1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@@@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@@@ @@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@ @@@@ @@@@@@@@ @@ @@ @@@@@@ @@@@ @@@@@@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@ ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@@@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ ?> |
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:22 schreef imported_sphinx het volgende:
vakantie, weekend, BIER! ok nog ff wachten op het bier, maar kan al wel vast gitaren![]()
en nu, 100 delen later. de hele reeks is verbaggerd en om de dag is er een nieuw topic.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:42 schreef Svyatagor het volgende:
Lalalalala, honderd bier.
Van harte.
En dan vooral aan Big_Boss_Man, die ooit, in een donkergrijs verleden, het eerste topic startte!
Het topic voor mensen die electrische gitaar spelen
Maar, gelukkig werd er toen ook al zinnige kritiek daar op geleverd (die natuurlijk niks helptquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:45 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
en nu, 100 delen later. de hele reeks is verbaggerd en om de dag is er een nieuw topic.
![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:44 schreef Zander het volgende:
Mijn gitaar is beter, jouw gitaar zuigt, bla bla blaat..![]()
Beetje meer volwassen discussie mag ook wel, mensen. Sowieso vind ik gitaristen die alleen maar over hun 'gear' kunnen ouwehoeren vaak een beetje vervelend.. alsof er geen andere aspecten van het gitaarspelen te bespreken zijn in plaats van 'wie heeft de duurste'.
positief.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
ik heb em 3x helemaal gekeken... is dat een positief of negatief iets?
mjah, omdat het ook liedjes uit de film zijn he. maar Jables blijft een toffe zanger, en de akoestisch + electrisch gitaar combinatie klinkt ook heel tofquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:22 schreef ibaneX het volgende:
Nou dit album vind ik wel slapper dan de andere (eerder uitgebtrachte) albums, Het lijk alsof ze commerrcieel gaan![]()
![]()
![]()
![]()
Eenschquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:27 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
mjah, omdat het ook liedjes uit de film zijn he. maar Jables blijft een toffe zanger, en de akoestisch + electrisch gitaar combinatie klinkt ook heel tof
Eensch!quote:
Wie/wat heb je 3x gekeken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
ik heb em 3x helemaal gekeken... is dat een positief of negatief iets?
Ik zie maar 1 plaatje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
check het plaatje dat erboven staat. The Pick of Destiny, de film van Tenacious D (een band)
pics !quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:07 schreef mirelia het volgende:
Ik heb een Richwood gekocht bij Correct.......best leuk dingetje
Dat zijn meestal ook wel leuke gitaren. Die Les Paul van hun is zeker best zijn geld waardquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:07 schreef mirelia het volgende:
Ik heb een Richwood gekocht bij Correct.......best leuk dingetje
Hmm toch ook maar eens kijken voor een Les Paul dan.....want die wil ik al tijdenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook wel leuke gitaren. Die Les Paul van hun is zeker best zijn geld waard![]()
Foto's?
Vind de zwarte er ook wel tof uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Deze maar dan geen zwarte
[afbeelding]
zwarte gitaren zijn gewoon mooi. (andere kleuren kunnen dat natuurlijk ook zijn he, no offense of wat dan ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:30 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn volgende akoestische word ook een zwarte. Wat kost zo'n Richwood?
Wil geen ronde achterkant, ik wil een echtequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef imported_sphinx het volgende:
ik zie het al, Thomann is goedkoper
Idd, en met een elektronica-upgrade kom je ook best verquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook wel leuke gitaren. Die Les Paul van hun is zeker best zijn geld waard![]()
wss is dat wel fijner idd. maar heb nog nooit op een ronde gespeeld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wil geen ronde achterkant, ik wil een echte![]()
druk eens ergens op?quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, wat heb je nou aan zo'n rack allemaal, ik zie een kast met allemaal electronica en lampjes en knopjes enzzzz.
Maar waar is het allemaal goed voor ?![]()
effectz0rzquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, wat heb je nou aan zo'n rack allemaal, ik zie een kast met allemaal electronica en lampjes en knopjes enzzzz.
Maar waar is het allemaal goed voor ?![]()
Crafter lite TE ¤280quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:04 schreef imported_sphinx het volgende:
genoeg gefeliciteerd!weet er iemand iets van semi-electrische gitaren of niet?
Kan ik em ook krijgen zonder het losse element en dan 25 E voor de strat ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse strat kopen? Seymour Duncan's, USA brug, Kluson tuners, V-hals, SKB koffer.
Samen voor slecht 450¤ euro
En je krijgt er los een Fender 57/62 brug-element bij!
(die mag je ook los kopen voor 25¤)
¤ 15,- geboden. op de gitaar.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand een Japanse strat kopen? Seymour Duncan's, USA brug, Kluson tuners, V-hals, SKB koffer.
Samen voor slecht 450¤ euro
En je krijgt er los een Fender 57/62 brug-element bij!
(die mag je ook los kopen voor 25¤)
mijn lage bod was te laatquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan ik em ook krijgen zonder het losse element en dan 25 E voor de strat ?
n00bquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAA NR 100!!!!!!!!!!!
* --H-I-M-- IS LID SINDS TOPIQUE 1
ja ik ook zoiets geloof ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAA NR 100!!!!!!!!!!!
Bij Correct stond hij voor 99 euro....de Richwood dan hequote:Op vrijdag 22 december 2006 20:51 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Crafter lite TE ¤280
Richwood RD12 CE/BK iets van ¤180 (en zwart)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:28 schreef Neidropje het volgende:
omfg, geniaal dit:
http://youtube.com/watch?v=IOyEw9bT8yQ
Huh wat is loos?quote:
Er werd 15 euro op z'n Fender gebodenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:11 schreef nipeng het volgende:
Huh wat is loos?
Dude, you gotta be fucking kidding me... die wilde ik net posten, maar toen dacht ik, ach, dat simpele volk in het gitaristentopic... metalheads enzoquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:11 schreef nipeng het volgende:
Nu we toch aan het youtuben zijn: is deze al voorbij gekomen?
http://www.youtube.com/watch?v=f27megLOleQ
[..]
Huh wat is loos?
The url contained a malformed video id.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:56 schreef Maaark het volgende:
trouwens; hendrix+12 snaren http://www.youtube.com/watch?v=HKL4EdxON
Nu wil ik nóg meer een 12-string. Iemand nog tips voor goedkope goeie 12strings?
Wat hij zeiquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:03 schreef --H-I-M-- het volgende:
JAAA NR 100!!!!!!!!!!!
zo dan? http://www.youtube.com/watch?v=HKL4EdxON-oquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
The url contained a malformed video id.
Ja. Leuk, lijkt geknipt uit een of andere docu ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:16 schreef Maaark het volgende:
[..]
zo dan? http://www.youtube.com/watch?v=HKL4EdxON-o
jah. maar eigenlijk alleen omdat ik die van ESP iets te puntig vondquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef madcap het volgende:
Ik heb vorige week een Epiphone Les Paul ST gekocht...![]()
wat een lekker scheurijzer is dat..klinkt goed en speelt ontzettend soepel...
Ik speel de laatste tijd veel op een Gibson Marauder maar moet zeggen dat die niet veel beter klinkt dan die Epiphone....hij speelt wel wat soepeler maar dat komt denk ik omdat die Gibson al heel wat jaartjes ingepeeld is....
Epiphone....voor de minder drraagkrachtige Gibson liefhebber...... What about that![]()
nog meer tevreden Epiphone klanten??
Absoluut. Mijn Epiphone ES dot 335 is mijn favoriete gitaarquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef madcap het volgende:
Epiphone....voor de minder drraagkrachtige Gibson liefhebber...... What about that![]()
LTD headstock erop en je hebt een mooi dingquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. maar eigenlijk alleen omdat ik die van ESP iets te puntig vond![]()
[afbeelding]
kvind die punt gewoon lelijk.
dus nu heb ik deze:
[afbeelding]
Zeer tevreden met mijn drie stuks. Een is trouwens al verkocht [SG Special], en die andere staat te koop [SG G-400], maar niet omdat ik ontvreden ben hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:23 schreef madcap het volgende:
I drraagkrachtige Gibson liefhebber...... What about that![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 10:32 schreef Jorikjet het volgende:
is deze wel eens langs gekomen? erg goed!
http://www.youtube.com/watch?v=hmOBTP0iDqY
bij die punt van die ESP moest ik gelijk aan een stanly mesje denken...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. maar eigenlijk alleen omdat ik die van ESP iets te puntig vond![]()
[afbeelding]
kvind die punt gewoon lelijk.
dus nu heb ik deze:
[afbeelding]
ik word al ziek als ik de naam zie staan. daar gaat mn kerst.quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef Zyggie het volgende:
Oh mijn god die JerryC kan er wat van hoor. Ik wil alleen die youtube link als OP.![]()
het feit dat die filmpjes overal staan en iedereen ze geweldig vindt. en dat er ook andere goeie zooi is maar daar zegt nooit iemand iets over. enzo.quote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef punkjunk het volgende:
Wtf is er mis met JerryC? Die nummers na spelen kan hij goed, eerlijk is eerlijk.
Dan vind ik het helemaal vet. Tis niet mijn stijl, absoluut niet, maar wel knap. Verder heb ik zo het idee dat der wat lui jaloers zijnquote:Op maandag 25 december 2006 03:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hij componeert ze nog altijd zelf hoor.
Ja, het maakt uit. De beste opstelling is wat je oren je vertellenquote:Op maandag 25 december 2006 13:29 schreef cappp het volgende:
chorus-wah-overdrive
overdrive-chorus-wah
chorus-overdrive-wah
wah-chorus-overdrive
overdrive-wah-chorus
etc.
Wat is de beste opstelling? Maakt het wat uit of niet?
Het is kerst ..quote:Op maandag 25 december 2006 18:28 schreef VaderJacob het volgende:
Wat is het hier dood zeg![]()
Ik sta echt op het punt mijn bas te posten![]()
Kerst is een goede tijd om dood te zijnquote:
Ik zal aan je denken als ik een voorwoord nodig heb voor mijn eerste verzamelbundelquote:
Eensch.quote:Op maandag 25 december 2006 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kerst is een goede tijd om dood te zijn.
beter zoekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Fixxxer het volgende:
Haha!! Ik denk ik loop eens langs... is het al NR 100!!!
Zeg mensen, ik wil op skireis m'n gitaar meenemen en nu wil ik het liefst een zooi tabs meenemen op txt formaat op mn PDA. Met google is niks te vinden, maar k dacht misschien heeft iemand hier een zipje of een mapje met txt tabs die je ff kunt zippen? Zeer graag!
Wat eenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
beter zoeken
jammergenoeg heb ik ook geen tabs. dus. jammer he.
Je kunt toch gewoon de tabs kopieren en in een .txt bestandje zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Fixxxer het volgende:
Haha!! Ik denk ik loop eens langs... is het al NR 100!!!
Zeg mensen, ik wil op skireis m'n gitaar meenemen en nu wil ik het liefst een zooi tabs meenemen op txt formaat op mn PDA. Met google is niks te vinden, maar k dacht misschien heeft iemand hier een zipje of een mapje met txt tabs die je ff kunt zippen? Zeer graag!
nou, nee. gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
Ha! En niemand heeft deze! behalve ik dan
[afbeelding]
Jaaaaa maar dan moet k alles bij elkaar gaan zoeken. K dacht misschien heeft iemand hier een map op z'n pc met txt tabs... zoals ik het wel heb met Guitar pro tabs, maar daar kan mn PDA niks meequote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de tabs kopieren en in een .txt bestandje zetten?
nfi maar wat een afschuwlijk ding vind ik dat....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
guitarist had zoiets... ff zoeken...quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa maar dan moet k alles bij elkaar gaan zoeken. K dacht misschien heeft iemand hier een map op z'n pc met txt tabs... zoals ik het wel heb met Guitar pro tabs, maar daar kan mn PDA niks mee![]()
![]()
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vindenquote:
Meldquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vinden![]()
250quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:12 schreef Gitarist het volgende:
Ik reageer ook ff in het topic van het jaar!
Eind volgend jaar nr. 200? Moet lukken toch met deze snelheid!
Hoi VaderJakob'squote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vinden![]()
ik 3.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef MadMarco het volgende:
Ik heb ook een gitaar,
nee wacht, 2 zelfs![]()
Ik speel altijd klootvioolquote:Op woensdag 27 december 2006 10:53 schreef Jorikjet het volgende:
ik speel neusfluit
Kweenie op een dag was ik het gewoon volgens andere mensenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
moet je daar lang voor oefenen?
lijkt me wel leuk om ook eens te doen namelijk
Opeens heb je het, je word ......quote:Op woensdag 27 december 2006 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kweenie op een dag was ik het gewoon volgens andere mensen![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je wordt ......
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef VaderJacob het volgende:
Ik douw bami pang pang in je reet![]()
ik maakte een garpje en niemand zegt er wat over.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik 3.
eigenlijk 2 en een strat.
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik 3.
eigenlijk 2 en een strat.
Prestige serie is best te doen volgens mij.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Verkoopt Ibanez nog gitaren met goede elementen? Ik zie bij alle dure modellen alleen maar van die neppe IBZ/blah pickups.
Dimarzio Paf Pro (neck), Dimarzio Fred (bridge) heb ik erin zittenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Verkoopt Ibanez nog gitaren met goede elementen? Ik zie bij alle dure modellen alleen maar van die neppe IBZ/blah pickups.
quote:Op donderdag 28 december 2006 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
gekregen van vriendinnetjeliefjack naar USB met geintegreerde geluidskaart
Precies, zo onbetaalbaar zijn ze nietquote:Op donderdag 28 december 2006 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
Koop je er één.
Bij de net uitgekomen StealthPlug welquote:Op donderdag 28 december 2006 11:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Zit d'r verder ook nog hippe software bij, zoals bij de toneport enzo?
Koop dan meteen een Ibanez GRG. Zijn meteen goed en ook rond de 200-300 euro.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:35 schreef ibaneX het volgende:
T lijkt me es leuk om zoeens gitaar te kopen
http://www.feedback.nl/?id=55&b=0335005570
(met 1 element heel simpel)
En dan dikke humbuckers er in rammen andere hals ect ect
plak dan gewoon zo'n "kijk-mij-eens-grappig-en-rebels-zijn"-sticker op een fatsoenlijke gitaar, bespaar je jezelf een boel werk meequote:Op donderdag 28 december 2006 11:35 schreef ibaneX het volgende:
T lijkt me es leuk om zoeens gitaar te kopen
http://www.feedback.nl/?id=55&b=0335005570
(met 1 element heel simpel)
En dan dikke humbuckers er in rammen andere hals ect ect
Sony acid pro 6.0 zit er nog bijquote:Op donderdag 28 december 2006 11:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Zit d'r verder ook nog hippe software bij, zoals bij de toneport enzo?
Er zit bij:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij de net uitgekomen StealthPlug wel.
Klopt. Daar zie je dan ook wel een heleboel voor terug. Zowel Amplitube als Sampletank (ook in de hier aanwezige light versies) kunnen prima tot op semiprofessioneel niveau gebruikt worden en de service van IK is in het verleden altijd uitstekend geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef mirelia het volgende:
[..]
Er zit bij:
# Amplitube 2 Live
# T-Racks EQ
# SampleTank SE
# Tracktion MIDI/Audio sequencer
Maar is wel 2 keer zo duur
http://www.thomann.de/gb/cat.html?gf=guitar_bridges&oa=praquote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Jorikjet het volgende:
weet iemand een paar online shops waar je gitaar onderdelen kunt bestellen, zoals een brug voor een telecaster? Ik heb die van voxhumana al gevonden, maar er moeten er toch wel meer zijn... ben opzoek naar dit soort brug...
edit,
gevonden, http://www.tonefactory.nl/shop2/product_info.php?cPath=28_41_58_61&products_id=2327
misschien een idee om aan de OP een lijstje te maken met onderdelen winkels?
http://www.tonefactory.nl, http://www.voxhumanawebstore.nl
nee tis de oldskool guitarport versiequote:Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef Fixxxer het volgende:
Effe voor de goede orde, een guitar port is toch een soort externe geluidskaart (?). Zoiets kan ik eigenlijk wel gebruiken, of zijn er hier mensen die er erg slechte ervaringen mee hebben? (Ik wil gewoon eens iets op kunnen nemen met goede geluidskwaliteit en een sample die niet meteen uiteenkraakt als ik een keer hard aansla... Misschien kan k beter gewoon een goede geluidskaart kopen he)
Werkeend, het is zeker niet toevallig de rifftracker versie? verkoop je 'm los?
K heb al. maar das geen zak aan. 15 minuutjes werkquote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Koop dan meteen een Ibanez GRG. Zijn meteen goed en ook rond de 200-300 euro.
Incl mooie EMG'squote:Op donderdag 28 december 2006 21:45 schreef Cynic het volgende:
Niks mis met een mooie Washburn natuurlijk!
Jepsquote:Op donderdag 28 december 2006 21:55 schreef Cynic het volgende:
wist niet eens dat ze die maakten met EMG's. Zitten die er standaard in?
Daar durf ik niks over te zeggenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:58 schreef Cynic het volgende:
een 60 in de nek klinkt trouwens ook erg mooi. Heb laatst voor het eerst in mijn leven eens actieve pickups geprobeerd. Ben toch meer van de passieve elementen geloof ik.
Meestal speel ik hard-rock en metal achtige dingen, maar blues deuntjes klinken ook heel vet dr door heenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:17 schreef Jorikjet het volgende:
Die randall staat ook in onze oefenruimte. Ben er geen fan van, maar voor metal achtige muziek isie wel ok! en hij gaat hard!!
Tip: speel eens met een metronoom, of tel wat meer. Het gaat nu alle kanten op qua tempo en ritme.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:38 schreef ibaneX het volgende:
http://media.putfile.com/aucoustickisch
http://uploadfile.putfile(...)slash36114292242.wav
(directe media link)
Zo ff een testje van mij
Kut te hard ingestuurd nu overdrive bij de wat hardere slagpartijen
Anders druk ik op invoeren voordat ik wat typquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:28 schreef mirelia het volgende:
[..]
Deze maar dan geen zwarte
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
jarig![]()
Nu moet iedereen hier geld bij elkaar leggen voor m'nv erjaardagskado![]()
Ja k had er intussen al wat meer over gelezen, ook veel lovende woorden!! Laat ik zo zeggen, als ik niet al een Line 6 Vetta had gehad was je hem nu zeker kwijt geweest, maar t voelt een beetje als vreemdgaan door met een guitar port te modellen terwijl k normaal op de vetta speelquote:Op donderdag 28 december 2006 19:14 schreef werkeend het volgende:
[..]
nee tis de oldskool guitarport versie
en tis niet echt een externe geluidskaart, meer een apparaat die een verbinding maakt tussen je gitaar en je computer. Zodat je dingen kan opnemen bijvoorbeeld. Er zit ook software bij die een hele hoop versterkers en effecten kan emuleren inclusief presets van bekende nummers zodat je effecten enzo in 1 keer goedstaan voor dat nummer
[quote]En wat moet evt de versterker en de gitaar los kosten?[quote]
aangezien ik dan de guitarport nog los moet zien te slijten denk ik aan zo'n 225 euro
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Er is gewoon te veel vrolijkheid in jouw level
Ja en als jullie toch bezig zijn......ik ben op maandag de 1ste jarigquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:17 schreef Dribbel_ het volgende:
jarig![]()
Nu moet iedereen hier geld bij elkaar leggen voor m'nv erjaardagskado![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:52 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Het verkrachten van een kadaver, maar schrijf de tekst op zo'n manier dat niemand doorheeft dat het daarover gaat [afbeelding]
die van brian weet ik niet zo, maar ik heb ook twee van die boeken staan:quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Gasten, wat was die site van Herr Brian met al die foute kampvuurliedjes/meezingers? Ik ben bij oud en nieuw bij een vriend en daar hebben ze een lekker spelende 'spaanse' stagg (ja...), maar ik kan daar moeilijk gaan zitten grunten. Ik ken nu alleen Wat zullen we drinken van Bots. En dat huis van de rijzende zon. Oh, en Ring of fire van Johnny Cash, maar die kent niemand godverdomme! Cultuurbarbaren.
Heerschend! Bedanktquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:15 schreef Neidropje het volgende:
[..]
die van brian weet ik niet zo, maar ik heb ook twee van die boeken staan:
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes.pdf
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes2.pdf
Wat een dom dingquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:15 schreef Neidropje het volgende:
oh, ennuh leuk gitaartje:
[afbeelding]
dude, kom je nu meequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:15 schreef Neidropje het volgende:
[..]
die van brian weet ik niet zo, maar ik heb ook twee van die boeken staan:
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes.pdf
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes2.pdf
Dribbel????quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Jongens, even onze Dribbel_ feliciteren:
Ja mensen, Dribbel_ is jarig!
Heb je je gitaar daarvoor aangepast? Bij mij gaat het in D nog, maar C word echt te muddy...quote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef SNArky het volgende:
Stoner spelen in C ruleert!
Nee, gaat op zich prima met .10 snaren...quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef Maaark het volgende:
[..]
Heb je je gitaar daarvoor aangepast? Bij mij gaat het in D nog, maar C word echt te muddy...
Hmm... echt? 0.10? dat heb ik ook... maar redelijk snel out of tune en ik heb het idee dat ik als ik mijn gitaar zo lang laat staan de hals krom trekt ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, gaat op zich prima met .10 snaren...
briiaaaaaaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:37 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mja misschien even in de OP gooien?
Hm, ik heb 3 gitaren in C staan, maar dan toch echt met 0.12 setjes....Vraag me af hoe je dat doet dan...quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, gaat op zich prima met .10 snaren...
Verder nog aangepast? anders ga ik er binnenkort ook es 0.12 op leggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik heb 3 gitaren in C staan, maar dan toch echt met 0.12 setjes....Vraag me af hoe je dat doet dan...
Misschien dat mijn eisen aangaande sound wat minder zijn dan de jouwequote:Op vrijdag 29 december 2006 17:40 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hmm... echt? 0.10? dat heb ik ook... maar redelijk snel out of tune en ik heb het idee dat ik als ik mijn gitaar zo lang laat staan de hals krom trekt ofzo.
Wat voor gieter heb je?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:35 schreef SNArky het volgende:
[..]
Misschien dat mijn eisen aangaande sound wat minder zijn dan de jouwe. Ik heb er niks speciaals mee gedaan, gewoon naar beneden gestemd...
Als ik wat meer geld zou hebben zou ik deze permament in C zetten (het is een Les Paul) en zou ik een paupergitaar (stratje ofzo) erbij kopen voor het ordinaire geneuzel in E.
Ja, alles opnieuw afgesteld (2 hebben een Floyd Rose brug, dan moet je wel) en intonatie opnieuw gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:05 schreef Maaark het volgende:
[..]
Verder nog aangepast? anders ga ik er binnenkort ook es 0.12 op leggen.
Je speelt in C? Te makkelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:35 schreef SNArky het volgende:
[..]
Misschien dat mijn eisen aangaande sound wat minder zijn dan de jouwe.
Dikke stoorbronnen in de buurt? CRT-monitor? Waterbedja heus? Kan ook zijn dat de brug (en daarmee de snaren) van je gitaar niet geaard is. In dat geval, boel openschroeven en 'n draadje trekken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:21 schreef wizl het volgende:
Even snel een vraagje tussendoorIk heb van een collega een budget electrische gitaar + versterker geleend. De gitaar is een Squier by Fender? en op het versterkertje staat ook Squier. Nu bromt die versterker als een gek, totdat...... ik een vinger op een van de snaren leg. Dan is ie stil! De versterker is aangesloten op een geaard stopcontact. Iemand een idee wat er nog aan de hand kan zijn?
Tja, hij is van een collega, dus dat schroeven laat ik maar even achterwegequote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef TMan het volgende:
[..]
Dikke stoorbronnen in de buurt? CRT-monitor? Waterbedja heus? Kan ook zijn dat de brug (en daarmee de snaren) van je gitaar niet geaard is. In dat geval, boel openschroeven en 'n draadje trekken.
Heb momenteel mijn Dean V ook in C met een .10 setje. Niks loos.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik heb 3 gitaren in C staan, maar dan toch echt met 0.12 setjes....Vraag me af hoe je dat doet dan...
ik vind 0.11 in Dropped C al te dunquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb momenteel mijn Dean V ook in C met een .10 setje. Niks loos.
Uitdelen. Wil nog wel eens een .11 proberenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:53 schreef Jorikjet het volgende:
speel nu ook al half jaartje in .11, maar ga misschien toch maar weer terug naar .10speelt net iets lichter. maar heb nog wel een voorraad van 5 pakjes, en die moeten dus eerst op.
gewoon in EADGBE stemming trouwens m/
Die ziet er eigenlijk wel heel strak uitquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Trouwens, als ik ooit een Dean gratis zou mogen uitkiezen, dan vind ik deze nog best wel wat hebben:[afbeelding]
Beetje als de Ibanez'en, en ook met een fatsoenlijke kopquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die ziet er eigenlijk wel heel strak uit
Die is supervet!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Trouwens, als ik ooit een Dean gratis zou mogen uitkiezen, dan vind ik deze nog best wel wat hebben:[afbeelding]
jammer van de floydquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Beetje als de Ibanez'en, en ook met een fatsoenlijke kop
Ik denk dat een Bigsby niet zou passen qua stijlquote:
mjaquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat een Bigsby niet zou passen qua stijl.
Nee man, die is mooiquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
En tóch moeten ze iets neukeratiefs met die headstock doen
zet de link er dan ook bij klootzakquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef Dribbel_ het volgende:
even een sample van die jack<=> usb lightsnake kabel
mooie kwaliteit al zeg ik het zelf
af en toe een beetje veel basmaar had geen zin het er uit te filteren
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef Gitarist het volgende:
Niet alleen dit topic is jarig, ook Fender viert dit jaar haar verjaardag. Helaas delen ze niet uit, maar hebben ze wel een mooie anniversary Strat op de markt gebracht... 'k kon hem niet laten liggen...
De img-tag lijkt bij mij op de een of andere manier niet te werken... mocht je de gitaar willen zien, check de collectie
volgens mij wel, maar 2 frets extra lijken mij geen voordeel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:19 schreef Cynic het volgende:
hebben Fenders trouwens altijd maar 22 frets?
waarom koopt die gast dan niet gewoon een andere gitaarquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:20 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Volgens mij heeft Yngwie er ook maar 21 want ik zie in zijn tabs altijd debiele 11/2 bends van 21 naar 24.
dude, daar passen je vingers nooit op!quote:
boeiendquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat hoort degene te doen die de lapo heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |