quote:Op zondag 24 december 2006 10:32 schreef Jorikjet het volgende:
is deze wel eens langs gekomen? erg goed!
http://www.youtube.com/watch?v=hmOBTP0iDqY
bij die punt van die ESP moest ik gelijk aan een stanly mesje denken...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. maar eigenlijk alleen omdat ik die van ESP iets te puntig vond![]()
[afbeelding]
kvind die punt gewoon lelijk.
dus nu heb ik deze:
[afbeelding]
ik word al ziek als ik de naam zie staan. daar gaat mn kerst.quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef Zyggie het volgende:
Oh mijn god die JerryC kan er wat van hoor. Ik wil alleen die youtube link als OP.![]()
het feit dat die filmpjes overal staan en iedereen ze geweldig vindt. en dat er ook andere goeie zooi is maar daar zegt nooit iemand iets over. enzo.quote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef punkjunk het volgende:
Wtf is er mis met JerryC? Die nummers na spelen kan hij goed, eerlijk is eerlijk.
Dan vind ik het helemaal vet. Tis niet mijn stijl, absoluut niet, maar wel knap. Verder heb ik zo het idee dat der wat lui jaloers zijnquote:Op maandag 25 december 2006 03:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hij componeert ze nog altijd zelf hoor.
Ja, het maakt uit. De beste opstelling is wat je oren je vertellenquote:Op maandag 25 december 2006 13:29 schreef cappp het volgende:
chorus-wah-overdrive
overdrive-chorus-wah
chorus-overdrive-wah
wah-chorus-overdrive
overdrive-wah-chorus
etc.
Wat is de beste opstelling? Maakt het wat uit of niet?
Het is kerst ..quote:Op maandag 25 december 2006 18:28 schreef VaderJacob het volgende:
Wat is het hier dood zeg![]()
Ik sta echt op het punt mijn bas te posten![]()
Kerst is een goede tijd om dood te zijnquote:
Ik zal aan je denken als ik een voorwoord nodig heb voor mijn eerste verzamelbundelquote:
Eensch.quote:Op maandag 25 december 2006 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kerst is een goede tijd om dood te zijn.
beter zoekenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Fixxxer het volgende:
Haha!! Ik denk ik loop eens langs... is het al NR 100!!!
Zeg mensen, ik wil op skireis m'n gitaar meenemen en nu wil ik het liefst een zooi tabs meenemen op txt formaat op mn PDA. Met google is niks te vinden, maar k dacht misschien heeft iemand hier een zipje of een mapje met txt tabs die je ff kunt zippen? Zeer graag!
Wat eenquote:Op dinsdag 26 december 2006 00:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
beter zoeken
jammergenoeg heb ik ook geen tabs. dus. jammer he.
Je kunt toch gewoon de tabs kopieren en in een .txt bestandje zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 00:09 schreef Fixxxer het volgende:
Haha!! Ik denk ik loop eens langs... is het al NR 100!!!
Zeg mensen, ik wil op skireis m'n gitaar meenemen en nu wil ik het liefst een zooi tabs meenemen op txt formaat op mn PDA. Met google is niks te vinden, maar k dacht misschien heeft iemand hier een zipje of een mapje met txt tabs die je ff kunt zippen? Zeer graag!
nou, nee. gelukkig niet zeg.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
Ha! En niemand heeft deze! behalve ik dan
[afbeelding]
Jaaaaa maar dan moet k alles bij elkaar gaan zoeken. K dacht misschien heeft iemand hier een map op z'n pc met txt tabs... zoals ik het wel heb met Guitar pro tabs, maar daar kan mn PDA niks meequote:Op dinsdag 26 december 2006 01:05 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon de tabs kopieren en in een .txt bestandje zetten?
nfi maar wat een afschuwlijk ding vind ik dat....quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:06 schreef TMan het volgende:
[afbeelding]
guitarist had zoiets... ff zoeken...quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:02 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Jaaaaa maar dan moet k alles bij elkaar gaan zoeken. K dacht misschien heeft iemand hier een map op z'n pc met txt tabs... zoals ik het wel heb met Guitar pro tabs, maar daar kan mn PDA niks mee![]()
![]()
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vindenquote:
Meldquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vinden![]()
250quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:12 schreef Gitarist het volgende:
Ik reageer ook ff in het topic van het jaar!
Eind volgend jaar nr. 200? Moet lukken toch met deze snelheid!
Hoi VaderJakob'squote:Op dinsdag 26 december 2006 11:25 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja er zijn ook mensen die kerst maar kut vinden![]()
ik 3.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:41 schreef MadMarco het volgende:
Ik heb ook een gitaar,
nee wacht, 2 zelfs![]()
Ik speel altijd klootvioolquote:Op woensdag 27 december 2006 10:53 schreef Jorikjet het volgende:
ik speel neusfluit
Kweenie op een dag was ik het gewoon volgens andere mensenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:17 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
moet je daar lang voor oefenen?
lijkt me wel leuk om ook eens te doen namelijk
Opeens heb je het, je word ......quote:Op woensdag 27 december 2006 18:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kweenie op een dag was ik het gewoon volgens andere mensen![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 18:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Opeens heb je het, je wordt ......
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:05 schreef VaderJacob het volgende:
Ik douw bami pang pang in je reet![]()
ik maakte een garpje en niemand zegt er wat over.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik 3.
eigenlijk 2 en een strat.
quote:Op woensdag 27 december 2006 01:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik 3.
eigenlijk 2 en een strat.
Prestige serie is best te doen volgens mij.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Verkoopt Ibanez nog gitaren met goede elementen? Ik zie bij alle dure modellen alleen maar van die neppe IBZ/blah pickups.
Dimarzio Paf Pro (neck), Dimarzio Fred (bridge) heb ik erin zittenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Verkoopt Ibanez nog gitaren met goede elementen? Ik zie bij alle dure modellen alleen maar van die neppe IBZ/blah pickups.
quote:Op donderdag 28 december 2006 03:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
gekregen van vriendinnetjeliefjack naar USB met geintegreerde geluidskaart
Precies, zo onbetaalbaar zijn ze nietquote:Op donderdag 28 december 2006 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
Koop je er één.
Bij de net uitgekomen StealthPlug welquote:Op donderdag 28 december 2006 11:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Zit d'r verder ook nog hippe software bij, zoals bij de toneport enzo?
Koop dan meteen een Ibanez GRG. Zijn meteen goed en ook rond de 200-300 euro.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:35 schreef ibaneX het volgende:
T lijkt me es leuk om zoeens gitaar te kopen
http://www.feedback.nl/?id=55&b=0335005570
(met 1 element heel simpel)
En dan dikke humbuckers er in rammen andere hals ect ect
plak dan gewoon zo'n "kijk-mij-eens-grappig-en-rebels-zijn"-sticker op een fatsoenlijke gitaar, bespaar je jezelf een boel werk meequote:Op donderdag 28 december 2006 11:35 schreef ibaneX het volgende:
T lijkt me es leuk om zoeens gitaar te kopen
http://www.feedback.nl/?id=55&b=0335005570
(met 1 element heel simpel)
En dan dikke humbuckers er in rammen andere hals ect ect
Sony acid pro 6.0 zit er nog bijquote:Op donderdag 28 december 2006 11:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Zit d'r verder ook nog hippe software bij, zoals bij de toneport enzo?
Er zit bij:quote:Op donderdag 28 december 2006 11:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij de net uitgekomen StealthPlug wel.
Klopt. Daar zie je dan ook wel een heleboel voor terug. Zowel Amplitube als Sampletank (ook in de hier aanwezige light versies) kunnen prima tot op semiprofessioneel niveau gebruikt worden en de service van IK is in het verleden altijd uitstekend geweest.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:20 schreef mirelia het volgende:
[..]
Er zit bij:
# Amplitube 2 Live
# T-Racks EQ
# SampleTank SE
# Tracktion MIDI/Audio sequencer
Maar is wel 2 keer zo duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |