Bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef phluphy het volgende:
Sjeen, je weet toch wel dat Airport Maastricht op Beek's grondgebied ligt hé, dusdeh effe dimme !![]()
Jouw man ook al in een vest, ik denk dat ik echt niet op de hoogte ben van de mode. Doe eens een plaatje dan, begin nu echt nieuwsgierig te worden!
Sorry... het is dat ik af en toe naar Toys 'r Us ga, maar voor de rest wil ik er eigenlijk nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Dat van de Makado vecht ik aanMijn moeder en ik gaan erg vaak heen
Vooral de Miss Etam outlet moet ik d'r altijd wegsleuren. Oh en het Holland Handels Huis natuurlijk.
Dat moet wel goedkomen hoor, heb jaren op schaatsen gezeten...quote:Op woensdag 20 december 2006 19:26 schreef phluphy het volgende:
Schaatsen ! Leuk Bar, niets breken hoor!![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:31 schreef phluphy het volgende:
De Baeker Pottentoate roepen ook altijd Allewiel. Nu wil ik het ook weten ook, maar mijn moeder is in gesprek![]()
![]()
quote:Historie > Allewiel
Who alle angere vastelaovesvereinigingen in Limburg Alaaf es groet höbben veer in Baek allewiel es groet. Auch groete de Baeker Pottentaote es enige vastelaovesvereinigingin mit de lenkerhand aan de rechterkant van het gezich. Deese groet is door ein ingaeving van Graaf Corten ontsjtange.
Op 26 november in 1947 vreug Graaf Jeu Corten het woord op ein geheim vergadering.
Hae haet ein meisterlijke ingaeving, en oppert het idee om "Allewiel" es groet te bruike.
Allewiel is ein Baeker woord dat deks gebruik weurd. Dankzi-j die briljante ingaeving
höbben de Baeker Pottentaote eine unieke groet. veur allewiel
Jaja, onderschat ons niet hequote:
Heeee...waar in Stein?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
In Beek heb/had ik kennissen wonen.... Geleen nog wel steeds kennissen, en in steijn
BE, w8 lekker af... al is dat net als bij mij niet mijn sterkste kant
Ga je mee keertje schaatsen? het kan hoor, al moet ik me dan lekker verplaatsen
Daar ben ik als klein meisje een keer geweest toen we in de Ardennen op vakantie waren. We hebben nog steeds zo'n linnen tas daarvanquote:Op woensdag 20 december 2006 19:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... het is dat ik af en toe naar Toys 'r Us ga, maar voor de rest wil ik er eigenlijk nog niet dood gevonden wordenDan nog liever de Brusselsepoort
![]()
Heeft dino hem niet gejat?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het adres weet ik zo niet uit mijn hoofd...
grmbl... ik zou zweren dat ik daarnet saus van de winkel meegenomen heb voor bij de pasta.... op het bonnetje staat hij ook, meen me te herrinneren dat ik hem hier in de keuken tegengekomen ben.. tot je hem nodig hebt....
Weg bolognaise pakje van knorr, spoorloos :S
quote:
die vind je pas terug als je nieuwe hebt gekochtquote:Op woensdag 20 december 2006 21:27 schreef Nijna het volgende:
..... Zo heb ik laatst elastiekjes voor mn haar gekocht, maar ik heb geen idee waar ze zijn...
Het is wel heel lang geleden dat ik op de ijzers heb gestaan!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
In Beek heb/had ik kennissen wonen.... Geleen nog wel steeds kennissen, en in steijn
BE, w8 lekker af... al is dat net als bij mij niet mijn sterkste kant
Ga je mee keertje schaatsen? het kan hoor, al moet ik me dan lekker verplaatsen
Ik ben meestal meer van de nieuwjaarskaarten maar deze zijn helaas voorgedrukt.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
nu nog kerstkaarten schrijven?
nou ja, je bent in elk geval op tijd voor volgend jaar![]()
Wanneer verzonden?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Githa het volgende:
Als het goed is zijn de meeste van mijn gestuurde kerstkaarten vandaag op plaats van bestemming aangekomen![]()
Zelf maken BE... Jij een stinkie met een big smile voor de kerstboom oliebollen en champagne glazen!![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef Saffier het volgende:
Loena leuk je hier weer eens te zien
Ja, maar dit is wel makkelijk. En ze zijn zo leuk.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Githa het volgende:
Als het goed is zijn de meeste van mijn gestuurde kerstkaarten vandaag op plaats van bestemming aangekomen![]()
Zelf maken BE... Jij een stinkie met een big smile voor de kerstboom oliebollen en champagne glazen!![]()
Vinnik ook, ik krijg vaak ook nog kaarten na de kerst, geeft dat nou( maar ik geef dan ook geen f*ck om kerst)quote:Op woensdag 20 december 2006 22:32 schreef Githa het volgende:
uuuhmz, 2 dagen terug...
ennu ga jij natuurijk zeggen dat ze er dan nog lang niet zijn hé![]()
* Githa gooit haar eigen goede raad in de strijd 'alles vóór 1 januari is op tijd'![]()
![]()
Jij gaat dus veel kaarten krijgen komende dagenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik ga morgen een prachtige kaart op de post doen voor een bijzonder iemand
En ben van plan de laatste kaart ook nog aan te schaffen voor een ander bijzonder iemand
sommige mensen verdienen gewoon met deze dagen wat bijzondere aandacht
Nou... ik vraag het me serieus af..... tot op heden nog maar een kaart of 6, en dan nog maar 2 van de fam.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:39 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Jij gaat dus veel kaarten krijgen komende dagen![]()
Tja die verplichtingen gaan hier wel eigenlijk. Eerste kerstdag naar de Japlollie vol kind? sorry moet ik altijd even zeggenquote:Op woensdag 20 december 2006 22:36 schreef Githa het volgende:
Nijntje![]()
Nou weet je Loena, opzich vind ik kerst nog wel leuk, maar al die verplichtingen erbij hoeven voor mij dan weer niet hoor, BLEEGH! Ik werk ook lekker door tussen kerst en nieuw![]()
En schoonouders maar roepen, niet verplicht voelen, doen waar je zin in hebt! Je moet ze eens horen als we ze met kerst overslaan![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:44 schreef Githa het volgende:
Maar wel een mini kerstmannetjedat is er iig één.
Hij zit op de bus en ik heb deze speciaal voor jullie uitgekozen maar dat zal je wel zien als je de cover ziet.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik ga morgen een prachtige kaart op de post doen voor een bijzonder iemand
En ben van plan de laatste kaart ook nog aan te schaffen voor een ander bijzonder iemand
sommige mensen verdienen gewoon met deze dagen wat bijzondere aandacht
Vind het niet zo gek hoor, jij had veel betere prioriteiten , je prachtige dochterquote:Op woensdag 20 december 2006 23:12 schreef snoopy het volgende:
Door alle toestanden heb ik nog geen kerstkaarten geschreven. Sorry Bar![]()
ik vind van niet, maar de mijne zijn ruim een week onderweg geweest. (heb ze vorige week zondag op de post gedaan)quote:Op donderdag 21 december 2006 08:38 schreef bixister het volgende:
...
ik heb m'n kerstkaarten ook pas deze week verstuurd, zo laat is dat toch niet lady-wrb?
...
Die laarzen staan vast naast dat pakje saus van Bar en mijn haarelastiekjes. Maar ik ga straks even nieuwe halen dus wellicht kom ik dan je laarzen en de saus ook wel tegenquote:Op donderdag 21 december 2006 01:16 schreef Anitra het volgende:
Hier zijn mijn laarzen spontaan verdwenen en dan niet 1 paar, nee 2 paarRick heeft net 2 uur lopen zoeken want morgen diner in duur restaurant met de baas. Maar geen laarzen te vinden
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die vind je pas terug als je nieuwe hebt gekocht![]()
Och meid toch, dat gevoel ken ik zo goed. En dan heb ik het af en toe maar eens een dagje. Alsof de meest simpele keuze al veel en veel en veel te moeilijk is omdat je het van zes kanten tegelijk bekijkt. Ik ben vorige week ook heel gemeen geweest tegen mijn ouders daardoor (vond ik dan, ik heb achteraf maar niet gevraagd of zij dat ook vondenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:04 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oke. Ik ben ook niet bijgelezen dat zal het dan wel zijn.
Ik weet ook niet wat ik heb. Maar ja nu kan ik helemaal niet zien wat mooi is. En ik zou zo graag iets goed doen en gewoon een cadeautje kiezen zoals ieder jaar. Maar misschien moet ik dat ook helemaal niet willen maar dan vind ik dat weer niet leuk.
Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:12 schreef Syrena het volgende:
Hmmm...foto van Jolietje in bad en dan lekker badspul en een mooie kaart met een persoonlijke wens erop?
Nou, onderschat jezelf niet zo. Ik zag recent nog prachtige kerstbomen voorbijkomen. Die vond ik onwijs creatief. En dan niet alleen het knippen en plakken van zo'n ding. Maar vooral de manier waarop je zo'n 'probleem' hebt opgelost. Neemt weinig ruimte in, kost ook nog es geen drol, Jolie is er lekker druk mee geweest, etc. Tachtigduizend vliegen in één klap.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Luchtbel het volgende:
En Reese, buiten energie enzo, ik ben zelf heel erg onhandig dus echt iets knutselen is een beetje euh te veel van het goedeEn ja wat voor een type. Druk, vier kinderen en meestal ook nog andermans kinderen in huis en van alles. Druk vooral.
Een holle hoef maken en daarin de kadootjes stoppen misschienquote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm een vraagje... wij doen met kerst altijd lootjes trekken en surprises met gedichten. Nu heb ik mn nichtje van 9 jaar en wil graag een surprise voor haar maken wat te maken heeft met paarden. Heeft iemand hier enig idee hoe ik dat het beste kan doen of dat er ergens een bouwplaat oid is?
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die laarzen staan vast naast dat pakje saus van Bar en mijn haarelastiekjes. Maar ik ga straks even nieuwe halen dus wellicht kom ik dan je laarzen en de saus ook wel tegen.
[..]
![]()
Ik weet niet tot hoever ze een laars op kunnen rekken. Bij mij zit er echt een paar centimeter verschil tussen. Ik heb ook al zitten denken om gewone laarzen te kopen en er elastiek tussen te laten zetten.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
m@x... kan je de andere laars niet laten oprekken?
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:50 schreef Troel het volgende:
Vaak is het bij een goede winkel ook te regelen dat je twee verschillende kuitdingen kan kopen.
Mooie laarzen leuke jongedame weet niet hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:daar hebben we idd nog niet gekeken, maar dat zal toch niet?
Zo toch eens kijken.
En?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:daar hebben we idd nog niet gekeken, maar dat zal toch niet?
Zo toch eens kijken.
Dikke knuffel voor julliequote:Op donderdag 21 december 2006 12:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En toch blijft het fijn om in het kamertje te rommelen
Praat dan gewoon tegen Thijs, alsof hij er is...
Tuurlijk het gemis is enorm aanwezig, en de tranen rollen ook wel, maar toch ben ik voor mijn gevoel een stukje dichter bij Thijs
Thnx... ik heb de site bij mn favorieten gezet... leuk om volgende week met Twan te doen.quote:
Ow ik heb nooit van spitse neuzen gehouden en ook niet aan meegedaan. Ik heb één paar laarzen met wat spitsere neuzen gehad, maar die al vrij snel aan mn moeder gegeven. Ik kon er niet aan wennen, heb altijd ronde neuzen. Succes met het zoeken naar een nettere laars, hier in Enschede was wel veel keus en vooral ook heel veel in de opruiming.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:09 schreef Syrena het volgende:
Diaan> Ja ze zijn echt wel stoerIk ben nu eigenlijk op zoek naar een wat nettere laars voor erbij, met een ronde neus. Alleen is in Limburg de ronde neus nog niet zo bekend, veel is nog spits. En als het wel rond is, dan is de laarsschacht niet lang genoeg
Ik heb voetbalkuiten die wil ik verbergen in die laars
Ik ga eens zoeken naar een hartige vulling voor soesjes, lijkt me ook wel lekker.
quote:
Jarenlang Haaksbergen en Hengelo. Heb in En'ske op school gezeten.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
daar sluit ik me bij aan. Jij komt ook uit Twente Troel? Ow nee ik zie woonplaats IJsselstein.
Ow op die fietsquote:Op donderdag 21 december 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Jarenlang Haaksbergen en Hengelo. Heb in En'ske op school gezeten.
Ijsselstein lijkt gelukkig in veel opzichten op Haaksbergen, maar mijn vrienden zitten nog wel daar, dat is soms kut.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die fiets![]()
Mis je het niet?
Ja kan ik me voorstellen, het is niet echt om de hoek. Ook weer niet heeeeel ver weg maar toch. Eventjes er naar toe lukt niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ijsselstein lijkt gelukkig in veel opzichten op Haaksbergen, maar mijn vrienden zitten nog wel daar, dat is soms kut.
Degene die het geworden is had op bepaalde punten een streepje voor...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
He, wat jammer... wel goed dat je gebeld hebt. vertelden ze ook waarom?
Zeker doen BE, kan alleen maar in je voordeel werken bij verdere solli'squote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Degene die het geworden is had op bepaalde punten een streepje voor...
En ik had even geen zin om er echt op in te gaan.
Mss dat ik volgende week nog wel bel.
Portugalquote:Op donderdag 21 december 2006 20:45 schreef livelink het volgende:
Waar ga je naartoe, Rewimo?
Nee, hij is morgen vrij. Dat kwam mooi uitquote:Op donderdag 21 december 2006 20:55 schreef livelink het volgende:
Portugal, lekker hoor. Christan is al een doorgewinterde reiziger geworden. Moest hij niet morgen nog naar school?
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik pas terug van vakantieIk ben in augustus een midweekje naar Slagharen geweest
Laat die drank maar even staan jijquote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef Syrena het volgende:
Ik had ook het idee dat Rewimo pas nog op vakantie was geweest
Of ben ik nou in de war en had je een tijdje geen internet?!
Hahahahahaquote:Op donderdag 21 december 2006 21:19 schreef phluphy het volgende:
oh ja, Syrena
"gekken en dwazen schrijven hun naam op deuren en glazen"
"en pakjes"
Dat zei die man dus wel hè. 'Mss dat het uiteindelijk niet lukt met deze kandidaat... Maar ja, dat verwacht ik eigenlijk niet.'quote:Op donderdag 21 december 2006 21:18 schreef phluphy het volgende:
BE da's echt shitterdeshit ! En ja, ik zou zeker nog eens bellen. Misschien valt die ander tegen (proeftijd en zo) en maak jij een extra goede indruk door je telefoontje. Je weet nooit waar het goed voor is ! Heb je al lekker chocola of zo gepakt om te troosten?![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:18 schreef phluphy het volgende:
BE da's echt shitterdeshit ! En ja, ik zou zeker nog eens bellen. Misschien valt die ander tegen (proeftijd en zo) en maak jij een extra goede indruk door je telefoontje. Je weet nooit waar het goed voor is ! Heb je al lekker chocola Stinkie gepakt om te troosten?![]()
Die is nu sporten, dus als hij straks moe is en zijn 'defence low' dan ehm... pak ik hem wel.quote:
Wehehe, ik wist hetquote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa!!! Mijn stem was dus geen loze stem!
Gefeliciteerd Loena! En F_H zelf natuurlijk.
Nee wijn natuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef Saffier het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaah gaaf zeggefelicitaart Loena en Five
En nu taart enzo he!
Even zoeken gaat, voor wat hoort watquote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, de naaktserie mag integraal in mijn mailbox hoor!![]()
![]()
!
M'n schoonzusje heeft sinds een paar maanden een eigen paard en mijn schoonouders doen ook niet anders dan het hele weekend bij die paarden zijn. Het voorstel kwam van die kant en ach... 'it beats' de hele middag daar stommetje te gaan zitten kijken naar elkaar. Ze zijn niet de types voor een spelletje of zoiets lolligs.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:45 schreef bixister het volgende:
een paardenshow!?je moet er maar opkomen.
geen paardenvlees op de steengril gok ik.
ach, een beetje andré rieu achtige walsjes erbij en 't plaatje is compleet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
M'n schoonzusje heeft sinds een paar maanden een eigen paard en mijn schoonouders doen ook niet anders dan het hele weekend bij die paarden zijn. Het voorstel kwam van die kant en ach... 'it beats' de hele middag daar stommetje te gaan zitten kijken naar elkaar. Ze zijn niet de types voor een spelletje of zoiets lolligs.
En ach... het zal uiteindelijk ook best heel onderhoudend zijn. Ik hoop alleen dat het in het Engels is en niet in het Duits, dat zou dan weer net te veel vergen.![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef _evenstar_ het volgende:
fijn dat je ze gevonden had
en thanx![]()
je weet wrom
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |