tonks heeft geen zin meer om mee te doen in deze slowchatquote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef SvenM het volgende:
Ijsmeis, vraag is aan tonks waarom die niet meer reageert?
kommaarop!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe niet zo ongeduldig.
Moet ik even zeggen wat ik allemaal heb openstaan, meneertje?
volgensmij wil ik dat niet eens weten, dan wordt ik jaloers aangezien ik ook graag zo'n drukke dag zou willen hebben voor één keer.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Doe niet zo ongeduldig.
Moet ik even zeggen wat ik allemaal heb openstaan, meneertje?
Tonks is toch stom!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
tonks heeft geen zin meer om mee te doen in deze slowchat.
ja dat wisten we al welquote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
maar wat is de reden? en is hij nou wel of niet boos op mij?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik heb geen startbalkquote:Op woensdag 20 december 2006 10:50 schreef Goover het volgende:
prnt screen van startbalktijd!
Nee, ik ben nog thuisquote:Op woensdag 20 december 2006 10:48 schreef Goover het volgende:
[..]
kommaarop!
Ben je weer helemaal beter trouwens?
Hij zei wel dat ie je haat.. oidquote:Op woensdag 20 december 2006 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
maar wat is de reden? en is hij nou wel of niet boos op mij?![]()
Hij vindt het niet leuk hoe je reageerdequote:Op woensdag 20 december 2006 10:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
maar wat is de reden? en is hij nou wel of niet boos op mij?![]()
mIRC NERD!! HJAAHAHAHAHH!@!2o1n1on1!!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog thuis.
Enne, mIRC staat open, MSN staat open, Skype staat open, dan heb ik nog ene tab met het fotoboek (waar ik nog niet in heb gekeken), dan nog mijn hotmail, dan nog mijn gmail (waar ik switch tussen twee accounts), dan heb ik een tab met B&H, dan een tab met F&F, dan een tab met PM, dan een tab met My Active Topics, dan een tab met de slowchat, dan nog een tab van een ander forumpje waar ik terecht kwam via een topic wat ik probeer te lezen en dán nog een tab met partyflock.
En dit valt zelfs nog mee.
Wat ik zei dus...quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk hoe je reageerde. Maar daar moet je je niks van aantrekken.
Hoi Tonks.
thnks, wat gaat dit topic snel zegquote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Theamerican het volgende:
linkerbovenhoek dan edit dan paste
voila
Nou, als hij dit leest dan mag hij best weten dat ik het niet meen, maar dat had al wel duidelijk mogen zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij vindt het niet leuk hoe je reageerde. Maar daar moet je je niks van aantrekken.
Hoi Tonks.
Niet iedereen heeft een zelfde soort stagequote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef LLX het volgende:
Ik dacht laat ik hier ook weer eens kijken, en wat blijkt: alweer pagina 7 in een nieuw topic :| jullie hebben echt allemaal geen moer te doen of wel? HahaIk moet met vandaag meegerekend nog 20 dagen en zit te stressen of ik alles voor school wel af krijg
goede morgen trouwens
Print Screen van het hele gedoe:quote:Op woensdag 20 december 2006 10:50 schreef Goover het volgende:
prnt screen van startbalktijd!
IRC ownt.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef SvenM het volgende:
[..]
mIRC NERD!! HJAAHAHAHAHH!@!2o1n1on1!!
Nee, zit geen vlees bijquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef HansU het volgende:
oh trouwens, Menu 1 Rigatoni ofzo klinkt italiaans --> lekker :p
Smorgensquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef LLX het volgende:
Ik dacht laat ik hier ook weer eens kijken, en wat blijkt: alweer pagina 7 in een nieuw topic :| jullie hebben echt allemaal geen moer te doen of wel? HahaIk moet met vandaag meegerekend nog 20 dagen en zit te stressen of ik alles voor school wel af krijg
goede morgen trouwens
xp blauwquote:Op woensdag 20 december 2006 10:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Print Screen van het hele gedoe:
[afbeelding]
Goedemorgenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:54 schreef LLX het volgende:
goede morgen trouwens
Hij is de TSquote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef Zosk het volgende:
waarom is SvenM blauw?! en zo ziet het er dus uit bij een mod
![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:57 schreef Goover het volgende:
Zijn die zwarte blokjes onze notes oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |