Mjahquote:
Man jullie krijgen nog redelijke kado's ..quote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
jemig wat gaan jullie snel
in dat kerstpaket wat ik gister kreeg zat
4 mokjes van die senseo dingen
1 pakje chocolademelk van dat poeder
1 bus slagroom
sjaal
muts
tas
en van dat spijsbrood 5 kleine plakjes
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
sjaal
muts
ze verwavhten een koude winter iig.. sjaal, muts en een tas om ze in te doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
1 bus slagroom
sjaal
muts
tas
lekker kerstpaketquote:Op woensdag 20 december 2006 09:50 schreef Theamerican het volgende:
1 bus slagroom
sjaal
muts
tas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
Nee, heb ook niks te doenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:53 schreef Norro-tje het volgende:
jezus hebben jullieecht niks te doen, en ja fotos van Ceugirllie zien
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:49 schreef SvenM het volgende:
[..]
MjahToen maar was rustiger aan gedaan, je rijdt echt zo 150 met zo'n ding, echt goed voor je als je je rijbewijs net een week heb opgehaald
1e post!quote:Op woensdag 20 december 2006 09:53 schreef -Vedette- het volgende:
heb thuis bezorgt gekregen afgelopen weekend een fles rode wijn in giftbox met daarbij een flessentrekker,schenktuit,schenkring en tijdenlijke kurk
deze week nog kerstpakket met vreten, wijn, kookboeken etc
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:55 schreef SvenM het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging die niet als eerste op dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:57 schreef Stranger het volgende:
In mijn kerstpakket zat voornamelijk veel zooi.
Eigenlijk is alles ook al op, behalve de fles rose die er bij zat.
Welkomquote:Op woensdag 20 december 2006 09:53 schreef -Vedette- het volgende:
heb thuis bezorgt gekregen afgelopen weekend een fles rode wijn in giftbox met daarbij een flessentrekker,schenktuit,schenkring en tijdenlijke kurk
deze week nog kerstpakket met vreten, wijn, kookboeken etc
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |