abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:28:54 #201
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47476459
en idd Lissov, t was de 91e en 93e minuut! Ik stond te juichen toen ik t hoorde op de radio......:p Danny vd Vijver speelde trouwens een sterke wedstrijd tegen ASWH!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_47481957
Ben je ook geweest uitje4life?

Mooie aanname van Gootjes inderdaad, dito pass van Groot.

Van der Vijver was erg bedrijvig inderdaad.

Ook Roël Gorré kan gelukkig weer bijgeschreven worden aan de selectie van ASWH voor 2007/08. Had ook niet anders verwacht, al was er wel warme belangstelling.

Zou wel jammer zijn voor Lisse als Duarte vertrekt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:44:54 #203
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47518266
nee k was er niet bij.... geen vervoer dus dat gaat lastig. Volgende week bij Katwijk ben ik er uiteraard wel!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_47531008
Van Schie blijft sowieso bij ons dus dat is wel helemaal beter! Uiteraard uitje4life, ik zou ook juichen als hetzelfde scenario bij RBB voorkomt. Maar helaas pindakaas he!
Leef naar je eigen talent
pi_47557222
Mooi voor Lisse!

De afgelopen week zijn er nog twee linksbenige spelers bij ASWH op gesprek geweest. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

Zaterdag tegen Delft missen we weer wat mensen, maar die match moet gewoon gewonnen worden. Dan sta je er tien los van Vitesse Delft, de nummer 12. Dat moet genoeg zijn.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:07:24 #206
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47558984
Weten jullie mischien hoeveel een gemiddelde hoofdklasse speler per maand verdiend ongeveer??

En hebben die spelers een zaakwaarnemer?
Who the fuck is Fcuker?
pi_47559264
Pff, dat wisselt heel erg bij welke club een speler speelt. Er zijn spelers die 30000 op jaarbasis krijgen, denk dat als je een gemiddelde maakt dit ergens tussen de 8000 en 12000 op jaarbasis uit zal komen. Is een schatting hoor, het is namelijk toch redelijk taboe.

Zaakwaarnemers komen wel voor bij jongere spelers die van een BVO afkomen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:17:47 #208
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47559343
Ik hoorde dat Franken bij ons 30.000 of meer krijgt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_47559438
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde dat Franken bij ons 30.000 of meer krijgt.
En bij RVVH krijgt ie alleen een broodje frikandel en een breezer. Dan had ie echt ruzie met Jack.
www.thuisuiteten.nl
pi_47565290
Bij vitesse alleen een waardebon om schoenen van te hallen
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:22:53 #211
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47566223
hmm oke dankje..CrazyRay, ik bedoel het 1ste he geen a1 ?
Who the fuck is Fcuker?
pi_47570862
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Fcuker het volgende:
hmm oke dankje..CrazyRay, ik bedoel het 1ste he geen a1 ?
Verwacht geen vetpot bij Vitesse, daar zijn ze nog te klein voor.

Toen ik in de selectie speelde, kregen we een bon voor 150 euro. En het eten werd verzocht op donderdag avond na de training (maaltijd) en zaterdag voor de wedstrijd (broodjes en fruit).

@Methodmich: wordt er soms echt zoveel verdiend door spelers???
pi_47574857
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 07:55 schreef CrazyRay het volgende:

Toen ik in de selectie speelde, kregen we een bon voor 150 euro. En het eten werd verzocht op donderdag avond na de training (maaltijd) en zaterdag voor de wedstrijd (broodjes en fruit).
Hoe lang is dat geleden? Ik geloof best dat je bij Vitesse Delft niet veel krijgt, maar er is geen enkele Hoofdklasser (behalve Ajax) die niks betaald.

Overigens kun je de wedstrijd tegen Katwijk komen kijken, de straf van de KNVB is teruggedraaid.

En Katwijk heeft een nieuwe speler erbij: Juan Viedma. Zou twee seizoenen terug al komen, maar heeft nu definitief ja gezegd. De vierde versterking na Martin Bekx en de keepers Jim Nederhand en Pascal van Eck.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:56:05 #214
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47576417
quote:

[..]

Verwacht geen vetpot bij Vitesse, daar zijn ze nog te klein voor.

hmm, ik had wel verwacht dat spelers bij de 500 a 600 euro per maand zouden krijgen
Who the fuck is Fcuker?
pi_47585995
quote:

[..]

Ja hoor, waarom denk je anders dat sommige spelers die nog makkelijk profvoetbal kunnen spelen een verblijf in de hoofdklasse verkiezen boven de Jupiler League?

Mooie aanwinst lijkt me voor Katwijk, onze Viedma. Man met ervaring.

Rudy Aerts verruilt Kozakken Boys voor DESK. Verder hebben de Werkendammers warme belangstelling voor spits Marcel de Bruijn van Excelsior Maassluis.

Dick Zwarthoed en Menno van Roosmalen verruilen AFC Ajax voor Rijnsburgse Boys.

Ter Leede haalt Sergio Ommel en Brian Mussche van Quick Boys.

ASWH morgen tegen Delft met slechts dertien fitte spelers uit de A-selectie, waaronder twee keepers. Wordt lastig, maar toch moet er gewonnen worden.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 maart 2007 @ 08:20:45 #216
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47604903
Kuhlmann kreeg hier geloof ik rond de ¤1500 per seizoen, nu hij naar de Vogels gaat wordt dat geloof ik ¤35.000 (!).

Bij Rijnsburgse Boys heeft de gehele selectie, behalve Nick Schnater en Jordi Snijders, toegezegd volgend jaar ook hier te spelen. Behalve de spelers die natuurlijk weggaan.

http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1093

Vanmiddag de topper tegen Katwijk! Ik ben benieuwd of ze zich hersteld hebben van de 4-0 nederlaag van vorige week tegen DOTO........... we zullen t zien....
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:41:27 #217
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47605279
Onze spits werd gevraagd om bij Rijnsburgse Boys 1ste te spelen, er werd gezegt dat geld geen probleem is en dat hij zou worden opgehaald elke training vanuit R'dam. Hij is pas 17. Toen we tegen Rijnsburgse boys speelden speelde het 1ste tegen noordwijk, die week was het. Ik weet niet of je onze wedstrijd ook gezien hebt uitje4life. Ik speel Overmaas A1
Who the fuck is Fcuker?
pi_47607054
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 08:20 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann kreeg hier geloof ik rond de ¤1500 per seizoen, nu hij naar de Vogels gaat wordt dat geloof ik ¤35.000 (!).
Moet 1500 geen 15000 zijn????
www.thuisuiteten.nl
pi_47617329
Pompiedom, pompiedom.

WINNEND ASWH SCOORT ER OP LOS TEGEN VITESSE DELFT

Vanmiddag speelde ASWH, na drie nederlagen op rij, op eigen veld tegen Vitesse Delft. De in degradatiegevaar verkerende bezoekers zullen met weinig plezier op de reis naar Hendrik-Ido-Ambacht terug kijken, want ASWH overklaste Vitesse Delft met name na rust volledig. Dit gebeurde zonder de geschorste Izaäk Verhoeven en Stefan van Dam, terwijl Derk Schut, Jordi Boogers en Raymond Ernst nog altijd met blessures kampen. Wel kon trainer Bill Tukker weer beschikken over Roël Gorré en Marphe Redjosetiko. Daarnaast mocht Rory van der Weijden in de aanval naast Arjan Human opereren.

ASWH kende een goede start tegen Vitesse Delft. Nadat Ferry van Lare met een kopbal al dreigend was geweest, opende de ploeg na iets meer dan tien minuten de score. Nixon Dias gaf een prachtige pass richting Arjan Human, die zijn schot echter gekeerd zag worden door doelman Jesper Leerdam. Rory van der Weijden was echter alert en tikte de lastige rebound in het lege doel. Na deze openingsgoal zocht ASWH nadrukkelijk naar een tweede treffer. Toen Arjan Human vanaf de rand van het strafschopgebied een voorzet gaf, werd deze door een verdediger van de bezoekers met de hand getoucheerd. De grensrechter vlagde, maar de scheidsrechter wenste ook na overleg geen strafschop te geven. Dat deed de leidsman tien minuten voor rust wel, alleen nu voor Vitesse Delft. Danny Versluis maakte hands in het eigen strafschopgebied, na een licht duwtje in de rug. Jordy Bregman mocht aanleggen, maar zag zijn inzet gekeerd worden door Raymon Kuipers. Helaas was de rest van de ploeg minder alert, want er waren geen spelers van ASWH ingelopen. Zodoende kon Bregman de terugspringende bal alsnog inschieten. Deze 1-1 viel eigenlijk onnodig, want echte kansen had Vitesse Delft nog niet gekregen. Daarnaast had ASWH zelf verzuimd om meer afstand te nemen. Omdat ook een vrije trap van Nixon Dias in blessuretijd naast ging, moest er met een gelijke stand gerust gaan worden.

Na rust kwam ASWH uiterst scherp uit de kleedkamer, ongetwijfeld balend van de tussenstand. Dat resulteerde al na drie minuten in een nieuwe voorsprong. Danny Slingerland begon aan een actie, die hij besloot met een mooie steekpass op de doorgelopen Marphe Redjosetiko. Beheerst schoot deze de bal achter Leerdam. Na die 2-1 testte Arjan Human de keeper van Vitesse Delft nogmaals, maar nu bracht deze redding. Een mooie aanval van ASWH over de rechterflank belandde vervolgens bij Rory van der Weijden. De spits bedacht zich niet en haalde uit. Jammer genoeg werd deze treffer afgekeurd, omdat Nixon Dias bij het verlengen van de bal buitenspel gestaan zou hebben. Het bleek echter slechts uitstel van executie voor de bezoekers, want een vrije trap van Marphe Redjosetiko werd door Ferry van Lare keurig ingekopt. Vitesse Delft wankelde, want nauwelijks een minuut later kreeg Jerry de Jong een vrije schietkans. De linkermiddenvelder knalde echter hard over. Opnieuw Jerry de Jong zette daarna aan voor een actie op links, waarbij hij de bal keurig bezorgde bij Ferry van Lare. Deze liep met een simpel tikje de bal, die precies naast de paal in de hoek rolde, binnen. Met drie goals in een kwartier besliste ASWH de wedstrijd volledig, want het was onmogelijk voor te stellen dat Vitesse Delft een achterstand van 4-1 nog zou gaan goed maken.

Zeker niet omdat ASWH de ploeg op alle fronten aftroefde. Er werd lekker gevoetbald, met mooie aanvallen. Nadat Rory van der Weijden en Danny Slingerland nog doelpogingen ondernomen hadden, greep ASWH het laatste kwartier aan om nog eens goed aan het doelsaldo te werken. Arjan Human maakte een actie op de rechtervleugel, die hij besloot met een goede voorzet. Rory van der Weijden kreeg zijn voet tegen de bal, net voor verdediger Quincy Angelista. De jonge Dordtenaar mocht zo zijn tweede goal van de middag bejubelen. Clubtopscorer Arjan Human, die tot die tijd vooral als aangever en initiator van veel aanvallen had gefungeerd, besloot daarna om eigenhandig nog een duit in het zakje te doen. Eerst schoot hij droog de 6-1 binnen vanaf de rand van het strafschopgebied, al was de manier waarop de bal door de vingers van doelman Leerdam glipte uiterst pijnlijk te noemen voor de sluitpost. Na deze goal zette Arjan Human nog maar eens aan voor een actie, toen hij de bal vogelvrij ontving op rechts. Hij snelde naar de goal, waarna hij de zevende ASWH-treffer rustig tussen de benen van de uitkomende Leerdam doorschoof. Bijna had Arjan daarna een hattrick kunnen vervolmaken, maar zijn inzet strandde, na weer een mooie Ambachtse aanval, op de paal.

Met deze zevenklapper neemt ASWH de vijfde plaats weer in handen. Belangrijker nog was het feit dat ASWH, met name na rust, prima voetbalde. Dit zal vertrouwen geven voor de resterende duels, om te beginnen de uitwedstrijd bij Excelsior Maassluis volgende week. Eerst zal de ploeg, net als de supporters, nog even lekker willen nagenieten van deze mooie voetbalmiddag. Een middag die voor ASWH nog leuker werd door het feit dat het derde elftal het kampioenschap mocht vieren.

ASWH – Vitesse Delft 7-1(1-1)
11. 1-0 Rory van der Weijden 35. 1-1 Jordy Bregman 48. 2-1 Marphe Redjosetiko 54. 3-1 Ferry van Lare 57. 4-1 Ferry van Lare 78. 5-1 Rory van der Weijden 81. 6-1 Arjan Human 86. 7-1 Arjan Human
Scheidsrechter: Roeland

ASWH: Raymon Kuipers; Roël Gorré (67. Boudy Hoogendoorn), Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Marphe Redjosetiko, Ferry van Lare (80. Jihad Azzagari), Jerry de Jong (88. Wouter Kreté); Arjan Human en Rory van der Weijden

Vitesse Delft: Jesper Leerdam; Steven Schippers (40. Michael Righarts), Aldo Carta, Robin Faber, Quincy Angelista; Jordy Bregman, Wouter van der Kolk, Léon Braat (71. Sander van Akkeren), Benjamin van der Zwan (65. Maarten Boek); Rudi Smit en Daniël da Cruz

Morgen update qua doelpuntenmakers, stand etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_47618083
Netjes MM een zevenklapper! Lekker voor het vertrouwen idd.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:04:16 #221
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47619285
zozo, beetje langzaam op gang, maar toen lekker doorgegaan MM!

Maar ik weet niet zeker of het ¤1500 was, dat is wat ik heb gehoord....misschien was dat wel officieel, maar zoals je misschien weet wordt hier nogal wat onder de tafel door geschoven!

Fcuker, ik heb t denk niet gezien.... ik let meestal niet op andere wedstrijden als ik naar t eerste ga eigenlijk alleen als t 2e speelt. Die zijn trouwens ook hard op weg naar een kampioenschap!!

Zou wat zijn.... het 1e, 2e, de A1 en de B4 kampioen!

wat betreft Katwijk - Rijnsburgse Boys: Dat was niet echt spannend te noemen, want Katwijk was niet "echt" gevaarlijk, en de Boys hadden het al voor rust kunnen beslissen. Helaas een beetje pech (stiftje van Zinhagel net over de lat) en de keeper lag nog een paar keer goed in de weg. Het had ook 2-6 kunnen worden naar mijn mening.

Volgende week misschien wel de beslissing om het kampioenschap, helaas kan ik er niet bij zijn.... Maar ik wordt vast wel op de hoogte gehouden door vrienden
pi_47641599
Speeldag 20

ASWH - Vitesse Delft 7-1 (1-1)
11. 1-0 Rory van der Weijden 35. 1-1 Jordy Bregman 48. 2-1 Marphe Redjosetiko 54. 3-1 Ferry van Lare 57. 4-1 Ferry van Lare 78. 5-1 Rory van der Weijden 81. 6-1 Arjan Human 86. 7-1 Arjan Human

Capelle - Excelsior Maassluis 1-2 (1-1)
20. 1-0 Henk Roeland 25. 1-1 Marcel de Bruijn 80. 1-2 Demis Xanthopoulos (strafschop)
Rood: Richard Rasens (assistent-trainer Excelsior Maassluis)

DOTO - Ter Leede 1-2 (0-1)
30. 0-1 Martijn Lagendijk 52. 1-1 Michael van Dommelen 82. 1-2 Remco Torken
Rood: Sebastiaan Pot (DOTO, 2 x geel)

FC Lisse - SHO 2-1 (0-1)
45. 0-1 Geert Bakker 67. 1-1 Marvin Nieuwlaat 70. 2-1 Marvin Nieuwlaat

Katwijk - Rijnsburgse Boys 2-3 (0-2)
9. 0-1 Jaap Jan Zandbergen 29. 0-2 Djuric Ascencion 52. 1-2 Peter van Schie 57. 1-3 Martijn Gootjes 89. 2-3 Jan Groen
Rood: Henk Beekhuizen (verzorger Katwijk)

Kozakken Boys - Heerjansdam 3-2 (1-2)
30. 0-1 Arie Lock 30. 0-2 Melvin Boer 41. 1-2 Thijs Houwing 85. 2-2 Jean Philip Becht 90. 3-2 Gregory Thym
Rood: Nicky van der Ent (Heerjansdam, 2 x geel)

Noordwijk - TOGR 1-2 (0-1)
45. 0-1 Roel van Rixoort 87. 0-2 Celsius Grant 89. 1-2 Joost Leonard

STAND

1. Rijnsburgse Boys 20-48
2. FC Lisse 20-43
3. Noordwijk 20-38
4. Katwijk 20-31
5. ASWH 20-30
6. Kozakken Boys 20-29
7. SHO 20-27
8. Ter Leede 20-26
9. DOTO 20-23 (-2)
10. Excelsior Maassluis 20-23 (-7)
11. Capelle 20-22
12. Vitesse Delft 20-20
13. TOGR 20-19
14. Heerjansdam 20-17

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 18
2. Henk Roeland (Capelle) 13
3. Geert Bakker (SHO) 12
Michael van Dommelen (DOTO) 12
Thijs Houwing (Kozakken Boys) 12
Arjan Human (ASWH) 12
7. Florencio Cornelia (Ter Leede) 10

Debutant Marvin Nieuwlaat schonk als invaller FC Lisse met twee goals in drie minuten de winst tegen SHO
www.thuisuiteten.nl
pi_47643374
Overigens is het volgens VoZ zelfs al rond, maar nog een kleine slag om de arm.

Amateurinternational Ivar Eltenberg (DOTO) volgend seizoen naar ASWH.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 maart 2007 @ 22:05:35 #224
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47653785

[ Bericht 100% gewijzigd door Fcuker op 26-03-2007 11:17:02 ]
Who the fuck is Fcuker?
pi_47751913
Wat stond daar nu weer?

DOTO heeft zich versterkt met Robin Clerckx (NAC 2), Nabieu Kargbo (Jai Hind) en Ben Kinds (Nieuwenhoorn).

Danilo Padrini van ADO Den Haag 2 naar Katwijk.

Sebastiaan Pot gaat weg bij DOTO.

Gewenste ASWH-versterking Marruchen Zimmerman (Baronie) lijkt afgeketst. Als de manier waarop kenmerkend is voor de mentaliteit van de speler, dan is het niet erg. Ondanks zijn niet geringe kwaliteiten.

Imdat Solmaz (Baronie) naar Kozakken Boys
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')