quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Luchtbel het volgende:En Reese, buiten energie enzo, ik ben zelf heel erg onhandig dus echt iets knutselen is een beetje euh te veel van het goede
![]()
En ja wat voor een type. Druk, vier kinderen en meestal ook nog andermans kinderen in huis en van alles. Druk vooral.
Nou, onderschat jezelf niet zo. Ik zag recent nog prachtige kerstbomen voorbijkomen. Die vond ik onwijs creatief. En dan niet alleen het knippen en plakken van zo'n ding. Maar vooral de manier waarop je zo'n 'probleem' hebt opgelost. Neemt weinig ruimte in, kost ook nog es geen drol, Jolie is er lekker druk mee geweest, etc. Tachtigduizend vliegen in één klap.
Dus hup, naar de winkel met je dochter, vindt ze leuk, da's vlieg 1. Dan vanmiddag na een middagslaapje voor allebei een beetje knutselen. (met lijm en glitters aan de slag kan echt elke creatieve kruk), Jolie weer blij want ze heeft gezellig met d'r moeder getut. Opppas blij, want die krijgt een mooi cadeau, jij blij want je hebt aan de door jezelf opgelegde verplichtingen voldaan. Dat waren de vliegen 2, 3 en 4.
![]()
Maar het hoeft niet zo moeilijk, een kant-en-klaar cadeautje is ook leuk. Jij vindt een plantje of een kaarsje of een weet ik veel wat misschien niet leuk en volkomen nutteloos, maar dat geldt natuurlijk niet voor je oppas. Probeer even door haar ogen te kijken.