abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:28:54 #201
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47476459
en idd Lissov, t was de 91e en 93e minuut! Ik stond te juichen toen ik t hoorde op de radio......:p Danny vd Vijver speelde trouwens een sterke wedstrijd tegen ASWH!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_47481957
Ben je ook geweest uitje4life?

Mooie aanname van Gootjes inderdaad, dito pass van Groot.

Van der Vijver was erg bedrijvig inderdaad.

Ook Roël Gorré kan gelukkig weer bijgeschreven worden aan de selectie van ASWH voor 2007/08. Had ook niet anders verwacht, al was er wel warme belangstelling.

Zou wel jammer zijn voor Lisse als Duarte vertrekt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 maart 2007 @ 17:44:54 #203
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47518266
nee k was er niet bij.... geen vervoer dus dat gaat lastig. Volgende week bij Katwijk ben ik er uiteraard wel!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_47531008
Van Schie blijft sowieso bij ons dus dat is wel helemaal beter! Uiteraard uitje4life, ik zou ook juichen als hetzelfde scenario bij RBB voorkomt. Maar helaas pindakaas he!
Leef naar je eigen talent
pi_47557222
Mooi voor Lisse!

De afgelopen week zijn er nog twee linksbenige spelers bij ASWH op gesprek geweest. Ben benieuwd wat dit gaat opleveren.

Zaterdag tegen Delft missen we weer wat mensen, maar die match moet gewoon gewonnen worden. Dan sta je er tien los van Vitesse Delft, de nummer 12. Dat moet genoeg zijn.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:07:24 #206
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47558984
Weten jullie mischien hoeveel een gemiddelde hoofdklasse speler per maand verdiend ongeveer??

En hebben die spelers een zaakwaarnemer?
Who the fuck is Fcuker?
pi_47559264
Pff, dat wisselt heel erg bij welke club een speler speelt. Er zijn spelers die 30000 op jaarbasis krijgen, denk dat als je een gemiddelde maakt dit ergens tussen de 8000 en 12000 op jaarbasis uit zal komen. Is een schatting hoor, het is namelijk toch redelijk taboe.

Zaakwaarnemers komen wel voor bij jongere spelers die van een BVO afkomen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:17:47 #208
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47559343
Ik hoorde dat Franken bij ons 30.000 of meer krijgt.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_47559438
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Ik hoorde dat Franken bij ons 30.000 of meer krijgt.
En bij RVVH krijgt ie alleen een broodje frikandel en een breezer. Dan had ie echt ruzie met Jack.
www.thuisuiteten.nl
pi_47565290
Bij vitesse alleen een waardebon om schoenen van te hallen
  donderdag 22 maart 2007 @ 23:22:53 #211
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47566223
hmm oke dankje..CrazyRay, ik bedoel het 1ste he geen a1 ?
Who the fuck is Fcuker?
pi_47570862
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:22 schreef Fcuker het volgende:
hmm oke dankje..CrazyRay, ik bedoel het 1ste he geen a1 ?
Verwacht geen vetpot bij Vitesse, daar zijn ze nog te klein voor.

Toen ik in de selectie speelde, kregen we een bon voor 150 euro. En het eten werd verzocht op donderdag avond na de training (maaltijd) en zaterdag voor de wedstrijd (broodjes en fruit).

@Methodmich: wordt er soms echt zoveel verdiend door spelers???
pi_47574857
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 07:55 schreef CrazyRay het volgende:

Toen ik in de selectie speelde, kregen we een bon voor 150 euro. En het eten werd verzocht op donderdag avond na de training (maaltijd) en zaterdag voor de wedstrijd (broodjes en fruit).
Hoe lang is dat geleden? Ik geloof best dat je bij Vitesse Delft niet veel krijgt, maar er is geen enkele Hoofdklasser (behalve Ajax) die niks betaald.

Overigens kun je de wedstrijd tegen Katwijk komen kijken, de straf van de KNVB is teruggedraaid.

En Katwijk heeft een nieuwe speler erbij: Juan Viedma. Zou twee seizoenen terug al komen, maar heeft nu definitief ja gezegd. De vierde versterking na Martin Bekx en de keepers Jim Nederhand en Pascal van Eck.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  vrijdag 23 maart 2007 @ 11:56:05 #214
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47576417
quote:

[..]

Verwacht geen vetpot bij Vitesse, daar zijn ze nog te klein voor.

hmm, ik had wel verwacht dat spelers bij de 500 a 600 euro per maand zouden krijgen
Who the fuck is Fcuker?
pi_47585995
quote:

[..]

Ja hoor, waarom denk je anders dat sommige spelers die nog makkelijk profvoetbal kunnen spelen een verblijf in de hoofdklasse verkiezen boven de Jupiler League?

Mooie aanwinst lijkt me voor Katwijk, onze Viedma. Man met ervaring.

Rudy Aerts verruilt Kozakken Boys voor DESK. Verder hebben de Werkendammers warme belangstelling voor spits Marcel de Bruijn van Excelsior Maassluis.

Dick Zwarthoed en Menno van Roosmalen verruilen AFC Ajax voor Rijnsburgse Boys.

Ter Leede haalt Sergio Ommel en Brian Mussche van Quick Boys.

ASWH morgen tegen Delft met slechts dertien fitte spelers uit de A-selectie, waaronder twee keepers. Wordt lastig, maar toch moet er gewonnen worden.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 maart 2007 @ 08:20:45 #216
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47604903
Kuhlmann kreeg hier geloof ik rond de ¤1500 per seizoen, nu hij naar de Vogels gaat wordt dat geloof ik ¤35.000 (!).

Bij Rijnsburgse Boys heeft de gehele selectie, behalve Nick Schnater en Jordi Snijders, toegezegd volgend jaar ook hier te spelen. Behalve de spelers die natuurlijk weggaan.

http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1093

Vanmiddag de topper tegen Katwijk! Ik ben benieuwd of ze zich hersteld hebben van de 4-0 nederlaag van vorige week tegen DOTO........... we zullen t zien....
  zaterdag 24 maart 2007 @ 09:41:27 #217
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47605279
Onze spits werd gevraagd om bij Rijnsburgse Boys 1ste te spelen, er werd gezegt dat geld geen probleem is en dat hij zou worden opgehaald elke training vanuit R'dam. Hij is pas 17. Toen we tegen Rijnsburgse boys speelden speelde het 1ste tegen noordwijk, die week was het. Ik weet niet of je onze wedstrijd ook gezien hebt uitje4life. Ik speel Overmaas A1
Who the fuck is Fcuker?
pi_47607054
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 08:20 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann kreeg hier geloof ik rond de ¤1500 per seizoen, nu hij naar de Vogels gaat wordt dat geloof ik ¤35.000 (!).
Moet 1500 geen 15000 zijn????
www.thuisuiteten.nl
pi_47617329
Pompiedom, pompiedom.

WINNEND ASWH SCOORT ER OP LOS TEGEN VITESSE DELFT

Vanmiddag speelde ASWH, na drie nederlagen op rij, op eigen veld tegen Vitesse Delft. De in degradatiegevaar verkerende bezoekers zullen met weinig plezier op de reis naar Hendrik-Ido-Ambacht terug kijken, want ASWH overklaste Vitesse Delft met name na rust volledig. Dit gebeurde zonder de geschorste Izaäk Verhoeven en Stefan van Dam, terwijl Derk Schut, Jordi Boogers en Raymond Ernst nog altijd met blessures kampen. Wel kon trainer Bill Tukker weer beschikken over Roël Gorré en Marphe Redjosetiko. Daarnaast mocht Rory van der Weijden in de aanval naast Arjan Human opereren.

ASWH kende een goede start tegen Vitesse Delft. Nadat Ferry van Lare met een kopbal al dreigend was geweest, opende de ploeg na iets meer dan tien minuten de score. Nixon Dias gaf een prachtige pass richting Arjan Human, die zijn schot echter gekeerd zag worden door doelman Jesper Leerdam. Rory van der Weijden was echter alert en tikte de lastige rebound in het lege doel. Na deze openingsgoal zocht ASWH nadrukkelijk naar een tweede treffer. Toen Arjan Human vanaf de rand van het strafschopgebied een voorzet gaf, werd deze door een verdediger van de bezoekers met de hand getoucheerd. De grensrechter vlagde, maar de scheidsrechter wenste ook na overleg geen strafschop te geven. Dat deed de leidsman tien minuten voor rust wel, alleen nu voor Vitesse Delft. Danny Versluis maakte hands in het eigen strafschopgebied, na een licht duwtje in de rug. Jordy Bregman mocht aanleggen, maar zag zijn inzet gekeerd worden door Raymon Kuipers. Helaas was de rest van de ploeg minder alert, want er waren geen spelers van ASWH ingelopen. Zodoende kon Bregman de terugspringende bal alsnog inschieten. Deze 1-1 viel eigenlijk onnodig, want echte kansen had Vitesse Delft nog niet gekregen. Daarnaast had ASWH zelf verzuimd om meer afstand te nemen. Omdat ook een vrije trap van Nixon Dias in blessuretijd naast ging, moest er met een gelijke stand gerust gaan worden.

Na rust kwam ASWH uiterst scherp uit de kleedkamer, ongetwijfeld balend van de tussenstand. Dat resulteerde al na drie minuten in een nieuwe voorsprong. Danny Slingerland begon aan een actie, die hij besloot met een mooie steekpass op de doorgelopen Marphe Redjosetiko. Beheerst schoot deze de bal achter Leerdam. Na die 2-1 testte Arjan Human de keeper van Vitesse Delft nogmaals, maar nu bracht deze redding. Een mooie aanval van ASWH over de rechterflank belandde vervolgens bij Rory van der Weijden. De spits bedacht zich niet en haalde uit. Jammer genoeg werd deze treffer afgekeurd, omdat Nixon Dias bij het verlengen van de bal buitenspel gestaan zou hebben. Het bleek echter slechts uitstel van executie voor de bezoekers, want een vrije trap van Marphe Redjosetiko werd door Ferry van Lare keurig ingekopt. Vitesse Delft wankelde, want nauwelijks een minuut later kreeg Jerry de Jong een vrije schietkans. De linkermiddenvelder knalde echter hard over. Opnieuw Jerry de Jong zette daarna aan voor een actie op links, waarbij hij de bal keurig bezorgde bij Ferry van Lare. Deze liep met een simpel tikje de bal, die precies naast de paal in de hoek rolde, binnen. Met drie goals in een kwartier besliste ASWH de wedstrijd volledig, want het was onmogelijk voor te stellen dat Vitesse Delft een achterstand van 4-1 nog zou gaan goed maken.

Zeker niet omdat ASWH de ploeg op alle fronten aftroefde. Er werd lekker gevoetbald, met mooie aanvallen. Nadat Rory van der Weijden en Danny Slingerland nog doelpogingen ondernomen hadden, greep ASWH het laatste kwartier aan om nog eens goed aan het doelsaldo te werken. Arjan Human maakte een actie op de rechtervleugel, die hij besloot met een goede voorzet. Rory van der Weijden kreeg zijn voet tegen de bal, net voor verdediger Quincy Angelista. De jonge Dordtenaar mocht zo zijn tweede goal van de middag bejubelen. Clubtopscorer Arjan Human, die tot die tijd vooral als aangever en initiator van veel aanvallen had gefungeerd, besloot daarna om eigenhandig nog een duit in het zakje te doen. Eerst schoot hij droog de 6-1 binnen vanaf de rand van het strafschopgebied, al was de manier waarop de bal door de vingers van doelman Leerdam glipte uiterst pijnlijk te noemen voor de sluitpost. Na deze goal zette Arjan Human nog maar eens aan voor een actie, toen hij de bal vogelvrij ontving op rechts. Hij snelde naar de goal, waarna hij de zevende ASWH-treffer rustig tussen de benen van de uitkomende Leerdam doorschoof. Bijna had Arjan daarna een hattrick kunnen vervolmaken, maar zijn inzet strandde, na weer een mooie Ambachtse aanval, op de paal.

Met deze zevenklapper neemt ASWH de vijfde plaats weer in handen. Belangrijker nog was het feit dat ASWH, met name na rust, prima voetbalde. Dit zal vertrouwen geven voor de resterende duels, om te beginnen de uitwedstrijd bij Excelsior Maassluis volgende week. Eerst zal de ploeg, net als de supporters, nog even lekker willen nagenieten van deze mooie voetbalmiddag. Een middag die voor ASWH nog leuker werd door het feit dat het derde elftal het kampioenschap mocht vieren.

ASWH – Vitesse Delft 7-1(1-1)
11. 1-0 Rory van der Weijden 35. 1-1 Jordy Bregman 48. 2-1 Marphe Redjosetiko 54. 3-1 Ferry van Lare 57. 4-1 Ferry van Lare 78. 5-1 Rory van der Weijden 81. 6-1 Arjan Human 86. 7-1 Arjan Human
Scheidsrechter: Roeland

ASWH: Raymon Kuipers; Roël Gorré (67. Boudy Hoogendoorn), Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Marphe Redjosetiko, Ferry van Lare (80. Jihad Azzagari), Jerry de Jong (88. Wouter Kreté); Arjan Human en Rory van der Weijden

Vitesse Delft: Jesper Leerdam; Steven Schippers (40. Michael Righarts), Aldo Carta, Robin Faber, Quincy Angelista; Jordy Bregman, Wouter van der Kolk, Léon Braat (71. Sander van Akkeren), Benjamin van der Zwan (65. Maarten Boek); Rudi Smit en Daniël da Cruz

Morgen update qua doelpuntenmakers, stand etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_47618083
Netjes MM een zevenklapper! Lekker voor het vertrouwen idd.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:04:16 #221
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47619285
zozo, beetje langzaam op gang, maar toen lekker doorgegaan MM!

Maar ik weet niet zeker of het ¤1500 was, dat is wat ik heb gehoord....misschien was dat wel officieel, maar zoals je misschien weet wordt hier nogal wat onder de tafel door geschoven!

Fcuker, ik heb t denk niet gezien.... ik let meestal niet op andere wedstrijden als ik naar t eerste ga eigenlijk alleen als t 2e speelt. Die zijn trouwens ook hard op weg naar een kampioenschap!!

Zou wat zijn.... het 1e, 2e, de A1 en de B4 kampioen!

wat betreft Katwijk - Rijnsburgse Boys: Dat was niet echt spannend te noemen, want Katwijk was niet "echt" gevaarlijk, en de Boys hadden het al voor rust kunnen beslissen. Helaas een beetje pech (stiftje van Zinhagel net over de lat) en de keeper lag nog een paar keer goed in de weg. Het had ook 2-6 kunnen worden naar mijn mening.

Volgende week misschien wel de beslissing om het kampioenschap, helaas kan ik er niet bij zijn.... Maar ik wordt vast wel op de hoogte gehouden door vrienden
pi_47641599
Speeldag 20

ASWH - Vitesse Delft 7-1 (1-1)
11. 1-0 Rory van der Weijden 35. 1-1 Jordy Bregman 48. 2-1 Marphe Redjosetiko 54. 3-1 Ferry van Lare 57. 4-1 Ferry van Lare 78. 5-1 Rory van der Weijden 81. 6-1 Arjan Human 86. 7-1 Arjan Human

Capelle - Excelsior Maassluis 1-2 (1-1)
20. 1-0 Henk Roeland 25. 1-1 Marcel de Bruijn 80. 1-2 Demis Xanthopoulos (strafschop)
Rood: Richard Rasens (assistent-trainer Excelsior Maassluis)

DOTO - Ter Leede 1-2 (0-1)
30. 0-1 Martijn Lagendijk 52. 1-1 Michael van Dommelen 82. 1-2 Remco Torken
Rood: Sebastiaan Pot (DOTO, 2 x geel)

FC Lisse - SHO 2-1 (0-1)
45. 0-1 Geert Bakker 67. 1-1 Marvin Nieuwlaat 70. 2-1 Marvin Nieuwlaat

Katwijk - Rijnsburgse Boys 2-3 (0-2)
9. 0-1 Jaap Jan Zandbergen 29. 0-2 Djuric Ascencion 52. 1-2 Peter van Schie 57. 1-3 Martijn Gootjes 89. 2-3 Jan Groen
Rood: Henk Beekhuizen (verzorger Katwijk)

Kozakken Boys - Heerjansdam 3-2 (1-2)
30. 0-1 Arie Lock 30. 0-2 Melvin Boer 41. 1-2 Thijs Houwing 85. 2-2 Jean Philip Becht 90. 3-2 Gregory Thym
Rood: Nicky van der Ent (Heerjansdam, 2 x geel)

Noordwijk - TOGR 1-2 (0-1)
45. 0-1 Roel van Rixoort 87. 0-2 Celsius Grant 89. 1-2 Joost Leonard

STAND

1. Rijnsburgse Boys 20-48
2. FC Lisse 20-43
3. Noordwijk 20-38
4. Katwijk 20-31
5. ASWH 20-30
6. Kozakken Boys 20-29
7. SHO 20-27
8. Ter Leede 20-26
9. DOTO 20-23 (-2)
10. Excelsior Maassluis 20-23 (-7)
11. Capelle 20-22
12. Vitesse Delft 20-20
13. TOGR 20-19
14. Heerjansdam 20-17

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 18
2. Henk Roeland (Capelle) 13
3. Geert Bakker (SHO) 12
Michael van Dommelen (DOTO) 12
Thijs Houwing (Kozakken Boys) 12
Arjan Human (ASWH) 12
7. Florencio Cornelia (Ter Leede) 10

Debutant Marvin Nieuwlaat schonk als invaller FC Lisse met twee goals in drie minuten de winst tegen SHO
www.thuisuiteten.nl
pi_47643374
Overigens is het volgens VoZ zelfs al rond, maar nog een kleine slag om de arm.

Amateurinternational Ivar Eltenberg (DOTO) volgend seizoen naar ASWH.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 maart 2007 @ 22:05:35 #224
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_47653785

[ Bericht 100% gewijzigd door Fcuker op 26-03-2007 11:17:02 ]
Who the fuck is Fcuker?
pi_47751913
Wat stond daar nu weer?

DOTO heeft zich versterkt met Robin Clerckx (NAC 2), Nabieu Kargbo (Jai Hind) en Ben Kinds (Nieuwenhoorn).

Danilo Padrini van ADO Den Haag 2 naar Katwijk.

Sebastiaan Pot gaat weg bij DOTO.

Gewenste ASWH-versterking Marruchen Zimmerman (Baronie) lijkt afgeketst. Als de manier waarop kenmerkend is voor de mentaliteit van de speler, dan is het niet erg. Ondanks zijn niet geringe kwaliteiten.

Imdat Solmaz (Baronie) naar Kozakken Boys
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:43:42 #226
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47752112
Wat is er met zijn mentaliteit dan en wat gebeurde er?

Sergio Ommel en Brian Mussche van Quick Boys naar Ter Leede trouwens.
pi_47752399
Afmelden per SMS, nadat alles al in kannen en kruiken leek. Wees dan een vent en bel tenminste nog. Naar eigen zeggen kon hij naar KV Mechelen. Nou ja, dan is het niet leuk, maar iedereen snapt wel dat je dan een kans als prof wilt wagen. Alleen kan je dat dan gewoon zeggen en niet via een SMS doen. Trainer was woest. Nu staat er op de site van Baronie dat hij daar blijft, dus ik zie hem eigenlijk niet meer komen. Weer op zoek naar een extra aanvaller dus.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:20:13 #228
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47753813
Raar idd.....
pi_47840411
Raymond Ernst weg bij ASWH. Toch wel zonde, door blessures geen minuut gespeeld in ASWH 1 in officiële duels. Was toch beoogd basisspeler. Dit kan slechts inhouden dat er een nieuwe linksbenige centrale verdediger zal komen.

Verder doet de geplaagde Cees Lagendijk op opmerkelijke wijze een boekje open over zijn gevoel bij Heerjansdam momenteel, via een mail naar VoZ: http://www.voetbalopzaterdag.com/?nid=2913
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 31 maart 2007 @ 10:52:07 #230
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47855244
Daniël da Cruz van Vitesse Delft speelt volgend jaar (waarschijnlijk) bij Barendrecht.
pi_47856492
Zo, dat zou een hele goede aanwinst zijn voor Barendrecht! Moeten ze wel hopen dat er geen Benji Martha-verhaal komt, dus een BVO (niet jij ) die hem nog snel weg haalt!

Overigens ook treurig nieuws van eerder deze week, waardoor SHO - Noordwijk niet doorgaat. Businessclub lid van Noordwijk en vader van selectiespeler Bryan, John Braun, is plotseling overleden deze week.
www.thuisuiteten.nl
pi_47865919
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 10:52 schreef BVO het volgende:
Daniël da Cruz van Vitesse Delft speelt volgend jaar (waarschijnlijk) bij Barendrecht.
neeeeeeee ik hoop van niet.

Sander Schoolenberg, voorheen al vitesse keeper geweest, komt weer terug bij Vitesse
  zaterdag 31 maart 2007 @ 18:30:11 #233
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47865990
Vandaag in het AD een bestuurslid:
quote:
,,Er zullen nieuwe spelers bijkomen, onder wie Dogan Corneille (IJsselmeervogels), Jermaine Sandvliet (Leonidas), Giovanni Dos Santos (Deltasport), David Ameida (Xerxes/DZB), Edwin van Zwieteren (DOTO), waarschijnlijk spits Daniël da Cruz (Vitesse Delft) en nog twee anderen."
Zojuist trouwens kampioen geworden, dus volgend jaar terug in de hoofdklasse .
pi_47867115
Gefeliciteerd!

Ook Lissov van harte met de winst in Rijnsburg, waardoor de competitie bovenin weer zeer spannend wordt!

Hoornes zal flink balen, 3-0 verliezen voor Katwijk in Sassenheim.

En CrazyRay ook niet blij. Weer een doelpuntrijke ontmoeting tussen Vitesse Delft en DOTO, maar deze keer wint de ploeg uit Pernis met 3-4.

ASWH wint en staat nu zowaar vierde!

ASWH BREEKT MUUR VAN MAASSLUIS IN DE SLOTFASE AF

Na de dikke overwinning van vorige week tegen Vitesse Delft, speelde ASWH vanmiddag opnieuw een uitwedstrijd tegen een ploeg in degradatiezorgen. Het elftal van Bill Tukker mocht bij Excelsior Maassluis proberen een goed vervolg te geven aan de overwinning op Delft. Dit gebeurde met een elftal dat op één plaats was gewijzigd ten opzichte van vorige week. Izaäk Verhoeven, terug van een schorsing, nam op het middenveld de plaats in van Jerry de Jong. Rory van der Weijden mocht dus opnieuw naast Arjan Human in de aanval spelen.

De wedstrijd werd onder prima weersomstandigheden in gang gezet. Helaas was het schouwspel in de eerste helft niet van gelijk kaliber als het weer. De thuisploeg hield veel mensen achter de bal en wilde ASWH zo min mogelijk speelruimte geven. Als de mogelijkheid zich dan voordeed om te counteren, liet Excelsior Maassluis dit niet na. Moet wel gezegd dat dit in de eerste helft niet al te vaak het geval was, al moest Raymon Kuipers vroeg in de wedstrijd snel zijn doel uit om een tegenaanval te stoppen. Het was, op enkele pogingen uit standaardsituaties na, het enige gevaar dat ASWH te duchten had. De ploeg kon daar zelf ook niet zo veel tegenover stellen. Te vaak strandden de aanvallen net op het moment dat die veelbelovend begonnen te worden. Izaäk Verhoeven probeerde het al na enkele minuten met een leep stiftje, terwijl Arjan Human na een voorzet van Marphe Redjosetiko op doel kon koppen. Beide keren was Robbert van der Velde op zijn plaats. Tot echt uitgespeelde kansen kwam ASWH echter ook niet. De beste aanval viel in de eindfase van de eerste helft te bewonderen. Marphe Redjosetiko kwam uiteindelijk in het strafschopgebied, maar zag zijn schot geblokt worden. Roël Gorré had het na een partijtje duwen en trekken tussen Rory van der Weijden en een verdediger ook nog met een stiftbal geprobeerd, maar bleef eveneens zonder succes. Zo werd 0-0 de logische ruststand.

In de tweede helft veranderde er weinig aan het spelbeeld. ASWH bleef de ploeg met het meeste balbezit en probeerde aan te vallen. Excelsior Maassluis wenste echter niet te buigen en bleef verdedigen. De keren dat ASWH de defensieve muur kon kraken waren op de vingers van één hand te tellen. Ferry van Lare kon na een snelle aanval het strafschopgebied in, maar zijn poging werd geblokt. Ferry kon even later niet snel genoeg tot een doelpoging komen, nadat Van der Velde buiten zijn doelgebied was gevallen na een luchtduel met Rory van der Weijden. Ondertussen stak de thuisploeg de neus af en toe aan het venster. Een mooie solo van Marcel de Bruijn, besloten met een schot richting de bovenhoek, werd door Raymon Kuipers stijlvol gekeerd.

Na het inbrengen van Jerry de Jong voor de geblesseerd geraakte Danny Versluis probeerde ASWH nog meer druk te zetten op de verdediging van de thuisploeg. Het begon er echter steeds meer op te lijken dat dit niet zou gaan lukken. Met nog twintig minuten op de klok zag het er plots vrij somber uit voor ASWH. Wat iedereen vreesde, gebeurde namelijk. Een uitval via de linkerflank door Excelsior Maassluis leverde een doelpunt op. Middenvelder Demis Xanthopoulos werd vrijgelaten in zijn sprint richting het doel, waarna hij op tijd was om de voorzet van de zijkant in te koppen. ASWH moest dus met 1-0 achterstand de slotfase in en deed dat even later met Boudy Hoogendoorn voor Danny Slingerland.

Tien minuten voor tijd kreeg ASWH dan toch een verdiende gelijkmaker. Jerry de Jong kon op links vanaf de achterlijn een voorzet afleveren, die bij de tweede paal door Arjan Human werd ingekopt. Het bleek een steuntje in de rug voor ASWH, want nadat het voor het eerst een echt gat had geslagen in de muur van Maassluis, brak de ploeg deze uiteindelijk nog volledig af. Vijf minuten na de gelijkmaker was het namelijk Rory van der Weijden die ASWH op voorsprong bracht. Hier ging een goede aanval over rechts aan vooraf, waarbij de bal via Arjan Human en een verdediger bij Izaäk Verhoeven kwam. De routinier gaf voor en Rory kreeg bij de tweede paal zijn hoofd eerder tegen de bal dan de tegenstanders. Na zijn twee goals van vorige week kon de aanvaller dus opnieuw juichen.

De doelpuntenmaker werd in de extra tijd vervolgens naar de kant gehaald en vervangen door Jihad Azzagari. Nadat Roël Gorré nog daadkrachtig ingreep toen Excelsior Maassluis over links dreigde door te breken, stond Jihad ver in blessuretijd met een doorkopbal aan de basis van de beslissende treffer. Arjan Human kon namelijk oppikken, opstomen richting goal en de bal door de benen van Van der Velde heen in de goal schuiven. Deze 1-3 betekende de overwinning voor ASWH. De ploeg speelde lang niet altijd even goed, maar werd hiermee beloond voor het feit dat het wel wilde voetballen. De thuisploeg zag de extreem defensieve tactiek dus niet beloond worden en blijft in degradatiezorgen. ASWH klimt naar de vierde plaats en mag deze over twee weken thuis in de derby tegen Heerjansdam verdedigen.

Excelsior Maassluis – ASWH 1-3 (0-0)
70. 0-1 Demis Xanthopoulos 80. 1-1 Arjan Human 85. 1-2 Rory van der Weijden 90 (+6). 1-3 Arjan Human
Scheidsrechter: Van der Perk

Excelsior Maassluis: Robbert van der Velde; Tan Nguijen, Hans Jörgen Nicolaï, Brian Zalmijn, Sebastiaan Kardol; Kelly Giessen, Niels Redert, Demis Xanthopoulos (83. Royama Ibrahim), Tom Visser; Marcel de Bruijn en Nico Ramos (65. Stephan van der Velde)

ASWH: Raymon Kuipers; Roël Gorré, Nixon Dias, Danny Versluis (63. Jerry de Jong), Johan Sturrus; Danny Slingerland (78. Boudy Hoogendoorn), Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Marphe Redjosetiko; Rory van der Weijden (90 (+1). Jihad Azzagari) en Arjan Human

Morgen de gebruikelijke update.
www.thuisuiteten.nl
pi_47884750
HEERLIJK!!!!!
pi_47887656
Ik vrees het ergste voor Vitesse, volgend jaar weer in de 1e klasse voetballen.

We hebben het ook moeilijk om nieuwe spelers te vinden, volgens insiders komen er volgend jaar geen echte versterkingen.

Vitesse Delft - DOTO 3-4.

Helaas, ik zou graag iets anders willen melden, maar Vitesse heeft vandaag wederom verloren. In een wat mij betreft rommelige wedstrijd met te weinig goed voetbal werd de wedstrijd in de blessuretijd verloren door weer een grove verdedigingsfout Weer omdat de voorgaande goals ook al ontstonden door onnodige verdedigingsfouten. Met verdedigingsfouten bedoel ik verdedigende fouten van keeper, verdedigers, maar ook van het middenveld(balverlies). Een fout maken kan, maar zoveel beslissende fouten maken zoals in de laatste wedstrijden kan n.m.m. niet, dan is er iets anders mis naar mijn mening!

Als Salim wegvalt op het middenveld zoals nu is er totaal geen verdedigende balans meer op het middenveld, zeker niet in de samenstelling van de afgelopen weken! De trainer zou dat toch ook moeten zien als je 13 doelpunten tegen krijgt in de laatste 3 wedstrijden! .De meeste verdedigers willen ook nog steeds te mooi uitverdedigen i.p.v. resoluut uitverdedigen, met als gevolg onnodig balverlies. Op hoofdklasseniveau lopen geen 'koekenbakkers' rond en die weten wel om te gaan met dit soort buitenkansjes n.l. afstraffen. Ik vond de wedstrijd wat rommelig omdat Vitesse veelal de lange bal hanteerde. Weinig goede combinaties vanuit achterhoede/middenveld werden opgezet. Inzet was er wel, maar ook nu bleek weer dat diverse spelers toch wat snelheid en fysiek tekort komen. Kansloos was Vitesse vandaag zeker niet omdat ook DOTO niet echt goed voetbalde. Zij creëerden wel meer kansen dan Vitesse. Een gelijkspel had echter toch de verhoudingen beter weergegeven.

En nu? Treurnis in mijn "Vitessehart" voor het moment en zorgen naar de toekomst! Zorgen omdat Vitesse niet goed draait en er nog een zwaar programma wacht, echter nog steeds is alles mogelijk gezien de uitslagen van vandaag en de toch wel behoorlijke kwaliteit die de totale selectie van Vitesse herbergt! Mooi hoeft het niet als er maar punten gehaald worden! De 1e kans van de wedstrijd was in de 11e minuut voor DOTO. Een met de wind mee genomen corner draaide vervaarlijk in en werd maar net overgekopt. Vitesse speelde in een soort 4-5-1 opstelling met bijsluitende middenvelders Maarten Boek en Leon Braat. Je zou het een 'valse' 4-3-3 kunnen noemen. Een lange bal op Mike Righarts werd door Mike in de 15e minuut keurig afgerond met een lob over de uitkomende keeper, 1-0! In de daarop volgende minuut had het al 1-1 kunnen zijn, ware het niet dat de bal net naast werd geschoten. De gelijkmaker viel toch in de 20e minuut. De bal werd slecht uitgeschoten door de keeper van Vitesse en kwam in de voeten van een tegenstander. Deze bedacht zich geen moment en bediende de spits die de bal simpel in het doel schoot, 1-1. De 1-2 viel al snel daarna in de 23e minuut. Een verdediger van DOTO kon ongehinderd(!) van net even buiten zijn eigen strafschopgebied een lange bal geven op zijn spits aan de andere kant van het veld(!) en die scoorde vervolgens eenvoudig. Een prachtige pass, maar zo een vrijheid om aan te leggen, dat mag nooit gebeuren op dit niveau. Nog maar net bekomen van deze 'klap', lag de bal al weer aan de andere kant in het doel! Ruud Smit won een sprint-/worstelduel van zijn tegenstander en middels een ouderwetse punter scoorde hij de 2-2.

Nauwelijks nog klaar met juichen lag hij er alweer bijna bij Vitesse in. De kopbal ging echter rakelings over. Geen goed voetbal, maar wel hectiek op dat moment en dat vergoedde veel! In het resterende deel van de 1e helft kreeg met name Vitesse nog enkele kansen, maar benut werden ze niet meer. Vitesse startte de 2e helft aanvallend en kreeg een aantal corners te nemen die wel voor gevaar zorgden, maar niet de o zo gewenste goal opleverde. De wedstrijd was daarna in evenwicht en echt grote kansen waren er niet voor beide partijen. In de 66e minuut was er wel een kans voor Vitesse. Een vrije trap van Wouter vd Kolk ging voorlangs omdat Ruud Smit er net niet bij kon. In de 67e minuut redde Jesper Leerdam knap op een keihard schot. In de 73e minuut was er een lange bal die al stuiterend bij Daniel Da Cruz kwam die hem ook weer stuiterend langs de keeper schoot, 3-2! " Kat in het bakkie" dachten we, dat is de broodnodige overwinning! Maar helaas, helaas. Op een manier die in het beeld van de wedstrijd van Vitesse past ging de 3-3 er in de 75e minuut toch al weer in. Kluts, kluts, kluts, kluts, doelpunt, 3-3! Het is dat Jesper Leerdam (deze keer) knap redde in de 78e minuut, anders was het binnen 5 minuten na de 3-2 alweer 3-4 geweest. 'Er was duidelijk geen 'baas' in het strafschopgebied van Vitesse"!! Wat iedereen vreesde, maar niet hoopte, gebeurde toch in de 92e minuut.Een grote verdedigingsfout vlak voor de achterlijn leverde de winst op voor DOTO. I.p.v. de bal 'weg te peren' ging de verdediger draaien en kappen met als gevolg dat zijn tegenspeler hem de bal ontfutselde met genoemde afloop!

[ Bericht 0% gewijzigd door CrazyRay op 01-04-2007 12:19:48 (ff wat leesbaarder gemaakt :)) ]
  zondag 1 april 2007 @ 15:37:49 #237
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47893931
Feli Lissov... Ik heb in verschillende verslagen gelezen dat wij meer de overwinning verdienden (was er nl zelf niet bij he...), maar jullie hebben m gekregen. Maar na de laatste verloren wedstrijd heeft RBB er 8 achter elkaar gewonnen, dus ik heb er nog alle vertrouwen in. Lisse heeft volgende week een lastige wedstrijd, dus ik moet t nog zien of Lisse blijft winnen.......
pi_47893995
Eigen stuk?

Speeldag 21

Excelsior Maassluis - ASWH 1-3 (0-0)
70. 0-1 Demis Xanthopoulos 80. 1-1 Arjan Human 85. 1-2 Rory van der Weijden 90 (+6). 1-3 Arjan Human

Heerjansdam - Capelle 2-2 (1-2)
?.0-1 Alex van Duijvenbode 24. 0-2 Arne van Gelder 42. 1-2 Joren van der Linden 62. 2-2 Erik de Kruijk
Bijzonderheid: Scheidsrechter Heins na rust geblesseerd vervangen door de toevallig aanwezige profscheidsrechter Danny Makkelie

Rijnsburgse Boys - FC Lisse 2-3 (1-2)
17. 0-1 Rik Vermeulen 41. 0-2 Robin Stolp 45 (+5). 1-2 Danny van der Vijver 56. 2-2 Martijn Gootjes 87. 2-3 Patrick Duarte

SHO - Noordwijk uitgesteld

Ter Leede - Katwijk 3-0 (2-0)
?.1-0 Terry Klokkemeijer ?.2-0 Germain Gotschin ?.3-0 Germain Gotschin

TOGR - Kozakken Boys 2-2 (1-1)
25. 0-1 Thijs Houwing (strafschop) 44. 1-1 Mark van der Hor 79. 1-2 Duane Sinester 90. 2-2 Antonio Garcia Mendes

Vitesse Delft - DOTO 3-4 (2-2)
15. 1-0 Michael Righarts 20. 1-1 Jeroen van Wetten 21. 1-2 Marco Clarijs 22. 2-2 Rudi Smit 72. 3-2 Daniël da Cruz 74. 3-3 Miquel Lopes Silva 88. 3-4 Miquel Lopes Silva

STAND

1. Rijnsburgse Boys 21-48
2. FC Lisse 21-46
3. Noordwijk 20-38
4. ASWH 21-33
5. Katwijk 21-31
6. Kozakken Boys 21-30
7. Ter Leede 21-29
8. SHO 20-27
9. DOTO 21-26
10. Capelle 21-23 (-5)
11. Excelsior Maassluis 21-23 (-9)
12. TOGR 21-20 (-15)
13. Vitesse Delft 21-20 (-17)
14. Heerjansdam 21-18

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 19
2. Arjan Human (ASWH) 14
3. Michael van Dommelen (DOTO) 13
Thijs Houwing (Kozakken Boys) 13
Henk Roeland (Capelle) 13
6. Geert Bakker (SHO) 12
7. Florencio Cornelia (Ter Leede) 10
Daniël da Cruz (Vitesse Delft) 10

Arjan Human scoorde twee keer voor ASWH, staat nu met 14 treffers tweede op de topscorerslijst en maakte er daarvan 8 na de winterstop
www.thuisuiteten.nl
pi_47895309
quote:
Op zondag 1 april 2007 15:37 schreef uitje4life het volgende:
Feli Lissov... Ik heb in verschillende verslagen gelezen dat wij meer de overwinning verdienden (was er nl zelf niet bij he...), maar jullie hebben m gekregen. Maar na de laatste verloren wedstrijd heeft RBB er 8 achter elkaar gewonnen, dus ik heb er nog alle vertrouwen in. Lisse heeft volgende week een lastige wedstrijd, dus ik moet t nog zien of Lisse blijft winnen.......
Hmm, het programma van de kampioenskandidaten:

RIJNSBURGSE BOYS

14 april: Ter Leede (thuis) Bollenderby, Ter Leede staat goed in de periode!
21 april: VItesse Delft (uit) Degradatiekandidaat
28 april: Excelsior Maassluis (thuis) Degradatiekandidaat, ultradefensief, uit niet van gewonnen
5 mei: Heerjansdam (uit) Degradatiekandidaat
12 mei: TOGR (thuis) Degradatiekandidaat

Op zich allemaal ploegen die te pakken zijn, maar ook onvoorspelbare teams aan de onderkant die voor lijfsbehoud strijden.

FC LISSE

14 april: Noordwijk (thuis) Bollenderby, lastige ploeg op de derde plek
21 april: Ter Leede (uit) Bollenderby, Ter Leede staat zoals gezegd goed in de periode
28 april: Kozakken Boys (thuis) Subtopper, die goed staat in de periode
5 mei: Vitesse Delft (thuis) Degradatiekandidaat
12 mei: Capelle (uit) Degradatiekandidaat

Lijkt op papier dus lastiger dan het programma van Rijnsburgse Boys.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 1 april 2007 @ 17:40:48 #240
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47897576
Ja idd.... Lisse heeft afgelopen weken nogal wat punten tegen degradatiekandidaten laten liggen, waar "wij" ze pakten...
pi_47938193
Het is altijd koffiedik kijken. We wachten gewoon 12 mei rond de klok van half vijf af, dan weten we in ieder geval wat de beslissing is in de sterkste competitie in het zaterdagvoetbal. Dat mag ik toch wel zeggen!?!?!?!?

Nog even over de wedstrijd, over het geheel genomen pakte Lisse verdiend de zege. Net als in de thuiswedstrijd lieten een aantal Uien te weinig zien waardoor de FC optimaal profiteerde. Man, ik heb genoten van de sfeer en na de gelijkmaker bleven de FC-supporters gaan. En het heeft geholpen, want ook Patrick Duarte hoorde het goed aan: Alles of Niets. Het werd op dit moment alles!

Maar dat kan natuurlijk zo weer omgedraaid zijn. Mijn vrees ligt in de uitwedstrijden tegen Ter Leede en Capelle, de thuiswedstrijd zie ik minder somber in. RBB heeft op papier een makkelijker programma, maar wat is makkelijk in deze competitie?
  dinsdag 3 april 2007 @ 17:26:27 #242
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47970691
idd, A is sowieso sterk.
Overigens speelden Simons en vd Lugt en ongelukkige wedstrijd, vonden velen. Die bal waaruit de 0-2 kwam wilde vd Lugt uittrappen met zn rechter, wat niet zn sterke been is. Daaruit kwam de goal dus. Duarte was scherp geloof ik he?

En idd, 12 mei, half 5 weten we alles!
Zou wat zijn als RBB kampioen wordt, ik heb nl daarna nog een toernooi om 18.30 bij Oegstgeest. Dus dan heb ik er al wel een biertje inzitten denk
  woensdag 4 april 2007 @ 11:26:05 #243
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_47997905
Overgang van Daniël da Cruz van Vitesse Delft naar Barendrecht is rond .
  woensdag 4 april 2007 @ 11:52:09 #244
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_47998825
hmm... goeie speler
pi_48006306
quote:
Op woensdag 4 april 2007 11:26 schreef BVO het volgende:
Overgang van Daniël da Cruz van Vitesse Delft naar Barendrecht is rond .
ASWH was ook met hem bezig, Barendrecht was net te snel.

ASWH zoekt dus nog steeds een spits. Verder misschien nog 1 of 2 spelers.

TOGR versterkt zich ook met Marphe Redjosetiko van ASWH. Een beetje een ASWH / Capelle reünie daar volgend jaar. Frank Stienstra gaat daar wel weg, naar Capelle. Ook Roel van Rixoort zal vertrekken, terwijl Mark van der Hor teruggaat naar SHO.

Bij Heerjansdam zijn flinke problemen rond betalingen, vernam ik. Een exodus wordt verwacht.

Kozakken Boys verliest Mark Vorthoren en Duane Sinester, maar schuift wat jeugd door (o.a. Lars Vorthoren), scout in Zeeland en behoudt Marc Vink. De 1 april grap rond de overgang van Rick Kolff naar Zwitserland toch een dag of drie op VoZ gestaan.

Noordwijk moet verder zonder dribbelkoning Dilshan Fong Tin Joen.

Patrick Stolk vertrekt bij Capelle, zou ik voor ASWH geen slechte vinden.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 15:30:55 #246
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48006475
quote:
Op woensdag 4 april 2007 15:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

ASWH was ook met hem bezig, Barendrecht was net te snel.
Mooi zo .
Met Barendregt en Da Cruz staat er toch een leuke aanval komend jaar. Vermunt - die definitief blijft komend jaar en dus niet naar z'n vader bij Capelle gaat - erachter vanaf het middenveld, genoeg mogelijkheden dan .
pi_48006574
Jack had Marphe Redjosetiko ook graag naar Barendrecht gehaald, maar die koos uiteindelijk toch voor TOGR. Wel zonde voor jullie denk ik, handige speler om er bij te hebben.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 april 2007 @ 15:42:19 #248
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48006878
Daarom, gelukkig dat ze nu wel op tijd waren .
Overigens is de selctie nagenoeg rond, er zullen enkel nog 2 extra hoofdklassespelers komen. Naast onder andere Corneille, Da Cruz en Sandvliet die dus ook komen . Denk dat het een back en een middenvelder/buitenspeler zullen worden.

Dat samen met een groot gedeelte van de huidige ploeg en wat extra jeugd heb ik er wel vertrouwen in voor komend jaar. Ik schat ze persoonlijk in rond plek 6-10, al zal het wel weer erg dicht bij elkaar liggen.
pi_48007054
Zou best wel eens een mooie verrassing kunnen worden volgend jaar, Barendrecht. De misschien wel beste trainer in het zaterdagamateurvoetbal, een ervaren as, wat talent. Al is het de vraag of mensen als Van der Veeke en Corneille niet te zeer op leeftijd raken en geen blessures krijgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_48029873
Zit er bij Barendrecht net zoveel geld als in ons visserdorp? Volgens mij kunnen ze genoeg spelers halen/betalen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')