
En 20 januari is mijn laatste dag bij de post, snif...
Ze hebben dezelfde inhoud... Je zal echter iets anders moeten inpakken (meer bundels onderop), want je kan geen bundels meer aan de buitenkant in de tas proppen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:09 schreef Kramerica-Industrie... het volgende:
Wat ik vooral hoop is dat die nieuwe tassen minstens zo groot zijn als de oude!
De inhoud komt inderdaad wel overeen maar last-minute proppraktijken kun je vergeten....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde inhoud... Je zal echter iets anders moeten inpakken (meer bundels onderop), want je kan geen bundels meer aan de buitenkant in de tas proppen.
Wel al gehoord dat het geen pretje is als je die klep tegen je kuit krijgt.
Da's jammer. Je bedoelt die bundel die je zeg maar aan de voorzijde van je tas stopt, die als buffer dient om te voorkomen dat in een scherpe bocht alle vertikaal gestapelde bundels eruit vallen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde inhoud... Je zal echter iets anders moeten inpakken (meer bundels onderop), want je kan geen bundels meer aan de buitenkant in de tas proppen.
Hier was het juist erg rustig voor de zaterdag. Die HAH voor vandaag bleek maar voor 1 postcodegebied te zijn, de meesten hadden niks. Wel is de HSM door de kerst denk ik blijvend beschadigd, want hij maakt meer fouten dan ooit. Ook zitten steeds vaker die gele kaarten op schijnbaar willekeurige plekken tussen de post. En het wemelt ook nog steeds van de ongestempelden................quote:Vandaag was een belachelijk drukke dag. Drie grote mailings aan fijne post en de HSM's (we hebben er drie staan) verzopen er zowat in. De ochtendbestellingen kwamen pas tegen de tijd dat normaalgesproken de middagbestellingen uit de machine komen. Door wat creatief plannen en wegbrengen (ochtendwijken met meerdere personen wegbrengen, bijvoorbeeld) hebben we de vertraging wat kunnen beperken, maar de mensen konden pas rond half vier met hun middagbestelling de straat op.
Jep, die bundels... De nieuwe fietstassen hebben de breedte van een standaard bundel, dus als het goed is moeten de bundels redelijk klem zitten als je ze in de tas zet. Daardoor kan je meer bundels liggend in de tas leggen, want de staande bundels blijven wel op hun plaats. Ik denk dat de manier van inpakken ongeveer hetzelfde is als bij de oude kleine fietstassen (die aan één stuk). Bij die oude tassen kon je de bundels voor tweederde uit de tas laten steken, omdat ze gewoon klemvast zaten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:56 schreef Kramerica-Industrie... het volgende:
[..]
Da's jammer. Je bedoelt die bundel die je zeg maar aan de voorzijde van je tas stopt, die als buffer dient om te voorkomen dat in een scherpe bocht alle vertikaal gestapelde bundels eruit vallen?
Dat hebben we ook gemerkt. Bijzonder veel reject, bijzonder veel zetfouten van de HSM.quote:Hier was het juist erg rustig voor de zaterdag. Die HAH voor vandaag bleek maar voor 1 postcodegebied te zijn, de meesten hadden niks. Wel is de HSM door de kerst denk ik blijvend beschadigd, want hij maakt meer fouten dan ooit. Ook zitten steeds vaker die gele kaarten op schijnbaar willekeurige plekken tussen de post. En het wemelt ook nog steeds van de ongestempelden................
.quote:Wat kunt u binnen het fietsproject aanschaffen?
* Een fiets: hiervoor geldt een maximaal vrijgesteld bedrag van maximaal ¤ 749,00 inclusief BTW (dit is de cataloguswaarde, dus niet de eventuele prijs na een korting of lagere prijs in de aanbieding). Bij een duurdere fiets zal de deelnemer (boven ¤ 749,00) rechtstreeks betalen aan de rijwielhandelaar.
* Een verzekering met een all-risk dekking (alleen mogelijk als u geen fietsvergoeding ontvangt).
huh???quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Pietsie1 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gebruik gemaakt van het fietsproject? Wat heeft TNT Post daar een waardeloze tussenschakel voor in de hand genomen.
- de regeling om deel te nemen aan een fietsproject (aanschaf van een fiets financieel aantrekkelijk maken) is bedoeld om het gebruik van de fiets voor het woon-werkverkeerd te stimuleren.
- het gaat normaal (!) om een maximaal bedrag van ¤ 749 euro voor een fiets en maximaal ¤ 250,= voor accessoires/onderhoudsbeurten.
Hoe is het nu geregeld (even citeren):
[..]
.
U kunt voor de duur van 3 jaar een verzekering afsluiten bij de NFP. Per regio waar u woont verschillen de verzekeringspremies.
* Fietsbonnen voor maximaal ¤ 250,00. (alleen mogelijk als u geen fietsvergoeding ontvangt).
Met deze fietscoupons kunt u bijvoorbeeld fietsaccessoires aanschaffen of onderhoudsbeurten laten uitvoeren.
Daarnaast krijg je een korting van 21,7% op de prijs van de fiets (tot maximaal ¤ 749,00) = maximaal ¤ 162,53.
Gaap, ik heb vorig jaar een fiets besteld en een formulier ingevuld met 749 voor de fiets en 250 voor fietsbonnen. Hiermee naar de vestigingsmanager gegaan welke kwam met de mededeling dat er een ander systeem was en ik dus een ander formulier in kon gaan vullen.
Met een fietsvergoeding van ¤ 4,54 p.m. (wat volgens mij helemaal niets te maken heeft met woon-werkverkeer) kom je dus niet in aanmerking voor die ¤ 250,=. Die korting gaat ook niet op, want ik heb de fiets al gekocht. Kortom, zucht![]()
TNT Post is natuurlijk een te groot bedrijf om gewoon je bonnetje van je fiets (maximaal 749 + 250 te besteden wat betreft vakantie-uren e.d.) in te mogen leveren, maar matig is het wel![]()
Maar iemand hier die op die manier een fiets heeft aangeschaft?![]()
Ikquote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Pietsie1 het volgende:
Heeft iemand hier wel eens gebruik gemaakt van het fietsproject?
Een ander systeem is er naar mijn weten niet geweest, wel zijn er minstens twee versies van de bestelformulieren in omloop geweest omdat het eerste formulier enkele mogelijkheen mistte.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Pietsie1 het volgende:
Hiermee naar de vestigingsmanager gegaan welke kwam met de mededeling dat er een ander systeem was en ik dus een ander formulier in kon gaan vullen.
Klopt, die ¤4,54 is ter compensatie van het gebruik van een eigen fiets.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Pietsie1 het volgende:
Met een fietsvergoeding van ¤ 4,54 p.m. (wat volgens mij helemaal niets te maken heeft met woon-werkverkeer)
Nee, dat is niet zo.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Pietsie1 het volgende:
...kom je dus niet in aanmerking voor die ¤ 250,=. Die korting gaat ook niet op, want ik heb de fiets al gekocht. Kortom, zucht![]()
Ik dusquote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef Pietsie1 het volgende:
Maar iemand hier die op die manier een fiets heeft aangeschaft?![]()
Ik heb er toch een paar wel uitgekregenquote:Op maandag 8 januari 2007 14:51 schreef Dormael het volgende:
Afgelopen zaterdag zaten er brieven van @Home tussen waar een geluidje in zat. Om gek van te worden, ze waren niet stil te krijgen....Gelukkig had ik mijn mp3 speler mee tijdens het lopen.
Een collega van ons was er een met een zetblok aan het bewerken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:30 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Ik heb er toch een paar wel uitgekregen, werd er ook knettergek van...
zonder succes overigens, want als je ze te hard indrukte bleef het knopje ingedrukt waardoor die constant aan stondquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:07 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Een collega van ons was er een met een zetblok aan het bewerken.
Ja dat heb ik eens gehad met Tros Kompas. Was erg gezellig. Vooral omdat het een wijk was die ik nog nooit had gelopen én het werk al drie weken deedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:42 schreef MadGuy het volgende:
Ik weet het ook niet. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik daar heul nog niet op let...![]()
Overigens: Veronica heeft weer iets slims bedacht. Ze willen een aanbieding voor hun tv-gids huis aan huis laten verspreiden, maar omdat het nogal een scherpe aanbieding is, willen ze niet dat het bij mensen wordt bezorgd die al abonnee zijn van Veronica. Dus als je op één adres meerdere afgiftepunten hebt, waarvan er minstens één een Veronica-abonnee is, moet je deze dus overslaan. Grappiger nog, bij bejaardenflats - waar je HAH meestal neer mag leggen op een daarvoor aangewezen plek - moet gewoon in de brievenbussen worden bezorgd. Los meenemen, holadijee.
Ok, dat van die bejaardenflats weet ik eigenlijk niet, want het is geo-bestelling, maar toch...
Volgens mij moet er officieel nu al 44 cent op een standaardbrief zitten en zou je de oude tarieven mogen beporten. Alleen als je dat gaat doen, zullen je medewerkers Porten niet blij wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:17 schreef Limbo-lil het volgende:
Weet iemand hier heel toevallig tot wanneer onvoldoende frankeren gedoogd wordt? Ivm de nieuwe tarieven.
Maar heb je ook fietsbonnen gekregen t.b.v. aanschaf van accessoires/bekostigen van onderhoudsbeurten? Of heb je alleen een fiets besteld (al dan niet binnen die ¤ 749,=)?quote:Op maandag 8 januari 2007 18:10 schreef Beach het volgende:
[..]
huh???
ik krijg ook die fietsvergoeding van 4.54 maar ik kon er wel van gebruik maken![]()
Gewoon van mn vrije uren af, alleen duurde het wel verdomd lang omdat ik die zooi telkens teruggestuurd kreeg3 maanden en toen pas had ik mn fiets
Ja, dat dacht ik ook. Snap daarom de samenhang van fietsvergoeding (= geen reisvergoeding) met het niet kunnen krijgen van fietsbonnen niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:53 schreef Carport het volgende:
Klopt, die ¤ 4,54 is ter compensatie van het gebruik van een eigen fiets.
Wat heb je dan met de vestigingsmanager geregeld als ik mag vragen?quote:Nee, dat is niet zo.
Iedereen die voldoet aan de gestelde eisen (simpelweg: iedereen behalve postbezorgers), heeft recht op deelname. In eerste instantie werd er bij mij ook moeilijk gedaan over die bonnen omdat ik al fietsvergoeding zou hebben. Met de vestigingsmanager valt echter wel het een en ander te regelen. De korting gaat alleen op als je de fiets via het project besteld en niet als je achteraf declareert.
Ok, maar geen extra accessoires = geen fietsbonnen of ben ik nu het spoor bijsterquote:Ik dus
Met de korting, afgeschreven van m'n vakantie-uren, zonder extra accesoires.
Wij donderen de te beporten stukken altijd gewoon bij de groepsleider op 't bureau.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:03 schreef MadGuy het volgende:
Lekker laks weer. Het vakje van de porten in de herstelkast ligt ook helemaal niet vol ofzo.
Het is me ooit eens uitgelegd, maar ik kan je helaas niet meer vertellen hoe dat exact zit: ik ben het vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Snap daarom de samenhang van fietsvergoeding (= geen reisvergoeding) met het niet kunnen krijgen van fietsbonnen niet.
Via het HRSSC heb ik geen fietsbonnen gekregen inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:Ok, maar geen extra accessoires = geen fietsbonnen of ben ik nu het spoor bijster![]()
"Goh, heb je niet toevallig nog een (extra) slot/verlichting/... nodig voor een van de "dienstfietsen"?"quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:01 schreef Pietsie1 het volgende:
Wat heb je dan met de vestigingsmanager geregeld als ik mag vragen?Degene hier is niet bepaald op de hoogte.
ai... meestal is de drukte op vrijdag en zaterdag omgekeerd evenredig.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
eitje vandaag
Zoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef MadGuy het volgende:
Bluh, helemaal geen zin morgen. Ik heb op het moment wel wat betere dingen te doen...
Het gebeurt me hier ook wel eens dat ze net aan het afsluiten zijn als ik terug op kantoor kom.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef spookygirl het volgende:
Ik was opgeslotenHet hek was dicht toen ik kwam. Vreemd maar ach gebeurd af en toe. Dus ik had em open gemaakt met mn pasje. Naar binnen herstelpost afgehandeld. Loop ik naar buiten weer hek dicht ik denk verdorie. Pas er weer voor gebeurde niks...ehmmm..... Ik collega bellen. Ja kan je naar binnen . Proberen ehmm nee ook niet. Het systeem wat normaal de deur opent knipperde ook niet meer was compleet dood. Gelukkig kwam er een andere collega aan die een telefoonnummer had van een teamleider etc. Op een gegeven moment mijn fiets maar over t hek getild en ik ergens via een oudpapiercontainer t hek overklommen
Stond ook nog iemand met de auto voor t hek...Ik zeg neem dat ding lekker mee naar huis, auto van de zaak
Weet niet hoe ze t opgelost hebben. Alle sleutels liggen in het postkantoor...met telefoonnummers. Wordt ruitje intikken
Not my problem.
Joah! Martin Waardenberg (Gamma reclame en Waardenberg en De Jong), Faas Wilkes (recentelijk overleden), Raemon Sluiter, één van de knakkers van Rooyackers, Kamps en Kamps en Hugo Borst. Voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Smeich het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog BN'ers in de wijk zitten?
bezorg je ze dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Conflict het volgende:
Beetje slap met de pakketjes, heb er steeds maar 60 ofzo. Ik wil naar de 120, dan houd ik er tenminste een goed salaris aan over.
Je kan ze ook in een sorteercentrum uitsorteren, dat is was ik namelijk doequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk niet dat hij ze in de sloot gooit...
t was niet afgesloten. Het alarm zat er nog niet op. Ik heb gekeken toen ik de deur uitliep. Er was gewoon een storing met de apparaten die deuren/hekken openen. Er wordt om zaterdag om 17:00 of later afgesloten. Het was kwart voor 3! En mijn fiets stond voor de deur die hadden ze echt wel gezien. Ze moeten de deur in om het alarm erop te gooien.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het gebeurt me hier ook wel eens dat ze net aan het afsluiten zijn als ik terug op kantoor kom.
Als je ziet dat het hek dicht is, altijd je fiets (of bij gebrek aan een fiets iets anders duidelijk zichtbaars... een jas, ofzo) buiten het hek zetten (en in het zicht). Dan kan degene die aan het afsluiten is, zien dat er nog iemand binnen is.
Maar ik heb ook wel eens met de klepauto voor een gesloten hek gestaan. Collega gebeld en overlegd dat ik de auto meer naar huis kon nemen, om hem de zondag erna even langs te brengen (zondag is buslichting, dus dan is er 's middags iemand aanwezig)
De sleutels om het postkantoor handmatig te openen en de hekken van het postkantoor. Er is handbediening dmv een sleutel, maar ja als die binnen ligt met een electrische storing in je apparareten die deur ontgrendelen heb je er niet zoveel aan. Telefoonnummers van collega's en van de storingsdiensten. Niemand heeft dat in zn telefoon. Mijn teamleider heb ik niet gezien alleen de andere. Die zei ja ehmm dit hoort niet. Goh echt joh je meent tquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Smeich het volgende:
ik had die auto ook gewoon meegenomen hoor! Hier is de poort altijd om 1700 gesloten. Wat had die teamleider te melden dan? Ik snap alleen niet wat je nu met dat laatste bedoelt, alle sleutens van wie (met telnr's) liggen in het postkantoor?
En het was lekker vlot vandaag ja!
Heeft iemand hier trouwens nog BN'ers in de wijk zitten?
Niet eerder de straat op, gewoon meer lopen voorbereiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:26 schreef gomin het volgende:
I don not think so. Ja, die postbodes zijn eerder de straat op. Mogen die straks ook zeker terug in hun uren ?
Wat houdt die dienst in, koffie zetten en poetsen ofzo?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef gr8w8 het volgende:
Joepie. Ik heb de kantine weer in mijn dienst. Die begint om 7:30. De eerste beginnen om 5:30. Dat wordt eerst weer twintig keer uitleggen dat ik echt niet eerder kom alleen omdat ze een bakje koffie willen om vervolgens te gaan zitten wachten op m'n bakjes.![]()
Bij ons hadden ze ook een zieke. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg dat ik al andere plannen had.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Net gebeld, ze hebben een zieke. Goh Martijn, wil je die wijk wegbrengen... Eeeeh okeee
Uhu, weer veilig thuis. 2 huizen verder werd er effe een kas van het dakterras geblazen. Hatsee.quote:
Is het ook. Ik geloof niet dat de postbezorging hier is gestaakt door storm, wel door ijzel (al heb ik dat zelf nog niet meegemaakt... Wij kregen gewoon van die springveren die je onder de schoenen bindt, zodat je op ijzel kan blijven lopen).quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef MadGuy het volgende:
IJzel is ook zo'n gruwel. Dat vind ik eigenlijk nog erger dan storm.
Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:21 schreef Dormael het volgende:
Mijn kledingpakket gaat aanstaande week retour, niet omdat de kleding niet past maar omdat ik er niet meer werk vanaf vandaag......
Op mijn laatste dag vandaag toch even de oude vertrouwde fietstassen gebruikt....over die nieuwe wil ik het niet hebben ha ha. Waaide het in de rest van NL ook zo hard? Gelukkig had ik volle tassen wind mee en lege tassen tegen de wind in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |