quote:Op woensdag 20 december 2006 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Smaken verschillen,
gelukkig maar
Max 200 (volgens mr Volvo...)quote:
Had je verteld idd (dacht ik..)quote:Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef Stranger het volgende:
Aanstaande vrijdag is de tweede dag sinds begin van mijn stage dat ik vrij ben. Donderdag kerstborrel van mijn opleiding met aansluitend een feest. Heb hier op mijn stage gezegd dat ik het dan vrijdag echt niet kan redden, mijn alcoholinname kennende, en ze vonden het goed als ik niet kwam
Relaxed!!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:31 schreef Stranger het volgende:
Ik moet niet vergeten dalijk als ik naar huis ga even boodschappen te doen voor het weekend, want volgens mij ga ik niet vrolijk worden als ik zaterdag nog naar de supermarkt moet
Oh en ik heb gisteren mijn bankrekening gecheckt en de kerstman was langsgeweest![]()
Eigenlijk zit alles wel mee deze week.
Ik reed laatst per ongeluk 160 op de invoegstrookquote:
nice!! Veel zuipen? of moet je nog rijden?quote:
smorgensquote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Zo.. jullie zijn wel actief vandaag .. 2,5 pagina's gemist
Jij gaat niet ergens anders kerst vieren?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Relaxed!!
ow shit, ma/di is natuurlij ook de super dicht .. moet nog veel inkopen doen dan
jah moet nog rijden, maar ben al aan het regelen dat ik met een collega mee kan rijdenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice!! Veel zuipen? of moet je nog rijden?
van mij??quote:Op woensdag 20 december 2006 09:34 schreef SvenM het volgende:
Ja, nu nog een foto en dan zijn we helemaal tevreden
Hier is het altijd gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
smorgens![]()
Ik lul iets te veel volgens mij hehe. maar tis in iedergeval al gezellig
1e kerstdag uit eten met me ma/vriend van haar en broer..quote:Op woensdag 20 december 2006 09:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij gaat niet ergens anders kerst vieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |