abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45528859
CrazyRay, ik weet verder ook nog niets over Faber. Las het op het forum van Katwijk, waar Hoornes een bericht had geplaatst.

ASWH - Ter Leede (nog wel met Wisman) gaat vooralsnog nog steeds door. Ondanks een kapot doel donderdag:

Hoop wel dat de zon inderdaad gaat doorbreken vanuit het westen.

Verder is Louis van Kleef per direct opgestapt bij Capelle wegens meningsverschillen met de technische leiding. Hij had geen problemen met de spelersgroep. Probleem is wel dat hij nu een half jaar niet mag voetballen, denk ik. Misschien kan hij vast komen meetrainen bij ASWH.

@Lissov: de vader van de broertjes Winter gewonnen zie ik?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45533867
Hmm, ASWH toch nog afgelast....

De andere drie duels gaan wel door. Mogelijk wordt de match nu een week doorgeschoven, mits Ter Leede geen andere verplichtingen heeft de 27e.

3 x afgelast in één seizoen!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_45535416
Woei, verrassende uitslag:

Hekkensluiter TOGR wint gewoon met 0-1 bij Katwijk. Met plots nog maar zes punten achter op de veiligere twaalfde stek kan het nog voor de Rotterdammers.

SHO stijgt ook door een 2-3 winst bij Capelle, ze springen zelfs naar plek 7! Capelle blijft dus zwak presteren.

Rijnsburgse Boys deed goede zaken met de 2-1 tegen Vitesse Delft en is nu weer tweede met twee punten achterstand op Lisse.

Morgen doelpuntenmakers, stand, etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_45536076
Katwijk-TOGR is niet afgelopen, maar definitief gestaakt bij 0-1. Helaas waren er volgens de radioverslaggever weer oerwoudgeluiden vanuit het Katwijk-publiek waarneembaar. Wordt denk wel vervolgd...
Leef naar je eigen talent
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:32:35 #55
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_45537178
Lissov smerige aasgier.

De wedstrijd (bijzaak)

Zwakke wedstrijd in een veel te laag tempo afgewert. In principe de winst voor het oprapen maar onvoldoende doorgedrukt. Discutabele strafschop zorgt uiteindelijk voor de 0-1.

Randgebeuren (hoofdzaak)

Wedstrijd niet volgemaakt. Officieel vanwege racistische uitingen. Een groep aanwezigen heeft Katwijk met een groot probleem opgezadeld. De constatering dat Muskiet (keeper) en v/d Hor (nr. 3) het bewust hebben uitgelokt pleit niemand vrij. Dus dat mag m.i. best gezegd worden.

Consequenties? Katwijk zal met angst en beven de gevolgen tegemoet zien. Niet alleen gestaakt maar ook nog eens vanwege bovengenoemde reden. Ik verwacht zelf een behoorlijk zware straf. Dat is natuurlijk een slechte zaak, evenals het feit dat je naam (opnieuw) door het slijk wordt gehaald. Persoonlijk vind ik het gegeven dat je een aantal van je eigen spelers, met name Jermaine, hiermee op hun ziel trapt de grootste schadepost.

Hoe dan ook: mooi kut.
pi_45562811
Inderdaad. Die Muskiet en Van der Hor zijn gek, maar dat mag inderdaad geen excuus zijn.

Inhaalronde

ASWH - Ter Leede afgelast

Capelle - SHO 2-3 (0-1)
40. 0-1 Steven van Vliet 80. 0-2 Steven van Vliet 86. 0-3 Steven van Vliet 88. 1-3 Onno Doeland 90. 2-3 Henk Roeland

Katwijk - TOGR 0-1 (0-0)
87. 0-1 Winston Faerber (penalty)
Bijzonderheid: duel gestaakt wegens oerwoudgeluiden, zie verhaal Hoornes

Rijnsburgse Boys - Vitesse Delft 2-1 (2-1)
4. 1-0 Martijn Gootjes 13. 2-0 Martijn Gootjes 30. 2-1 Maarten Boek

STAND

1. FC Lisse 13-29
2. Rijnsburgse Boys 13-27
3. Noordwijk 14-26
4. ASWH 13-23
5. Katwijk 14-23
6. DOTO 14-19
7. SHO 14-18
8. Heerjansdam 13-17
9. Vitesse Delft 13-16 (-5)
10. Ter Leede 13-16 (-9)
11. Kozakken Boys 14-16
12. Capelle 14-15
13. Excelsior Maassluis 14-14
14. TOGR 14-9

Katwijk - TOGR als 0-1 in de stand verwerkt dus.

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 11
2. Florencio Cornelia (Ter Leede) 10
3. Michael van Dommelen (DOTO) 8
Thijs Houwing (Kozakken Boys) 8
Henk Roeland (Capelle) 8

Martijn Gootjes scoorde weer twee keer en haalde de naar Fortuna Sittard vertrokken topscorer Florencio Cornelia in
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:15:06 #57
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45587446
Joost Kuhlmann van RBB naar IJsselmeervogels !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_45589249
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 08:15 schreef Bjoro het volgende:
Joost Kuhlmann van RBB naar IJsselmeervogels !
Een toptransfer. Hij zou zo meekunnen in het profvoetbal, zijn er geen bvo's in hem geinteresseerd? Of wordt hij te oud bevonden?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 11:45:37 #59
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_45591553
Hij scoort te weinig voor een BVO.
pi_45632841
Dat is zijn grote manco inderdaad. Volgens mij is Kuhlmann nog nooit aan de 10 treffers gekomen, terwijl de echte topspitsen in de hoofdklasse ook wel minstens 10 goals per seizoen maken.

Natuurlijk is Kuhlmann ook van waarde als aanspeelpunt enzovoort, maar ik denk inderdaad dat Hoornes de juiste reden noemt dat Joost niet naar de profs gaat. Is wel op proef geweest volgens mij of er was in ieder geval interesse van Volendam.

Theo de Boon heeft zijn contract bij TOGR mogen verlengen als trainer, dus een eventuele degradatie wordt hem niet zwaar aangerekend.

Kozakken Boys ook al uit de districtsbeker Zuid I geschoten, Rijsoord was te sterk (1-0).
www.thuisuiteten.nl
pi_45633224
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:57 schreef methodmich het volgende:
Dat is zijn grote manco inderdaad. Volgens mij is Kuhlmann nog nooit aan de 10 treffers gekomen, terwijl de echte topspitsen in de hoofdklasse ook wel minstens 10 goals per seizoen maken.

Natuurlijk is Kuhlmann ook van waarde als aanspeelpunt enzovoort, maar ik denk inderdaad dat Hoornes de juiste reden noemt dat Joost niet naar de profs gaat. Is wel op proef geweest volgens mij of er was in ieder geval interesse van Volendam.
Hij gaat samenspelen met een wél scorende spits dus dat is juist een ideaal koppel.

De blauwe buurtjes(Spakenburg) zijn wanhopig op zoek naar een spits en proberen nu Houwing te halen, wat al redelijk rond zou zijn.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_45633630
Dat gerucht heb ik ook gehoord. Ach ja, Houwing. De ene week geel, de andere week een goal. Lekker voor Kozakken Boys, die willen het team bij elkaar houden. Benieuwd of ze dat kunnen.

Kuhlmann kan inderdaad een prima koppel gaan vormen met Winter. Misschien gaat hij bij de Vogels wel ineens zelf scoren ook.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:10:39 #63
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45639031
Is moeilijk te zeggen...een duetje met Gootjes is ook geen gelukkige !

Maar speelt Chima Oniyeke niet bij Spakenburg nu...dat is toch een zelfde type speler ?
256 goals !
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:42:46 #64
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_45640272
Noodaankoop nummer 1 van dit seizoen bij Spakenburg.
pi_45643516
Als ze maar van Patrick Duarte afblijven!!
pi_45645508
Nieuwe trainer voor Vitesse, zo op papier ziet het er interessant uit
quote:
Nieuwe trainer Vitesse Delft

Het bestuur van de zaterdaghoofdklasser Vitesse Delft en Pieter de Jongh, momenteel trainer/coach van Jong FC Dordrecht, hebben dinsdagavond 23 januari een overeenkomst gesloten, waarin is vastgelegd dat de Jongh vanaf het nieuwe seizoen 2007/2008 hoofdtrainer
van Vitesse Delft wordt.
Momenteel strijdt hij met zijn beloftenteam samen met onder meer Jong NAC om promotie naar de Eredivisie.
Pieter is een ervaren trainer/coach die o.a. bij RKC Waalwijk, VRC te Veenendaal, Heerjansdam,
Zuidvogels te Huizen, Fc Den Bosch ( bvo ), Schijndel en KNVB District Midden werkzaam is geweest.
pi_45650902
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:42 schreef Hoornes het volgende:
Noodaankoop nummer 1 van dit seizoen bij Spakenburg.
Brayton Biekman van RBB komt als 1e.
pi_45650943
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:10 schreef Bjoro het volgende:
Maar speelt Chima Oniyeke niet bij Spakenburg nu...dat is toch een zelfde type speler ?
Laat ik het zo zeggen, als IJsselmeervogel fan ben ik blij dat Oniyeke bij Spakenburg speelt. Ik vind het maar een matige spits.
pi_45651675
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Brayton Biekman van RBB komt als 1e.
De Bunschotense ploegen maken zich niet populair in de bollenstreek, met al die aankopen. Hoeft natuurlijk ook niet
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45670356
Ach, om Brayton Biekman ligt in Rijnsburg vast ook niemand wakker. Spakenburg lijkt weer eens de verkeerde te halen, al is dat altijd afwachten. Duarte zal dan wel niet gelukt zijn, want die is beter dan Biekman wat mij betreft.

Vitesse Delft doet op het oog goede zaken met het aantrekken van Pieter de Jongh als trainer. Een prima tacticus, staat in deze regio ook goed bekend. Alleen wel een aparte man, dat werkt soms tegen hem. Ook bij Schijndel, waar hij ondanks successen toch weg moest / ging. Ik had hem destijds ook wel graag bij ASWH gezien als opvolger van Jack.
www.thuisuiteten.nl
pi_45732285
Vanmiddag drie duels. Helaas geen winst voor ASWH, lieten het toch lelijk liggen. Wel 4 nieuwe spelers die al getekend hebben. Wie het zijn houd ik op verzoek geheim.

ASWH BLIJFT TEGEN TER LEEDE STEKEN OP EEN GELIJKSPEL

Liefst drie keer werd de wedstrijd dit seizoen al afgelast, maar vanmiddag troffen ASWH en Ter Leede elkaar dan toch op sportpark Schildman. De bezoekers uit Sassenheim werden voor het eerst gecoacht door de nieuwe trainer Henk Wisman, die ongetwijfeld hoopte direct drie punten mee te nemen. Die hoop had ASWH, gezien de nog altijd overbrugbare kloof met de koplopers, uiteraard ook. Trainer Bill Tukker kon niet beschikken over Roël Gorré en Derk Schut. Hun posities werden ingenomen door Boudy Hoogendoorn en Marphe Redjosetiko. Doordat Marphe naast Arjan Human voorin ging spelen, maakte Jordi Boogers na lang blessureleed zijn rentree in de basis, nadat hij in de oefenduels al ritme had opgedaan.

ASWH maakte vanaf het beginsignaal duidelijk dat het voor de overwinning ging. Een foutieve beoordeling van doelman Thomas Waasdorp na een voorzet vanaf de flank leverde Stefan van Dam al vlug een kans op, zoals ook Marphe Redjosetiko met een schuiver na een prima aanval dichtbij een goal was. Ter Leede kwam niet aan voetballen toe, maar was wel de ploeg die na iets meer dan tien minuten de leiding nam. De eerste kans van de Sassenheimers leverde direct een goal op. Pim Spaargaren nam een diepe bal aan de linkerkant van het strafschopgebied goed mee en schoot de bal in de verre hoek achter Joan van Belzen. Een tegenvaller voor het goed gestarte ASWH.

De ploeg liet zich echter niet uit het veld slaan en bleef goed voetballen. In de jacht naar een verdiende gelijkmaker waren Arjan Human, na een mooie individuele actie, en Ferry van Lare, die goed de ruimte inliep maar net niet tot een schot kon komen, dicht in de buurt. Danny Versluis had zelfs al gescoord, toen hij een corner van Izaäk Verhoeven via de lat binnenkopte, maar de scheidsrechter kende deze treffer niet toe. Voor de grensrechter was het ongetwijfeld lastig te zien, maar de bal was de lijn wel degelijk gepasseerd. De daadwerkelijke 1-1 viel vervolgens zo’n 10 minuten voor rust en werd, bijna vanzelfsprekend, door Arjan Human gemaakt. De prima spelende spits draaide bij zijn aanname al weg, zette verdediger Sleur vervolgens met enkele lichaamsschijnbewegingen op het verkeerde been en schoot de bal met links vervolgens knap achter Waasdorp. Zo mochten beide teams met een gelijke stand de kleedkamer opzoeken voor de rust, waarbij ASWH toch beduidend de betere ploeg was.

De tweede goal moest dan maar in de tweede helft vallen. ASWH trok onveranderd ten aanval en kreeg dan ook kansen. Marphe Redjosetiko zag een inzet na een corner gekraakt worden, Arjan Human mikte naast en Izaäk Verhoeven zag een schot naast getikt worden. Uit een hoekschop wist Jordi Boogers zijn rentree even later bijna van extra glans te voorzien met een kopstoot, die door Waasdorp nog gekeerd kon worden. Tussendoor had ook Ter Leede, dat door het aanvallende spel van ASWH natuurlijk ook wat ruimte kreeg, twee aardige kansen gekregen. ASWH miste gaandeweg de tweede helft wel iemand die Arjan voldoende kon ondersteunen in de spits, want hij moest steeds meer in zijn eentje zien op te knappen. De wedstrijd leek dan ook richting een gelijkspel te gaan.

In de slotfase nam Ter Leede echter ineens weer de leiding, waardoor het er even naar uitzag dat ASWH tegen een zure nederlaag aan zou gaan lopen. Een verliespartij die extra zuur zou zijn voor Joan van Belzen. De keeper trapte over een terugspeelbal heen, wat Ter Leede een corner opleverde. Op die hoekschop tastte Joan mis, waarna Richard Corts de bal uiteindelijk binnen kon schieten. Gelukkig rechtte ASWH de rug en kwam in recordtempo weer op gelijke hoogte. Izaäk Verhoeven mocht een vrije trap nemen, die hij richting het strafschopgebied verstuurde. De defensie van de bezoekers stond niet sterk opgesteld, zodat Arjan Human de bal met het hoofd over de uitgekomen Thomas Waasdorp kon sturen en zo zijn tweede treffer van de middag mocht noteren. In de slotfase kregen beide ploegen nog een mogelijkheid om de wedstrijd te beslissen, maar dat zat er niet meer in.

Helaas bleef ASWH dus steken op een gelijkspel, want gezien de kansenverhouding en met name het spelbeeld van de eerste helft had er meer ingezeten vandaag. Door dit resultaat stijgt ASWH naar de vierde plaats, een mooie klassering in de aanloop naar een serie vol zware, maar mooie ontmoetingen. De eerstvolgende opdracht is de thuiswedstrijd tegen koploper FC Lisse volgende week. Ongetwijfeld zal ASWH dan weer net zo gemotiveerd aan de start verschijnen als vandaag.

ASWH – Ter Leede 2-2 (1-1)
11. 0-1 Pim Spaargaren 34. 1-1 Arjan Human 84. 1-2 Richard Corts 85. 2-2 Arjan Human
Scheidsrechter: Wirken

ASWH: Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn, Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Jordi Boogers (70. Danny Slingerland), Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare, Stefan van Dam; Arjan Human en Marphe Redjosetiko

Ter Leede: Thomas Waasdorp; Frank de Groot, Rivallino Sleur, Bob Hoogkamer, Terry Klokkemeijer; Germain Gotschin (89. Alan Campfens), Houssin Bezzai, Martijn Lagendijk; Pim Spaargaren, Remco Torken (57. Michan Verbeek) en Richard Corts
www.thuisuiteten.nl
pi_45732490
Inhaalronde:

ASWH - Ter Leede 2-2 (1-1)
11. 0-1 Pim Spaargaren 34. 1-1 Arjan Human 84. 1-2 Richard Corts 85. 2-2 Arjan Human

Rijnsburgse Boys - Heerjansdam 4-0 (3-0)
7. 1-0 Bart Freke 13. 2-0 Peter Freke (penalty) 36. 3-0 Martijn Gootjes 71. 4-0 Martijn Gootjes

Vitesse Delft - FC Lisse 1-5 (0-3)
33. 0-1 Robin Stolp 35. 0-2 Rik Vermeulen 40. 0-3 Rik Vermeulen 47. 1-3 Ché Jenner 70. 1-4 Rik Vermeulen 87. 1-5 Mohamed Moudou

STAND

1. FC Lisse 14-32
2. Rijnsburgse Boys 14-30
3. Noordwijk 14-26
4. ASWH 14-24
5. Katwijk 14-23
6. DOTO 14-19
7. SHO 14-18
8. Heerjansdam 14-17 (-5)
9. Ter Leede 14-17 (-9)
10. Kozakken Boys 14-16 (-4)
11. Vitesse Delft 14-16 (-9)
12. Capelle 14-15
13. Excelsior Maassluis 14-14
14. TOGR 14-9

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 13
3. Michael van Dommelen (DOTO) 8
Thijs Houwing (Kozakken Boys) 8
Arjan Human (ASWH) 8
Henk Roeland (Capelle) 8

Rik Vermeulen scoorde vanmiddag drie keer namens FC Lisse

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 28-01-2007 11:39:22 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_45734408
Voor de al dan niet onterecht niet toegekende goal van ASWH klik hier: http://forum.aswh.nl/viewtopic.php?p=21439#21439

Ik denk zelf dat hij zat, stond achter het doel.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:14:33 #74
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45737111
Zooo, Gootjes ook weer +2 !
256 goals !
  zondag 28 januari 2007 @ 11:21:49 #75
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_45751155
Ik denk ook dat die bal van de foto zat. Vooral omdat ik me afvraag hoe die keeper die bal eruit haalde, dat moet haast met zijn linkerbeen geweest zijn of met zijn hand en dat zal zeker later zijn geweest dan dit moment, dus de bal zal verder richting het doel geweest zijn.
pi_45751558
Ik denk het eigenlijk ook, VoZ meldde het in het kleine verslagje ook.

Overigens zaterdag twee mooie duels op het programma:

ASWH - FC Lisse
Rijnsburgse Boys - Noordwijk

Oftewel: nummer 4 tegen nummer 1, nummer 2 tegen nummer 3.

Komt Lissov ook nog naar HIA volgende week?
www.thuisuiteten.nl
pi_45753128
Uiteraard ben ik van de partij, wat dacht jij dan! Zal mij benieuwen, het is voor mij persoonlijk een duel van erop of eronder. Mochten we bij jullie winnen, dan ben ik een uitbundig persoon. We krijgen naast ASWH nog een paar klote-uitpotjes voor onze kiezen, dus dit is één van de nog 12 finales!
  zondag 28 januari 2007 @ 18:07:15 #78
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_45764628
quote:
Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef methodmich het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook, VoZ meldde het in het kleine verslagje ook.

Overigens zaterdag twee mooie duels op het programma:

ASWH - FC Lisse
Wij zijn zelf vrij komend weekend...wellicht dat een bezoekje aan de boys er dan in zit !
quote:
Oftewel: nummer 4 tegen nummer 1, nummer 2 tegen nummer 3.
Soort play-offs zeg maar
256 goals !
pi_45771965
Net even gekeken naar de samenvatting tussen ASWH en Ter Leede maar ik zag dat de thuisploeg nog zwijmde na de 2-2. Een blessure van Arjan Human betekende geen vrije doortocht voor Pim Spaargaren, die zo een tweede goal door zijn neus geboord zag worden. Your thoughts Methodmich?
pi_45772517
Dat was een knap staaltje acteren van Human. Schreeuwde alsof hij zijn been gebroken had.

Waar kan je de samenvatting zien trouwens?
pi_45799154
Je moet ff zoeken op www.rtvwest.nl en dan uitzending gemist. Dan kun je nog ff kijken naar ook andere doelpunten!
pi_45832119
Ach, dat zijn de nieuwe regels. Wirken greep in. Wij hadden een goal moeten hebben!

Overigens komen er toch een paar mooie spelers naar ASWH volgend seizoen. Ik ben heel blij op dit moment, maar kan en mag nog helemaal niets zeggen.

Zaterdag kan het gezellig worden Lissov. Zit jij in die bus waar Catelijne mee komt? Ik wil je nog wel even de hand schudden voor de wedstrijd indien mogelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_45832743
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:01 schreef methodmich het volgende:

Overigens komen er toch een paar mooie spelers naar ASWH volgend seizoen. Ik ben heel blij op dit moment, maar kan en mag nog helemaal niets zeggen.
Als ik geen namen heb zaterdag stuur ik de andere hooligans op je af MM.
pi_45832786
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef Panic_A het volgende:

[..]

Als ik geen namen heb zaterdag stuur ik de andere hooligans op je af MM.
Kansloze zaak, gij bestuurder!!
www.thuisuiteten.nl
pi_45832822
Ik zit inderdaad in dezelfde bus als Catelijne, ik ga je ook zeker ff je hand schudden. Doe jij een bloemetje in je haar??
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:23:04 #86
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_45833079
Gokje (naar ASWH):

Serkan Karal?
pi_45833220
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:17 schreef Lissov het volgende:
Ik zit inderdaad in dezelfde bus als Catelijne, ik ga je ook zeker ff je hand schudden. Doe jij een bloemetje in je haar??
Kijk maar naar mijn foto op Hyves en denk dan de baard weg. Hoornes lukte het in één keer bij ASWH - Katwijk, dus dat moet jullie ook lukken. Schat wel dat jullie er voor 2 uur zijn, dus dan zoek ik de kantine wel even op.

En Hoornes, dat gerucht lijkt me loos vooralsnog. Over Karal dus. Net als die spelers van Türkiyemspor.
www.thuisuiteten.nl
pi_45919535
De nieuwe trainer van DOTO is bekend. Jasper de Muijnck zal volgend jaar worden opgevolgd door Koos Waslander, oud-voetballer van o.a. NAC. Daarvoor maakte hij de snelste eredivisiegoal ooit, na 8 seconden tegen PEC Zwolle.

Hij werkte als trainer al voor DRL, Slikkerveer, RBC Roosendaal, Spijkenisse en nu NAC Breda. Ook Jos van Eck stond op het lijstje.
www.thuisuiteten.nl
pi_45937945
Vandaag

ASWH - FC Lisse
De koploper verdedigt zijn positie bij nummer 4 ASWH, dat wat lichte personele problemen kent. Desondanks wil ASWH winnen om zo de doelstelling, top 5, te kunnen halen. Een topper dus!

DOTO - Capelle
Een regionale derby waarbij Capelle, momenteel op de plaats die de ploeg zou veroordelen tot een play-off om lijfsbehoud, de punten goed kan gebruiken. DOTO zal echter niet van zins zijn om hier aan mee te werken, om zo hoog mogelijk te blijven staan.

Excelsior Maassluis - Heerjansdam
Voor beide teams vrij cruciaal. De thuisploeg staat op een degradatieplaats, terwijl een nederlaag Heerjansdam alsnog naar de gevaarlijke regionen zal doen zakken.

Katwijk - Kozakken Boys
Kozakken Boys won nog nooit van Katwijk en de dramatische serie voor de winterstop lijkt weinig hoop te bieden. Voor Katwijk is winst noodzakelijk in de titelstrijd, de Werkendammers zullen moeten winnen om niet in gevaar te komen.

De nummer twee ontvangt in eigen huis de nummer drie en het is nog een bollenstreekderby ook. Moet er nog meer gezegd worden?

Ter Leede - SHO
Kan Henk Wisman Ter Leede, na de 2-2 bij ASWH, nu de eerste driepunter bezorgen tegen SHO, dat inmiddels in het linkerrijtje bivakkeert?

Vitesse Delft - TOGR
Ontmoeting tussen de twee promovendi. Voor hekkensluiter TOGR is winst nog belangrijker dan voor de thuisploeg, die echter ook wel weer een zege kan gebruiken.
www.thuisuiteten.nl
pi_45939272
Leuke wedstrijd vanmiddag voor ASWH Method! Wat gaat het worden?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_45939489
2-1
pi_45948633
Helaas, het werd 1-3.

ASWH KAN KOPLOPER FC LISSE NIET STOPPEN

Onder prima weersomstandigheden mocht ASWH vanmiddag de wedstrijd tegen FC Lisse spelen. De trotse lijstaanvoerder in de hoofdklasse A had een volle supportersbus meegenomen, die bijdroeg aan een mooie voetbalsfeer. Trainer Bill Tukker moest zijn elftal formeren in de wetenschap dat Roël Gorré, Danny Versluis, Raymond Ernst en Derk Schut niet beschikbaar waren. Stefan van Dam was eveneens niet fit genoeg om te beginnen, zodat Ferry van Lare nu centraal achterin begon en er verder plaatsen vrij kwamen voor Jerry de Jong en Danny Slingerland.

De wedstrijd begon fantastisch voor ASWH. Een sublieme lange pass van achteruit door Ferry van Lare werd door Arjan Human op de juiste waarde geschat. De spits van ASWH, vorige week tegen Ter Leede ook al twee keer doeltreffend, nam de bal goed aan en kon direct door richting het doel. Met een beheerste schuiver passeerde hij doelman Arjan van Heusden, die tot dit duel slechts acht keer gepasseerd was. Na deze vroege treffer, in de vierde minuut, volgde een periode waarin beide teams behoorlijk gelijk op gingen. ASWH rook via schoten van Johan Sturrus en Jerry de Jong voorzichtig aan meer, terwijl FC Lisse in de jacht naar een gelijkmaker ook met een gevaarlijk afstandsschot kwam.

Toen er bijna een half uur was gespeeld maakte de koploper dan toch gelijk. Linksbuiten Robin Stolp, die eerder in Lisse de enige en winnende treffer tegen ASWH maakte, kon een bal in het strafschopgebied aannemen en vervolgens wegdraaien. Zijn inzet ging door de benen van keeper Joan van Belzen, die een onzekere indruk maakte, het doel in. In het restant van de eerste helft probeerde ASWH wel om het de sterke defensie van FC Lisse moeilijk te maken, maar slaagde het daar niet al te vaak in. De intenties waren er wel, maar steeds zat er op het laatste moment nog wel een verdediger tussen. Een individuele actie van Arjan Human, na een inworp, stichtte nog wel gevaar. Zijn inzet ging helaas over. Al met al was de gelijke stand bij rust gezien het spelbeeld niet onterecht, want er zat nog niet veel verschil tussen beide teams.

De tweede helft was nog maar net begonnen of ASWH stond achter. Michael van der Laan kwam met een voorzet, die door Joan van Belzen volledig verkeerd werd beoordeeld. De bal belandde in het doel van ASWH en bezorgde FC Lisse een droomstart. ASWH leek toen even de kluts kwijt, want de bezoekers kwamen steeds vaker gevaarlijk opstomen richting het strafschopgebied. Patrick Duarte mikte nog over, maar Rik Vermeulen was even later wel succesvol. Een voorzet van de linkerflank werd door de jonge aanvaller van FC Lisse via de onderkant van de lat ingekopt en bracht de winterkampioen op een 1-3 voorsprong.

Bill Tukker reageerde met het inbrengen van eerst Stefan van Dam en later Rory van der Weijden voor Jerry de Jong en Danny Slingerland. Er volgde toen een periode waarin ASWH de duels weer won en FC Lisse terug kon drukken. Uiteraard kwam dit deels ook doordat de gasten met de voorsprong op zak achterover konden leunen, om af en toe met scherpe uitvallen nog flink gevaarlijk te worden. Zo kwam ASWH goed weg bij een scrimmage voor het doel, waar Ferry van Lare uiteindelijk redding bracht. Het dichtst bij de 2-3 kwam Nixon Dias, toen hij een poeier los liet die door doelman Arjan van Heusden knap gekeerd werd.

In de slotfase bleek eens te meer dat ASWH net als vorige week iemand voorin miste, want tot twee keer toe had Arjan Human na een goede actie geen steun. Zijn voorzetten kwamen dan ook bij niemand terecht, omdat er net geen aansluiting was. Die aansluiting was er wel toen Arjan maar weer eens het strafschopgebied van FC Lisse in denderde, om op de achterlijn terug te leggen. Er tikten diverse spelers tegen de bal, Izaäk Verhoeven schoot de rebound op doel, maar er zat net geen voet aan die de bal op de voor ASWH gewenste manier kon verlengen. Zodoende kwam ook in die situatie keeper Van Heusden weer als winnaar uit de strijd. Na het laatste fluitsignaal konden ook zijn medespelers als overwinnaars van het veld stappen, terwijl de supporters een feest konden vieren.

Helaas kon ASWH geen punt overhouden aan deze wedstrijd en bleek de snelle tegengoal na rust uiteindelijk het breekpunt. ASWH blijft na vandaag echter wel vierde, al moet het die positie delen met Katwijk. Volgende week volgt de belangrijke thuiswedstrijd tegen DOTO, dat niet al te ver achter ASWH staat. Een overwinning zou de positie bij de bovenste vijf ploegen voor ASWH weer wat verstevigen.

[b]ASWH – FC Lisse 1-3 (1-1)
4. 1-0 Arjan Human 28. 1-1 Robin Stolp 47. 1-2 Michael van der Laan 58. 1-3 Rik Vermeulen
Scheidsrechter: Versnel

ASWH: Joan van Belzen; Boudy Hoogendoorn, Nixon Dias, Ferry van Lare, Johan Sturrus; Jordi Boogers, Izaäk Verhoeven, Marphe Redjosetiko, Jerry de Jong (58. Stefan van Dam); Danny Slingerland (66. Rory van der Weijden) en Arjan Human

FC Lisse: Arjan van Heusden; Rob Dekker (83. Kee Hoei Tan), Jelle Korbee, Edgar van Schie, Roel de Goede; Michael van der Laan, Pascal Zoet, Mohamed Moudou; Patrick Duarte, Rik Vermeulen (79. Ronald Turenhout) en Robin Stolp (69. Dennis Iliohan)

Lisse en RBB scheiden zich nog verder af van de achtervolgers dus. Morgen update met uitslagen, karakteristieken, topscorers, stand etc.

Was wel leuk om even met Lissov en Catelijne te spreken.
www.thuisuiteten.nl
pi_45960899
Was zeker wel ff aardig om bij te praten Methodmich. Ik hoorde overigens later van verschillende spelers van de FC dat Arjan Human na volgende week vertrekt naar China?? Weet jij daar misschien meer van?
pi_45973490
Nou, volgens mij weet helemaal niemand daar hier iets van. Lijkt me een loos gerucht eerlijk gezegd. Human wil bewust al niet te ver spelen omdat hij Zeeland niet uit wil, dan lijkt het me vreemd als hij naar China zou gaan.

Je verslag leek trouwens wel een beetje op het mijne, dus we hadden duidelijk dezelfde match gezien.

Speeldag 15

ASWH - FC Lisse 3-1 (1-1)
4. 1-0 Arjan Human 28. 1-1 Robin Stolp 47. 1-2 Michael van der Laan 58. 1-3 Rik Vermeulen

DOTO - Capelle 0-3 (0-0)
54. 0-1 Henk Roeland (strafschop) 81. 0-2 Onno Doeland 89. 0-3 Onno Doeland
Rood: Miquel Lopes Silva (DOTO, 2 x geel), Jacob van den Belt (DOTO)

Excelsior Maassluis - Heerjansdam 4-1 (2-1)
7. 0-1 Marwin Richard 33. 1-1 Marcel de Bruijn 41. 2-1 Stephan van der Velde 64. 3-1 Hans-Jörgen Nicolaï 87. 4-1 Stephan van der Velde

Katwijk - Kozakken Boys 2-2 (0-2)
2. 0-1 Daniël Hensen (eigen doelpunt) 40. 0-2 Thijs Houwing 68. 1-2 Arie Jonker 90 (+8). 2-2 Sander Molenaar

Rijnsburgse Boys - Noordwijk 2-1 (2-1)
8. 1-0 Martijn Gootjes 23. 1-1 Danny van der Vijver (eigen doelpunt) 41. 2-1 Joost Kuhlmann

Ter Leede - SHO 5-0 (2-0)
1. 1-0 Rivallino Sleur (strafschop) 35. 2-0 Richard Corts 71. 3-0 Richard Corts 73. 4-0 Pim Spaargaren 88. 5-0 Alan Campfens
Rood: Ramon Salaz (SHO)

Vitesse Delft - TOGR 4-0 (3-0)
4. 1-0 Daniel da Cruz 30. 2-0 Benjamin van der Zwan 37. 3-0 Wouter van der Kolk 76. 4-0 Daniel da Cruz
Rood: Christiaan Koremans (TOGR)

STAND

1. FC Lisse 15-35
2. Rijnsburgse Boys 15-33
3. Noordwijk 15-26
4. Katwijk 15-24 (+8)
5. ASWH 15-24 (+2)
6. Ter Leede 15-20
7. DOTO 15-19 (-2)
8. Vitesse Delft 15-19 (-5)
9. SHO 15-18 (-3)
10. Capelle 15-18 (-4)
11. Kozakken Boys 15-17 (-4)
12. Excelsior Maassluis 15-17 (-6)
13. Heerjansdam 15-17 (-8)
14. TOGR 15-9

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 14
3. Daniel da Cruz (Vitesse Delft) 9
Thijs Houwing (Kozakken Boys) 9
Arjan Human (ASWH) 9
Henk Roeland (Capelle) 9

Daniel da Cruz maakte nog eens twee treffers en staat nu op 9
www.thuisuiteten.nl
pi_45973508
Oh ja, versterking nummer 6 is inmiddels rond met ASWH voor volgend seizoen. Uiteraard is de naam nog een geheim.
www.thuisuiteten.nl
pi_45977831
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
Oh ja, versterking nummer 6 is inmiddels rond met ASWH voor volgend seizoen. Uiteraard is de naam nog een geheim.
Goh, komen ze toevallig bij ons vandaan?
pi_45978008
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Goh, komen ze toevallig bij ons vandaan?
Misschien wel, misschien wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_46017206
Scheidsrechter Suli Ifrandi heeft na de wedstrijd DOTO - Capelle een rapport ingediend bij de KNVB waarin hij zijn ongenoegen uit over racistische bejegeningen vanaf de kant. DOTO heeft inmiddels excuses gemaakt en kent de vermoedelijke dader.

Toch altijd rot zoiets. Juist bij DOTO, met veel Surinamers en Antillianen, zou ik zoiets op zich niet verwachten.
www.thuisuiteten.nl
pi_46067569
Human dus toch naar China als het een beetje tegenzit voor ASWH...
pi_46071100
Human is zo'n klasse apart, als we hem niet meer hebben zijn we als ploeg gewoon veel zwakker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')