CrazyRay deed al dit:quote:Overigens, hier even een tussenrapportje van ASWH per speler. Misschien leuk als Hoornes, Lissov, dotofan, CrazyRay, uitje4life en / of Bjoro ook tijd en zin kunnen vinden voor een rapport over hun club!!!
Joan van Belzen: Willem-Jan Barendregt opvolgen is een ondankbare taak. De niet altijd even spectaculair ogende, maar wel oerdegelijke Barendregt stond tien seizoenen met veel succes onder de lat in Hendrik-Ido-Ambacht. Hierin pakte hij regelmatig punten en werd hij liefst vier keer speler van het jaar. Joan van Belzen (24), won de strijd van Raymon Kuipers in de voorbereiding nipt. Na een aarzelende start met een foutje tegen IJsselmeervogels in de Supercup groeide Van Belzen in zijn rol. Hij had al enkele prima optredens, met als enige dissonant de 8-1 nederlaag bij SHO. Dat was natuurlijk bij iedereen zo. Van Belzen oogt rustig, heeft een goede uitstraling en goede reflexen. Er is zeker gezien zijn leeftijd altijd nog ruimte voor verbetering. Verdient dan ook een 7,5.
Boudy Hoogendoorn: Speelde in het begin van het seizoen veel als rechtsback, door de blessure van centrumverdediger Raymond Ernst. Hoogendoorn haalt op zijn beste dagen een voldoende, maar is vaak de zwakste schakel bij ASWH. Hij neemt als rechtsback te weinig initiatief en komt verdedigend, als voormalig middenvelder, tekort tegen sterke tegenstanders. 5
Roël Gorré: Was jarenlang de vaste rechtsback, maar speelde dit seizoen geruime tijd centraal. Een positie die hij ook wel ambieert en puur verdedigend ook prima aankan. Toch is hij als rechtsback wat mij betreft meer van waarde, door zijn aanvallende impulsen. Maakt af en toe nog wel eens een slippertje, maar is met zijn geweldige inzet een goede schakel. Inmiddels ook reserve-aanvoerder. 7+
Nixon Dias: Kwam over van DOTO en manifesteert zich als fantastische aanwinst. Nixon Dias is een speler waarvoor je naar het voetballen komt. Hij staat verdedigend zijn mannetje en is belangrijk in de opbouw, door zijn sterke passing. Bovendien durft hij risico te nemen en zijn zijn rushes naar voren nu al befaamd. Een speler waar de rest zich aan kan optrekken, die ook nog eens constant presteert. 8
Johan Sturrus: De aanvoerder is als linksback nog altijd van grote waarde. Wel wordt hij een dagje ouder (in maart wordt hij 34), wat je soms kan merken. Komt nog altijd veelvuldig op aan de linkerkant en staat verdedigend zijn mannetje, al zijn zijn beste jaren wel achter de rug. Maakt op ervaring veel goed. 7
Danny Versluis: Speelde al als linksback, linkermiddenvelder en linker centrale verdediger. Kan op al die posities iets brengen met zijn inzet en fysieke kracht. Heeft bovendien een gigantische pegel in zijn linkerbeen. De laatste weken een goed centraal duo vormend met Dias, zal met Ernst moeten strijden om die plek na de winter. Anders een ideale invaller. 7-
Stefan van Dam: Aparte voetballer. Kan namelijk heel goed voetballen, in balbezit. Maar zonder balbezit is zijn inbreng vaak te verwaarlozen. Trekt in duels soms opzichtig zijn been terug en onttrekt zich op moeilijke dagen aan het spel. Je zou van hem, gezien zijn kwaliteiten, meer verwachten. Zal moeite krijgen zijn basisplaats te behouden als Boogers weer terug is, tenzij hij zijn inzet zal verhogen. 5,5
Ferry van Lare: Bezig aan een sterk seizoen als aanjager op het middenveld. Verovert veel ballen en is ook gedeeld clubtopscorer, hetgeen opmerkelijk is voor een verdedigende middenvelder. Belangrijke speler in de as van het veld, die gezien zijn leeftijd (24) nog kan groeien ook. 8-
Izaäk Verhoeven: Wordt over enkele dagen alweer 36 en zal na dit seizoen stoppen. Is nog altijd van grote waarde wegens zijn fantastische conditie en zijn goede traptechniek. Een speler die je vaak over het hoofd ziet, maar die ondertussen uiterst belangrijk is voor de balans. 7,5
Marphe Redjosetiko: Mooie speler. Ideale teamvoetballer ook. Toch komt het er dit seizoen niet helemaal uit. Zijn invalbeurten waren vaak beter dan zijn basisplaatsen. Lijkt toch net iets te vaak in één tempo te spelen en gaat in een fysieke strijd nog weleens ten onder. Dat is jammer, want ik ben zeker een fan van hem. 6+
Danny Slingerland: Eigen jeugdspeler die dit seizoen al enkele keren mocht spelen. Tegen de sterkere ploegen mist hij nog de nodige fysieke kracht, maar het is mooi dat hij al heeft kunnen ruiken aan het grote werk. Speelde enkele goede duels, zoals uit bij Vitesse Delft en thuis als invaller tegen Excelsior Maassluis. Maakte een mooie goal tegen TOGR. De laatste tijd door blessures wat uit beeld, maar zeker een optie voor het middenveld. 6,5
Jerry de Jong: Gekomen van Jong FC Utrecht. Is een authentieke linksbuiten met snelheid en lef, maar leek na een goede start even zonder vertrouwen te spelen. Hoopt via invalbeurten aan te haken bij het niveau en lijkt zeker een speler waar ASWH in de toekomst plezier aan kan gaan beleven. 6+
Arjan Human: Geniale spits. Is bijna niet van de bal te krijgen en vaak onnavolgbaar. Kan uit het niets gevaar stichten en is in aanvallende zin onmisbaar voor ASWH. Zou wellicht nog iets vaker moeten scoren, gezien zijn niet geringe kwaliteiten. Dat kost hem een minnetje. 8-
Derk Schut: Van DOVO gekomen en vormt een goed koppel met Human. Is niet heel snel, maar wel zeer sterk in de duels en in de lucht. Werkt daarnaast hard. Kaatsen moet hij nog verbeteren en hij zou wat brutaler kunnen worden. Dan komen ook de goals vanzelf. 7
Denys Spry: "Het Kanon van Numansdorp" kwam als derde spits, maar het aanhaken vanuit de tweede klasse op hoofdklasseniveau valt hem erg zwaar. Daarnaast oogt hij erg passief. Speelt de laatste weken dan ook in het tweede. 5-
Rory van der Weijden: Gekomen van vierdeklasser Dubbeldam, voornamelijk om in het tweede te gaan leren. De laatste tijd mag hij mee als derde spits. Laat zien dat hij weet waar de goal staat, al mist hij nog slimmigheid die verdedigers op dit niveau wel hebben. Heeft zeker potentie. 6,5
Rick Verbrugge: Wat is dat toch met Ricky? Hij is supersnel, heeft een goede techniek en actie, maar het lukt maar niet door te breken. Lijkt overzicht te missen en moet wellicht aan zijn instelling werken. Het is zonde als hij het niet zou redden. 5
Raymon Kuipers: Reservekeeper, nog niet gespeeld. Wel een prima vent!
Michael Mikkers: Gekomen als derde keeper en dus keeper van ASWH 2. Moest geopereerd worden en revalideert nu.
Raymond Ernst: Beoogd basisspeler bij zijn komst, maar speelde door diverse blessures nog geen minuut in officiële duels. Hoopt na de winterstop terug te komen.
Marcel Gerritsen: Eigen jeugdspeler, kwam door uit ASWH 2. Hoefde nog niet te spelen en lijkt daar ook net iets tekort voor te komen.
Wouter Kreté: Ook eigen jeugd. Leek even een concurrent als rechtsback voor Boudy Hoogendoorn te worden, maar raakte ook geblesseerd.
Jordi Boogers: Marathonman op het middenveld. Ideale teamspeler, die door een vervelende misser bij zijn operatie nog niet kon spelen. Hopelijk na de winterstop weer fit om het team een impuls te geven.
Waarop ik zei:quote:Vitesse Delft:
Eindelijk na jaren weer terug op het hoogste niveau. Door critici betiteld als degradatiekandidaat nr 1. Maar na 3 wedstrijden werden die de mond gesnoerd, 9 uit 3 en Vitesse stond in de top van de hoofdklasse. Vitesse speelde fris en aanvallend voetbal, maar verdedigend bakte ze er soms niks van. Dat werd ook wel duidelijk in de wedstrijden die volgde, stomme fouten van verdedigers die elkaar in de weg loopte tot totale miscommunicatie.
Als nieuwkomer in de hoofdklasse hebben ze niks te klagen, netjes op de 8ste plek met nog 2 inhaalwedstrijden tegen 2 topploegen voor de boeg. Een leuke uitdaging in Januari. En dat met een team met vrijwel geen hoofdklasse ervaring, ik vind het een puike prestatie.
Positief is toch wel de ontwikkeling van sommige spelers. Daniel da Cruz is onze oranjeklant en het is te hopen dat hij de komende jaren bij Vitesse blijft spelen. Ook de prestaties van diverse jeugdspelers is harstikke goed. Robin de Boer en Maarten Boek (beide 1e jaars) spelen regelmatig wat minuten mee en kunnen prima mee met het niveau.
Mocht Vitesse de degradatie/play offs ontlopen en volgend seizoen ook weer actief zijn in de hoofdklasse moet het zeker in de verdigende linie op zoek gaan naar versterking. Ook een middenvelder zou aan te raden zijn ( misschien dat ik me zwarte kicksen weer uit het stof kan halen).
*geen speleranalyse, heb daarvoor te weinig wedstrijden gezien*
quote:Die Boek viel me toen ook positief op bij Vitesse Delft - ASWH.
Maar Daniel da Cruz, het lijkt me sterk als daar geen grotere clubs voor gaan komen!
Laten lopen. Eén van de weinige vergissingen qua scouting.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:47 schreef Lissov het volgende:
Patrick Duarte: De gevaarlijkste aanvaller in de selectie van de FC. Speelde in zijn jeugd bij Ajax en daarna bij ADO Den Haag. Heeft qua voetbal wel iets weg van Christiano Ronaldo, ook al door zijn Portugese roots. Speelt als aanvaller dit seizoen redelijk constant en is clubtopscoorder. Bovendien assistkoning. Een goeie gozer, die ook buiten de lijnen zijn draai heeft gevonden in Lisse. De clubs kennen hem inmiddels wel, helaas is dubbele bewaking ook al geen optie om tegen Duarte te voetballen. Mijn verwachting is dat ook hij weer in het betaalde voetbal terecht zal komen. Mijn cijfer: 9.
Wat zou me niks verbazen, dan halen we weer gewoon 2 nieuwenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:44 schreef Panic_A het volgende:
Geruchten gaan dat Sjoerd en Alex terug willen naar ASWH.
Onvervalste tvp dus.
Wat is er gebeurd dan? Mail het desnoodsquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:25 schreef Panic_A het volgende:
Klopt, Alex zie ik niet zo snel terugkomen.
Zo erg kan het niet zijn toch?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet zo nodig. Ik ken het hele verhaal. Het zou me verbazen als hij terugkeert, maar aan de andere kant..... Wim Helmink heeft hem ook gewoon een normaal afscheid gegund.
Laat ik het zo zeggen, zou het nu weer bij ons kunnen gebeuren?quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
Ach nee, maar bepaalde dingen hoeven niet algemeen bekend te worden wat mij betreft.
Oke, hebben jullie Sjoerd trouwens nog wel nodig(en Alex)?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dat denk ik niet. In ieder geval niet op deze manier.
Vooral de eerste zin van je OP is niet helemaal meer van toepassingquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:23 schreef Messenga het volgende:
Kan je de OP nog wijzigen, Method?
Van Schie was inderdaad belangrijk voor ARC, maar hij kon het niet alleen in Alphen he. Laantje heeft toendertijd tegen mij gezegd dat ie nog een jaartje door zou gaan en dan zou stoppen. Hij heeft ook een eigen bedrijf waar heel veel tijd in gaat zitten. Maar we gaan het zien he!quote:Op zondag 24 december 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Lissov: Wel leuk dat Van Schie het zo goed doet. Was bij ARC ook altijd wel belangrijk natuurlijk. Van der Laan lijkt me toch nog wel wat jong om nu al te stoppen? Moudou kreeg trouwens toch rood voor een ouderwets ballengraaiertje in de beker??
Wel een mooi rapport, hoge cijfers. Maar dat is logisch gezien de status van winterkampioen. De nieuwelingen slaan eigenlijk allemaal wel goed aan, zo blijkt.
Tegen EVV, eerste ronde KNVB-beker, als ik het wel heb.quote:Op zondag 31 december 2006 01:02 schreef HPayne het volgende:
Leuk geschreven MM mooi werk, en goed neutraal gebleven
Jammer dat ik niet zoveel weet van de Hoofdklasse A.
Lingo Award![]()
Bij wie deed hij dat?
Jaja, Ted. Pas maar op!quote:Bewogen jaar
Tussen de oliebollen, appelflappen en nog meer lekkers, heb ik de eer om de laatste column van 2006 te mogen schrijven.
Het was me het jaartje wel:
In de laatste minuten van een zwaar seizoen het kampioenschap binnenhalen tegen de directe concurrent, vervolgens de districtsbeker winnen en daarna de prachtige wedstrijden om het kampioenschap van Nederland tegen de 'Rooien' en Sneek.
Als trainer en als speler maak je dit niet ieder jaar mee en we hebben hier met z'n allen keihard voor gewerkt, maar vooral was het ook genieten geblazen.
Zonder de andere spelers te kort te doen hebben wij 'Luggie' in ons elftal die dit al vijf keer heeft mogen meemaken in de 6 jaar dat hij in de hoofdklasse speelt. En dat bij vier verschillende clubs.
Volgens mij is dit absoluut een record en ze noemen hem dan ook de Seedorf van het amateurvoetbal.
Iedere trainer is blij dat je dit soort klasbakken in een elftal hebt rondlopen.
Vervolgens ook nog de bekerwedstrijden tegen Fortuna en FC Utrecht, waarin vooral de laatste wedstrijd veel indruk heeft gemaakt.
Het hele uitvak van FC Utrecht zat vol, want het hele dorp was bijkans uitgelopen. Zelfs de voorzitter van Quick Boys stapte met zijn zoon in één van de vele bussen om ons te ondersteunen (Klasse Jaap!).
Door al deze successen werden we vooraf als de gedoodverfde kampioen van dit seizoen genoemd, maar dat is niet zo eenvoudig in deze zware competitie.
Ik zal u een korte terugblik geven over wat zich tot nu toe allemaal heeft afgespeeld in de hoofdklasse A (Dank je Erik).
Voor TOGR lijkt het een moeilijk seizoen te worden en ondanks dat het een aantal zeer goede spelers in de selectie heeft, krijgt het steeds in de laatste minuten de kous op de kop.
Dat de onderlinge verschillen klein zijn in deze competitie blijkt wel uit een grote groep middenmoters:
Excelsior Maassluis staat tweede van onderen, terwijl Heerjansdam met drie punten meer op de zevende plaats bivakkeert.
Opvallend hierbij is dat Kozakken Boys, Ter Leede en Capelle er tussen staan, want dit zijn gerenommeerde verenigingen die de laatste jaren aardig aan de weg hebben getimmerd. Gelukkig laat het bestuur van Kozakken Boys zich niet gek maken en hebben ze het contract met Ad van Seeters voor twee jaar verlengd.
Heerjansdam en Vitesse Delft doen het buitengewoon knap en het is jammer dat mijn voorganger Wim Schaap aan het einde van dit seizoen de club uit Delft gaat verlaten.
DOTO hangt er een beetje tussen en heeft een wisselvallig seizoen. Zo zie je maar weer dat twee topspelers heel veel in en voor een elftal kunnen betekenen en vooral Martha bewijst dit wekelijks door bij RBC uit te blinken.
Dan de kopgroep waarin ASWH na een moeizame start de weg omhoog heeft weten te vinden. Deze ploeg kan nog wel eens voor verrassingen gaan zorgen, want dat hebben ze de laatste jaren wel bewezen.
De penningmeesters van de vier bovenste bollenstreekclubs wrijven zich nu al in de handen met zoveel derby's nog te spelen en misschien wel een kampioenschap op komst. (Ik hoop wel dat Quick Boys weer snel terugkeert naar A, want die missen we allemaal).
Waar niemand op gerekend had is de prachtige tweede plaats van Noordwijk. Heel knap met alleen maar spelers uit het dorp.
Katwijk doet het met Hennie Lee gewoon goed, staat bovenaan in de tweede periode met op de helft maar zes punten achterstand op de koploper. Dat lijkt veel, maar in deze competitie zegt dit niks en bovendien weet iedereen dat na de winterstop de prijzen worden verdeeld.
Krijgen we weer een horror-scenario net als afgelopen seizoen met FC Lisse en de 'Uien' uit Rijnsburg? Bij Lisse kwam Niek Oosterlee aan het roer en moest men veel scorend vermogen inleveren. Maar zie daar, met een gedegen organisatie is de FC de verrassing van het seizoen en door goed scoutingswerk staat er een zeer gedreven en getalenteerd elftal. Terecht ook dat het bestuur van FC Lisse (voor hun doen vroeg) het contract met Niek heeft verlengd.
Spanning dus volop in deze competitie, waarin zowel boven als onder nog van alles mogelijk is.
Verder wil ik alle ploegen in de hoofdklasse B en C succes wensen.
Iedereen een gezond en sportief 2007!
Ted Verdonkschot
Een toptransfer. Hij zou zo meekunnen in het profvoetbal, zijn er geen bvo's in hem geinteresseerd? Of wordt hij te oud bevonden?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:15 schreef Bjoro het volgende:
Joost Kuhlmann van RBB naar IJsselmeervogels !
Hij gaat samenspelen met een wél scorende spits dus dat is juist een ideaal koppel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef methodmich het volgende:
Dat is zijn grote manco inderdaad. Volgens mij is Kuhlmann nog nooit aan de 10 treffers gekomen, terwijl de echte topspitsen in de hoofdklasse ook wel minstens 10 goals per seizoen maken.
Natuurlijk is Kuhlmann ook van waarde als aanspeelpunt enzovoort, maar ik denk inderdaad dat Hoornes de juiste reden noemt dat Joost niet naar de profs gaat. Is wel op proef geweest volgens mij of er was in ieder geval interesse van Volendam.
quote:Nieuwe trainer Vitesse Delft
Het bestuur van de zaterdaghoofdklasser Vitesse Delft en Pieter de Jongh, momenteel trainer/coach van Jong FC Dordrecht, hebben dinsdagavond 23 januari een overeenkomst gesloten, waarin is vastgelegd dat de Jongh vanaf het nieuwe seizoen 2007/2008 hoofdtrainer
van Vitesse Delft wordt.
Momenteel strijdt hij met zijn beloftenteam samen met onder meer Jong NAC om promotie naar de Eredivisie.
Pieter is een ervaren trainer/coach die o.a. bij RKC Waalwijk, VRC te Veenendaal, Heerjansdam,
Zuidvogels te Huizen, Fc Den Bosch ( bvo ), Schijndel en KNVB District Midden werkzaam is geweest.
Brayton Biekman van RBB komt als 1e.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:42 schreef Hoornes het volgende:
Noodaankoop nummer 1 van dit seizoen bij Spakenburg.
Laat ik het zo zeggen, als IJsselmeervogel fan ben ik blij dat Oniyeke bij Spakenburg speelt. Ik vind het maar een matige spits.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:10 schreef Bjoro het volgende:
Maar speelt Chima Oniyeke niet bij Spakenburg nu...dat is toch een zelfde type speler ?
De Bunschotense ploegen maken zich niet populair in de bollenstreek, met al die aankopen. Hoeft natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Brayton Biekman van RBB komt als 1e.
Wij zijn zelf vrij komend weekend...wellicht dat een bezoekje aan de boys er dan in zit !quote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef methodmich het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook, VoZ meldde het in het kleine verslagje ook.
Overigens zaterdag twee mooie duels op het programma:
ASWH - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Noordwijk
Soort play-offs zeg maarquote:Oftewel: nummer 4 tegen nummer 1, nummer 2 tegen nummer 3.
Als ik geen namen heb zaterdag stuur ik de andere hooligans op je af MM.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:
Overigens komen er toch een paar mooie spelers naar ASWH volgend seizoen. Ik ben heel blij op dit moment, maar kan en mag nog helemaal niets zeggen.
Kansloze zaak, gij bestuurder!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Als ik geen namen heb zaterdag stuur ik de andere hooligans op je af MM.![]()
Kijk maar naar mijn foto op Hyves en denk dan de baard weg. Hoornes lukte het in één keer bij ASWH - Katwijk, dus dat moet jullie ook lukken. Schat wel dat jullie er voor 2 uur zijn, dus dan zoek ik de kantine wel even op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef Lissov het volgende:
Ik zit inderdaad in dezelfde bus als Catelijne, ik ga je ook zeker ff je hand schudden. Doe jij een bloemetje in je haar??![]()
Goh, komen ze toevallig bij ons vandaan?quote:Op zondag 4 februari 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, versterking nummer 6 is inmiddels rond met ASWH voor volgend seizoen. Uiteraard is de naam nog een geheim.
Misschien wel, misschien wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goh, komen ze toevallig bij ons vandaan?
En voor het stuk in het AD zie http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1065750.ecequote:Arjan Human is benaderd voor een stage in China door een club (FC Teda, vorig seizoen 6e in de hoogste divisie) uit de havenplaats Xingang, waar ook Tijjani Babangida ooit speelde.
Na de wedstrijd tegen DOTO vertrekt Arjan voor 10 dagen naar de club waar ook André Stafleu (ex-Feyenoord) in de trainersstaf zit en normaliter zal hij weer terug zijn voor de uitwedstrijd tegen Katwijk.
Of de stage in een contract zal uitmonden moeten we afwachten, net zoals Arjan moet ondervinden of hij de vertrouwde Zeeuwse omgeving wil inruilen voor de gesloten Oosterse cultuur, maar het zal zeker een speciale ervaring voor hem zijn, welke zou kunnen uitmonden in een full-prof contract.
Het is idd goed mogelijk de wedstrijd op een andere manier te volgen, maar naar ik heb begrepen hoeven MM en Panic_A zich weinig zorgen te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:06 schreef Hoornes het volgende:
Zoals ik Methodmich al verteld heb/laten zien heb is dat zeer goed mogelijk.
Dat weet ik niet, maar de wedstrijd zonder publiek zal pas een stuk later worden gespeeld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
Verwacht jij dat dat deel van de straf niet overeind blijft staan Insistor?
Indien dat wel zo is, ga ik proberen mee te gaan met het bestuur / de begeleidingsstaf. Er moet toch een verslag komen.
Als hij gaat, al vanaf maart?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Arjan Human zal deze week vermoedelijk zijn contractaanbieding van FC Teda ontvangen. Hij heeft naar eigen zeggen "een bedrag in het hoofd, waar ze aan moeten voldoen. Zo niet, dan blijf ik lekker bij ASWH voetballen."
Jammer of?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Derk Schut verlaat ASWH na dit seizoen voor Elinkwijk.
Mwah.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik heb dit jaar bijna alle wedstrijden met Verboom gezien. Toch ben ik blij dat we een nieuwe keeper krijgen. Hij moet ook niet voor niks bij ons weg, hij wilde zelf namelijk wel blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef methodmich het volgende:
Wat is nét tekort? Bij SHO was het altijd een prima hoofdklassekeeper, dus ik vind dat altijd lastige opmerkingen. Er komt van alles bij kijken natuurlijk. Heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Sander Duindam is in mijn optiek bijvoorbeeld niet beter, maar die was bij de Vogels wel weer populair.
De kans dat hij vertrekt lijkt me overigens een stuk kleiner dus het is denk ik alleen maar beter voor jullie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:40 schreef methodmich het volgende:
Helaas, helaas. Alle wedstrijden afgekeurd. Ben benieuwd of het programma helemaal door kan schuiven naar 17 maart of dat er dan teams zijn met bekerverplichtingen.
Overigens blijft Human voorlopig bij ASWH. FC Teda zoekt verder naar spitsen, maar als ze niemand vinden komen ze wellicht weer bij hem terug. Dat is ergens nadelig, want dan heb je minder tijd om een eventuele vervanger te halen.
Ja, ik ging er even vanuit dat ASWH het niet meer haalt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
Als ASWH het niet wordt, en dat lukt niet meer, dan gun ik het Lisse ook wel. Leuk voor Lissov en Catelijne natuurlijk. Met RBB heb ik minder, hoewel Dennis Groot een fijne snuiter is.
Dan schudden we elkaar zeker de hand tijdens de kampioenscompetitie, ook als de Vogels géén kampioen worden. Dat heb ik Catelijne al beloofd.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef Lissov het volgende:
Ja Methodmich, dat waren nog eens tijden!Dank voor jullie steunbetuigingen, hopen dat jullie na 26 wedstrijden ons op de eerste plaats zien staan!
![]()
Gelukkig heb ik mijn bronnen ook en deze klopt nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Dennis Groot (Rijnsburgse Boys) heeft volgens de geruchten gesproken met Quick Boys
Mja, ach daar zijn het geruchten voor maar reken er maar niet op. Al zal het jou een zorg zijn denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Hij is anders wel gesignaleerd in hotel Sassenheim met o.a. John Blok.
Ik ga het voor je vragen en zal morgen hier neerzetten of het zo is. Ik zou eerder rekenen op een andere club als hij bij RBB weggaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij de bron van het gerucht stond ook "ondanks gemaakte afspraken".
Maar goed, of ie nu bij QB of RBB speelt inderdaad. Wel een goede speler hoor.
MM op Hyvesquote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Haha, ik kan het hem ook zelf vragen natuurlijk. Zie mijn Hyves.
http://methodmich.hyves.nlquote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
MM op Hyves![]()
Ik vraag het via via ook aan hemzelf.
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
http://methodmich.hyves.nl
Staan leuke mensen in die lijst hoor. Ook jouw bron vermoedelijk.
Je weet hoe je me een PB kan sturenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:28 schreef methodmich het volgende:
Blauwe smurfjes dan zeker?
Ach ja, op 31 mei weten we alles. Marphe Redjosetiko misschien naar DOTO.
Dat leek mij ook al, ik vertrouw mijn bronquote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef Hoornes het volgende:
Ik heb begrepen dat iemand even Dennis Groot zat was mbt zijn onruststokerij via hyves.
Kortom: niet waar.
Van die twee of drie nieuwe spelers is er sowieso al één vastgelegd meen ik, een spits. Verder zal er nog gezocht worden naar een verdediger en een middenvelder denk ik. Misschien twee middenvelders.quote:Het zijn drukke tijden voor de technische commissie om de selectie voor komend seizoen rond te krijgen. Het uitgangspunt hierbij is om het eerste elftal een nieuwe impuls te geven en meer in balans te brengen om het volgende seizoen weer een stapje naar boven te kunnen maken.
Aan het einde van het seizoen vertrekt doelman Joan van Belzen. De reisafstand vanuit Zeeland valt hem te zwaar. Zijn vervanger wordt de ervaren en veel coachende Paul Verboom van IJsselmeervogels. Izaäk Verhoeven gaat definitief stoppen (jammer, want is nog zo fit). Voor Izaäk wordt een afscheidwedstrijd georganiseerd op 26 mei of 2 juni. Alexander de Jong, nu IJsselmeervogels, gaat zijn plek op het middenveld weer innemen. Ook Sjoerd van der Waal komt terug van IJsselmeervogels en zal zeker de spitsplaats overnemen van de vertrekkende Derk Schut. Damiën Vereecken komt onze verdediging aanvullen omdat Boudy Hoogendoorn de overstap maakt naar TOGR.
Met de toezeggingen dat de as van het elftal, Ferry van Lare, Nixon Dias en Arjan Human blijft met daar omheen de ervaren Johan Sturrus, Danny Versluis, Jordi Boogers en de talentvolle Danny Slingerland krijgt het team al redelijk vorm. De komende weken volgen nog de gesprekken met de andere spelers van de selectie. Wij denken nog twee of drie nieuwe spelers naar ASWH te halen. In ieder geval krijgt Murat Onar uit het tweede de kans zich definitief in de A selectie vestigen.
Op het forum wordt actief gecommuniceerd en gespeculeerd, maar dit zijn de feiten. Uiteraard zullen nieuws over de selectie via deze Website communiceren naar alle geledingen binnen ASWH en daarbuiten.
quote:Vitesse Delft - Capelle 2-2. Ik verliet vandaag het sportpark met een 'dubbel gevoel'. 'Dubbel', omdat ik aan de ene kant blij was dat Vitesse in de laatste 5 minuten van de wedstrijd het onmogelijke mogelijk maakte door van 0-2 alsnog op 2-2 te komen, maar zeer teleurgesteld(eigenlijk boos) omdat een scheidsrechter door foutieve beslissingen een wedstrijd zo negatief kan beïnvloeden. Alhoewel, als je tegenwoordig naar de wedstrijden van de nederlandse competitie kijkt in het betaalde voetbal, zie je eigenlijk bijna niets anders! De praatprogramma 's over sport 'staan er ook bol van'! De scheidsrechter van vanmiddag maakte voor Vitesse 2 cruciale fouten. In de 5e minuut van de wedstrijd stuurde hij een speler van Vitesse met rood van het veld i.v.m. een slaande beweging naar zijn tegenstander die naast hem op de grond lag. Deze beslissing valt te accepteren, ware het niet dat de aanleiding was dat de speler van Capelle keihard trapte naar de speler van Vitesse. De leider van Capelle zei in de rust tegen mij dat hij ook de speler van Capelle uit het veld had moeten sturen! De 2e grove fout was dat de 1e goal van Capelle overduidelijk met de hand gescoord werd! Ook dit zag de scheidsrechter en ook zijn assistent niet!! Blijft dat het absoluut dom is als je als speler je team zo dupeert als nu gebeurde. Vitesse speelde dus 85 minuten met een man minder. Alle goede bedoelingen(3 spitsen) dienden danook al heel snel bijgesteld te worden. Vervelend voor Sander van Akkeren, maar hij diende in het belang van het team plaats te maken voor een middenvelder. Vitesse speelde i.p.v. de forechecking/het aanvallende spel van de eerste 5 minuten nu 'gecontroleerd' voetbal van achteruit, met de nadruk op de verdediging. Desondanks kreeg Vitesse na 16 minuten een grote kans. Rudi Smit kwam goed voor zijn verdediger, maar kon alleen voor de keeper de bal niet binnen schieten. Capelle bleek(zoals bekend/verwacht) niet de subtiel voetballende ploeg te zijn met veel creativiteit, maar de fysiek sterke ploeg met veel lengte en kracht. Zij hanteerden dan ook veel de lange bal en schakelden vooral bij balverlies van Vitesse razendsnel over op de aanval middels 2 of 3 passes. Zij creëerden daarmee een aantal kansen in de 1e helft die zij mede door goed keeperswerk van Jesper Leerdam niet benutten. In de 35e minuut kreeg Leon Braat de bal toegespeeld in het strafschopgebied, hij draaide weg van zijn tegenstander en werd overduidelijk vastgehouden aan zijn shirt. Je zag de scheidsrechter twijfelen, maar hij floot niet voor een strafschop! In de 36e minuut was er weer een lange bal op de rechtsbuiten van Capelle die de bal op snelheid inspeelde naar het strafschopgebied, waar een medespeler de bal direct doorspeelde voorlangs het doel tegen de verre paal. De 1e helft werd afgesloten na een prachtige redding van Jesper Leerdam in de 47e minuut. De 2e helft ontwikkelde zich eigenlijk zoals de 1e helft was verlopen. Vitesse counterde en Capelle viel aan zonder veel vernuft! In de 59e minuut was er eigenlijk het eerste gevaar voor het doel van Vitesse. Via een 'ouderwetse' scrimmage werd de bal ingetikt, maar op miraculeuze wijze gered door Angelista. hij moest de redding wel bekopen met een blessure, maar kon gelukkig verder spelen. In de 68e minuut werd het dan toch 0-1 door de eerder aangegeven handsbal. Vitesse was daarna de concentratie kwijt en dat resulteerde direct in de 0-2 in de 74e minuut. Met een prachtige volley werd Jesper Leerdam onhoudbaar gepasseerd. De wedstrijd leek gespeeld! Vitesse stroopte de mouwen echter nog een keer op/wisselde 2 spelers en dat werd beloond in de 82e minuut. Middels een subtiel hakje zette Leon Braat de ingevallen Jordi Bregman alleen voor de keeper en hij maakte het goed af 1-2. Vitesse 'was los' en met een bewonderenswaardige inzet werd er gestreden voor de 2-2. 'Wonder boven wonder' kwam deze er ook nog! Allereerst kwam Rudi Smit in de 83e minuut een teenlengte te kort in een sprintduel om in te tikken, maar in de 84e minuut was het toch raak! In de hectiek ben ik even kwijt hoe het precies ging, maar in ieder geval ging de bal 2x tegen de lat alvorens Leon Braat de 2-2 intikte! Blijheid, maar n.m.m. toch ook een gemiste kans om van een concurrent te winnen. Een compleet Vitesse kan n.l. van deze tegenstander winnen en is voetbaltechnisch gezien beter! Dit en de getoonde inzet moet voor de spelers en begeleiding een basis zijn om de komende periode de benodigde punten te behalen!
Nee, wel proberen ze er alles aan te doen om hem te behouden.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:40 schreef Hoornes het volgende:
CrazyRay, weet jij iets over de voetbaltoekomst van Da Cruz?
Dat moet wel lukken. En ach, wat is ver als je daarna misschien toch door moet naar R'dam.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
Wel een aardige reis.
Mocht je naar ASWH komen dan doe je na de aftrap het volgende:
A. Je loopt naar het doel waar ASWH in moet scoren.
B. Je beoordeelt of dit doel aan de Reeweg-zijde is, dus waar de weg achter ligt.
C. Je beoordeelt of dit doel aan de oude kantine-zijde is, dus waar het veld van IFC achter ligt.
D. In beide geval bevallen bevind ik mij aan de kant die het dichtst bij de tribune is.
Achter het doel dus en dan aan de tribunekant. Vooraf is het dan handig om te kijken op mijn Hyves of hier: http://www.vvgz.nl/nieuws.asp?id=255
Dan moet het lukken.
Anders kan je ook nog kijken of je iemand ziet die af en toe iets opschrijft na een kans / doelpunt.
Wie is er niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:56 schreef F1Bas het volgende:
Normaal zou ik voor Lisse kiezen maar degene waarvoor ik kom is er niet.
meende eergens gelezen te hebben dat ie voor een aantal wedstrijden was geschorst?? maar kan dat nergens meer terug vinden.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:52 schreef methodmich het volgende:
CrazyRay of fcuker, weten jullie waarom Da Cruz de laatste tijd niet speelt bij Delft??
quote:Tot overmaat van ramp werd Daniel da Cruz van het veld gestuurd.
Van welke club kom je?? Vitesse A1 staat zwaar laatste in de 3e divisie B, erg jammer dat ze niet mee hebben kunnen voetballen. Te goed voor de hoofdklasse maar te zwak voor landelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 16:52 schreef Fcuker het volgende:
Ik heb met Vitesse Delft A1 meegetraind een keer, en denk er nu over na om daar volgend seizoen te spelen..dus daarom hoop ik dat Vitesse Delft Hoofdklasse blijft spelen..ik ken daar geen mensen, alleen 2 spelers van de A
Owh jah, en Wouter van der kolk..oude gymleraar![]()
Ik speel nu bij Overmaas A1, daarvoor 9 jaar bij Spartaan'20 gespeelt alle selecties tot de B'tjes.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:10 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
Van welke club kom je?? Vitesse A1 staat zwaar laatste in de 3e divisie B, erg jammer dat ze niet mee hebben kunnen voetballen. Te goed voor de hoofdklasse maar te zwak voor landelijk
En bij RVVH krijgt ie alleen een broodje frikandel en een breezer. Dan had ie echt ruzie met Jack.quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde dat Franken bij ons 30.000 of meer krijgt.
Verwacht geen vetpot bij Vitesse, daar zijn ze nog te klein voor.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Fcuker het volgende:
hmm oke dankje..CrazyRay, ik bedoel het 1ste he geen a1 ?
Hoe lang is dat geleden? Ik geloof best dat je bij Vitesse Delft niet veel krijgt, maar er is geen enkele Hoofdklasser (behalve Ajax) die niks betaald.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:55 schreef CrazyRay het volgende:
Toen ik in de selectie speelde, kregen we een bon voor 150 euro. En het eten werd verzocht op donderdag avond na de training (maaltijd) en zaterdag voor de wedstrijd (broodjes en fruit).
hmm, ik had wel verwacht dat spelers bij de 500 a 600 euro per maand zouden krijgenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:55 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
Verwacht geen vetpot bij Vitesse, daar zijn ze nog te klein voor.
Toen ik in de selectie speelde, kregen we een bon voor 150 euro. En het eten werd verzocht op donderdag avond na de training (maaltijd) en zaterdag voor de wedstrijd (broodjes en fruit).
@Methodmich: wordt er soms echt zoveel verdiend door spelers???
Ja hoor, waarom denk je anders dat sommige spelers die nog makkelijk profvoetbal kunnen spelen een verblijf in de hoofdklasse verkiezen boven de Jupiler League?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 07:55 schreef CrazyRay het volgende:
[..]
@Methodmich: wordt er soms echt zoveel verdiend door spelers???
Moet 1500 geen 15000 zijn????quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:20 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann kreeg hier geloof ik rond de ¤1500 per seizoen, nu hij naar de Vogels gaat wordt dat geloof ik ¤35.000 (!).
neeeeeeee ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef BVO het volgende:
Daniël da Cruz van Vitesse Delft speelt volgend jaar (waarschijnlijk) bij Barendrecht.
Zojuist trouwens kampioen geworden, dus volgend jaar terug in de hoofdklassequote:,,Er zullen nieuwe spelers bijkomen, onder wie Dogan Corneille (IJsselmeervogels), Jermaine Sandvliet (Leonidas), Giovanni Dos Santos (Deltasport), David Ameida (Xerxes/DZB), Edwin van Zwieteren (DOTO), waarschijnlijk spits Daniël da Cruz (Vitesse Delft) en nog twee anderen."
Hmm, het programma van de kampioenskandidaten:quote:Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef uitje4life het volgende:
Feli Lissov...Ik heb in verschillende verslagen gelezen dat wij meer de overwinning verdienden (was er nl zelf niet bij he...), maar jullie hebben m gekregen. Maar na de laatste verloren wedstrijd heeft RBB er 8 achter elkaar gewonnen, dus ik heb er nog alle vertrouwen in. Lisse heeft volgende week een lastige wedstrijd, dus ik moet t nog zien of Lisse blijft winnen.......
ASWH was ook met hem bezig, Barendrecht was net te snel.quote:Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef BVO het volgende:
Overgang van Daniël da Cruz van Vitesse Delft naar Barendrecht is rond.
Mooi zoquote:Op woensdag 4 april 2007 15:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
ASWH was ook met hem bezig, Barendrecht was net te snel.
Over de doelen:quote:,,We hebben de naam dat we veel geld hebben te besteden, maar dat is onzin. In de hoofdklasse zitten wij qua spelersbudget niet bij de top en vergeet niet dat wij de belastingafdracht van de spelers doen. Dus, circa veertig procent van onze spelersbegroting gaat naar de fiscus. Het valt wel mee wat wij betalen en daarom is het ook belangrijk dat straks eigen jongens als Bob Vermunt, Mathijs Tabbers, John de Ronde en Laurens Visser in het eerste elftal op bepalende posities komen te staan, maar daar is tijd voor nodig en die moet je ze wel gunnen. Barendrecht investeert veel in de eigen jeugdopleiding en neem van mij aan dat we dat niet voor niets doen."
quote:De doelstelling voor het komende seizoen is reeds bekend. “Het is niet de bedoeling dat we puur om lijfsbehoud spelen. Wij willen volgend seizoen in het linkerrijtje eindigen en een jaar later meedoen om de eerste drie plaatsen”, meldt een strijdvaardige Xander van der Veeke. Trainer Jack van den Berg onderschrijft deze doelstelling. “Wij willen van Barendrecht een stabiele hoofdklasser maken die elk seizoen meedoet om de prijzen. Dat hopen wij binnen drie tot vier jaar te realiseren.”
Kan me niet voorstellen dat ze met het budget van dit seizoen, zoals in een krantenartikel vorig jaar zomer naar buiten werd gebracht, niet in de top hoofdklasse zitten hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Qua geld valt het nog wel mee:
Dat spandoek ken ik inderdaad, is een fraaie. Kampioen geworden??quote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef uitje4life het volgende:
dat snap ik niet helemaal..... amateurclubs die zich als instituten gedragen?rare vent.... merk ik hier totaal niets van eigenlijk... Hier is het "alles goed" en "wordt voor je geregeld" en "geen probleem". Iedereen staat klaar voor je hier, en niet allerlei strikte regeltjes enzo. Vanavond bij onze kampioenswedstrijd wordt zelfs een spandoek van de club opgehangen. (Yellow Black Attack!). MM jij hebt m denk ik zeker zien hangen en misschien wel meerdere. Ik denk dat die vent jaloers is
![]()
1500 boete, wat een lachertje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
De straf van DOTO is voor tweederde ingetrokken. Na hoger beroep zijn de twee punten in mindering weer bijgeteld en men hoeft ook niet meer zonder publiek te spelen. Wel blijft de geldboete van 1500 euro staan. Ze stijgen hierdoor wel goed op de ranglijst.
Ah, ok. Helaas, vond het een leuke speler, die Dias ook.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Roël Gorré heeft enkele weken geleden bevestigd gewoon bij ASWH te blijven ja. Had een aanbieding van Barendrecht, maar koos toch voor ons. Stond jij voor de wedstrijd achter het doel waar Raymon Kuipers de warming-up deed? Ik meende dat daar wat jongens uit Barendrecht stonden, als ik ze goed verstond.
Dan stond je dus twee keer aan de verkeerde kant, begrijp ik. Roël wel een domme terugspeelbal, waaruit die goal viel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ok. Helaas, vond het een leuke speler, die Dias ook.
Voor de wedstrijd niet nee, eerste minuten rond middenlijn, rest van eerste helft schuin achter het doel van ASWH gestaan, tweede helft ten hoogte van de penaltystip van ASWH.
Ja, maar de vrienden waarmee ik was waren Heerjansdammmers, dan krijg je dat he. De tegengoal heb ijk niet gezien, was vlak voor tijd toen ik al was wegegaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan stond je dus twee keer aan de verkeerde kant, begrijp ik. Roël wel een domme terugspeelbal, waaruit die goal viel.
Bart Freke al 50 goals? Lijkt me wel erg veel, zelfs met oefenduels meegerekend. Zijn ze niet in de war met Peter?quote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef uitje4life het volgende:
Ik was er zelf niet bij, maar RBB had weinig moeite met Ter Leede.....doelpunten van Bart Freke (20 jaar geloof ik en al 50(!) doelpunten in het eerste, niet slecht voor een middenvelder/verdediger!), Danny vd Vijver, Brayton Biekman en Martijn Gootjes (20e alweer).
maandag plaats ik wel weer de link van de samenvatting! of allemaal TV west kijken natuurlijk morgenavond als je niet kan wachten![]()
Dus de rode kaart viel pas na de gelijkmaker.quote:Michael van der Heijden zorgde voor de 1-1 na een bal volley te hebben genomen. Even later scoorde hij echter ook nog een tweede gele kaart bij de matig fluitende Hinke, waarna FC Lisse geen vuist meer kon maken voor meer succes.
Ik zal het mijn bron ff zeggen of zelf wat beter opletten de volgende keerquote:Op zondag 15 april 2007 15:15 schreef methodmich het volgende:
Het klopt inderdaad niet wat je zegt, getuige ook dit verslag van Lissov van de website van FC Lisse:
[..]
Dus de rode kaart viel pas na de gelijkmaker.
Waarom over twee jaar? Is er een beleidsplan dat deze ambitie onderschrijft?quote:Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:
Over 2 jaar speelt mijn cluppie WV-HEDW hopelijk ook in de hoofdklasse, hoewel we spelers niet betalen blijven de meeste er toch erg lang. Bovendien komen er een aantal zeer talentvolle spelers uit de A-Jeugd. Dit jaar goede subtopper, helaas eerste 10 wedstrijden veel te veel punten verloren. En met een belachelijk hoog aantal punten toch 2e in de periode
Gewoon een schatting. Dit was 2e jaar in de 1e klasse. Eerste jaar met de hakken over de sloot erin gebleven. Dit jaar is een groot deel van de oude garde gestopt, vooral aan begin gaf dat wat aanpassingsproblemen. Volgend jaar zal een aantal grote talenten instromen vanuit de jeugd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom over twee jaar? Is er een beleidsplan dat deze ambitie onderschrijft?
quote:Arjan Human kiest voor Chinees avontuur
21/4/2007 21:16
Een nieuw profavontuur lonkt voor Arjan Human. De aanvaller van zaterdaghoofdklasser ASWH gaat in China aan de slag bij tweedeklasser Qingdao Haixin.
Human vertrekt maandag naar China, waar voor hem na een geslaagde medische keuring een contract voor een half jaar klaarligt. De 28-jarige aanvaller was in februari al in China voor een stage bij FC Teda, dat niet leidde tot een contract.
Na 43 wedstrijden voor RKC Waalwijk en ADO Den Haag zette Human in 2002 een punt achter zijn profcarrière om zich te richten op zijn studie. Zijn laatste optreden was een uitwedstrijd met ADO tegen VVV-Venlo op 3 mei 2002.
Toch zonde MM, goede voetballer.quote:
Misschien zelfs wel de beste spits in het amateurvoetbal.quote:
had t niet gelezen... maar nee k was een weekend weg, k werd ondertussen op de hoogte gehoudenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef CrazyRay het volgende:
Ik zie het erg somber in voor me cluppie. Hopelijk sprokkelen we toch nog even wat punten bij elkaar. Heel vitesse heeft er hard voor geknokt om na al die jaren weer terug te komen op het hoogste niveau. Maar ja het voetballeven is hard.
Zaterdag iig maar hard aanmoedigen tegen die rbb-ers. Ga jij nog kijken uitje?
Ik hoorde het ja, het schijnt geen gezicht te zijn geweest.quote:Op maandag 23 april 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
Bij Ter Leede - FC Lisse was een heuse streaker actief. Een naakte vent in Ter Leede-kousen die keeper Thomas Waasdorp en de scheidsrechter ging zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |