abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48052681
Barendrecht heeft genoeg budget.

Column van RBB-trainer Ted Verdonkschot op VoZ: http://www.voetbalopzaterdag.com/?cid=50

De strekking is mooi, alleen het stukje van ASWH.... Hoe kan je daar nou Boudy Hoogendoorn noemen? Ook de naam Arjan Human klopt niet echt. Dat had moeten zijn: Johan Sturrus, Roël Gorré, Willem-Jan Barendregt, Jordi Boogers, Louis van Kleef en Izaäk Verhoeven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 april 2007 @ 20:28:59 #252
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48055304
Qua geld valt het nog wel mee:
quote:
,,We hebben de naam dat we veel geld hebben te besteden, maar dat is onzin. In de hoofdklasse zitten wij qua spelersbudget niet bij de top en vergeet niet dat wij de belastingafdracht van de spelers doen. Dus, circa veertig procent van onze spelersbegroting gaat naar de fiscus. Het valt wel mee wat wij betalen en daarom is het ook belangrijk dat straks eigen jongens als Bob Vermunt, Mathijs Tabbers, John de Ronde en Laurens Visser in het eerste elftal op bepalende posities komen te staan, maar daar is tijd voor nodig en die moet je ze wel gunnen. Barendrecht investeert veel in de eigen jeugdopleiding en neem van mij aan dat we dat niet voor niets doen."
Over de doelen:
quote:
De doelstelling voor het komende seizoen is reeds bekend. “Het is niet de bedoeling dat we puur om lijfsbehoud spelen. Wij willen volgend seizoen in het linkerrijtje eindigen en een jaar later meedoen om de eerste drie plaatsen”, meldt een strijdvaardige Xander van der Veeke. Trainer Jack van den Berg onderschrijft deze doelstelling. “Wij willen van Barendrecht een stabiele hoofdklasser maken die elk seizoen meedoet om de prijzen. Dat hopen wij binnen drie tot vier jaar te realiseren.”
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_48082646
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Qua geld valt het nog wel mee:
Kan me niet voorstellen dat ze met het budget van dit seizoen, zoals in een krantenartikel vorig jaar zomer naar buiten werd gebracht, niet in de top hoofdklasse zitten hoor.

Kozakken Boys "versterkt" zich met Arie Lock van Heerjansdam. De eerste van een mogelijk enorme leegloop op de Molenwei.

Martin van Leeuwen van Katwijk naar Rijnvogels, was een publiek geheim. Keeper Martijn Middelbeek, die eerder zijn vertrek aankondigde, wordt herenigd met maatje Arno van der Voort bij JOS Watergraafsmeer.
www.thuisuiteten.nl
pi_48115871
SHO verliest vandaag dik van Noordwijk. Op de Kikkershoek wordt het 1-4. 0-1 Stefan Mertens, 0-2 Michael Scholten, 0-3 Bram Meurs, 1-3 John Powel, 1-4 Mohammed Naciri.

Noordwijk staat nu nog steeds derde, met 41 punten uit 21 duels. De kloof met de koploper is 7 punten, lijkt te groot. ASWH staat als nummer 4 echter ook 8 punten achter op ze, dus Noordwijk lijkt wel minstens derde te worden.

SHO staat met 27 uit 21 nu achtste, maar lijkt wel veilig met 7 punten voorsprong op plek 12.

John Powel maakt zijn tiende goal van het seizoen en komt dus in de definitieve topscorerslijst.

Verder vandaag gehoord dat Arie Lock gisteren niet zo blij was dat zijn nieuwe vereniging Kozakken Boys zijn overgang al wereldkundig had gemaakt. Hij moest nog rap naar Janus bellen!

Diverse teams uit A hebben bekerverplichtingen in het paasweekeinde.

In West II werd Capelle vandaag uitgeschakeld door Westlandia in de achtste finale. Het werd 4-2 voor de zondagamateurs. Maandag mag FC Lisse in de kwartfinale spelen bij Jai Hind en spelen Noordwijk en Excelsior Maassluis ook tegen elkaar.

Tot slot meldt TOGR de komst van Niels Heeze, een talentvolle speler van VVOR.
www.thuisuiteten.nl
pi_48219784
In de VI deze week een stuk met Harry Schaap, voorzitter van de sponsorcommissie van TOGR.

Op de pagina's 34 en 35 zegt hij o.a.:

"Een paar weken geleden kwamen we bij FC Lisse, zij stralen echt uit dat ze de gerenommeerde hoofdklasser zijn die tegen dat kleine clubje uit Rotterdam moet voetballen."

Hij noemt even later Noordwijk als grote uitzondering in de bollenstreek, waar de clubs zich volgens hem net als bij Spakenburg en IJsselmeervogels gedragen als instituten.

Opmerkelijk toch, merk ik nooit wat van als je als ASWH komt. Nou ben ik geen sponsor en zijn wij geen TOGR, maar toch.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 april 2007 @ 17:52:39 #256
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48223644
dat snap ik niet helemaal..... amateurclubs die zich als instituten gedragen? rare vent.... merk ik hier totaal niets van eigenlijk... Hier is het "alles goed" en "wordt voor je geregeld" en "geen probleem". Iedereen staat klaar voor je hier, en niet allerlei strikte regeltjes enzo. Vanavond bij onze kampioenswedstrijd wordt zelfs een spandoek van de club opgehangen. (Yellow Black Attack!). MM jij hebt m denk ik zeker zien hangen en misschien wel meerdere. Ik denk dat die vent jaloers is
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_48263235
Mols(Ado) naar Lisse? Zou leuk zijn voor ze.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_48264315
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef uitje4life het volgende:
dat snap ik niet helemaal..... amateurclubs die zich als instituten gedragen? rare vent.... merk ik hier totaal niets van eigenlijk... Hier is het "alles goed" en "wordt voor je geregeld" en "geen probleem". Iedereen staat klaar voor je hier, en niet allerlei strikte regeltjes enzo. Vanavond bij onze kampioenswedstrijd wordt zelfs een spandoek van de club opgehangen. (Yellow Black Attack!). MM jij hebt m denk ik zeker zien hangen en misschien wel meerdere. Ik denk dat die vent jaloers is
Dat spandoek ken ik inderdaad, is een fraaie. Kampioen geworden??

Mols naar FC Lisse lijkt me toch niet al te serieus. Als het wel doorgaat, is het een topdeal natuurlijk. Mits Michael fit is. Krijg je wel een rits Michaels daar.

Capelle heeft Sebastiaan Pot van DOTO vastgelegd, de Zeeuwse scout van Kozakken Boys heeft zaken kunnen doen met Thijs Binnerts en Niels Dominicus van Hoek, maar grijpt naast John Schot van Kloetinge. Zoals vermoedelijk alle amateurclubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_48301082
De straf van DOTO is voor tweederde ingetrokken. Na hoger beroep zijn de twee punten in mindering weer bijgeteld en men hoeft ook niet meer zonder publiek te spelen. Wel blijft de geldboete van 1500 euro staan. Ze stijgen hierdoor wel goed op de ranglijst.

DOTO raakt dan wel Dave van der Meer en Jeroen van Wetten kwijt.

Heerjansdam-aanvoerder Jeroen Koppelaar naar TOGR dus, mag nu eindelijk officieel naar buiten. Dat wordt nog wat daar. Zelfs Oswaldo de Pina blijft.
www.thuisuiteten.nl
pi_48301401
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
De straf van DOTO is voor tweederde ingetrokken. Na hoger beroep zijn de twee punten in mindering weer bijgeteld en men hoeft ook niet meer zonder publiek te spelen. Wel blijft de geldboete van 1500 euro staan. Ze stijgen hierdoor wel goed op de ranglijst.
1500 boete, wat een lachertje.
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:16:51 #261
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48309245
Rijnsburgse Boys B4 kampioen!!
7-2 gewonnen van Blauw Zwart... deze keer hadden ze volgens ons "slechts" 3 of 4 selectiespelers erin staan. Zelf de 1-0 gemaakt, hard inschieten, en met effect in de korte hoek binnenkant paal erin . Ook nog 2 assists, de 5-1 en 6-1.

leuk he
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
  vrijdag 13 april 2007 @ 23:18:54 #262
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48309327
wel een beetje off-topic maarja
pi_48318901
Die kon beter in het "eigen voetbalbelevenissen" topic ja. Maar goed, gefeliciteerd!

Vandaag een belangrijk duel tussen Lisse en Noordwijk, waar RBB mogelijk van kan profiteren.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:55:28 #264
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48325153
Net bij ASWH tegen Heerjansdam wezen kijken . Bekenden van me waren er voor Heerjansdam, dus was wel gezellig. Wedstrijd zelf wat minder, vooral Heerjansdam viel me tegen, creëerde echt niet veel. ASWH speelde vrij gedegen, kende weinig problemen. 3-1.

Methodmich, blijft die Gorre trouwens bij ASWH? Had een tijd terug zijn naam gehoord bij Barendrecht, en hij viel me vandaag toch ook op, leuke speler.
pi_48329105
Roël Gorré heeft enkele weken geleden bevestigd gewoon bij ASWH te blijven ja. Had een aanbieding van Barendrecht, maar koos toch voor ons. Stond jij voor de wedstrijd achter het doel waar Raymon Kuipers de warming-up deed? Ik meende dat daar wat jongens uit Barendrecht stonden, als ik ze goed verstond.

ASWH na rust matig, maar goed, drie punten en Janus in problemen. Wel leuk, voor rust stonden we bij Chris Salazar, Nicky van der Ent en Marwin Richard van Heerjansdam. Salazar aardige gast. De sfeer is daar echt weg.

Verslag ASWH hieronder, morgen de update qua goals etc.

ASWH VERSLAAT HEERJANSDAM IN DE DERBY

Vanmiddag mocht ASWH onder zomerse omstandigheden aftrappen voor de wedstrijd met Heerjansdam in de hoofdklasse A. Eerder dit seizoen had ASWH in deze derby verloren en dus ging de ploeg van trainer Bill Tukker vandaag op zoek naar sportieve revanche. Dit gebeurde in de gebruikelijke opstelling van de laatste weken, dus nog altijd zonder langdurig geblesseerden als Jordi Boogers en Derk Schut en de geschorste Stefan van Dam. Het tegen degradatie strijdende Heerjansdam miste ook diverse gewaardeerde krachten.

ASWH begon goed aan de wedstrijd. Al rap viel er een snelle combinatie door de defensie van Heerjansdam te noteren, waarbij Ferry van Lare alleen voor keeper Ade Muhamad kwam. De middenvelder van ASWH kreeg de bal net niet langs de uitgekomen doelman. Geen doelpunt dus en helaas leverde de actie Ferry van Lare een blessure op. Hij moest zich dan ook al vroeg laten vervangen door Boudy Hoogendoorn. Even later moest doelman Muhamad zich strekken op een schot van Danny Slingerland. Hij deed dit niet al te overtuigend, maar wist de bal nog wel naast te tikken. Het was dan ook duidelijk dat ASWH op zoek ging naar een treffer.

Toch duurde het nog bijna een half uur voor ASWH de score daadwerkelijk kon openen. De laatste plaats bleek het vertrouwen van Heerjansdam logischerwijs aangetast te hebben, want de defensie zag er bij tijd en wijle erg onzeker en chaotisch uit. Uiteindelijk profiteerde Arjan Human hier optimaal van. Een voorzet van links van Johan Sturrus belandde bij keeper Ade Muhamad, die echter in de weg gelopen werd door zijn eigen verdediger Axel van den Heuvel. Die kopte de bal in de voeten van Arjan Human, waarna de topscorer van ASWH geen enkel probleem had om te scoren. Een verdiende voorsprong, die later bijna werd verdubbeld door Ivan Divkovic. De verdediger van Heerjansdam gaf eerst volledig onnodig een corner weg, die hij daarna zelf achter zijn eigen keeper leek te schieten. Muhamad kon nog net erger voorkomen voor Heerjansdam, zoals later een vrije trap van Izaäk Verhoeven via Indomar Valentijn maar net naast vloog.

De tweede Ambachtse treffer, kort voor rust, kwam weer voort uit de defensieve chaos bij Heerjansdam. Een corner werd door Nixon Dias hoog voor de goal gekopt, waar Muhamad en een verdediger in de knoop raakten. De keeper werkte weg, waarna Rory van der Weijden zijn status van goaltjesdief bevestigde. Met een fraaie volley vanaf de rand van het strafschopgebied maakte Rory er 2-0 van. Pas in de slotfase van de eerste helft kon de eerste echte gevaarlijke poging van Heerjansdam worden genoteerd. Erik de Kruijk schoot van afstand, maar zag dat Raymon Kuipers de zwabberende bal tot corner verwerkte. Een belangrijke redding, die maakte dat ASWH met twee goals verschil kon gaan rusten.

Na rust profiteerde Arjan Human bijna van onzekerheid bij keeper Muhamad. Die verspeelde de bal aan de spits van ASWH, maar deze kwam helaas net te ver bij de achterlijn aan de bal. Hij wist dan ook niet te scoren. De wedstrijd zakte daarna, mogelijk ook door de warmte, flink in. Heerjansdam kon niet gevaarlijk worden, hoewel het af en toe wel probeerde om ASWH te verrassen. De Ambachters lieten slechts af en toe nog goede aanvallen zien, compleet met hakjes, maar waren vaak ook te slordig. Zo kon ASWH de score niet uitbouwen, wat gezien het niveauverschil makkelijk gekund had. Heerjansdam zag keeper Muhamad nog geblesseerd uitvallen. Zijn vervanger Nick de Zwart kon een poging van de bij ASWH ingevallen Jihad Azzagari, na een goede pass van Nixon Dias, naast tikken.

In de slotfase wist ASWH alsnog te scoren. Danny Versluis mocht een vrije trap direct nemen en schoot deze in de verre hoek achter De Zwart. Nadat Arjan Human van de scheidsrechter nog geel gekregen had wegens protesteren, kon Heerjansdam zowaar nog een eretreffer maken. Roël Gorré bracht Raymon Kuipers met een terugspeelbal in problemen. Omdat Kuipers de bal niet mocht oppakken, moest hij de gek opstuitende bal controleren. Erik de Kruijk kon hem daarbij zo hinderen dat hij de bal kon ontfutselen en in kon schieten. Vincent de Klerk mocht na de 3-1 zijn debuut in de competitie maken. Dit had hij in de extra tijd kunnen opluisteren, toen Nixon Dias hem een niet te missen kans bood. Helaas voor Vincent en ASWH miste hij toch, zodat de score ongewijzigd bleef.

ASWH boekte een zakelijke overwinning in een gezapige derby, waarin het niet eens echt sterk hoefde te spelen om de tegenstander te kloppen. Daarmee blijft de ploeg op de vierde plaats staan en dus nadrukkelijk in de race voor een – vervangende – periodetitel. Heerjansdam blijft hekkensluiter en moet stilaan gaan vrezen voor het hoofdklasserschap. Volgende week gaat ASWH alweer op bezoek bij een degradatiekandidaat, maar wel één die na de winterstop tot de best presterende ploegen behoort, namelijk TOGR.

ASWH – Heerjansdam 3-1 (2-0)
26. 1-0 Arjan Human 43. 2-0 Rory van der Weijden 83. 3-0 Danny Versluis 90. 3-1 Erik de Kruijk
Scheidsrechter: van der Wielen

ASWH: Raymon Kuipers; Roël Gorré, Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland, Izaäk Verhoeven, Ferry van Lare (9. Boudy Hoogendoorn), Marphe Redjosetiko (90. Vincent de Klerk); Rory van der Weijden (64. Jihad Azzagari) en Arjan Human

Heerjansdam: Ade Muhamad; Axel van den Heuvel, Ivan Divkovic, Arie Lock, Jeroen Koppelaar; Suleyman van der Straaten (46. Danique Soares), Remco Roos, Joren van der Linden; Indomar Valentijn, Erik de Kruijk en Anouar Hamdi
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 april 2007 @ 19:37:19 #266
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48329401
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Roël Gorré heeft enkele weken geleden bevestigd gewoon bij ASWH te blijven ja. Had een aanbieding van Barendrecht, maar koos toch voor ons. Stond jij voor de wedstrijd achter het doel waar Raymon Kuipers de warming-up deed? Ik meende dat daar wat jongens uit Barendrecht stonden, als ik ze goed verstond.
Ah, ok. Helaas, vond het een leuke speler, die Dias ook.

Voor de wedstrijd niet nee, eerste minuten rond middenlijn, rest van eerste helft schuin achter het doel van ASWH gestaan, tweede helft ten hoogte van de penaltystip van ASWH .
pi_48329470
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Ah, ok. Helaas, vond het een leuke speler, die Dias ook.

Voor de wedstrijd niet nee, eerste minuten rond middenlijn, rest van eerste helft schuin achter het doel van ASWH gestaan, tweede helft ten hoogte van de penaltystip van ASWH .
Dan stond je dus twee keer aan de verkeerde kant, begrijp ik. Roël wel een domme terugspeelbal, waaruit die goal viel.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 april 2007 @ 00:07:16 #268
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48337792
Ik was er zelf niet bij, maar RBB had weinig moeite met Ter Leede..... doelpunten van Bart Freke (20 jaar geloof ik en al 50(!) doelpunten in het eerste, niet slecht voor een middenvelder/verdediger!), Danny vd Vijver, Brayton Biekman en Martijn Gootjes (20e alweer).

maandag plaats ik wel weer de link van de samenvatting! of allemaal TV west kijken natuurlijk morgenavond als je niet kan wachten
  zondag 15 april 2007 @ 00:14:51 #269
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48338019
En Tim Orlowski (keeper) heeft 3 jaar bijgetekend! Hij heeft ook gezegd dat hij niet naar een andere amateurclub verkast, alleen als een BVO zich meldt gaat hij misschien weg.... en na zijn actieve carriere wil hij keeperstrainer bij RBB worden! Hij is ook op zoek naar een huis hier in de buurt, zodat hij dichterbij de club is.

Niet officieel vanuit de club weet ik dit, maar wel van iemand die heel veel met m spreekt!
  zondag 15 april 2007 @ 01:02:56 #270
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_48339139
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dan stond je dus twee keer aan de verkeerde kant, begrijp ik. Roël wel een domme terugspeelbal, waaruit die goal viel.
Ja, maar de vrienden waarmee ik was waren Heerjansdammmers, dan krijg je dat he. De tegengoal heb ijk niet gezien, was vlak voor tijd toen ik al was wegegaan.
pi_48347732
quote:
Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef uitje4life het volgende:
Ik was er zelf niet bij, maar RBB had weinig moeite met Ter Leede..... doelpunten van Bart Freke (20 jaar geloof ik en al 50(!) doelpunten in het eerste, niet slecht voor een middenvelder/verdediger!), Danny vd Vijver, Brayton Biekman en Martijn Gootjes (20e alweer).

maandag plaats ik wel weer de link van de samenvatting! of allemaal TV west kijken natuurlijk morgenavond als je niet kan wachten
Bart Freke al 50 goals? Lijkt me wel erg veel, zelfs met oefenduels meegerekend. Zijn ze niet in de war met Peter?
www.thuisuiteten.nl
pi_48347993
Speeldag 22

ASWH – Heerjansdam 3-1 (2-0)
26. 1-0 Arjan Human 43. 2-0 Rory van der Weijden 83. 3-0 Danny Versluis 90. 3-1 Erik de Kruijk

Capelle - TOGR 1-2 (0-1)
40. 0-1 Roel van Rixoort 60. 1-1 Henk Roeland 66. 1-2 Antonio Garcia Mendes

DOTO - Excelsior Maassluis 3-2 (1-0)
33. 1-0 Miquel Lopes Silva 47. 1-1 Demis Xanthopoulos 75. 2-1 Carlos Fernandes 87. 3-1 Jeroen van Wetten 90 (+3). 3-2 Royama Ibrahim

FC Lisse - Noordwijk 1-1 (0-0)
84. 0-1 Bram Meurs 90. 1-1 Michael van der Heijden
Rood: Michael van der Heijden (FC Lisse, 2 x geel)

Katwijk - Vitesse Delft 4-1 (1-1)
27. 1-0 Martin van Leeuwen (strafschop) 36. 1-1 Léon Braat (strafschop) 48. 2-1 Elroy Lammers 51. 3-1 Peter van Schie 89. 4-1 Wouter Verheij
Rood: Paulo Oliveira Pina (Vitesse Delft)

Kozakken Boys - SHO 3-2 (1-2)
11. 1-0 Jean Philip Becht 12. 1-1 Steven van Vliet 41. 1-2 Rafael Andrade 55. 2-2 Jean Philip Becht 83. 3-2 Thijs Houwing

Rijnsburgse Boys - Ter Leede 4-0 (2-0)
4. 1-0 Bart Freke 38. 2-0 Danny van der Vijver 58. 3-0 Brayton Biekman 85. 4-0 Martijn Gootjes

STAND

1. Rijnsburgse Boys 22-51

2. FC Lisse 22-47
3. Noordwijk 22-42
4. ASWH 22-36
5. Katwijk 22-34
6. Kozakken Boys 22-33
7. DOTO 22-31
8. Ter Leede 22-29
9. SHO 22-27
10. Capelle 22-23 (-6)
11. Excelsior Maassluis 22-23 (-10)

12. TOGR 22-23 (-14)

13. Vitesse Delft 22-20
14. Heerjansdam 22-18

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 20
2. Arjan Human (ASWH) 15
3. Thijs Houwing (Kozakken Boys) 14
Henk Roeland (Capelle) 14
5. Michael van Dommelen (DOTO) 13
6. Geert Bakker (SHO) 12
7. Florencio Cornelia (Ter Leede) 10
Daniël da Cruz (Vitesse Delft) 10
Bram Meurs (Noordwijk) 10
John Powel (SHO) 10

Jean Philip Becht was met twee goals belangrijk voor de zege van Kozakken Boys

[ Bericht 0% gewijzigd door methodmich op 16-04-2007 19:02:30 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_48348821
FC Lisse - Noordwijk 1-1 (0-0)
84. 0-1 Bram Meurs 90. 1-1 Michael van der Heijden
Rood: Michael van der Heijden (FC Lisse, 2 x geel)

Ik hoorde dat van der Heijden rood kreeg en het daarna nog 1-1 werd, zou dan wel vreemd zijn als hij dan ook zelf scoorde

Of klopt het niet wat ik zeg?
pi_48348873
Het klopt inderdaad niet wat je zegt, getuige ook dit verslag van Lissov van de website van FC Lisse:
quote:
Michael van der Heijden zorgde voor de 1-1 na een bal volley te hebben genomen. Even later scoorde hij echter ook nog een tweede gele kaart bij de matig fluitende Hinke, waarna FC Lisse geen vuist meer kon maken voor meer succes.
Dus de rode kaart viel pas na de gelijkmaker.
www.thuisuiteten.nl
pi_48348897
quote:
Op zondag 15 april 2007 15:15 schreef methodmich het volgende:
Het klopt inderdaad niet wat je zegt, getuige ook dit verslag van Lissov van de website van FC Lisse:
[..]

Dus de rode kaart viel pas na de gelijkmaker.
Ik zal het mijn bron ff zeggen of zelf wat beter opletten de volgende keer
pi_48348956
In ieder geval is Chris Salazar van Heerjansdam na gisteren 40 euro armer door een verloren weddenschap met een ASWH-supporter. Altijd aardige extra dingetjes, wat dat betreft zou het wel jammer zijn als Heerjansdam degradeert. Aan de andere kant zou degradatie wellicht de ogen van Janus eens openen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 15 april 2007 @ 15:47:14 #277
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48349660
sorry lees- en dus ook typfout van mij, moest 50e wedstrijd in t eerste zijn en goal als bekroning daarvoor . Zou idd wel een beetje veel zijn . Het 2e is gisteren kampioen geworden door een 1-6 uitoverwinning bij DOTO 2! Nu het eerste nog!!

http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1154

[ Bericht 20% gewijzigd door uitje4life op 15-04-2007 15:53:49 ]
  zondag 15 april 2007 @ 16:06:54 #278
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48350241
Peter Freke heeft er trouwens al 133 gespeeld
  zondag 15 april 2007 @ 16:16:46 #279
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48350477
En Jordi Snijders gaat weg bij RBB, komt niet aan spelen toe. Ook Nick Schnater gaat weg of gaat lager spelen bij RBB, in het 2e.
  maandag 16 april 2007 @ 13:29:11 #280
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48379548
En hier dan de langverwachte samenvatting van RBB - Ter Leede!!

http://televisie.westonline.nl/mms_video/2007%252F1504-sport.wmv

ff naar de 7 minuten toe, na RBB ook de samenvatting van Lisse - Noordwijk
pi_48389343
Gefeliciteerd met de titel van het tweede!

Trouwens, Jeroen van Wetten (DOTO) stopt volgens VoZ na dit seizoen. Toch nog best jong. Zonde, goede voetballer is het!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 april 2007 @ 20:57:08 #282
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_48393732
De reserve Hoofdklasse A was erg vermakelijk dit seizoen. Katwijk 2 leek voor de winterstop onbedreigd de titel te gaan pakken, door o.a. RBB2 met 6-0 te kloppen, maar er kwam flink de klad in op een gegeven moment.
pi_48395032
Over 2 jaar speelt mijn cluppie WV-HEDW hopelijk ook in de hoofdklasse, hoewel we spelers niet betalen blijven de meeste er toch erg lang. Bovendien komen er een aantal zeer talentvolle spelers uit de A-Jeugd. Dit jaar goede subtopper, helaas eerste 10 wedstrijden veel te veel punten verloren. En met een belachelijk hoog aantal punten toch 2e in de periode
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 16 april 2007 @ 21:33:36 #284
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48395473
ik denk niet dat het 2e hier wordt betaald.... nooit iets over gehoord ook trouwens.
Hoornes, die 6-0 was helemaal aant begin, 1e wedstrijd van het seizoen . de 1-6 tegen DOTO was erg overtuigend, eerste 4 doelpunten van André van Egmond. Ook vrijwel alleen maar Rijnsburgse gasten in t tweede, dat is wel netjes....
pi_48430318
quote:
Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:
Over 2 jaar speelt mijn cluppie WV-HEDW hopelijk ook in de hoofdklasse, hoewel we spelers niet betalen blijven de meeste er toch erg lang. Bovendien komen er een aantal zeer talentvolle spelers uit de A-Jeugd. Dit jaar goede subtopper, helaas eerste 10 wedstrijden veel te veel punten verloren. En met een belachelijk hoog aantal punten toch 2e in de periode
Waarom over twee jaar? Is er een beleidsplan dat deze ambitie onderschrijft?
www.thuisuiteten.nl
pi_48454701
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waarom over twee jaar? Is er een beleidsplan dat deze ambitie onderschrijft?
Gewoon een schatting. Dit was 2e jaar in de 1e klasse. Eerste jaar met de hakken over de sloot erin gebleven. Dit jaar is een groot deel van de oude garde gestopt, vooral aan begin gaf dat wat aanpassingsproblemen. Volgend jaar zal een aantal grote talenten instromen vanuit de jeugd.

Bovendien trekt de club veel goede spelers, met name mensen die beseffen dat het betalen van spelers alleen maar tot ellende leidt.

Enige probleem is dat we op dit moment een scorende spits missen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_48465592
Dan iets anders.

Wie zien de volgers van A hier degraderen?

Zelf denk ik dat het exit Heerjansdam is. Geen sfeer meer, uiterst lastig programma, veel afwezigen.

Vitesse Delft incasseert ook tik na tik de laatste weken, dus die gaan mee denk ik.

Dan gaat hem om plek 12 tussen Excelsior Maassluis, TOGR en Capelle. Misschien SHO nog, maar dat denk ik niet. TOGR is goed bezig, al heeft het op papier nog de zwaarste opponenten. Maassluis speelt laf antivoetbal, dat wel eens wat kan opleveren. Capelle denkt zelf dat ze niet kunnen degraderen en als je daar naar gaat spelen, kan je soms lelijk opkijken.

Toch ga ik voor Maassluis als nummer 12.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 april 2007 @ 17:31:34 #288
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48469410
Ik denk dat ze allemaal voor de volle punten moeten gaan de laaste 4 wedstrijden, en Vitesse Delft, Excelsior M, Heerjansdam en TOGR moeten in die volgorde nog tegen RBB.... dat lukt ze niet denk ik. Zal wel op gelijkspel gespeeld moeten worden, maar daar heeft RBB dit seizoen weinig last van gehad. Ik "gun" het Excelsior M. wel, die spelen idd laf.
pi_48512873
Ik zie het erg somber in voor me cluppie. Hopelijk sprokkelen we toch nog even wat punten bij elkaar. Heel vitesse heeft er hard voor geknokt om na al die jaren weer terug te komen op het hoogste niveau. Maar ja het voetballeven is hard.

Zaterdag iig maar hard aanmoedigen tegen die rbb-ers . Ga jij nog kijken uitje?
pi_48512983
Het zag er lange tijd niet naar uit dat ze zo in problemen zouden komen. Maar ja, dat zie je vaker met gepromoveerde teams. In het begin pakken ze verrassend punten, later kennen de anderen ze en krijgen ze het toch zwaarder.
www.thuisuiteten.nl
pi_48578242
Nou, plek drie is zelfs nog haalbaar, door de nederlaag van Noordwijk en de eigen zege bij TOGR.

ASWH MAAKT MET ZEGE EEN EIND AAN GOEDE SERIE TOGR

Vanmiddag speelde ASWH in Rotterdam een lastige uitwedstrijd in de hoofdklasse A. Tegenstander was namelijk TOGR, een ploeg die zich na de winterstop uit een vrijwel kansloze positie terug omhoog heeft gespeeld. De promovendus uit Charlois hoort namelijk bij de best presterende verenigingen sinds de competitiehervatting en had een serie van zes ongeslagen duels achter de rug. Trainer Bill Tukker moest het stellen zonder de vorige week geblesseerd geraakt Ferry van Lare, plus de al langer door blessures afwezige Jordi Boogers en Raymond Ernst. Jerry de Jong mocht in de basis beginnen, op de bank was Stefan van Dam terug na een schorsing. Derk Schut nam eveneens plaats op de bank bij ASWH.

De start van ASWH was veelbelovend. Al na drie minuten mocht Marphe Redjosetiko een vrije trap nemen. Die werd volledig gemist door de imposante doelman Ruben Muskiet, waarna Jerry de Jong bij de tweede paal een niet te missen kopkans kreeg. Jerry raakte echter de paal, waarna de rebound via een verdediger naast ging. De gastheren lieten zich ook niet onbetuigd. De sterke serie had de Rotterdammers vertrouwen gegeven, want er werd bij vlagen aardig gecombineerd. Uit één van die combinaties, tussen de gebroeders Koremans, kwam een prima kans. Raymon Kuipers kwam goed zijn goal uit en pakte de bal voor het gevaarlijk kon worden.

Het puik verdedigende TOGR nam halverwege de eerste helft de leiding. Een mooie aanval over links werd door de snelle Celcius Grant besloten met een ragfijne voorzet. Roel van Rixoort, de lange spits, was volledig vrijgelaten en kopte de bal achter de kansloze Kuipers. ASWH moest dus op zoek naar een gelijkmaker. De Ambachters konden echter geen goed vervolg geven aan hun goede opening en kwamen dan ook niet echt aan grote kansen toe. Izaäk Verhoeven probeerde Muskiet te verrassen met een snel genomen vrije trap van afstand, maar zijn inzet ging naast. De best uitgespeelde kans was voor Rory van der Weijden. Izaäk Verhoeven lanceerde Arjan Human op links, waarna de Zeeuw de bal voor het doel bracht. Van der Weijden nam de bal ineens op de schoen. Helaas had de poging niet al te veel kracht, al belandde de bal maar net aan de verkeerde kant van de paal. Zo kon TOGR met een voorsprong de rust bereiken.

In de tweede helft deed ASWH er dan ook een schepje bovenop. Al rap kopte Arjan Human na een corner van Marphe Redjosetiko naast. Nadat Celcius Grant met een poging nog voor gevaar had gezorgd namens TOGR, kwam ASWH op gelijke hoogte. Danny Versluis mocht aanleggen voor een vrije trap, net buiten het strafschopgebied. Zijn schot belandde op de vuisten van Muskiet, die een rebound moest toestaan aan Arjan Human. Die was aan de topscorer van ASWH uiteraard wel besteed, hoewel de bal nog lastig voor zijn voeten kwam. De gelijkmaker kwam ASWH in die fase toe. TOGR leek even overdonderd door de tegengoal, zodat ASWH even later nog eens kon toeslaan. Johan Sturrus gaf vanaf links een goede voorzet, die door Rory van der Weijden koppend bij Arjan Human werd bezorgd. Die nam de bal aan, draaide weg bij zijn tegenstander en leek te worden gevloerd. Human bleef echter overeind en schoot de bal achter Muskiet, waarmee hij ASWH op 1-2 bracht.

Vervolgens moest TOGR weer op jacht naar een gelijkmaker. Winston Faerber probeerde het met enkele vrije trappen, waarvan er één over vloog en één knap door Raymon Kuipers werd gekeerd. ASWH liet zich echter ook niet onbetuigd, want het kwam er enkele keren goed uit. Nixon Dias was in de slotfase het dichtst bij een derde treffer. Dias, die eerder al een solo had besloten met een te krachteloos schot, kopte een voorzet van Izaäk Verhoeven op de lat. Later nog een mooie aanval, waarin Arjan Human de bal met de hak bij Boudy Hoogendoorn bezorgde en die de bal breed legde op Marphe Redjosetiko. Redjosetiko schoot echter over.

Kort voor het einde ging TOGR nog één keer wanhopig op zoek naar een goal. Na een blessure bij Danny Versluis speelde men door, waarna Johan Sturrus een tackle inzette. Dit leek een overtreding, maar de scheidsrechter gaf tot woede van de Rotterdammers geel voor een schwalbe. Verder werd een veelbelovende aanval afgefloten wegens hands, al redde Raymon Kuipers goed op de ingeschoten bal, en kreeg Boudy Hoogendoorn nog geel. De scheidsrechter floot vervolgens af. ASWH bracht de knappe reeks van TOGR dus tot stilstand en blijft in de race om de vierde plaats. Door de resultaten van vandaag is zelfs plek drie weer in het vizier gekomen. Volgende week treft ASWH een ploeg waar het nog wat tegen goed te maken heeft, namelijk SHO. Het zal voor zich spreken dat de motivatie dan groot zal zijn!

TOGR – ASWH 1-2 (1-0)
24. 1-0 Roel van Rixoort 54. 1-1 Arjan Human 58. 1-2 Arjan Human
Scheidsrechter: van Gijzen

TOGR: Ruben Muskiet; Ivo Reemnet, Mark van der Hor, Jurgen Faerber, Stevey Sengers; Oswaldo de Pina, Winston Faerber, Remco Koremans; Christiaan Koremans (59. Carlitos Carvalho Rodriquez), Roel van Rixoort en Celcius Grant (72. Fredson Fortes Boaventura)

ASWH: Raymon Kuipers; Roël Gorré, Nixon Dias, Danny Versluis, Johan Sturrus; Danny Slingerland (79. Boudy Hoogendoorn), Izaäk Verhoeven, Marphe Redjosetiko, Jerry de Jong (35. Stefan van Dam); Rory van der Weijden (90 +4. Jihad Azzagari) en Arjan Human

Overigens gaat het gerucht dat Arjan Human alsnog naar China vertrekt. Dat zou niet fijn zijn, want dan moet je twee spitsen halen! Qua defensie zijn we klaar. ASWH heeft Ard Hartman van 's-Gravendeel en Wouter van den Berg van Excelsior 2 gehaald.
www.thuisuiteten.nl
pi_48588059
quote:
Arjan Human kiest voor Chinees avontuur

21/4/2007 21:16

Een nieuw profavontuur lonkt voor Arjan Human. De aanvaller van zaterdaghoofdklasser ASWH gaat in China aan de slag bij tweedeklasser Qingdao Haixin.

Human vertrekt maandag naar China, waar voor hem na een geslaagde medische keuring een contract voor een half jaar klaarligt. De 28-jarige aanvaller was in februari al in China voor een stage bij FC Teda, dat niet leidde tot een contract.

Na 43 wedstrijden voor RKC Waalwijk en ADO Den Haag zette Human in 2002 een punt achter zijn profcarrière om zich te richten op zijn studie. Zijn laatste optreden was een uitwedstrijd met ADO tegen VVV-Venlo op 3 mei 2002.
pi_48589656
quote:
Op zondag 22 april 2007 01:20 schreef Poepoog het volgende:

[..]
Toch zonde MM, goede voetballer.

Het is dat wij geen spits meer nodig hebben anders hadden wij meer geboden
pi_48595128
HIeronder wedstrijdverslag van de vitesse site.

Wat was het een drama wedstrijd voor Vitesse, iedereen ging met schone broekje van het veld. Ongelooflijk. In deze fase mag en moet je maar eens een kaart pakken. Laten zien dat je aanwezig bent. Maar nee niemand durft hard het duel in te gaan. Hoofdklasse-onwaardig.

Vitesse Delft - Rijnsburgse Boys 2-6.

Vitesse leed vanmiddag een forse nederlaag tegen de a.s. kampioen. Uiteraard was een nederlaag terecht, maar ook nu werden er weer te veel verdedigende fouten gemaakt door Vitesse. Het is al eerder gezegd, maar Vitesse komt verdedigende kracht/kwaliteit tekort op zowel het middenveld als in de verdediging zelf. Je kunt zeggen dat de aanval het naar behoren deed als je er 2 inschopt tegen Rijnsburg.

Het is ook absoluut geen schande om te verliezen van een ploeg als Rijnsburg. Rijnsburg heeft vele ex profvoetballers in de gelederen, heeft veel individuele kwaliteiten, de spelers zijn 'balvaster'/fysiek sterker en de balcirculatie is hoger/beter. 'Je bent als ploeg zo sterk als het verschil tussen je minste speler en beste speler' is een constatering die absoluut waar is. Vanmiddag werd dat bevestigd, want Rijnsburg heeft allemaal spelers van nagenoeg dezelfde klasse terwijl dat bij Vitesse niet zo is. Rijnsburg is overigens geen spectaculaire ploeg vind ik, wel een slimme ploeg met een sterk collectief. Aan de inzet van Vitesse lag het absoluut niet vanmiddag, maar er was gewoon kwaliteitsverschil. Vitesse begon de wedstrijd vandaag desastreus. In de 4e minuut lag de 0-1 al in het net. Een lange voorzet naar de spits, deze won het kopduel en legde de bal panklaar voor zijn inkomende medespeler, 0-1. In de 8e minuut was er het 1e schot van VItesse op goal. Een kopbal van Ruud Smit kwam bij Daniel Da Cruz in bezit, maar hij schoot recht in de handen van de keeper.In de 10e minuut was er een lange bal op Leon Braat, die werd vastgehouden en uit de kluts die daaruit ontstond kwam de bal bij Ruud Smit die hem rakelings naast kopte. Eigenlijk ging het in die fase redelijk gelijk op.

Tot in de 22e minuut Vitesse bij het wegwerken van de bal de inmiddels traditionele fout maakte. I.p.v. resoluut wegwerken kwam de bal vanaf de achterlijn toch nog vlak achter de spits terecht die hem met een hakbal in de goal deponeerde, 0-2. In de 30e minuut leek het 'over en sluiten' voor Vitesse na een prachtig diagonaal schot in het dak van het doel van Biekman, 0-3. In de daarop volgende minuut viel toch de 1-3 na een schot van Robin Faber en een keeper die daarbij niet geheel vrijuit ging. Een sprankje hoop weer. In de 38e minuut kreeg Vitesse een kans op meer na een corner waarbij de afvallende bal in de voeten van Wouter vd Kolk kwam die hem echter huizenhoog over knalde. Het 1e gedeelte van de 2e helft gebeurde er niet echt veel spectaculairs. Vitesse wilde wel, maar creëerde weinig. Rijnsburg was gevaarlijker en pakte in de 60e minuut weer een kadootje van Vitesse met plezier uit, 1-4.

Toen Rijnsburg daarna 2x via een vrije trap scoorde, dreigde een nog grotere afstraffing dan het nu eigenlijk al voelt. Voor de statistieken maakte Maarten Boek nog de 2-6. Het moet gezegd dat het een mooie goal was.Hij ontsnapte op het randje van buitenspel en lobde de bal prachtig over de keeper. Zelfs had het nog 3-6 kunnen worden, maar de knal van Wouter vd Kolk spatte tegen de paal uiteen.En nu? Deze vraag stellen we ons iedere keer de laatste maanden en steeds maar weer behalen we helaas geen punten en de situatie wordt daardoor steeds benarder. Het draadje van handhaving wordt steeds dunner, maar het kan nog steeds. Vitesse staat op de 3e plaats van onderen(beslissingswedstrijd) 3 punten achter. Zo lang er leven is, is er hoop', toch? Zaterdag is winnen uit bij Ter Leede dan wel een must en dat is absoluut niet zo simpel.
pi_48600820
Speeldag 23

Excelsior Maassluis - Katwijk 3-0 (1-0)
20. 1-0 Tom Visser 90 (+1). 2-0 Jermaine Camron 90 (+3). 3-0 Royama Ibrahim
Rood: Patrick Leeflang (Katwijk)

Heerjansdam - DOTO 2-2 (1-0)
18. 1-0 Remco Roos 46. 1-1 Ivar Eltenberg 73. 2-1 Joren van der Linden 74. 2-2 Miquel Lopes Silva
Rood: Brian Leons (DOTO)

Noordwijk - Kozakken Boys 2-4 (1-3)
10. 1-0 Kevin van der Geest 33. 1-1 Jean Philip Becht 40. 1-2 Jean Philip Becht 45. 1-3 Thijs Houwing 59. 1-4 Leo Koswal ?. 2-4 Joost Leonard

SHO - Capelle 0-2 (0-1)
8. 0-1 Henk Roeland 81. 0-2 Henk Roeland (strafschop)
Rood: Rogier Schomaker (SHO)
Bijzonderheid: door rode kaart keeper Schomaker stond veldspeler Jeroen Roelof vanaf de strafschop die 0-2 opleverde op doel.

Ter Leede - FC Lisse 1-2 (1-1)
15. 0-1 Marvin Nieuwlaat 44. 1-1 Richard Corts 60. 1-2 Patrick Duarte

TOGR - ASWH 1-2 (1-0)
24. 1-0 Roel van Rixoort 54. 1-1 Arjan Human 58. 1-2 Arjan Human

Vitesse Delft - Rijnsburgse Boys 2-6 (1-3)
4. 0-1 Joost Kuhlmann 19. 0-2 Martijn Gootjes 21. 0-3 Brayton Biekman 22. 1-3 Robin Faber 59. 1-4 Joost Kuhlmann 75. 1-5 Djuric Ascencion 76. 1-6 Nick Schnater 78. 2-6 Maarten Boek

STAND

1. Rijnsburgse Boys 23-54

2. FC Lisse 23-50
3. Noordwijk 23-42
4. ASWH 23-39
5. Kozakken Boys 23-36
6. Katwijk 23-34
7. DOTO 23-32
8. Ter Leede 23-29
9. SHO 23-27
10. Capelle 23-26 (-4)
11. Excelsior Maassluis 23-26 (-7)

12. TOGR 23-23

13. Vitesse Delft 23-20
14. Heerjansdam 23-19

TOPSCORERS

1. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 21
2. Arjan Human (ASWH) 17
3. Henk Roeland (Capelle) 16
4. Thijs Houwing (Kozakken Boys) 15
5. Michael van Dommelen (DOTO) 13
6. Geert Bakker (SHO) 12
7. Florencio Cornelia (Ter Leede) 10
Daniël da Cruz (Vitesse Delft) 10
Bram Meurs (Noordwijk) 10
John Powel (SHO) 10

Arjan Human van ASWH scoorde zijn tiende en elfde goal na de winterstop, staat nu op zeventien goals en tweede op de topscorerslijst. Meer komen er niet bij, Human gaat per direct naar China/
www.thuisuiteten.nl
pi_48601887
quote:
Op zondag 22 april 2007 03:47 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Toch zonde MM, goede voetballer.
Misschien zelfs wel de beste spits in het amateurvoetbal.

Erg jammer natuurlijk. In ieder geval gunt iedereen hem deze prima kans natuurlijk.

Je had het in februari al. Als hij toen gegaan was, had het lopende seizoen minder gegaan dan nu denk ik. Wel had je dan meer tijd om vervangers te halen. Sterker nog, dan had je er waarschijnlijk één al binnen gehad. Maar goed, nog een ruime maand om op zoek te gaan naar twee spitsen die met Sjoerd van der Waal om de basisplaatsen gaan strijden.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 april 2007 @ 17:15:16 #297
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_48604946
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef CrazyRay het volgende:
Ik zie het erg somber in voor me cluppie. Hopelijk sprokkelen we toch nog even wat punten bij elkaar. Heel vitesse heeft er hard voor geknokt om na al die jaren weer terug te komen op het hoogste niveau. Maar ja het voetballeven is hard.

Zaterdag iig maar hard aanmoedigen tegen die rbb-ers . Ga jij nog kijken uitje?
had t niet gelezen... maar nee k was een weekend weg, k werd ondertussen op de hoogte gehouden
volgende week verlies van Lisse tegen Kozakken Boys zou leuk zijn, zeker als Rijnsburgse Boys dan wint knap van Kozakken Boys trouwens!
pi_48642846
Bij Heerjansdam stond de keeperstrainer, Arie Vernooij, op doel. Hadden ze meer vertrouwen in dan in de keeper van het derde blijkbaar.

Bij Ter Leede - FC Lisse was een heuse streaker actief. Een naakte vent in Ter Leede-kousen die keeper Thomas Waasdorp en de scheidsrechter ging zoenen.

ASWH begint deze week reeds met gesprekken met eventuele opvolgers voor Arjan Human. Het zullen twee aanvallend ingestelde spelers worden, ik ben benieuwd.
www.thuisuiteten.nl
pi_48643224
quote:
Op maandag 23 april 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
Bij Ter Leede - FC Lisse was een heuse streaker actief. Een naakte vent in Ter Leede-kousen die keeper Thomas Waasdorp en de scheidsrechter ging zoenen.
Ik hoorde het ja, het schijnt geen gezicht te zijn geweest.
pi_48643652

Bijna toen aan deel 3 trouwens!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')