Wehehe, ik wist hetquote:Op donderdag 21 december 2006 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaa!!! Mijn stem was dus geen loze stem!
Gefeliciteerd Loena! En F_H zelf natuurlijk.
Nee wijn natuurlijkquote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef Saffier het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaah gaaf zeggefelicitaart Loena en Five
En nu taart enzo he!
Even zoeken gaat, voor wat hoort watquote:Op donderdag 21 december 2006 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh, de naaktserie mag integraal in mijn mailbox hoor!![]()
![]()
!
M'n schoonzusje heeft sinds een paar maanden een eigen paard en mijn schoonouders doen ook niet anders dan het hele weekend bij die paarden zijn. Het voorstel kwam van die kant en ach... 'it beats' de hele middag daar stommetje te gaan zitten kijken naar elkaar. Ze zijn niet de types voor een spelletje of zoiets lolligs.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:45 schreef bixister het volgende:
een paardenshow!?je moet er maar opkomen.
geen paardenvlees op de steengril gok ik.
ach, een beetje andré rieu achtige walsjes erbij en 't plaatje is compleet.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
M'n schoonzusje heeft sinds een paar maanden een eigen paard en mijn schoonouders doen ook niet anders dan het hele weekend bij die paarden zijn. Het voorstel kwam van die kant en ach... 'it beats' de hele middag daar stommetje te gaan zitten kijken naar elkaar. Ze zijn niet de types voor een spelletje of zoiets lolligs.
En ach... het zal uiteindelijk ook best heel onderhoudend zijn. Ik hoop alleen dat het in het Engels is en niet in het Duits, dat zou dan weer net te veel vergen.![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:24 schreef _evenstar_ het volgende:
fijn dat je ze gevonden had
en thanx![]()
je weet wrom
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |