quote:Op donderdag 21 december 2006 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik pas terug van vakantieIk ben in augustus een midweekje naar Slagharen geweest
Laat die drank maar even staan jijquote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef Syrena het volgende:
Ik had ook het idee dat Rewimo pas nog op vakantie was geweest
Of ben ik nou in de war en had je een tijdje geen internet?!
Hahahahahaquote:Op donderdag 21 december 2006 21:19 schreef phluphy het volgende:
oh ja, Syrena
"gekken en dwazen schrijven hun naam op deuren en glazen"
"en pakjes"
Dat zei die man dus wel hè. 'Mss dat het uiteindelijk niet lukt met deze kandidaat... Maar ja, dat verwacht ik eigenlijk niet.'quote:Op donderdag 21 december 2006 21:18 schreef phluphy het volgende:
BE da's echt shitterdeshit ! En ja, ik zou zeker nog eens bellen. Misschien valt die ander tegen (proeftijd en zo) en maak jij een extra goede indruk door je telefoontje. Je weet nooit waar het goed voor is ! Heb je al lekker chocola of zo gepakt om te troosten?![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 21:18 schreef phluphy het volgende:
BE da's echt shitterdeshit ! En ja, ik zou zeker nog eens bellen. Misschien valt die ander tegen (proeftijd en zo) en maak jij een extra goede indruk door je telefoontje. Je weet nooit waar het goed voor is ! Heb je al lekker chocola Stinkie gepakt om te troosten?![]()
Die is nu sporten, dus als hij straks moe is en zijn 'defence low' dan ehm... pak ik hem wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |