Ik woon er tijdelijk, het Duits praten heb ik hier boven al uitgelegdquote:Op woensdag 20 december 2006 09:12 schreef HansU het volgende:
je bent duitser als je er woont en duits spreekt.
Volgens mij is Goover, part-time duitser dan.
Mensen die vrijdag vrij hebbenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:13 schreef Stranger het volgende:
Goedemorgen
Koffie![]()
een-na-laatste dag voor vakantie
Heb er zin an.
quote:
Smakie? of gewone thee?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Aaah eenlekker bakkie thee derbij![]()
Nee gewone thee, ik hou niet van smaakjes (thee)quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:15 schreef T1andonly het volgende:Ik ben ook weer aanwezig. Vandaag nog even flink werken en dan is de basis voor de vakantie alweer gelegd
Jij hebt geen vrijdag, ga je toch altijd naar school ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 09:13 schreef Stranger het volgende:
Goedemorgen
Koffie![]()
een-na-laatste dag voor vakantie
Heb er zin an.
Daar ben ik het mee eens, ik wil niet teveel denken aan al de mogelijkheden die ik heb als ik vrij ben vanaf 23-12 tot 03-01quote:Op woensdag 20 december 2006 09:16 schreef Goover het volgende:
[..]
pfff mensen, niet te veel over vakantie praten vandaag. Is niet goed voor mijn motivatie!
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee gewone thee, ik hou niet van smaakjes (thee)
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:18 schreef HansU het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, ik wil niet teveel denken aan al de mogelijkheden die ik heb als ik vrij ben vanaf 23-12 tot 03-01
Tja, ik drink geen koffie (dat stinkt), dus dan maar thee, bakken met thee hehe.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:18 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Ik houd helemaal niet van thee, maar nog minder van smaakjes thee. Mijn moeder drinkt de meest wazige smaken altijd. Groene thee, Zomerthee, Winterthee, vieze thee enz.. af en toe probeerd ze mij dan ook over te halen het te drinken, word ik niet vorlijker van![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef SvenM het volgende:
Morgen idd laatste dagje, vrijdag mit zum auto richting DuitslandLekker rijden in de V70 van me papa
ijsthee is wel lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, ik drink geen koffie (dat stinkt), dus dan maar thee, bakken met thee hehe.
Maar inderdaad rare zelf gebrouwen smaakjes, nee dank je.
Ik heb er al 2, een record dit jaar!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:20 schreef koentje.k het volgende:
Net een muur met kerst kaarten versiert!
Past precies bij mn opleiding![]()
2.5 Liter Dieselquote:Op woensdag 20 december 2006 09:21 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Houd hem heel![]()
(ergens over de 100 pk op een voorwielaandrijving![]()
)
Gadver nee..quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Smaken verschillen,
gelukkig maar
Max 200 (volgens mr Volvo...)quote:
Had je verteld idd (dacht ik..)quote:Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef Stranger het volgende:
Aanstaande vrijdag is de tweede dag sinds begin van mijn stage dat ik vrij ben. Donderdag kerstborrel van mijn opleiding met aansluitend een feest. Heb hier op mijn stage gezegd dat ik het dan vrijdag echt niet kan redden, mijn alcoholinname kennende, en ze vonden het goed als ik niet kwam
Relaxed!!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:31 schreef Stranger het volgende:
Ik moet niet vergeten dalijk als ik naar huis ga even boodschappen te doen voor het weekend, want volgens mij ga ik niet vrolijk worden als ik zaterdag nog naar de supermarkt moet
Oh en ik heb gisteren mijn bankrekening gecheckt en de kerstman was langsgeweest![]()
Eigenlijk zit alles wel mee deze week.
Ik reed laatst per ongeluk 160 op de invoegstrookquote:
nice!! Veel zuipen? of moet je nog rijden?quote:
smorgensquote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen..
Zo.. jullie zijn wel actief vandaag .. 2,5 pagina's gemist
Jij gaat niet ergens anders kerst vieren?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Relaxed!!
ow shit, ma/di is natuurlij ook de super dicht .. moet nog veel inkopen doen dan
jah moet nog rijden, maar ben al aan het regelen dat ik met een collega mee kan rijdenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice!! Veel zuipen? of moet je nog rijden?
van mij??quote:Op woensdag 20 december 2006 09:34 schreef SvenM het volgende:
Ja, nu nog een foto en dan zijn we helemaal tevreden
Hier is het altijd gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 09:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
smorgens![]()
Ik lul iets te veel volgens mij hehe. maar tis in iedergeval al gezellig
1e kerstdag uit eten met me ma/vriend van haar en broer..quote:Op woensdag 20 december 2006 09:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jij gaat niet ergens anders kerst vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |