Ja, ik ging er even vanuit dat ASWH het niet meer haalt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:47 schreef methodmich het volgende:
Als ASWH het niet wordt, en dat lukt niet meer, dan gun ik het Lisse ook wel. Leuk voor Lissov en Catelijne natuurlijk. Met RBB heb ik minder, hoewel Dennis Groot een fijne snuiter is.
Dan schudden we elkaar zeker de hand tijdens de kampioenscompetitie, ook als de Vogels géén kampioen worden. Dat heb ik Catelijne al beloofd.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef Lissov het volgende:
Ja Methodmich, dat waren nog eens tijden!Dank voor jullie steunbetuigingen, hopen dat jullie na 26 wedstrijden ons op de eerste plaats zien staan!
![]()
Gelukkig heb ik mijn bronnen ook en deze klopt nietquote:Op maandag 5 maart 2007 19:11 schreef methodmich het volgende:
Dennis Groot (Rijnsburgse Boys) heeft volgens de geruchten gesproken met Quick Boys
Mja, ach daar zijn het geruchten voor maar reken er maar niet op. Al zal het jou een zorg zijn denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
Hij is anders wel gesignaleerd in hotel Sassenheim met o.a. John Blok.
Ik ga het voor je vragen en zal morgen hier neerzetten of het zo is. Ik zou eerder rekenen op een andere club als hij bij RBB weggaat.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:03 schreef methodmich het volgende:
Bij de bron van het gerucht stond ook "ondanks gemaakte afspraken".
Maar goed, of ie nu bij QB of RBB speelt inderdaad. Wel een goede speler hoor.
MM op Hyvesquote:Op maandag 5 maart 2007 20:17 schreef methodmich het volgende:
Haha, ik kan het hem ook zelf vragen natuurlijk. Zie mijn Hyves.
http://methodmich.hyves.nlquote:Op maandag 5 maart 2007 20:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
MM op Hyves![]()
Ik vraag het via via ook aan hemzelf.
Dat denk ik wel jaquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
http://methodmich.hyves.nl
Staan leuke mensen in die lijst hoor. Ook jouw bron vermoedelijk.
Je weet hoe je me een PB kan sturenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:28 schreef methodmich het volgende:
Blauwe smurfjes dan zeker?
Ach ja, op 31 mei weten we alles. Marphe Redjosetiko misschien naar DOTO.
Dat leek mij ook al, ik vertrouw mijn bronquote:Op maandag 5 maart 2007 22:19 schreef Hoornes het volgende:
Ik heb begrepen dat iemand even Dennis Groot zat was mbt zijn onruststokerij via hyves.
Kortom: niet waar.
Van die twee of drie nieuwe spelers is er sowieso al één vastgelegd meen ik, een spits. Verder zal er nog gezocht worden naar een verdediger en een middenvelder denk ik. Misschien twee middenvelders.quote:Het zijn drukke tijden voor de technische commissie om de selectie voor komend seizoen rond te krijgen. Het uitgangspunt hierbij is om het eerste elftal een nieuwe impuls te geven en meer in balans te brengen om het volgende seizoen weer een stapje naar boven te kunnen maken.
Aan het einde van het seizoen vertrekt doelman Joan van Belzen. De reisafstand vanuit Zeeland valt hem te zwaar. Zijn vervanger wordt de ervaren en veel coachende Paul Verboom van IJsselmeervogels. Izaäk Verhoeven gaat definitief stoppen (jammer, want is nog zo fit). Voor Izaäk wordt een afscheidwedstrijd georganiseerd op 26 mei of 2 juni. Alexander de Jong, nu IJsselmeervogels, gaat zijn plek op het middenveld weer innemen. Ook Sjoerd van der Waal komt terug van IJsselmeervogels en zal zeker de spitsplaats overnemen van de vertrekkende Derk Schut. Damiën Vereecken komt onze verdediging aanvullen omdat Boudy Hoogendoorn de overstap maakt naar TOGR.
Met de toezeggingen dat de as van het elftal, Ferry van Lare, Nixon Dias en Arjan Human blijft met daar omheen de ervaren Johan Sturrus, Danny Versluis, Jordi Boogers en de talentvolle Danny Slingerland krijgt het team al redelijk vorm. De komende weken volgen nog de gesprekken met de andere spelers van de selectie. Wij denken nog twee of drie nieuwe spelers naar ASWH te halen. In ieder geval krijgt Murat Onar uit het tweede de kans zich definitief in de A selectie vestigen.
Op het forum wordt actief gecommuniceerd en gespeculeerd, maar dit zijn de feiten. Uiteraard zullen nieuws over de selectie via deze Website communiceren naar alle geledingen binnen ASWH en daarbuiten.
quote:Vitesse Delft - Capelle 2-2. Ik verliet vandaag het sportpark met een 'dubbel gevoel'. 'Dubbel', omdat ik aan de ene kant blij was dat Vitesse in de laatste 5 minuten van de wedstrijd het onmogelijke mogelijk maakte door van 0-2 alsnog op 2-2 te komen, maar zeer teleurgesteld(eigenlijk boos) omdat een scheidsrechter door foutieve beslissingen een wedstrijd zo negatief kan beïnvloeden. Alhoewel, als je tegenwoordig naar de wedstrijden van de nederlandse competitie kijkt in het betaalde voetbal, zie je eigenlijk bijna niets anders! De praatprogramma 's over sport 'staan er ook bol van'! De scheidsrechter van vanmiddag maakte voor Vitesse 2 cruciale fouten. In de 5e minuut van de wedstrijd stuurde hij een speler van Vitesse met rood van het veld i.v.m. een slaande beweging naar zijn tegenstander die naast hem op de grond lag. Deze beslissing valt te accepteren, ware het niet dat de aanleiding was dat de speler van Capelle keihard trapte naar de speler van Vitesse. De leider van Capelle zei in de rust tegen mij dat hij ook de speler van Capelle uit het veld had moeten sturen! De 2e grove fout was dat de 1e goal van Capelle overduidelijk met de hand gescoord werd! Ook dit zag de scheidsrechter en ook zijn assistent niet!! Blijft dat het absoluut dom is als je als speler je team zo dupeert als nu gebeurde. Vitesse speelde dus 85 minuten met een man minder. Alle goede bedoelingen(3 spitsen) dienden danook al heel snel bijgesteld te worden. Vervelend voor Sander van Akkeren, maar hij diende in het belang van het team plaats te maken voor een middenvelder. Vitesse speelde i.p.v. de forechecking/het aanvallende spel van de eerste 5 minuten nu 'gecontroleerd' voetbal van achteruit, met de nadruk op de verdediging. Desondanks kreeg Vitesse na 16 minuten een grote kans. Rudi Smit kwam goed voor zijn verdediger, maar kon alleen voor de keeper de bal niet binnen schieten. Capelle bleek(zoals bekend/verwacht) niet de subtiel voetballende ploeg te zijn met veel creativiteit, maar de fysiek sterke ploeg met veel lengte en kracht. Zij hanteerden dan ook veel de lange bal en schakelden vooral bij balverlies van Vitesse razendsnel over op de aanval middels 2 of 3 passes. Zij creëerden daarmee een aantal kansen in de 1e helft die zij mede door goed keeperswerk van Jesper Leerdam niet benutten. In de 35e minuut kreeg Leon Braat de bal toegespeeld in het strafschopgebied, hij draaide weg van zijn tegenstander en werd overduidelijk vastgehouden aan zijn shirt. Je zag de scheidsrechter twijfelen, maar hij floot niet voor een strafschop! In de 36e minuut was er weer een lange bal op de rechtsbuiten van Capelle die de bal op snelheid inspeelde naar het strafschopgebied, waar een medespeler de bal direct doorspeelde voorlangs het doel tegen de verre paal. De 1e helft werd afgesloten na een prachtige redding van Jesper Leerdam in de 47e minuut. De 2e helft ontwikkelde zich eigenlijk zoals de 1e helft was verlopen. Vitesse counterde en Capelle viel aan zonder veel vernuft! In de 59e minuut was er eigenlijk het eerste gevaar voor het doel van Vitesse. Via een 'ouderwetse' scrimmage werd de bal ingetikt, maar op miraculeuze wijze gered door Angelista. hij moest de redding wel bekopen met een blessure, maar kon gelukkig verder spelen. In de 68e minuut werd het dan toch 0-1 door de eerder aangegeven handsbal. Vitesse was daarna de concentratie kwijt en dat resulteerde direct in de 0-2 in de 74e minuut. Met een prachtige volley werd Jesper Leerdam onhoudbaar gepasseerd. De wedstrijd leek gespeeld! Vitesse stroopte de mouwen echter nog een keer op/wisselde 2 spelers en dat werd beloond in de 82e minuut. Middels een subtiel hakje zette Leon Braat de ingevallen Jordi Bregman alleen voor de keeper en hij maakte het goed af 1-2. Vitesse 'was los' en met een bewonderenswaardige inzet werd er gestreden voor de 2-2. 'Wonder boven wonder' kwam deze er ook nog! Allereerst kwam Rudi Smit in de 83e minuut een teenlengte te kort in een sprintduel om in te tikken, maar in de 84e minuut was het toch raak! In de hectiek ben ik even kwijt hoe het precies ging, maar in ieder geval ging de bal 2x tegen de lat alvorens Leon Braat de 2-2 intikte! Blijheid, maar n.m.m. toch ook een gemiste kans om van een concurrent te winnen. Een compleet Vitesse kan n.l. van deze tegenstander winnen en is voetbaltechnisch gezien beter! Dit en de getoonde inzet moet voor de spelers en begeleiding een basis zijn om de komende periode de benodigde punten te behalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |