Ik zal aan je denken als ik een voorwoord nodig heb voor mijn eerste verzamelbundelquote:
Eensch.quote:Op maandag 25 december 2006 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kerst is een goede tijd om dood te zijn.
beter zoekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Fixxxer het volgende:
Haha!! Ik denk ik loop eens langs... is het al NR 100!!!
Zeg mensen, ik wil op skireis m'n gitaar meenemen en nu wil ik het liefst een zooi tabs meenemen op txt formaat op mn PDA. Met google is niks te vinden, maar k dacht misschien heeft iemand hier een zipje of een mapje met txt tabs die je ff kunt zippen? Zeer graag!
Wat eenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
beter zoeken
jammergenoeg heb ik ook geen tabs. dus. jammer he.
Je kunt toch gewoon de tabs kopieren en in een .txt bestandje zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Fixxxer het volgende:
Haha!! Ik denk ik loop eens langs... is het al NR 100!!!
Zeg mensen, ik wil op skireis m'n gitaar meenemen en nu wil ik het liefst een zooi tabs meenemen op txt formaat op mn PDA. Met google is niks te vinden, maar k dacht misschien heeft iemand hier een zipje of een mapje met txt tabs die je ff kunt zippen? Zeer graag!
nou, nee. gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
Ha! En niemand heeft deze! behalve ik dan
[afbeelding]
Jaaaaa maar dan moet k alles bij elkaar gaan zoeken. K dacht misschien heeft iemand hier een map op z'n pc met txt tabs... zoals ik het wel heb met Guitar pro tabs, maar daar kan mn PDA niks meequote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de tabs kopieren en in een .txt bestandje zetten?
nfi maar wat een afschuwlijk ding vind ik dat....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
guitarist had zoiets... ff zoeken...quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa maar dan moet k alles bij elkaar gaan zoeken. K dacht misschien heeft iemand hier een map op z'n pc met txt tabs... zoals ik het wel heb met Guitar pro tabs, maar daar kan mn PDA niks mee![]()
![]()
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vindenquote:
Meldquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vinden![]()
250quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:12 schreef Gitarist het volgende:
Ik reageer ook ff in het topic van het jaar!
Eind volgend jaar nr. 200? Moet lukken toch met deze snelheid!
Hoi VaderJakob'squote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |