Maar dan ben je toch niet per definitie een maniak?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik hoop het, niets zo leuk als een vrouw met een gezonde sex-drive
We moeten de 37 halen voor vandaagquote:Op woensdag 20 december 2006 10:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb heel wat bij te lezen als ik tussendoor eventjes aan het werk ga zie ik.
Wat heet 'maniak' nou weer met 'sex-drive' te maken ?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik hoop het, niets zo leuk als een vrouw met een gezonde sex-drive
Nee, een gezonde vrouw noemen ze datquote:Op woensdag 20 december 2006 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet per definitie een maniak?
Nou ga derop af?? of heb je der voorkant nog niet gezien, want dan kan het nog tegen gaan vallen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef HansU het volgende:
Onder mijn raam, ik zit vijf hoog, aan de andere kant van de straat staat een mooi vrouwtje al 5 minuten gebukt d'r taxi uit te zuigen. Mooi uitzicht vandaag
een beetje sex drive kan al snel evoleren in een nimfomaan, daar zijn alleen de juiste personen voor nodig.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat heet 'maniak' nou weer met 'sex-drive' te maken ?
Als ik daar ben is ze al lang weg, voordat ik uit het gebouw ben duurt 10 minuten, dan 5 minuten om daar te komen. En dat terwijl het hemelsbreed maar 100 meter is.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou ga derop af?? of heb je der voorkant nog niet gezien, want dan kan het nog tegen gaan vallen.
gooi vliegtuigjes uit het raam!!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef HansU het volgende:
[..]
Als ik daar ben is ze al lang weg, voordat ik uit het gebouw ben duurt 10 minuten, dan 5 minuten om daar te komen. En dat terwijl het hemelsbreed maar 100 meter is.
jammer hé.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef Norro-tje het volgende:
gaat weer over sex hier, jammer genoeg geen vaste vriendin daarvoor
nee, ben er nu pas. had het drukquote:Op woensdag 20 december 2006 10:34 schreef Stranger het volgende:
Heeft Zosk weer een vrije dag vandaag ofzo?
nee, dan is dat geen optie nee.. ach geniet nog maar van het uitzicht danquote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef HansU het volgende:
[..]
Als ik daar ben is ze al lang weg, voordat ik uit het gebouw ben duurt 10 minuten, dan 5 minuten om daar te komen. En dat terwijl het hemelsbreed maar 100 meter is.
hoi, grats. goeiemorgen!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:35 schreef HansU het volgende:
Goedemorgen Zosk.
Dit is mijn 1000e post
![]()
ze is al weg, voorkant zag er ook wel aardig uit, voor zover je het kan zien op zón afstand. Mooi blond haar ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee, dan is dat geen optie nee.. ach geniet nog maar van het uitzicht dan
seks is atlijd een leuk onderwerp, maar inderdaad, zonder vriend/vriendin is het wat lastig om er realiteit van te maken.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:32 schreef Norro-tje het volgende:
gaat weer over sex hier, jammer genoeg geen vaste vriendin daarvoor
Taxi als in.. het drankje..quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef HansU het volgende:
Onder mijn raam, ik zit vijf hoog, aan de andere kant van de straat staat een mooi vrouwtje al 5 minuten gebukt d'r taxi uit te zuigen. Mooi uitzicht vandaag
kan wel maar die wisselende contacten is ookniet altijd alles, echte liefde heeft toch meerquote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
seks is atlijd een leuk onderwerp, maar inderdaad, zonder vriend/vriendin is het wat lastig om er realiteit van te maken.
heb je helemaal gelijk in, maar geef mij nu maar mooi wat wisselende contacten.. effe wat ervaring opdoenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
kan wel maar die wisselende contacten is ookniet altijd alles, echte liefde heeft toch meer![]()
Nee, dat is ommogelijk om te horen met zo'n drukke weg er tussen + vanaf 5 hoof. Me collega's zullen ook wel raar opkijken lijkt me.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef Norro-tje het volgende:
raam opdoen en ff roepen kan toch ook ?
vanavond wat te doen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, maar geef mij nu maar mooi wat wisselende contacten.. effe wat ervaring opdoen
ervaring genoeg daarmee alleen een relatie langer als 3 maand is echt nog nooit gelukt, jammer genoeg,quote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je helemaal gelijk in, maar geef mij nu maar mooi wat wisselende contacten.. effe wat ervaring opdoen
wordt het te heet voor jequote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Zosk het volgende:
ik ga maar weer eens aan het werk, wat een onderwerpen![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
o my god
ik had wat gemaakt in notepad zodat ik het uit kon voeren in dos deed ik door middel van knippen plakken.
hij zeg heb je dat overgetypt zeg nee knippen plakken gaat die er batch file van maken wist die niet hoe die moest knippen plakken o my god![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:38 schreef Thrilled het volgende:
waarom post tonks niet meer?
ik wist ook niet dat je kon plakken in Dos.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
o my god
ik had wat gemaakt in notepad zodat ik het uit kon voeren in dos deed ik door middel van knippen plakken.
hij zeg heb je dat overgetypt zeg nee knippen plakken gaat die er batch file van maken wist die niet hoe die moest knippen plakken o my god![]()
Dat wilde ik net gaan vragenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe staat het trouwens met de menu keuze, wat staat er op het menu?
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe staat het trouwens met de menu keuze, wat staat er op het menu?
vrijgezel, daarom zie ik geen reden om erover te pratenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef Theamerican het volgende:
sex sex sex zorg maar eens dat je het krijgt ipv erover te lullen
owquote:Op woensdag 20 december 2006 10:44 schreef HansU het volgende:
[..]
ik wist ook niet dat je kon plakken in Dos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |