Bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef phluphy het volgende:
Sjeen, je weet toch wel dat Airport Maastricht op Beek's grondgebied ligt hé, dusdeh effe dimme !![]()
Jouw man ook al in een vest, ik denk dat ik echt niet op de hoogte ben van de mode. Doe eens een plaatje dan, begin nu echt nieuwsgierig te worden!
Sorry... het is dat ik af en toe naar Toys 'r Us ga, maar voor de rest wil ik er eigenlijk nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Dat van de Makado vecht ik aanMijn moeder en ik gaan erg vaak heen
Vooral de Miss Etam outlet moet ik d'r altijd wegsleuren. Oh en het Holland Handels Huis natuurlijk.
Dat moet wel goedkomen hoor, heb jaren op schaatsen gezeten...quote:Op woensdag 20 december 2006 19:26 schreef phluphy het volgende:
Schaatsen ! Leuk Bar, niets breken hoor!![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:31 schreef phluphy het volgende:
De Baeker Pottentoate roepen ook altijd Allewiel. Nu wil ik het ook weten ook, maar mijn moeder is in gesprek![]()
![]()
quote:Historie > Allewiel
Who alle angere vastelaovesvereinigingen in Limburg Alaaf es groet höbben veer in Baek allewiel es groet. Auch groete de Baeker Pottentaote es enige vastelaovesvereinigingin mit de lenkerhand aan de rechterkant van het gezich. Deese groet is door ein ingaeving van Graaf Corten ontsjtange.
Op 26 november in 1947 vreug Graaf Jeu Corten het woord op ein geheim vergadering.
Hae haet ein meisterlijke ingaeving, en oppert het idee om "Allewiel" es groet te bruike.
Allewiel is ein Baeker woord dat deks gebruik weurd. Dankzi-j die briljante ingaeving
höbben de Baeker Pottentaote eine unieke groet. veur allewiel
Jaja, onderschat ons niet hequote:
Heeee...waar in Stein?quote:Op woensdag 20 december 2006 19:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
In Beek heb/had ik kennissen wonen.... Geleen nog wel steeds kennissen, en in steijn
BE, w8 lekker af... al is dat net als bij mij niet mijn sterkste kant
Ga je mee keertje schaatsen? het kan hoor, al moet ik me dan lekker verplaatsen
Daar ben ik als klein meisje een keer geweest toen we in de Ardennen op vakantie waren. We hebben nog steeds zo'n linnen tas daarvanquote:Op woensdag 20 december 2006 19:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Sorry... het is dat ik af en toe naar Toys 'r Us ga, maar voor de rest wil ik er eigenlijk nog niet dood gevonden wordenDan nog liever de Brusselsepoort
![]()
Heeft dino hem niet gejat?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
het adres weet ik zo niet uit mijn hoofd...
grmbl... ik zou zweren dat ik daarnet saus van de winkel meegenomen heb voor bij de pasta.... op het bonnetje staat hij ook, meen me te herrinneren dat ik hem hier in de keuken tegengekomen ben.. tot je hem nodig hebt....
Weg bolognaise pakje van knorr, spoorloos :S
quote:
die vind je pas terug als je nieuwe hebt gekochtquote:Op woensdag 20 december 2006 21:27 schreef Nijna het volgende:
..... Zo heb ik laatst elastiekjes voor mn haar gekocht, maar ik heb geen idee waar ze zijn...
Het is wel heel lang geleden dat ik op de ijzers heb gestaan!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
In Beek heb/had ik kennissen wonen.... Geleen nog wel steeds kennissen, en in steijn
BE, w8 lekker af... al is dat net als bij mij niet mijn sterkste kant
Ga je mee keertje schaatsen? het kan hoor, al moet ik me dan lekker verplaatsen
Ik ben meestal meer van de nieuwjaarskaarten maar deze zijn helaas voorgedrukt.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:17 schreef lady-wrb het volgende:
nu nog kerstkaarten schrijven?
nou ja, je bent in elk geval op tijd voor volgend jaar![]()
Wanneer verzonden?quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Githa het volgende:
Als het goed is zijn de meeste van mijn gestuurde kerstkaarten vandaag op plaats van bestemming aangekomen![]()
Zelf maken BE... Jij een stinkie met een big smile voor de kerstboom oliebollen en champagne glazen!![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef Saffier het volgende:
Loena leuk je hier weer eens te zien
Ja, maar dit is wel makkelijk. En ze zijn zo leuk.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:29 schreef Githa het volgende:
Als het goed is zijn de meeste van mijn gestuurde kerstkaarten vandaag op plaats van bestemming aangekomen![]()
Zelf maken BE... Jij een stinkie met een big smile voor de kerstboom oliebollen en champagne glazen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |