Wat een dom dingquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:15 schreef Neidropje het volgende:
oh, ennuh leuk gitaartje:
[afbeelding]
dude, kom je nu meequote:Op vrijdag 29 december 2006 11:15 schreef Neidropje het volgende:
[..]
die van brian weet ik niet zo, maar ik heb ook twee van die boeken staan:
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes.pdf
http://dano.nl.nu/sshots/gitaarliedjes2.pdf
Dribbel????quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Jongens, even onze Dribbel_ feliciteren:
Ja mensen, Dribbel_ is jarig!
Heb je je gitaar daarvoor aangepast? Bij mij gaat het in D nog, maar C word echt te muddy...quote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef SNArky het volgende:
Stoner spelen in C ruleert!
Nee, gaat op zich prima met .10 snaren...quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:26 schreef Maaark het volgende:
[..]
Heb je je gitaar daarvoor aangepast? Bij mij gaat het in D nog, maar C word echt te muddy...
Hmm... echt? 0.10? dat heb ik ook... maar redelijk snel out of tune en ik heb het idee dat ik als ik mijn gitaar zo lang laat staan de hals krom trekt ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, gaat op zich prima met .10 snaren...
briiaaaaaaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:37 schreef Neidropje het volgende:
[..]
mja misschien even in de OP gooien?
Hm, ik heb 3 gitaren in C staan, maar dan toch echt met 0.12 setjes....Vraag me af hoe je dat doet dan...quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:34 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, gaat op zich prima met .10 snaren...
Verder nog aangepast? anders ga ik er binnenkort ook es 0.12 op leggen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik heb 3 gitaren in C staan, maar dan toch echt met 0.12 setjes....Vraag me af hoe je dat doet dan...
Misschien dat mijn eisen aangaande sound wat minder zijn dan de jouwequote:Op vrijdag 29 december 2006 17:40 schreef Maaark het volgende:
[..]
Hmm... echt? 0.10? dat heb ik ook... maar redelijk snel out of tune en ik heb het idee dat ik als ik mijn gitaar zo lang laat staan de hals krom trekt ofzo.
Wat voor gieter heb je?
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:35 schreef SNArky het volgende:
[..]
Misschien dat mijn eisen aangaande sound wat minder zijn dan de jouwe. Ik heb er niks speciaals mee gedaan, gewoon naar beneden gestemd...
Als ik wat meer geld zou hebben zou ik deze permament in C zetten (het is een Les Paul) en zou ik een paupergitaar (stratje ofzo) erbij kopen voor het ordinaire geneuzel in E.
Ja, alles opnieuw afgesteld (2 hebben een Floyd Rose brug, dan moet je wel) en intonatie opnieuw gedaanquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:05 schreef Maaark het volgende:
[..]
Verder nog aangepast? anders ga ik er binnenkort ook es 0.12 op leggen.
Je speelt in C? Te makkelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:35 schreef SNArky het volgende:
[..]
Misschien dat mijn eisen aangaande sound wat minder zijn dan de jouwe.
Dikke stoorbronnen in de buurt? CRT-monitor? Waterbedja heus? Kan ook zijn dat de brug (en daarmee de snaren) van je gitaar niet geaard is. In dat geval, boel openschroeven en 'n draadje trekken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:21 schreef wizl het volgende:
Even snel een vraagje tussendoorIk heb van een collega een budget electrische gitaar + versterker geleend. De gitaar is een Squier by Fender? en op het versterkertje staat ook Squier. Nu bromt die versterker als een gek, totdat...... ik een vinger op een van de snaren leg. Dan is ie stil! De versterker is aangesloten op een geaard stopcontact. Iemand een idee wat er nog aan de hand kan zijn?
Tja, hij is van een collega, dus dat schroeven laat ik maar even achterwegequote:Op zaterdag 30 december 2006 12:49 schreef TMan het volgende:
[..]
Dikke stoorbronnen in de buurt? CRT-monitor? Waterbedja heus? Kan ook zijn dat de brug (en daarmee de snaren) van je gitaar niet geaard is. In dat geval, boel openschroeven en 'n draadje trekken.
Heb momenteel mijn Dean V ook in C met een .10 setje. Niks loos.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik heb 3 gitaren in C staan, maar dan toch echt met 0.12 setjes....Vraag me af hoe je dat doet dan...
ik vind 0.11 in Dropped C al te dunquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb momenteel mijn Dean V ook in C met een .10 setje. Niks loos.
Uitdelen. Wil nog wel eens een .11 proberenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:53 schreef Jorikjet het volgende:
speel nu ook al half jaartje in .11, maar ga misschien toch maar weer terug naar .10speelt net iets lichter. maar heb nog wel een voorraad van 5 pakjes, en die moeten dus eerst op.
gewoon in EADGBE stemming trouwens m/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |