Over de doelen:quote:,,We hebben de naam dat we veel geld hebben te besteden, maar dat is onzin. In de hoofdklasse zitten wij qua spelersbudget niet bij de top en vergeet niet dat wij de belastingafdracht van de spelers doen. Dus, circa veertig procent van onze spelersbegroting gaat naar de fiscus. Het valt wel mee wat wij betalen en daarom is het ook belangrijk dat straks eigen jongens als Bob Vermunt, Mathijs Tabbers, John de Ronde en Laurens Visser in het eerste elftal op bepalende posities komen te staan, maar daar is tijd voor nodig en die moet je ze wel gunnen. Barendrecht investeert veel in de eigen jeugdopleiding en neem van mij aan dat we dat niet voor niets doen."
quote:De doelstelling voor het komende seizoen is reeds bekend. “Het is niet de bedoeling dat we puur om lijfsbehoud spelen. Wij willen volgend seizoen in het linkerrijtje eindigen en een jaar later meedoen om de eerste drie plaatsen”, meldt een strijdvaardige Xander van der Veeke. Trainer Jack van den Berg onderschrijft deze doelstelling. “Wij willen van Barendrecht een stabiele hoofdklasser maken die elk seizoen meedoet om de prijzen. Dat hopen wij binnen drie tot vier jaar te realiseren.”
Kan me niet voorstellen dat ze met het budget van dit seizoen, zoals in een krantenartikel vorig jaar zomer naar buiten werd gebracht, niet in de top hoofdklasse zitten hoor.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Qua geld valt het nog wel mee:
Dat spandoek ken ik inderdaad, is een fraaie. Kampioen geworden??quote:Op woensdag 11 april 2007 17:52 schreef uitje4life het volgende:
dat snap ik niet helemaal..... amateurclubs die zich als instituten gedragen?rare vent.... merk ik hier totaal niets van eigenlijk... Hier is het "alles goed" en "wordt voor je geregeld" en "geen probleem". Iedereen staat klaar voor je hier, en niet allerlei strikte regeltjes enzo. Vanavond bij onze kampioenswedstrijd wordt zelfs een spandoek van de club opgehangen. (Yellow Black Attack!). MM jij hebt m denk ik zeker zien hangen en misschien wel meerdere. Ik denk dat die vent jaloers is
![]()
1500 boete, wat een lachertje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:07 schreef methodmich het volgende:
De straf van DOTO is voor tweederde ingetrokken. Na hoger beroep zijn de twee punten in mindering weer bijgeteld en men hoeft ook niet meer zonder publiek te spelen. Wel blijft de geldboete van 1500 euro staan. Ze stijgen hierdoor wel goed op de ranglijst.
Ah, ok. Helaas, vond het een leuke speler, die Dias ook.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:25 schreef methodmich het volgende:
Roël Gorré heeft enkele weken geleden bevestigd gewoon bij ASWH te blijven ja. Had een aanbieding van Barendrecht, maar koos toch voor ons. Stond jij voor de wedstrijd achter het doel waar Raymon Kuipers de warming-up deed? Ik meende dat daar wat jongens uit Barendrecht stonden, als ik ze goed verstond.
Dan stond je dus twee keer aan de verkeerde kant, begrijp ik. Roël wel een domme terugspeelbal, waaruit die goal viel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ok. Helaas, vond het een leuke speler, die Dias ook.
Voor de wedstrijd niet nee, eerste minuten rond middenlijn, rest van eerste helft schuin achter het doel van ASWH gestaan, tweede helft ten hoogte van de penaltystip van ASWH.
Ja, maar de vrienden waarmee ik was waren Heerjansdammmers, dan krijg je dat he. De tegengoal heb ijk niet gezien, was vlak voor tijd toen ik al was wegegaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan stond je dus twee keer aan de verkeerde kant, begrijp ik. Roël wel een domme terugspeelbal, waaruit die goal viel.
Bart Freke al 50 goals? Lijkt me wel erg veel, zelfs met oefenduels meegerekend. Zijn ze niet in de war met Peter?quote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef uitje4life het volgende:
Ik was er zelf niet bij, maar RBB had weinig moeite met Ter Leede.....doelpunten van Bart Freke (20 jaar geloof ik en al 50(!) doelpunten in het eerste, niet slecht voor een middenvelder/verdediger!), Danny vd Vijver, Brayton Biekman en Martijn Gootjes (20e alweer).
maandag plaats ik wel weer de link van de samenvatting! of allemaal TV west kijken natuurlijk morgenavond als je niet kan wachten![]()
Dus de rode kaart viel pas na de gelijkmaker.quote:Michael van der Heijden zorgde voor de 1-1 na een bal volley te hebben genomen. Even later scoorde hij echter ook nog een tweede gele kaart bij de matig fluitende Hinke, waarna FC Lisse geen vuist meer kon maken voor meer succes.
Ik zal het mijn bron ff zeggen of zelf wat beter opletten de volgende keerquote:Op zondag 15 april 2007 15:15 schreef methodmich het volgende:
Het klopt inderdaad niet wat je zegt, getuige ook dit verslag van Lissov van de website van FC Lisse:
[..]
Dus de rode kaart viel pas na de gelijkmaker.
Waarom over twee jaar? Is er een beleidsplan dat deze ambitie onderschrijft?quote:Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef raptorix het volgende:
Over 2 jaar speelt mijn cluppie WV-HEDW hopelijk ook in de hoofdklasse, hoewel we spelers niet betalen blijven de meeste er toch erg lang. Bovendien komen er een aantal zeer talentvolle spelers uit de A-Jeugd. Dit jaar goede subtopper, helaas eerste 10 wedstrijden veel te veel punten verloren. En met een belachelijk hoog aantal punten toch 2e in de periode
Gewoon een schatting. Dit was 2e jaar in de 1e klasse. Eerste jaar met de hakken over de sloot erin gebleven. Dit jaar is een groot deel van de oude garde gestopt, vooral aan begin gaf dat wat aanpassingsproblemen. Volgend jaar zal een aantal grote talenten instromen vanuit de jeugd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom over twee jaar? Is er een beleidsplan dat deze ambitie onderschrijft?
quote:Arjan Human kiest voor Chinees avontuur
21/4/2007 21:16
Een nieuw profavontuur lonkt voor Arjan Human. De aanvaller van zaterdaghoofdklasser ASWH gaat in China aan de slag bij tweedeklasser Qingdao Haixin.
Human vertrekt maandag naar China, waar voor hem na een geslaagde medische keuring een contract voor een half jaar klaarligt. De 28-jarige aanvaller was in februari al in China voor een stage bij FC Teda, dat niet leidde tot een contract.
Na 43 wedstrijden voor RKC Waalwijk en ADO Den Haag zette Human in 2002 een punt achter zijn profcarrière om zich te richten op zijn studie. Zijn laatste optreden was een uitwedstrijd met ADO tegen VVV-Venlo op 3 mei 2002.
Toch zonde MM, goede voetballer.quote:
Misschien zelfs wel de beste spits in het amateurvoetbal.quote:
had t niet gelezen... maar nee k was een weekend weg, k werd ondertussen op de hoogte gehoudenquote:Op donderdag 19 april 2007 20:06 schreef CrazyRay het volgende:
Ik zie het erg somber in voor me cluppie. Hopelijk sprokkelen we toch nog even wat punten bij elkaar. Heel vitesse heeft er hard voor geknokt om na al die jaren weer terug te komen op het hoogste niveau. Maar ja het voetballeven is hard.
Zaterdag iig maar hard aanmoedigen tegen die rbb-ers. Ga jij nog kijken uitje?
Ik hoorde het ja, het schijnt geen gezicht te zijn geweest.quote:Op maandag 23 april 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
Bij Ter Leede - FC Lisse was een heuse streaker actief. Een naakte vent in Ter Leede-kousen die keeper Thomas Waasdorp en de scheidsrechter ging zoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |