Dat moet toch wel lukken denk ik zo, zeker nu ik der bij benquote:Op woensdag 20 december 2006 08:39 schreef Norro-tje het volgende:
ja idd weer twee vol vandaag ?
ik wel iig, maar na een ochtend hard werken ben ik 's middags altijd wel weer opgebrand, zodat een stuk of 50 posts minimaal er wel in zit.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:43 schreef Norro-tje het volgende:
heb jij niet zoveel te doen overdag
Dat is overal wel, gang is uitgestorven hier.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:45 schreef SvenM het volgende:
Jij wel? Kerst periode is erg rustig zeggen ze hier, veel mensen op vakantie enzo
Ik wil ook een borrel !quote:Op woensdag 20 december 2006 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
haha, gaat weer snel
dat is bij ons toch al zo elke vrijdagmiddag. helemaal verlaten hier en het voedsel in d ekantine is dan ook altijd opquote:Op woensdag 20 december 2006 08:46 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is overal wel, gang is uitgestorven hier.
Sorry, mag je niet meenemenquote:
helaas welquote:Op woensdag 20 december 2006 08:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Idee van wie?
Altijd!quote:Op woensdag 20 december 2006 08:54 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
t gaat al weer hard zo vroeg in de morgen![]()
is ze zo lelijk danquote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef HansU het volgende:
[..]
helaas wel
Was het maar een grap van vrienden, dan had ik nou dubbel gelegen.
Aaah gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Norro-tje het volgende:
he Ceugirllie je mag bij mij welkomen kerstborrelen ?
dat kanquote:Op woensdag 20 december 2006 08:56 schreef HansU het volgende:
[..]
+ totaal niet mijn type uiteraard.
normaal gezien zou ik nooit nee zeggen tegen om een avondje "verkennend" te gaan stappen, om te kijken of er wat in zit. Maar in dit geval. Neequote:
prima kom je dan op donderdag dan is het gezzeligst hiero, je bent van harte welkom, nogs peciale borrel wensen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aaah gezellig![]()
Gelijk een avondje stappen erachteraan?
Aah zolang der wijn is, zoete witte.. vind ik alles bestquote:Op woensdag 20 december 2006 09:01 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
prima kom je dan op donderdag dan is het gezzeligst hiero, je bent van harte welkom, nogs peciale borrel wensen ?
![]()
![]()
tja, kun je ze uitstellen tot het nieuwe jaar, dan moet je dat doen, anders even hard doorwerken en heb j ehet vnamiddag wat rustigerquote:Op woensdag 20 december 2006 09:00 schreef Theamerican het volgende:
heb vandaag aardig wat klusjes maar of ik ze uitvoer is een tweede
zijn kutklusjesquote:Op woensdag 20 december 2006 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja, kun je ze uitstellen tot het nieuwe jaar, dan moet je dat doen, anders even hard doorwerken en heb j ehet vnamiddag wat rustiger
Was t maar kut, dan had je der nog wat aan..quote:
als je ze doet, gaat de tijd wel een stuk sneller natuurlijk.quote:
regel ik,quote:Op woensdag 20 december 2006 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja, kun je ze uitstellen tot het nieuwe jaar, dan moet je dat doen, anders even hard doorwerken en heb j ehet vnamiddag wat rustiger
Zolang ie niet te veel duits praat vind ik t bestquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang ie niet te veel duits praat vind ik t best
Ik woon er tijdelijk, het Duits praten heb ik hier boven al uitgelegdquote:Op woensdag 20 december 2006 09:12 schreef HansU het volgende:
je bent duitser als je er woont en duits spreekt.
Volgens mij is Goover, part-time duitser dan.
Mensen die vrijdag vrij hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:13 schreef Stranger het volgende:
Goedemorgen
Koffie![]()
een-na-laatste dag voor vakantie
Heb er zin an.
quote:
Smakie? of gewone thee?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Aaah eenlekker bakkie thee derbij![]()
Nee gewone thee, ik hou niet van smaakjes (thee)quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:15 schreef T1andonly het volgende:Ik ben ook weer aanwezig. Vandaag nog even flink werken en dan is de basis voor de vakantie alweer gelegd
Jij hebt geen vrijdag, ga je toch altijd naar school ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 09:13 schreef Stranger het volgende:
Goedemorgen
Koffie![]()
een-na-laatste dag voor vakantie
Heb er zin an.
Daar ben ik het mee eens, ik wil niet teveel denken aan al de mogelijkheden die ik heb als ik vrij ben vanaf 23-12 tot 03-01quote:Op woensdag 20 december 2006 09:16 schreef Goover het volgende:
[..]
pfff mensen, niet te veel over vakantie praten vandaag. Is niet goed voor mijn motivatie!
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee gewone thee, ik hou niet van smaakjes (thee)
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:18 schreef HansU het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ik wil niet teveel denken aan al de mogelijkheden die ik heb als ik vrij ben vanaf 23-12 tot 03-01
Tja, ik drink geen koffie (dat stinkt), dus dan maar thee, bakken met thee hehe.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:18 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Ik houd helemaal niet van thee, maar nog minder van smaakjes thee. Mijn moeder drinkt de meest wazige smaken altijd. Groene thee, Zomerthee, Winterthee, vieze thee enz.. af en toe probeerd ze mij dan ook over te halen het te drinken, word ik niet vorlijker van![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef SvenM het volgende:
Morgen idd laatste dagje, vrijdag mit zum auto richting DuitslandLekker rijden in de V70 van me papa
ijsthee is wel lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, ik drink geen koffie (dat stinkt), dus dan maar thee, bakken met thee hehe.
Maar inderdaad rare zelf gebrouwen smaakjes, nee dank je.
Ik heb er al 2, een record dit jaar!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:20 schreef koentje.k het volgende:
Net een muur met kerst kaarten versiert!
Past precies bij mn opleiding![]()
2.5 Liter Dieselquote:Op woensdag 20 december 2006 09:21 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Houd hem heel![]()
(ergens over de 100 pk op een voorwielaandrijving![]()
)
Gadver nee..quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Smaken verschillen,
gelukkig maar
Max 200 (volgens mr Volvo...)quote:
Had je verteld idd (dacht ik..)quote:Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef Stranger het volgende:
Aanstaande vrijdag is de tweede dag sinds begin van mijn stage dat ik vrij ben. Donderdag kerstborrel van mijn opleiding met aansluitend een feest. Heb hier op mijn stage gezegd dat ik het dan vrijdag echt niet kan redden, mijn alcoholinname kennende, en ze vonden het goed als ik niet kwam
Relaxed!!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:31 schreef Stranger het volgende:
Ik moet niet vergeten dalijk als ik naar huis ga even boodschappen te doen voor het weekend, want volgens mij ga ik niet vrolijk worden als ik zaterdag nog naar de supermarkt moet
Oh en ik heb gisteren mijn bankrekening gecheckt en de kerstman was langsgeweest![]()
Eigenlijk zit alles wel mee deze week.
Ik reed laatst per ongeluk 160 op de invoegstrookquote:
nice!! Veel zuipen? of moet je nog rijden?quote:
smorgensquote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Zo.. jullie zijn wel actief vandaag .. 2,5 pagina's gemist
Jij gaat niet ergens anders kerst vieren?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Relaxed!!
ow shit, ma/di is natuurlij ook de super dicht .. moet nog veel inkopen doen dan
jah moet nog rijden, maar ben al aan het regelen dat ik met een collega mee kan rijdenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice!! Veel zuipen? of moet je nog rijden?
van mij??quote:Op woensdag 20 december 2006 09:34 schreef SvenM het volgende:
Ja, nu nog een foto en dan zijn we helemaal tevreden
Hier is het altijd gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
smorgens![]()
Ik lul iets te veel volgens mij hehe. maar tis in iedergeval al gezellig
1e kerstdag uit eten met me ma/vriend van haar en broer..quote:Op woensdag 20 december 2006 09:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij gaat niet ergens anders kerst vieren?
Jaquote:
Wat heb je gerkegen dan?quote:
haha.. die wil je niet zien, dan wordt ik gelijk verbannen.quote:
dat zijn nog de kerstkadootjes, gewoon van vrieden/famile, of van jestage?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
vertel vertel
Heb het maandag gehad. een mp3 speler![]()
Owned, wtf weet je dat niet?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja.. dat is me nog ontgaan.. wat the fuck is ; owned!!
im sorry..quote:Op woensdag 20 december 2006 09:39 schreef SvenM het volgende:
[..]
Owned, wtf weet je dat niet?
http://images.google.nl/images?hl=xx-elmer&q=define%3Aowned&btnG=Google+Seawch&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sa=N&tab=wi
Dat je wordt genaaid, verraden, ge pwndquote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja.. dat is me nog ontgaan.. wat the fuck is ; owned!!
van mn stage.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat zijn nog de kerstkadootjes, gewoon van vrieden/famile, of van jestage?
Dat is even goed nieuws, voor me ouders dan, die strijken dat geld op.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef SvenM het volgende:
Woot, me zorgtoeslag is gestegen van 34 naar 36 euro
Dat zijn de dingen waar je nog eens keer wat aan kan hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:41 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
van mn stage.
Heb ook nog iets anders gehad. Een kabel waar je met magneetjes dingen aan op kunt hangen. 10% daarvan ging naar goed doel
MP3 speler heb ik van de afdeling gehad.
Ja, maar moet je het nou uitspreken als onwd of als Pwwndquote:Op woensdag 20 december 2006 09:41 schreef PieterBas het volgende:
The verb to pwn (past tense: pwned, pwnd, pwn'd, pwnt, pooned) as used by the Internet gaming subculture, means to beat or dominate an opponent. While it probably originated as a typing error of the word own, it is now used intentionally by many members of the subculture. The term has become so ubiquitous in Internet circles that it is often used outside of gaming contexts; for example, "He just got pwned in that debate" or "The hunters pwned that bear."
Wil je net zien stijgt je premie met 3 euroquote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef SvenM het volgende:
Woot, me zorgtoeslag is gestegen van 34 naar 36 euro
Ik wacht nog totdat het gebruikt gaat worden in het NOS journaal.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:41 schreef PieterBas het volgende:
"He just got pwned in that debate"
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik wacht nog totdat het gebruikt gaat worden in het NOS journaal.
Dan zal je de nieuwslezer raar zien kijken als ie moet oplezen:
meneer Bos van de PvDa is pwned in het lijsttrekkers debat vandaag......
als ie al weet hoe die t uit moet spreken.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:45 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik wacht nog totdat het gebruikt gaat worden in het NOS journaal.
Dan zal je de nieuwslezer raar zien kijken als ie moet oplezen:
meneer Bos van de PvDa is pwned in het lijsttrekkers debat vandaag......
euhh .. ok (in Nederland?)quote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef SvenM het volgende:
[..]
Ik reed laatst per ongeluk 160 op de invoegstrookIk zag een jeep rijden waarvan ik dacht dat ik er wel langskon. Maar die gast reed ook 140 ofzo
.
Mjahquote:
Man jullie krijgen nog redelijke kado's ..quote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
jemig wat gaan jullie snel
in dat kerstpaket wat ik gister kreeg zat
4 mokjes van die senseo dingen
1 pakje chocolademelk van dat poeder
1 bus slagroom
sjaal
muts
tas
en van dat spijsbrood 5 kleine plakjes
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
sjaal
muts
ze verwavhten een koude winter iig.. sjaal, muts en een tas om ze in te doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
1 bus slagroom
sjaal
muts
tas
lekker kerstpaketquote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
1 bus slagroom
sjaal
muts
tas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
Nee, heb ook niks te doenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:53 schreef Norro-tje het volgende:
jezus hebben jullieecht niks te doen, en ja fotos van Ceugirllie zien
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:49 schreef SvenM het volgende:
[..]
MjahToen maar was rustiger aan gedaan, je rijdt echt zo 150 met zo'n ding, echt goed voor je als je je rijbewijs net een week heb opgehaald
1e post!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:53 schreef -Vedette- het volgende:
heb thuis bezorgt gekregen afgelopen weekend een fles rode wijn in giftbox met daarbij een flessentrekker,schenktuit,schenkring en tijdenlijke kurk
deze week nog kerstpakket met vreten, wijn, kookboeken etc
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:55 schreef SvenM het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging die niet als eerste op dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef Stranger het volgende:
In mijn kerstpakket zat voornamelijk veel zooi.
Eigenlijk is alles ook al op, behalve de fles rose die er bij zat.
Welkomquote:Op woensdag 20 december 2006 09:53 schreef -Vedette- het volgende:
heb thuis bezorgt gekregen afgelopen weekend een fles rode wijn in giftbox met daarbij een flessentrekker,schenktuit,schenkring en tijdenlijke kurk
deze week nog kerstpakket met vreten, wijn, kookboeken etc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
ja klopt,, heb ik ook last van, al staat ie nu op 20 ofzo, maar dat gaat wel omhoog zoquote:Op woensdag 20 december 2006 09:59 schreef HansU het volgende:
[..]
wow lekker topic om te beginnen te posten hier, sta je binnen een week direct op 500 ofzo
Neuh, ik drink rose niet in zulke kleine hoeveelheden, dus er moet zeker wel meer dan één fles in huis zijn wil ik hem op(en)makenquote:
Komt morgen vast weer langs, en dan stoot je der gewoon aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:00 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
en ze is al weer voorbij
Je gemiddelde staat op 18.. ddus post je toch iets meer dan je denkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:02 schreef Stranger het volgende:
Voor het eerst in jaren dat ik meer dan 5 posts per dag plaats
Daarom dat je gemiddelde aantal posts 18 isquote:Op woensdag 20 december 2006 10:02 schreef Stranger het volgende:
Voor het eerst in jaren dat ik meer dan 5 posts per dag plaats
Niet hier in de gang. In de straat waarin ik zit. Zit een woonwijk tegenoverquote:Op woensdag 20 december 2006 10:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt morgen vast weer langs, en dan stoot je der gewoon aan.
haha.. als ik denk wat jij misschien denkt, zal het er wel erg raar uitzien..quote:
dan ga je effe buiten 'roken'quote:Op woensdag 20 december 2006 10:04 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Niet hier in de gang. In de straat waarin ik zit. Zit een woonwijk tegenover
Anders had ik natuurlijk allang toegehapt![]()
Ok, misschien iets meerquote:Op woensdag 20 december 2006 10:03 schreef SvenM het volgende:
[..]
Daarom dat je gemiddelde aantal posts 18 is
Met dit weerquote:Op woensdag 20 december 2006 10:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan ga je effe buiten 'roken'
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:00 schreef SvenM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
tja je moet er wat voor over hebben als je wilt neuken.. of wachten tot het weekend als je uitgaat.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:06 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Met dit weer
En om daarvoor nou een verslaving te gaan beginnen...![]()
jah k wacht wel tot ik je weer ziequote:Op woensdag 20 december 2006 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja je moet er wat voor over hebben als je wilt neuken.. of wachten tot het weekend als je uitgaat.
dat snap ik niet met een gemiddelde van 18 dat je hebt.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ok, misschien iets meer
55. (34) Stranger 36997 ( + 3717 ) dit was in 2004 (gem 10 per dag)
ik sta nu op 39200 dus dat is 3200 in bijna 2 jaar, en dat is gemiddeld minder dan 5 per dag over 2005 en 2006.
Dus ja, voor het eerst in jaren (2 jaar dan) dat ik over de 5 posts per dag zit.
me2, en de andere doen bijna nietsquote:Op woensdag 20 december 2006 10:00 schreef Mathijz het volgende:
Ik moet trouwens wel pittig werken nu
Inderdaad. Voordat ik begon in de Stage Slowchat had ik iets van 30 posts.. nu al bijna tegen de 600quote:
32000 in 2000-2001-2002-2003 ja.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:08 schreef HansU het volgende:
[..]
dat snap ik niet met een gemiddelde van 18 dat je hebt.
Of bedoel je 32.000 in bijna 2 jaar
succes en tot ziensquote:
Dan is Fok! wel een redelijk onderdeel van je leven zeg.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:10 schreef Stranger het volgende:
[..]
32000 in 2000-2001-2002-2003 ja.
Waarom krijg ik nou nooit kaarsten??quote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Theamerican het volgende:
en me andere kerstpaket.
Pringels
kaarsten + plaat
hagelslag
rode zalm
toast
slagroom
cocktailfruit
merci chocola
kerstballen (chocola)
banketstaaf
2 breezers
pak sinasappelsap
beschuit
koffie
Breezers in een kerstpakketquote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Theamerican het volgende:
en me andere kerstpaket.
Pringels
kaarsten + plaat
hagelslag
rode zalm
toast
slagroom
cocktailfruit
merci chocola
kerstballen (chocola)
banketstaaf
2 breezers
pak sinasappelsap
beschuit
koffie
Wat ben je dr mee van plan danquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
WAarom krijgt iederen slagroom, wil ik ook
netjes, hier schijnt t pakket max 25 euro gekost te hebben.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef Thrilled het volgende:
Ons kerstpakket was dit jaar een van Chapeau Kado, krijg je een pasje, kan je inloggen op de site, en kan je zelf je cadeau uitkiezen, ik denk dat ik voor de dvd speler ga
Op een zelfgemaakte cake spuiten, of op ijs.. maaar der zijn nog genoeg andere dingen mee te bedenkenquote:
Dat is het zeker, veel leuke mensen leren kennen via fok, 2 keer met mensen van fok op vakantie geweest, heel veel donderdagen/vrijdagen/zaterdagen/zondagen met fokkers in de kroeg gehangen, weekendjes weggeweest.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:11 schreef HansU het volgende:
[..]
Dan is Fok! wel een redelijk onderdeel van je leven zeg.
Wou ik net ook zeggen..quote:
leer drinken dan. Wijnquote:Op woensdag 20 december 2006 10:17 schreef Theamerican het volgende:
[..]
jah speciaal voor mij lus geen wijn enzow
zo'n antwoord had ik ongeveer wel verwachtquote:Op woensdag 20 december 2006 10:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Op een zelfgemaakte cake spuiten, of op ijs.. maaar der zijn nog genoeg andere dingen mee te bedenken![]()
aah, ben dus nog net niet geheel voorspelbaar,l mooiquote:Op woensdag 20 december 2006 10:19 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
zo'n antwoord had ik ongeveer wel verwacht
Alleen had eerst een opsomming val alle andere dingen gehad en daarna een flauwe opmerking dat je het op de cake of ijs ofzo ging gebruiken![]()
je demente oma de spuit geven en d'r alles onder de slagroom laten spuitenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:19 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
zo'n antwoord had ik ongeveer wel verwacht
Alleen had eerst een opsomming val alle andere dingen gehad en daarna een flauwe opmerking dat je het op de cake of ijs ofzo ging gebruiken![]()
nee daar ken ik je ik je nog niet lang genoeg voorquote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aah, ben dus nog net niet geheel voorspelbaar,l mooi
en wie moet het dan weer schoonmaken....quote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
je demente oma de spuit geven en d'r alles onder de slagroom laten spuiten
je hoeft iemand niet lang te kennen om de maniak eruit te vissenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
nee daar ken ik je ik je nog niet lang genoeg voor![]()
maniak???quote:Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef HansU het volgende:
[..]
je hoeft iemand niet lang te kennen om de maniak eruit te vissen![]()
Maar dan ben je toch niet per definitie een maniak?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik hoop het, niets zo leuk als een vrouw met een gezonde sex-drive
We moeten de 37 halen voor vandaagquote:Op woensdag 20 december 2006 10:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb heel wat bij te lezen als ik tussendoor eventjes aan het werk ga zie ik.
Wat heet 'maniak' nou weer met 'sex-drive' te maken ?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik hoop het, niets zo leuk als een vrouw met een gezonde sex-drive
Nee, een gezonde vrouw noemen ze datquote:Op woensdag 20 december 2006 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet per definitie een maniak?
Nou ga derop af?? of heb je der voorkant nog niet gezien, want dan kan het nog tegen gaan vallen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef HansU het volgende:
Onder mijn raam, ik zit vijf hoog, aan de andere kant van de straat staat een mooi vrouwtje al 5 minuten gebukt d'r taxi uit te zuigen. Mooi uitzicht vandaag
een beetje sex drive kan al snel evoleren in een nimfomaan, daar zijn alleen de juiste personen voor nodig.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat heet 'maniak' nou weer met 'sex-drive' te maken ?
Als ik daar ben is ze al lang weg, voordat ik uit het gebouw ben duurt 10 minuten, dan 5 minuten om daar te komen. En dat terwijl het hemelsbreed maar 100 meter is.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou ga derop af?? of heb je der voorkant nog niet gezien, want dan kan het nog tegen gaan vallen.
gooi vliegtuigjes uit het raam!!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef HansU het volgende:
[..]
Als ik daar ben is ze al lang weg, voordat ik uit het gebouw ben duurt 10 minuten, dan 5 minuten om daar te komen. En dat terwijl het hemelsbreed maar 100 meter is.
jammer hé.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef Norro-tje het volgende:
gaat weer over sex hier, jammer genoeg geen vaste vriendin daarvoor
nee, ben er nu pas. had het drukquote:Op woensdag 20 december 2006 10:34 schreef Stranger het volgende:
Heeft Zosk weer een vrije dag vandaag ofzo?
nee, dan is dat geen optie nee.. ach geniet nog maar van het uitzicht danquote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef HansU het volgende:
[..]
Als ik daar ben is ze al lang weg, voordat ik uit het gebouw ben duurt 10 minuten, dan 5 minuten om daar te komen. En dat terwijl het hemelsbreed maar 100 meter is.
hoi, grats. goeiemorgen!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen Zosk.
Dit is mijn 1000e post
![]()
ze is al weg, voorkant zag er ook wel aardig uit, voor zover je het kan zien op zón afstand. Mooi blond haar ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, dan is dat geen optie nee.. ach geniet nog maar van het uitzicht dan
seks is atlijd een leuk onderwerp, maar inderdaad, zonder vriend/vriendin is het wat lastig om er realiteit van te maken.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef Norro-tje het volgende:
gaat weer over sex hier, jammer genoeg geen vaste vriendin daarvoor
Taxi als in.. het drankje..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef HansU het volgende:
Onder mijn raam, ik zit vijf hoog, aan de andere kant van de straat staat een mooi vrouwtje al 5 minuten gebukt d'r taxi uit te zuigen. Mooi uitzicht vandaag
kan wel maar die wisselende contacten is ookniet altijd alles, echte liefde heeft toch meerquote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks is atlijd een leuk onderwerp, maar inderdaad, zonder vriend/vriendin is het wat lastig om er realiteit van te maken.
heb je helemaal gelijk in, maar geef mij nu maar mooi wat wisselende contacten.. effe wat ervaring opdoenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
kan wel maar die wisselende contacten is ookniet altijd alles, echte liefde heeft toch meer![]()
Nee, dat is ommogelijk om te horen met zo'n drukke weg er tussen + vanaf 5 hoof. Me collega's zullen ook wel raar opkijken lijkt me.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef Norro-tje het volgende:
raam opdoen en ff roepen kan toch ook ?
vanavond wat te doen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, maar geef mij nu maar mooi wat wisselende contacten.. effe wat ervaring opdoen
ervaring genoeg daarmee alleen een relatie langer als 3 maand is echt nog nooit gelukt, jammer genoeg,quote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, maar geef mij nu maar mooi wat wisselende contacten.. effe wat ervaring opdoen
wordt het te heet voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:
ik ga maar weer eens aan het werk, wat een onderwerpen![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
o my god
ik had wat gemaakt in notepad zodat ik het uit kon voeren in dos deed ik door middel van knippen plakken.
hij zeg heb je dat overgetypt zeg nee knippen plakken gaat die er batch file van maken wist die niet hoe die moest knippen plakken o my god![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Thrilled het volgende:
waarom post tonks niet meer?
ik wist ook niet dat je kon plakken in Dos.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
o my god
ik had wat gemaakt in notepad zodat ik het uit kon voeren in dos deed ik door middel van knippen plakken.
hij zeg heb je dat overgetypt zeg nee knippen plakken gaat die er batch file van maken wist die niet hoe die moest knippen plakken o my god![]()
Dat wilde ik net gaan vragenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe staat het trouwens met de menu keuze, wat staat er op het menu?
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe staat het trouwens met de menu keuze, wat staat er op het menu?
vrijgezel, daarom zie ik geen reden om erover te pratenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
sex sex sex zorg maar eens dat je het krijgt ipv erover te lullen
owquote:Op woensdag 20 december 2006 10:44 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat je kon plakken in Dos.
tonks heeft geen zin meer om mee te doen in deze slowchatquote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef SvenM het volgende:
Ijsmeis, vraag is aan tonks waarom die niet meer reageert?
kommaarop!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe niet zo ongeduldig.
Moet ik even zeggen wat ik allemaal heb openstaan, meneertje?
volgensmij wil ik dat niet eens weten, dan wordt ik jaloers aangezien ik ook graag zo'n drukke dag zou willen hebben voor één keer.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe niet zo ongeduldig.
Moet ik even zeggen wat ik allemaal heb openstaan, meneertje?
Tonks is toch stom!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
tonks heeft geen zin meer om mee te doen in deze slowchat.
ja dat wisten we al welquote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
maar wat is de reden? en is hij nou wel of niet boos op mij?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik heb geen startbalkquote:Op woensdag 20 december 2006 10:50 schreef Goover het volgende:
prnt screen van startbalktijd!
Nee, ik ben nog thuisquote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef Goover het volgende:
[..]
kommaarop!
Ben je weer helemaal beter trouwens?
Hij zei wel dat ie je haat.. oidquote:Op woensdag 20 december 2006 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
maar wat is de reden? en is hij nou wel of niet boos op mij?![]()
Hij vindt het niet leuk hoe je reageerdequote:Op woensdag 20 december 2006 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
maar wat is de reden? en is hij nou wel of niet boos op mij?![]()
mIRC NERD!! HJAAHAHAHAHH!@!2o1n1on1!!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog thuis.
Enne, mIRC staat open, MSN staat open, Skype staat open, dan heb ik nog ene tab met het fotoboek (waar ik nog niet in heb gekeken), dan nog mijn hotmail, dan nog mijn gmail (waar ik switch tussen twee accounts), dan heb ik een tab met B&H, dan een tab met F&F, dan een tab met PM, dan een tab met My Active Topics, dan een tab met de slowchat, dan nog een tab van een ander forumpje waar ik terecht kwam via een topic wat ik probeer te lezen en dįn nog een tab met partyflock.
En dit valt zelfs nog mee.
Wat ik zei dus...quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk hoe je reageerde. Maar daar moet je je niks van aantrekken.
Hoi Tonks.
thnks, wat gaat dit topic snel zegquote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Theamerican het volgende:
linkerbovenhoek dan edit dan paste
voila
Nou, als hij dit leest dan mag hij best weten dat ik het niet meen, maar dat had al wel duidelijk mogen zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk hoe je reageerde. Maar daar moet je je niks van aantrekken.
Hoi Tonks.
Niet iedereen heeft een zelfde soort stagequote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef LLX het volgende:
Ik dacht laat ik hier ook weer eens kijken, en wat blijkt: alweer pagina 7 in een nieuw topic :| jullie hebben echt allemaal geen moer te doen of wel? HahaIk moet met vandaag meegerekend nog 20 dagen en zit te stressen of ik alles voor school wel af krijg
goede morgen trouwens
Print Screen van het hele gedoe:quote:Op woensdag 20 december 2006 10:50 schreef Goover het volgende:
prnt screen van startbalktijd!
IRC ownt.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef SvenM het volgende:
[..]
mIRC NERD!! HJAAHAHAHAHH!@!2o1n1on1!!
Nee, zit geen vlees bijquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef HansU het volgende:
oh trouwens, Menu 1 Rigatoni ofzo klinkt italiaans --> lekker :p
Smorgensquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef LLX het volgende:
Ik dacht laat ik hier ook weer eens kijken, en wat blijkt: alweer pagina 7 in een nieuw topic :| jullie hebben echt allemaal geen moer te doen of wel? HahaIk moet met vandaag meegerekend nog 20 dagen en zit te stressen of ik alles voor school wel af krijg
goede morgen trouwens
xp blauwquote:Op woensdag 20 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Print Screen van het hele gedoe:
[afbeelding]
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef LLX het volgende:
goede morgen trouwens
Hij is de TSquote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef Zosk het volgende:
waarom is SvenM blauw?! en zo ziet het er dus uit bij een mod
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:57 schreef Goover het volgende:
Zijn die zwarte blokjes onze notes oid?
Ik hou wel van kleurtjes.. let niet altijd op wie wat typ, alleen op de tekst..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:58 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat mensen dat nog gebruiken![]()
Ik wist niet hoe snel ik het terug moest zetten op saai grijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |