Och BE nog niets gehoord, jammer. Spannend zo lang wachten!
Ik kom even bij jullie zitten en moet even m'n ding kwijt.
We hebben weer zo'n gruwelijke pestweek. Na zaterdag die echt fijn was samen gaat ineens weer
alles zo rot. Dan ga ik slapen en dan denk ik vandaag ging het best goed, er is geen reden bang te zijn
voor morgen. Nou wel dus
![]()
dan zondag ben ik weer zo gespannen dat alles pijn doet en ik alleen maar
loop te trillen en dan wil ik echt het beste ervan maken. Boodschappen doen dan maar, dat vindt Jolie leuk
maar als ze dan niet oplet en het met teveel moeite kost om haar dan snel in het winkelwagenzitje te krijgen
dan moet ik me echt vermannen om niet te zeggen dat ze me pijn doet want ik weet ook dat ze er niet aan
kan doen. Ze is nog maar twee jaar. Maar tegelijkertijd loop ik op m'n lip te bijten want ik wil niet gaan huilen en
dat gebeurt dan uiteindelijk toch. En dan gaat ze daarna toch maar bij mijn vriendin spelen en ik ga sporten.
Dan gaat het best weer even maar ja dan kom ik thuis en zij is er niet. En hij ook niet meer.
Dan ben ik zo gebroken weer. En woedend omdat ik alleen ben, gewoon zin krijgen om de kerstbomen waar
mijn dochter zo hard aan heeft geknutseld van de muur af te trekken. Zo leeg is mijn hart dan en zo vol mijn hoofd
En dan ga ik maar even naar een vriendin die alles wel weet te relativeren maar ik vind het alleen al vreselijk dat ik
daar trillend en bijna in tranen binnenkom. Ik haat het echt zo ontzettend dat ik zo ben en het was ook een slecht begin voor de week waarbij alles in het teken staat van 'gezelligheid' en ik op maandag en op woensdag bij twee nieuwe werkgevers moest verschijnen.........ai. Gewoon kut echt. Sorry voor dit, ik probeer positief te zijn en te blijven en ook te posten of anders gewoon stil te houden maar het moest even. Maar ik vraag me steeds zo af hoe we deze tijd door komen. Vandaag, morgen, het hele weekend. Bah.
En dan ben ik vandaag alleen met Jolie, de hele dag en we willen de oppas een cadeautje geven omdat we dat
ieder jaar doen met kerst en omdat ze echt zoveel voor Jolie (en dus voor mij) gedaan en gezorgd heeft de afgelopen
maanden. Echt niet normaal meer. Maar ja nu is geen cadeautje goed genoeg eigenlijk en energie om iets zelf
te maken heb ik niet. Maar ik zie ook niks in de winkels dat mooi is ofzo of gewoon, iets dat wat zegt. Suggesties? Anyone?
Oh en is er iets met Lois? Ik ben niet bijgelezen misschien maar missen we die hier niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2006 08:55:02 ]