Nou, onderschat jezelf niet zo. Ik zag recent nog prachtige kerstbomen voorbijkomen. Die vond ik onwijs creatief. En dan niet alleen het knippen en plakken van zo'n ding. Maar vooral de manier waarop je zo'n 'probleem' hebt opgelost. Neemt weinig ruimte in, kost ook nog es geen drol, Jolie is er lekker druk mee geweest, etc. Tachtigduizend vliegen in één klap.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Luchtbel het volgende:
En Reese, buiten energie enzo, ik ben zelf heel erg onhandig dus echt iets knutselen is een beetje euh te veel van het goedeEn ja wat voor een type. Druk, vier kinderen en meestal ook nog andermans kinderen in huis en van alles. Druk vooral.
Een holle hoef maken en daarin de kadootjes stoppen misschienquote:Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm een vraagje... wij doen met kerst altijd lootjes trekken en surprises met gedichten. Nu heb ik mn nichtje van 9 jaar en wil graag een surprise voor haar maken wat te maken heeft met paarden. Heeft iemand hier enig idee hoe ik dat het beste kan doen of dat er ergens een bouwplaat oid is?
quote:Op donderdag 21 december 2006 08:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die laarzen staan vast naast dat pakje saus van Bar en mijn haarelastiekjes. Maar ik ga straks even nieuwe halen dus wellicht kom ik dan je laarzen en de saus ook wel tegen.
[..]
![]()
Ik weet niet tot hoever ze een laars op kunnen rekken. Bij mij zit er echt een paar centimeter verschil tussen. Ik heb ook al zitten denken om gewone laarzen te kopen en er elastiek tussen te laten zetten.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
m@x... kan je de andere laars niet laten oprekken?
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:50 schreef Troel het volgende:
Vaak is het bij een goede winkel ook te regelen dat je twee verschillende kuitdingen kan kopen.
Mooie laarzen leuke jongedame weet niet hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:daar hebben we idd nog niet gekeken, maar dat zal toch niet?
Zo toch eens kijken.
En?quote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:daar hebben we idd nog niet gekeken, maar dat zal toch niet?
Zo toch eens kijken.
Dikke knuffel voor julliequote:Op donderdag 21 december 2006 12:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En toch blijft het fijn om in het kamertje te rommelen
Praat dan gewoon tegen Thijs, alsof hij er is...
Tuurlijk het gemis is enorm aanwezig, en de tranen rollen ook wel, maar toch ben ik voor mijn gevoel een stukje dichter bij Thijs
Thnx... ik heb de site bij mn favorieten gezet... leuk om volgende week met Twan te doen.quote:
Ow ik heb nooit van spitse neuzen gehouden en ook niet aan meegedaan. Ik heb één paar laarzen met wat spitsere neuzen gehad, maar die al vrij snel aan mn moeder gegeven. Ik kon er niet aan wennen, heb altijd ronde neuzen. Succes met het zoeken naar een nettere laars, hier in Enschede was wel veel keus en vooral ook heel veel in de opruiming.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:09 schreef Syrena het volgende:
Diaan> Ja ze zijn echt wel stoerIk ben nu eigenlijk op zoek naar een wat nettere laars voor erbij, met een ronde neus. Alleen is in Limburg de ronde neus nog niet zo bekend, veel is nog spits. En als het wel rond is, dan is de laarsschacht niet lang genoeg
Ik heb voetbalkuiten die wil ik verbergen in die laars
Ik ga eens zoeken naar een hartige vulling voor soesjes, lijkt me ook wel lekker.
quote:
Jarenlang Haaksbergen en Hengelo. Heb in En'ske op school gezeten.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
daar sluit ik me bij aan. Jij komt ook uit Twente Troel? Ow nee ik zie woonplaats IJsselstein.
Ow op die fietsquote:Op donderdag 21 december 2006 15:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Jarenlang Haaksbergen en Hengelo. Heb in En'ske op school gezeten.
Ijsselstein lijkt gelukkig in veel opzichten op Haaksbergen, maar mijn vrienden zitten nog wel daar, dat is soms kut.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow op die fiets![]()
Mis je het niet?
Ja kan ik me voorstellen, het is niet echt om de hoek. Ook weer niet heeeeel ver weg maar toch. Eventjes er naar toe lukt niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 15:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ijsselstein lijkt gelukkig in veel opzichten op Haaksbergen, maar mijn vrienden zitten nog wel daar, dat is soms kut.
Degene die het geworden is had op bepaalde punten een streepje voor...quote:Op donderdag 21 december 2006 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
He, wat jammer... wel goed dat je gebeld hebt. vertelden ze ook waarom?
Zeker doen BE, kan alleen maar in je voordeel werken bij verdere solli'squote:Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Degene die het geworden is had op bepaalde punten een streepje voor...
En ik had even geen zin om er echt op in te gaan.
Mss dat ik volgende week nog wel bel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |