abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44620388
Gewoon heel simpel een plantje. Zo'n rieten mandje met blauwe druifjes bijvoorbeeld. Dan ipv een kaartje een foto-tje eraan van Jolie.
Bij xenos hebben ze leuke tapas borden of olijven bordjes. Ook leuk als ze van lekker eten houd.
Bij xenos hebben ze sowieso wel leuke kadoo dingen. Kaarsjes enzo.

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44620537
Sugar, ja ik heb gedacht en misschien echt alleen iets om te kunnen slapen weer. Misschien dat, zoiets al helpt. Ik moet sowieso nog een keer naar huisarts om doorverwijzing te vragen want de rest klopt ook nog niet.

En Jessie daar ligt zeg maar een soort van het probleem. Als ik naar cadeaudingen kijk dan zie ik van alles maar alles lijkt zo nutteloos. Maar dat is het misschien niet. Een plantje is misschien wel makkelijker kiezen ja!
pi_44620685
Luchbel, wat vreslijk k*t is het toch ook allemaal. Ik vind ook dat je het supergoed doet, maar daar ga je je vast niet beter van voelen ben ik bang. Iets om te kunnen slapen lijkt mij ook wel een goed idee. Want vermoeidheid maakt het allemaal nog zwaarder.

En een kadootje.... Mmmmm. Misschien gewoon iets lekkers zoals chocolade, of idd een leuk plantje of een mooie CD, een mooi fotolijstje of kaarsjes. Het is uiteindelijk de gedachte die telt nietwaar?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 10:12:30 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44620905
Hè LB, wat naar dat je je zo rot voelt. Ik vind het fantastisch dat je ondanks dat zoveel rekening houdt met Jolie En dat cadeautje, koop een kleinigheidje en laat Jolie er een mooi glittertekenkunstwerk bij maken, dat zijn toch de meest gewaardeerde cadeautjes als mensen van je kind houden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44621017
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Luchtbel het volgende:

En Reese, buiten energie enzo, ik ben zelf heel erg onhandig dus echt iets knutselen is een beetje euh te veel van het goede En ja wat voor een type. Druk, vier kinderen en meestal ook nog andermans kinderen in huis en van alles. Druk vooral.
Nou, onderschat jezelf niet zo. Ik zag recent nog prachtige kerstbomen voorbijkomen. Die vond ik onwijs creatief. En dan niet alleen het knippen en plakken van zo'n ding. Maar vooral de manier waarop je zo'n 'probleem' hebt opgelost. Neemt weinig ruimte in, kost ook nog es geen drol, Jolie is er lekker druk mee geweest, etc. Tachtigduizend vliegen in één klap.

Dus hup, naar de winkel met je dochter, vindt ze leuk, da's vlieg 1. Dan vanmiddag na een middagslaapje voor allebei een beetje knutselen. (met lijm en glitters aan de slag kan echt elke creatieve kruk), Jolie weer blij want ze heeft gezellig met d'r moeder getut. Opppas blij, want die krijgt een mooi cadeau, jij blij want je hebt aan de door jezelf opgelegde verplichtingen voldaan. Dat waren de vliegen 2, 3 en 4.

Maar het hoeft niet zo moeilijk, een kant-en-klaar cadeautje is ook leuk. Jij vindt een plantje of een kaarsje of een weet ik veel wat misschien niet leuk en volkomen nutteloos, maar dat geldt natuurlijk niet voor je oppas. Probeer even door haar ogen te kijken.
Eeuwig vijfentwintig
pi_44621035
Een plantje vind ik persoonlijk ook altijd lief om te krijgen. Ik ken jou oppas niet maar zoals je haar omschrijft met 4 kinderen veel kindjes in huis druk en gezellig. Daar passen plantjes dan weer heel goed bij vind ik. Kaartje met fleurige feestdagen, kus van Jolie met lippenstift en klaar
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44621108
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:27 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm een vraagje... wij doen met kerst altijd lootjes trekken en surprises met gedichten. Nu heb ik mn nichtje van 9 jaar en wil graag een surprise voor haar maken wat te maken heeft met paarden. Heeft iemand hier enig idee hoe ik dat het beste kan doen of dat er ergens een bouwplaat oid is?
Een holle hoef maken en daarin de kadootjes stoppen misschien
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44621181
Luchtbel beladen dagen, drukke dagen, geren gevlieg.... bah dat zijn de dagen voorafgaand aan kerst...

Qua kadootje.... misschien een leuke kadooopberdoosje freubelen... zodat de oppas daar allemaal foto's in kan stoppen van de oppaskindjes
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  donderdag 21 december 2006 @ 10:27:24 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_44621200
ow dat is ook een goed idee... kan ik zo maken van karton, ik zal in ieder geval karton meenemen uit de stad.

ik ga me nu aankleden en dan even lekker shoppen voor cadeautjes en ook nog voor kleren/laarzen voor mezelf
Make love, not war ☮
pi_44621209
Shopse Diaan
pi_44621350
Ja Reese, die tachtigduizend vliegen in één klap spreekt wel aan. Ik ga naar de Hema. Als er geen cadeau is, dan zijn er knutselspullen en dan doen we het daar maar mee. Dank jullie wel weer, echt
  donderdag 21 december 2006 @ 10:34:27 #113
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44621361
Wat ontzettend kl#te dat het zo rot met je gaat op dit moment LB. Ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen. Medicatie gaf mij toen ik me zo voelde net de steun die ik nodig had om verder te kunnen. Om dat kadootje zou ik me als ik jou was niet al te druk maken. Ik denk dat je oppas het zowiezo al heel lief van je vindt dat je de moeite doet om een kadootje speciaal voor haar te verzinnen/kopen. Het plantjesidee van Jessie vind ik heel lief. Blijf in jezelf geloven want je bent een heel speciaal, lief mens
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44621414
LB.

* Vicky is lekker crea aan het doen..

het ruikt hier HEERLIJK
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44621486
Waar ruikt het naar dan Vicky?

LB succes bij de Hema, gaat lukken volgens mij
Fake it till you make it...
pi_44621502
Nijna, naar soesjes

* Vicky gaat mrogen trakteren op het werk maar heeft geen zin in taart
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44621680
Ja... een echt geschikt topic vond ik er niet voor, daarom maar delen hier met jullie:

Ik wil jullie even attend maken op het volgende. Dit jaar zijn er nieuwe
vuurpijlen op de markt. De wenspijl. Je kunt in de vuurpijl een briefje doen
met je wens Voor elke pijl
die verkocht wordt gaat er 1 euro naar de stichting doe een wens om wensen
van kinderen met een ziekte in vervulling te laten gaan. Ik vind het een
mooi idee en doe er zeker aan mee. De pijlen kosten 5,95.
  donderdag 21 december 2006 @ 10:50:26 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44621752
Oh, dat is zeker een mooi idee Bar.
Weet je toevallig ook of die pijlen overal verkocht worden?
pi_44621818
Ik ben anti vuurwerk (iets teveel ongelukken) maar het idee erachter is goed. Mensen hebben dan toch het gevoel iets goeds te doen en doen het dan ook sneller.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_44621843
ik zal es even spieken voor je BE

www.wenspijl.nl

Blegh heeft iemand een goede tip tegen giga misselijkheid?
  donderdag 21 december 2006 @ 10:54:41 #121
3142 m@x
pi_44621857
Ik moet vanmiddag naar een begravenis en ik zie er echt gigantisch tegenop. Ik ben nu nog op mijn werk maar op de een of andere manier lukt het niet om me op het werk te concentreren.
pi_44621872
Luchtbel
quote:
Op donderdag 21 december 2006 08:50 schreef Nijna het volgende:

[..]

Die laarzen staan vast naast dat pakje saus van Bar en mijn haarelastiekjes. Maar ik ga straks even nieuwe halen dus wellicht kom ik dan je laarzen en de saus ook wel tegen .
[..]

Gaan jullie dan even snel de elastiekjes vinden en het pakje saus.
Lady-wrb welke maat is het?
ik heb zelfs over die laarzen gedroomd. Ik ging zoeken en zag ze binnen 2 seconden liggen en ik werd boos op Rick van heb je niet goed gekeken enzo. Toen ik echt wakker werd nog steeds geen laarzen en ik kan niet meer voor me halen waar ze in mijn droom lagen
pi_44621877
M@x sterkte
pi_44621947
He M@x sterkte joh
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 21 december 2006 @ 11:01:04 #125
114177 Diaan73
pi_44622006
nog even voordat ik wegga: M@x heel veel sterkte vandaag!!!
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 11:01:26 #126
13151 crew  Rewimo
pi_44622015
Sterkte m@x
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44622051
Sterkte M@x .

Anitra, dat is lastig, dromen waar ze liggen en je als je wakker wordt niet meer kunnen herinneren waar dat dan was (daar liggen ze vast ). Mocht ik je laarzen tegenkomen naast mn elastiekjes en de saus dan kom ik wel even een gil geven hier.

Bar, ik ben niet zo van het vuurwerk, maar ik vind het idee erachter wel heel mooi!
pi_44622114
M@x, heel veel sterkte vandaag, ik denk aan je
  donderdag 21 december 2006 @ 11:06:50 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44622159
m@x, sterkte vandaag!
pi_44622228
Sterkte M@x!

Ik ben aan de nies. Denk dat de verkoudheid nu toch gaat toeslaan, mijn gok is op Eerste Kerstdag om half tien, als ik naar m'n schoonouders moet rijden Bah bah bah.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44622356
Max... sterkte!

De griep vertrekt hier uit mijn lichaam, ben nog niet misselijk geweest vandaag, nog geen kokhalsneigingen...
Yeah... langzaam aan kom ik bij de grens waar ik me weer goed ga voelen!!!
pi_44622360
verkouden ben ik niet, alleen giga misselijk moe en zo nu en dan draaierig, en nee ik ben niet zwanger
pi_44622451
Sterkte M@x
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44622507
M@x sterkte

Rick komt eerder naar huis voor die laarzen En als we ze niet vinden dan gaan we nieuwe kopen

Kleintje hopenlijk is het laatste beetje griep snel weg!

Wel ff in de gaten houden Bar. Met draaierig erbij is but.
pi_44622540
sterkte m@x...

anitra, anders verander je je nickname in 'lady-zl'.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:21:42 #136
3142 m@x
pi_44622548
Bedankt allemaal

Decadent hoor Anitra, gewoon even nieuwe laarzen kopen. Ben ik ook van plan, maar dan moet ik wel laarzen zien te vinden die om mijn kuiten kunnen ik voel een nieuw schoenendrama opkomen

Beterschap voor de zieken!
pi_44622581
ik heb teveel schoenen..... alleen nu moet ik nog grijze schoenen hebben, wel leuke gezien maar die vond ik nog te duur dus even afwachten
  donderdag 21 december 2006 @ 11:23:54 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_44622608
Sterkte m@x!

Shit, ik heb van de week nog een laarzen-site gezien met allerlei kuitmaten.. Nou weet ik niet meer welke het was.
Leuke normale laarzen waren dat. (alleen de goedkoopste waren al 170 euro ofzo)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:27:21 #139
3011 E.T.
pi_44622714
Gevonden in m'n history www.duoboots.nl
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:39:09 #140
3142 m@x
pi_44623047
Die site ken ik. Ze zijn inderdaad vrij prijzig maar ze hebben wel mooie laarzen. Jammer is wel dat ik twee paar aan zou moeten schaffen omdat mijn rechterkuit zoveel dunner dan mijn linkerkuit is dat het niet met twee paar sokken weg te werken is. Ik ben bang dat ik laarzen zal moeten laten maken als ik echt hoge wil. Volgens mij is dat echt helemaal niet te betalen. Maar goed, ik heb jullie in het verleden al genoeg verveeld met mijn schoenfrustraties, dat ga ik niet nog een keer doen.
pi_44623152
www.jj-shoes.nl heeft verschillende soorten kuitwijdtes.
pi_44623231
m@x... kan je de andere laars niet laten oprekken?
Ik heb altijd met dat probleem te maken met mijn paardrijlaarzen. Bij mij scheelt het ook zeker een cm. tussen mijn kuiten. Dan koop ik laarzen voor de kleinste kuit en dan laat ik de andere oprekken.
Want goede leren paardrijlaarzen zijn ook niet ehm... echt goedkoop!
  donderdag 21 december 2006 @ 11:48:46 #143
3142 m@x
pi_44623328
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:45 schreef Kleintje het volgende:
m@x... kan je de andere laars niet laten oprekken?
Ik weet niet tot hoever ze een laars op kunnen rekken. Bij mij zit er echt een paar centimeter verschil tussen. Ik heb ook al zitten denken om gewone laarzen te kopen en er elastiek tussen te laten zetten.
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 11:49:37 #144
81992 Githa
pi_44623353
Ik zou eens bij een schoemaker o.i.d. informeren M@x, wie weet kunnen ze er wel iets mee....
  donderdag 21 december 2006 @ 11:49:53 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44623365
m@x bij ons in Gouda is een schoenmaker die ook stukken tussen de kuitstukken zet om ze wijder te maken. Dat doet hij echt heel mooi.
Mss eens bij jou in de buur informeren of iemand iets weet.
  donderdag 21 december 2006 @ 11:50:12 #146
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44623378
*plof*
M@xie sterkte vanmiddag. Begravenissen zijn al zo triest en dan ook nog vlak voor de kerst.

Ik heb geen zin, ik heb geen zin!
We hebben een glamourmaand en aangezien de meesten vandaag voor het laatst werken voor de vakantie, lekk het ons gister leuk om vandaag eens extra ui te pakken qua glamourkleding. Gister nog vol woeste plannen en nu heb ik geen zin meer om me zo te gaan op te tutten.
Het goede nieuws is wel dat ik, op de biefstuk na, al mijn kerstboodschappen al in huis heb. Dat dan weer wel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage donderdag 21 december 2006 @ 11:50:26 #147
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_44623381
Vaak is het bij een goede winkel ook te regelen dat je twee verschillende kuitdingen kan kopen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44623500
quote:
Op donderdag 21 december 2006 11:50 schreef Troel het volgende:
Vaak is het bij een goede winkel ook te regelen dat je twee verschillende kuitdingen kan kopen.

En zeker bij zo'n laarzenzaak moet het ze niet ongewoon in de oren klinken.
pi_44623593
Ben de boven aan het uitmesten, en sjonge wat kom je dan toch nog een hoop spulletjes van Thijs tegen of wat met Thijs te maken heeft.... lakentjes,dekentjes,kapstokjes,hydorfiele luiers,de voetenzak voor de wandelwagen,kleine sokken,en her en der nog wat verdwaald speelgoed
  donderdag 21 december 2006 @ 12:03:58 #150
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44623777
Wat ga je ermee doen Bar? Had je iets speciaals in gedachten of houd je het nog fijn bij je?
  donderdag 21 december 2006 @ 12:06:41 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_44623838
deze hebben we gekregen van de oppas (ik hou hem klein, ze hoeft er niet herkenbaar op)

straks ga ik de stad in met mijn moesje zodat ik ff cadeautjes kan kopen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 21 december 2006 @ 12:09:45 #152
3142 m@x
pi_44623902
Lief!
  donderdag 21 december 2006 @ 12:10:41 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_44623925
ow... ik zag dat je ge-edit had, maar blijkbaar stond je oude post er nog m@x
stormy waters...
sailin'
pi_44623931
M@x zo'n verschil is idd lastig. Kan me voorstellen dat je daar moedeloos van word.

Bar

Belana ik zie niks nu wel en wat lief!

Dutchie hopenlijk krijg je nog zin voor het optutten
  donderdag 21 december 2006 @ 12:11:08 #155
3142 m@x
pi_44623941
Dacht ik net op tijd geedit te hebben
pi_44624000

Het resultaat na een kleine 2 uur in de oven....
Nu alleen nog vullen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 21 december 2006 @ 12:24:15 #157
24188 Belana
kloon van belana
pi_44624280
vicky
stormy waters...
sailin'
  donderdag 21 december 2006 @ 12:24:39 #158
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44624290
Ziet er lekker uit Vicky, maar zijn het nou soesjes of aardappels?

Nou, sta inmiddels strak in het pak (wel op mijn lekkere sloffen nog ), nu nog wat glitters bij elkaar zoeken en holadiejee daar gaat ie..... Wat een gedoe!
pi_44624377
Dutch, het zijn soesjes
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44624457
De slaapkamer van Thijs blijft zoals hij is... gewoon met een opgemaakt bedje knuffeltjes in het bedje, kastje netjes ingeruimd (lees gepropt want mijn kleine grote man had best wel heul veul kleertjes)
De spulletjes uit de keukenkastjes (spenen,flesjes,bordjes,lepeltjes,bekers,roosvicee en noem het allemaal maar op)
De roosvicee enzo is naar de buren gegaan, de pap ook, sommige flesjes met spenen ook, alle zalfjes ed zijn ook naar de buren gegaan.
De rest heb ik in dozen van de xenos gestopt en zo terug in het keukenkastje gezet, kan het anders nergens kwijt...
De allerkleinste kleertjes die liggen in vuilniiszakken op zolder...
De wandelwagen/buggy liggen nog steeds in de schuur... moeten nog verpakt worden in plastic en dan opgeborgen worden.
In de woonkamer hebben we een dressior helemaal bekleed en volgezet met spulletjes van Thijs.
De box staat nog steeds incl speelgoed in de woonkamer (en die mag wat mij beterfd wel weg, maar marco kan het nog niet)
Hobbelpaard, loopkopterwagen, staan op Thijs zijn kamer.
De rest ik weet het nog niet... wat als ik toch nog voor een 2de ga, is het ook wel bijzonder om iets van grote broer Thijs te hebben...
  donderdag 21 december 2006 @ 12:35:48 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44624574
Dat denk ik ook Bar
En als jij of Marco er nog niet aan toe zijn om dingen weg te doen, lekker laten zo even. Het is zo moeilijk om iets definitief weg te doen. Voor de een is het juist een verfrissing en voor de ander nog meer verlies. Neem de tijd.

Vicky, toch!
pi_44624610
maak vanavond nog wel ff een fototje als ze helemaal klaar zijn

heb nu een kabouter die wakker wordt en alleen maar in de weg staat in de keuken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 december 2006 @ 12:38:35 #163
13151 crew  Rewimo
pi_44624646
Dat laatste lijkt mij ook een fijn idee, Bar Ik heb de beer van mijn jongste broertje op mijn slaapkamer zitten met kleertjes van mijn broertje aan Doe met Thijs zijn spulletjes wat goed voelt voor jullie, dan ís het ook goed
  donderdag 21 december 2006 @ 12:47:31 #164
24188 Belana
kloon van belana
pi_44624870
ach Bar, wat moeilijk toch ook allemaal zeg. zo veel is het he, zo veel wat je moet doen, verwerken... kus voor je
stormy waters...
sailin'
pi_44624943
En toch blijft het fijn om in het kamertje te rommelen
Praat dan gewoon tegen Thijs, alsof hij er is...
Tuurlijk het gemis is enorm aanwezig, en de tranen rollen ook wel, maar toch ben ik voor mijn gevoel een stukje dichter bij Thijs
pi_44625489
Ik weet zeker dat hij dichtbij je is Bar.
  donderdag 21 december 2006 @ 13:51:02 #167
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44626753
Lieve LB, ik blijf voor je hopen dat de omslag spoedig komt

M@x sterkte vanmiddag

Heerlijke soesjes

Bar

Eerste wat in mij opkomt kwa laarzen Anitra is toch kijken bij Djen op der kamer
pi_44626940
daar hebben we idd nog niet gekeken, maar dat zal toch niet?
Zo toch eens kijken.
pi_44627285
Anitra, ik heb mn haardingen, maar de oude nog niet teruggevonden .

Gelijk ook maar lekker een nog warm broodje meegenomen uit t dorp voor tussen de middag.

Belana leuke foto.
Vicky ik wil nu ook soesjes
  donderdag 21 december 2006 @ 14:16:42 #170
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44627539
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:
Zo toch eens kijken.
Mooie laarzen leuke jongedame weet niet hoor
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 14:18:13 #171
43556 miss_dynastie
pi_44627578
quote:
Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:
Zo toch eens kijken.
En?
pi_44627838
quote:
Op donderdag 21 december 2006 14:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En?
Ben ik de enige die zit te F-5 en?
pi_44627901
ik kan pas gaan kijken als ik naar boven ga om even te liggen Ben bang dat jullie nog even moeten wachten
pi_44627997
Nou dan kom ik straks nog wel even terug om te kijken of je al wat weet Anitra .
  donderdag 21 december 2006 @ 15:00:54 #175
114177 Diaan73
pi_44628859
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
En toch blijft het fijn om in het kamertje te rommelen
Praat dan gewoon tegen Thijs, alsof hij er is...
Tuurlijk het gemis is enorm aanwezig, en de tranen rollen ook wel, maar toch ben ik voor mijn gevoel een stukje dichter bij Thijs
Dikke knuffel voor jullie

Zow ik ben weer terug uit de stad, pfff tassen vol maar alle cadeautjes gekocht die ik moest hebben. En ... nieuwe laarzen ze zijn van het merk ZOO en waren ook nog in de opruiming ook. Ook ik heb kuitprobleem, maar heb nu laarzen met veter en rits gekocht, de prima oplossing.

Fotootje:

Make love, not war ☮
pi_44628933
het eindresultaat:

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44628975
Leuke laarzen Diaan! Ik heb van hetzelfde merk ook laarzen, vorig jaar gekocht. Zien er een beetje motorlaars achtig uit met riempjes enzo

Lekker Vicky . Ik heb het recept opgeslagen, ik ga ze met O&N maken denk ik en vullen met banketbakkersroom. Hmmmm, heb er nu al zin in.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 21 december 2006 @ 15:07:03 #178
114177 Diaan73
pi_44629022
Ow Vicky dat ziet er echt lekker uit zeg.. mjammie. Waar staat het recept ook alweer? Misschien ga ik ze volgende week ook wel maken.

Syrena deze laarzen hebben geen riempjes, maar zijn wel van die stoere stappers. Ik vind ze net iets beter voor kerst als mijn dr. Martens
Make love, not war ☮
pi_44629088
Diaan, het recept staat HIER
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_44629093
Diaan> Ja ze zijn echt wel stoer Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een wat nettere laars voor erbij, met een ronde neus. Alleen is in Limburg de ronde neus nog niet zo bekend, veel is nog spits. En als het wel rond is, dan is de laarsschacht niet lang genoeg Ik heb voetbalkuiten die wil ik verbergen in die laars

Ik ga eens zoeken naar een hartige vulling voor soesjes, lijkt me ook wel lekker.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:20:01 #181
114177 Diaan73
pi_44629336
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:09 schreef Vicky het volgende:
Diaan, het recept staat HIER
Thnx... ik heb de site bij mn favorieten gezet... leuk om volgende week met Twan te doen.
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:09 schreef Syrena het volgende:
Diaan> Ja ze zijn echt wel stoer Ik ben nu eigenlijk op zoek naar een wat nettere laars voor erbij, met een ronde neus. Alleen is in Limburg de ronde neus nog niet zo bekend, veel is nog spits. En als het wel rond is, dan is de laarsschacht niet lang genoeg Ik heb voetbalkuiten die wil ik verbergen in die laars

Ik ga eens zoeken naar een hartige vulling voor soesjes, lijkt me ook wel lekker.
Ow ik heb nooit van spitse neuzen gehouden en ook niet aan meegedaan. Ik heb één paar laarzen met wat spitsere neuzen gehad, maar die al vrij snel aan mn moeder gegeven. Ik kon er niet aan wennen, heb altijd ronde neuzen. Succes met het zoeken naar een nettere laars, hier in Enschede was wel veel keus en vooral ook heel veel in de opruiming.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage donderdag 21 december 2006 @ 15:31:18 #182
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_44629619
Twente is gewoon goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 december 2006 @ 15:38:17 #183
114177 Diaan73
pi_44629824
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:31 schreef Troel het volgende:
Twente is gewoon goed
daar sluit ik me bij aan. Jij komt ook uit Twente Troel? Ow nee ik zie woonplaats IJsselstein.
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage donderdag 21 december 2006 @ 15:43:16 #184
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_44630002
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:38 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

daar sluit ik me bij aan. Jij komt ook uit Twente Troel? Ow nee ik zie woonplaats IJsselstein.
Jarenlang Haaksbergen en Hengelo. Heb in En'ske op school gezeten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 december 2006 @ 15:46:07 #185
114177 Diaan73
pi_44630095
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:43 schreef Troel het volgende:

[..]

Jarenlang Haaksbergen en Hengelo. Heb in En'ske op school gezeten.
Ow op die fiets Mis je het niet?
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage donderdag 21 december 2006 @ 15:47:03 #186
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_44630128
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:46 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow op die fiets Mis je het niet?
Ijsselstein lijkt gelukkig in veel opzichten op Haaksbergen, maar mijn vrienden zitten nog wel daar, dat is soms kut.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 december 2006 @ 15:49:16 #187
114177 Diaan73
pi_44630195
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:47 schreef Troel het volgende:

[..]

Ijsselstein lijkt gelukkig in veel opzichten op Haaksbergen, maar mijn vrienden zitten nog wel daar, dat is soms kut.
Ja kan ik me voorstellen, het is niet echt om de hoek. Ook weer niet heeeeel ver weg maar toch. Eventjes er naar toe lukt niet.

Zow ik ga even op de bankhangen en tv kijken, even goed uitrusten van het winkelen. Vanavond nog naar de kerstviering van Twans school in de kerk.
Make love, not war ☮
  donderdag 21 december 2006 @ 16:01:40 #188
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44630551
Helaas...
Er was geen post, maar even gebeld, ik ben het niet geworden...

Brieven zouden vandaag de deur uit gaan, dus dat 'volgende week' was een rekbaar begrip.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:02:21 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44630571
He, kut!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 21 december 2006 @ 16:02:51 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44630588
he jammer Be
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44630621
He BE, dat is ff balen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 21 december 2006 @ 16:07:03 #192
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44630722
Nou ja BE, hoe kan dat nou?
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 16:07:41 #193
43556 miss_dynastie
pi_44630747
He, wat jammer... wel goed dat je gebeld hebt. vertelden ze ook waarom?
  donderdag 21 december 2006 @ 16:09:46 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44630807
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:07 schreef miss_dynastie het volgende:
He, wat jammer... wel goed dat je gebeld hebt. vertelden ze ook waarom?
Degene die het geworden is had op bepaalde punten een streepje voor...
En ik had even geen zin om er echt op in te gaan.
Mss dat ik volgende week nog wel bel.
pi_44630861
Wat balen BE
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 december 2006 @ 16:12:23 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44630892
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Degene die het geworden is had op bepaalde punten een streepje voor...
En ik had even geen zin om er echt op in te gaan.
Mss dat ik volgende week nog wel bel.
Zeker doen BE, kan alleen maar in je voordeel werken bij verdere solli's
En hier ook nog een
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 21 december 2006 @ 16:14:32 #197
114177 Diaan73
pi_44630966
Ow BE wat balen zeg.... hele dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  donderdag 21 december 2006 @ 16:16:04 #198
3011 E.T.
pi_44631016
He verdomme BE

pi_44631025
Ah nou BE, wat jammer .
pi_44631100
Jammer BE
Saartje
pi_44632633
BE wat onzettend jammer, echt ik vind het enorm K*t voor je, ik had het je zo ontzettend gegund
  † In Memoriam † donderdag 21 december 2006 @ 17:23:03 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44633067
jammer be, maar wie weet wordt volgende keer JOUW keer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')