En voor het stuk in het AD zie http://www.ad.nl/rotterdam/sport/article1065750.ecequote:Arjan Human is benaderd voor een stage in China door een club (FC Teda, vorig seizoen 6e in de hoogste divisie) uit de havenplaats Xingang, waar ook Tijjani Babangida ooit speelde.
Na de wedstrijd tegen DOTO vertrekt Arjan voor 10 dagen naar de club waar ook André Stafleu (ex-Feyenoord) in de trainersstaf zit en normaliter zal hij weer terug zijn voor de uitwedstrijd tegen Katwijk.
Of de stage in een contract zal uitmonden moeten we afwachten, net zoals Arjan moet ondervinden of hij de vertrouwde Zeeuwse omgeving wil inruilen voor de gesloten Oosterse cultuur, maar het zal zeker een speciale ervaring voor hem zijn, welke zou kunnen uitmonden in een full-prof contract.
Het is idd goed mogelijk de wedstrijd op een andere manier te volgen, maar naar ik heb begrepen hoeven MM en Panic_A zich weinig zorgen te maken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:06 schreef Hoornes het volgende:
Zoals ik Methodmich al verteld heb/laten zien heb is dat zeer goed mogelijk.
Dat weet ik niet, maar de wedstrijd zonder publiek zal pas een stuk later worden gespeeld.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
Verwacht jij dat dat deel van de straf niet overeind blijft staan Insistor?
Indien dat wel zo is, ga ik proberen mee te gaan met het bestuur / de begeleidingsstaf. Er moet toch een verslag komen.
Als hij gaat, al vanaf maart?quote:Op maandag 19 februari 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
Arjan Human zal deze week vermoedelijk zijn contractaanbieding van FC Teda ontvangen. Hij heeft naar eigen zeggen "een bedrag in het hoofd, waar ze aan moeten voldoen. Zo niet, dan blijf ik lekker bij ASWH voetballen."
Jammer of?quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Derk Schut verlaat ASWH na dit seizoen voor Elinkwijk.
Mwah.quote:
Laat ik het zo zeggen, ik heb dit jaar bijna alle wedstrijden met Verboom gezien. Toch ben ik blij dat we een nieuwe keeper krijgen. Hij moet ook niet voor niks bij ons weg, hij wilde zelf namelijk wel blijven.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:34 schreef methodmich het volgende:
Wat is nét tekort? Bij SHO was het altijd een prima hoofdklassekeeper, dus ik vind dat altijd lastige opmerkingen. Er komt van alles bij kijken natuurlijk. Heb er in ieder geval wel vertrouwen in. Sander Duindam is in mijn optiek bijvoorbeeld niet beter, maar die was bij de Vogels wel weer populair.
De kans dat hij vertrekt lijkt me overigens een stuk kleiner dus het is denk ik alleen maar beter voor jullie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:40 schreef methodmich het volgende:
Helaas, helaas. Alle wedstrijden afgekeurd. Ben benieuwd of het programma helemaal door kan schuiven naar 17 maart of dat er dan teams zijn met bekerverplichtingen.
Overigens blijft Human voorlopig bij ASWH. FC Teda zoekt verder naar spitsen, maar als ze niemand vinden komen ze wellicht weer bij hem terug. Dat is ergens nadelig, want dan heb je minder tijd om een eventuele vervanger te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |