Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Over kledingpakket gesproken, ik heb een maand terug 1 broek teruggestuurd omdat deze niet de correcte maat had. Inmiddels nog niets terug gehad, hoelang duurt dit gemiddeld?
Ik heb ook half december 6 broeken teruggestuurd, en pas gisteren waren ze op de site van de ID-CF verwerkt als zijnde retour ontvangen. Toch maar eens bellen, want ik loop nu nog steeds in die oude PTT-broek, en daar vallen de gaten nu in.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ving vandaag iets op dat die broeken niet meer geleverd worden, en dat er nieuwe komen.
Sinterklaashof in Nuenen, daar moet het naartoe.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:15 schreef Carport het volgende:
Die brieven vind je eigenlijk alleen in de brievenbus en vind je dus nog wel eens op het sorteercentrum. In de Sinterklaas-periode heb ik ook wel eens een brief aan Sinterklaas uit de brievenbus gevist
Intermediair is wel vaker weggeweest en kwam altijd weer met hangende pootjes terug, bij mijn weten...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Met ingang van dit jaar zijn we helaas de Elsevier en de Intermediair kwijtgeraakt aan Sandd. Ik las ook dat de mensen van Sandd niet meer per poststuk betaald werden (anders verdienden ze teveel) maar per adres. Dus heb je 5 brieven voor een bepaald adres, dan krijg je evenveel als voor 1 brief. Terwijl je wel meer sorteerwerk hebt. Onbegrijpelijk dat mensen zich nog lenen voor dat werk. Het werk wordt steeds meer, en de betaling steeds slechter. Die Sandd-bezorgers kunnen toch beter postbezorger of zaterdagkracht worden? Dan krijg je tenminste nog loon doorbetaald als je met vakantie bent, en vakantiegeld, en doorbetaling tijdens ziekte.
Intermediair is niet de enige die terugkwam nadat de concerrentie de zaak weer eens verknalde.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Intermediair is wel vaker weggeweest en kwam altijd weer met hangende pootjes terug, bij mijn weten...
quote:alle zegels bestaan uit :
0,39 zegels zonder gom(afgeweekt)
0,05 nieuwe zegel zo van het postkantoor
totaal 0,44 dat is tegenwoordig vanaf 1 januari het bedrag voor het vertsuren van post van 0-20 gram
ik verkoop ze per 50 stuks of per 100
normaal geproken kost dit 44 euro/100stuks
u bespaart dus mooi 14 euro op 100 zegels.
grotere afname mogelijk!!!!!
interesse , mail mij maar hoeveel zegels u wilt.
(zoekwoorden) frankeerwaarde , frankeergeldig , afgeweekt , postzegels , frankeerzegels
Om daar een handeltje in te beginnen moet je wel echt crisis veel post krijgen. Heb je eindelijk een ongestempelde zegel voor je klantjes, staat er een penstreep doorheen hahahaquote:
Misschien is het lokaal. Net als sommige VBG's ook HAH van Blokker hebben, en andere nooit. Wel opvallend is dat er altijd veel ruchtbaarheid aan wordt gegeven aan het kwijtraken van klanten, maar nooit aan hun terugkomst. Zo lopen wij sinds een tijdje alweer met Gamma-hah, terwijl die eerder vorig jaar naar VSP was gegaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:45 schreef Limbo-lil het volgende:
Waarom had ik gisteren de Elsevier nog ertussen?
Gaat dat pas op een latere datum in of zijn ze nu alweer terug?
Zaterdagbesteller VBG Rijswijk welkom
Was dat niet gewoon een tijdelijke proef? Dat is tenminste wat ik toen begreep.quote:Zo lopen wij sinds een tijdje alweer met Gamma-hah, terwijl die eerder vorig jaar naar VSP was gegaan.
Niet als je geen nabrengadressen hebt, want de binnentassen mogen bij lange na niet zo vol als gewone fietstassen. En normaal nemen ze regelmatig twee wijken in één keer mee. Dat gaat niet als je met binnentassen werkt, want de wijken gaan apart in binnentassen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef Troeta het volgende:
Die binnentassen zijn toch juist handig?
Een reden temeer om de oldskool rode tassen nog maar even d'r op te houdenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:14 schreef Carport het volgende:
Dat mag officieel niet
Alle post moet in binnenzakken worden gedaan.
Die binnentassen mogen dan wel niet net zo praktisch zijn als de oude fietstassen, maar er komt een stukje arbowet bij kijken: de tassen mogelijk namelijk niet meer dan 20-25 kilogram wegen. Dat gewicht werd regelmatig overschreden wanneer de post in de rode tassen werd gestouwd.
We hebben in die woonwijk alleen een centraal (nou ja, niet echt centraal) depot. Dus de postbezorgers moeten in de huidige situatie terug naar het depot fietsen om hun tassen bij te vullen. Je bent in de achterste loopwijken vrolijk twintig minuten onderweg voordat je weer met je wijk verder kan.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef Troeta het volgende:
Maar hij heeft het nu toch over die grijze tasjes die je in de fietstas moet doen?
Als je toch geen steunpunt hebt en dus terug moet naar kantoor, waarom doe je ze dan in de binnentassen?
Of past de post niet in de nieuwe fietstassen, is dat het probleem.
Ik vind het ook onzin. Onze luxe, rode tassen... gebouwd om zeker zeven jaar mee te gaan. Hardstikke duur, ook nog eens.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Een reden temeer om de oldskool rode tassen nog maar even d'r op te houden![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef Carport het volgende:
Ja, binnenzakken zijn die grijze tassen (alhoewel ze ook in andere kleuren beschikbaar zijn) inderdaad. [afbeelding]
Het is alleen nieuw dat alle post in die tassen gedaan moet worden. Doordat de tassen niet al te groot zijn, wordt het lastiger (maar niet onmogelijk) om te veel post mee te nemen
Dat was ook met de oude zakjes niet nodig. Wat je moet doen is de wijk in loopvolgorde afbundelen en meteen iedere bundel in het zakje doen (dus niet het lijstje aanhouden, want die laat je in omgekeerde volgorde afbundelen). Als het zakje klaar is, zit de bundel die je als laatste loopt bovenin. Als je je zakjes gaat uitpakken pak je de bovenste bundel (die je het laatste loopt) en doet die gelijk in je tas. Op die manier is de inhoud van je zakje in 2 minuten in je tassen over te hevelen, zonder dat je ze eerst via een tussenstap op de stoep moet rangschikken. Natuurlijk moet je het zakje wel strak boven de bovenste bundel dichtknopen zodat ze niet tijdens het transport kunnen verschuiven.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:51 schreef Troeta het volgende:
Wij gebruikten deze binnentassen al een hele tijd, maar nu zijn de bruine postzakjes ook weggehaald idd, ik vind het geen probleem, hou er niet zo van om op de stoep al mn bundels op een rijtje te leggen en weer in de tassen te doen.
[..]
jep, maar dat kwam niet zovaak voor... en zelfs als het een keer nodig was, konden ze vaak gelijk hun tweede wijk in de tas gooien.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:51 schreef Troeta het volgende:
Maar hoe werd het eerst gedaan dan? Als je zowiezo steunpuntzakken moet gebruiken moest er hiervoor toch ook heen en weer gefietst worden?
Sorry, maar ik zie echt het probleem niet om de grijze tassen te gebruiken ipv de postzakjes.
Ok, ze zijn misschien wat kleiner, maar een bundeltje bovenop binden kan altijd nog toch
Of je doet de post in 3 binnentassen en haalt de post er bij je steunpunt weer uit, vouw je de tasjes weer op en doe je je bundels in je gewone fietstassen
Wij gebruikten deze binnentassen al een hele tijd, maar nu zijn de bruine postzakjes ook weggehaald idd, ik vind het geen probleem, hou er niet zo van om op de stoep al mn bundels op een rijtje te leggen en weer in de tassen te doen.
[..]
Hier hebben ze gewoon een pallet vol tassen neergezet. Gaat niet op naam, ofzo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:24 schreef Limbo-lil het volgende:
Bij ons hebben nu de postbodes nieuwe tassen. Als ik op het gevloek af ga, kan ik alleen maar hopen dat de tassen bij mij net zo lang duren als de kleding....
De nieuwe tassen zijn ongetwijfeld een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef Apfelsaft het volgende:
Bij ons gelukkig nog steeds de oude vertrouwde rode tassen![]()
Ik snap echt niet waarom ze nou niet gewoon de ouwe tassen opnieuw in het oranje maken...
Ja, maar is niet vervangen niet nog veel goedkoper? Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar omdat ze in ons gebied jarenlang pas de rode tassen vervingen als ze zo'n beetje tot stof waren vergaan hebben we hier nog hele stapels splinternieuwe rode tassen. Pas als die versleten zijn krijgen we oranje tassen. Dus dat kan nog jaaaaren duren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De nieuwe tassen zijn ongetwijfeld een stuk goedkoper.
Het is nogal een investering om alle postbodes van nieuwe leren tassen te voorzien. Ik snap ook niet dat ze de oude tassen niet gewoon vervangen als ze ook aan vervanging toe zijn. Eventueel plak je dan het TNT-logo erop.
daarom zei ik ook "Ik snap ook niet dat ze de oude tassen niet gewoon vervangen als ze ook aan vervanging toe zijn. Eventueel plak je dan het TNT-logo erop."...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef Kramerica-Industrie... het volgende:
[..]
Ja, maar is niet vervangen niet nog veel goedkoper? Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar omdat ze in ons gebied jarenlang pas de rode tassen vervingen als ze zo'n beetje tot stof waren vergaan hebben we hier nog hele stapels splinternieuwe rode tassen. Pas als die versleten zijn krijgen we oranje tassen. Dus dat kan nog jaaaaren duren.
Die oude schipperstrui was heerlijk. Kon je gewoon zonder jas dragen, midden in de winter.quote:Maar die sweater is een geweldig ding, dat moet ik toegeven. Warmer dan zo'n polo, maar niet zo bloedheet en jeukerig als die scheerwollen truien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |