quote:Op zondag 24 december 2006 10:32 schreef Jorikjet het volgende:
is deze wel eens langs gekomen? erg goed!
http://www.youtube.com/watch?v=hmOBTP0iDqY
bij die punt van die ESP moest ik gelijk aan een stanly mesje denken...quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
jah. maar eigenlijk alleen omdat ik die van ESP iets te puntig vond![]()
[afbeelding]
kvind die punt gewoon lelijk.
dus nu heb ik deze:
[afbeelding]
ik word al ziek als ik de naam zie staan. daar gaat mn kerst.quote:Op zondag 24 december 2006 14:07 schreef Zyggie het volgende:
Oh mijn god die JerryC kan er wat van hoor. Ik wil alleen die youtube link als OP.![]()
het feit dat die filmpjes overal staan en iedereen ze geweldig vindt. en dat er ook andere goeie zooi is maar daar zegt nooit iemand iets over. enzo.quote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef punkjunk het volgende:
Wtf is er mis met JerryC? Die nummers na spelen kan hij goed, eerlijk is eerlijk.
Dan vind ik het helemaal vet. Tis niet mijn stijl, absoluut niet, maar wel knap. Verder heb ik zo het idee dat der wat lui jaloers zijnquote:Op maandag 25 december 2006 03:17 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hij componeert ze nog altijd zelf hoor.
Ja, het maakt uit. De beste opstelling is wat je oren je vertellenquote:Op maandag 25 december 2006 13:29 schreef cappp het volgende:
chorus-wah-overdrive
overdrive-chorus-wah
chorus-overdrive-wah
wah-chorus-overdrive
overdrive-wah-chorus
etc.
Wat is de beste opstelling? Maakt het wat uit of niet?
Het is kerst ..quote:Op maandag 25 december 2006 18:28 schreef VaderJacob het volgende:
Wat is het hier dood zeg![]()
Ik sta echt op het punt mijn bas te posten![]()
Kerst is een goede tijd om dood te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |