quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef wdekreij het volgende:
Nog meer mensen die het google kerstpakket hebben ontvangen?
Ik kreeg'm vandaag binnen, een mooi TFT-fotolijstje![]()
Heb er - voor de geïnteresseerden - even paar foto's met m'n mobiel van gemaakt: http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/
quote:Op maandag 18 december 2006 17:29 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
nice!
Ik wacht al drie week, maar nog steeds niet op de deurmat hier...
quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn ik hoop ook dat ik er eentje krijg, maar denk het niet. Ik kom dit jaar rond de 3K uit. Hoeveel heb jij ongeveer verdient, wdekreij?
Nooit genoegquote:Op maandag 18 december 2006 21:47 schreef JortK het volgende:
He stretto gonzo koning hoeveel verdien jij
Met 3k ga je 't zeker niet redden :-) Hoeveel ik verdien laat ik even in het midden, maar houd het er maar op dat't meer dan modaal isquote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn ik hoop ook dat ik er eentje krijg, maar denk het niet. Ik kom dit jaar rond de 3K uit. Hoeveel heb jij ongeveer verdient, wdekreij?
Bedankt voor de link. Images mogen dus, zolang ze maar niets te maken hebben met de inhoud van de ads.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:19 schreef roelofjan het volgende:
Dit soort dingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mogen niet meer:
Ad and image placement: a policy clarification
http://adsense.blogspot.c(...)lacement-policy.html
Ja, duh. Het is dus misleidend als de plaatjes bij de content passen. En de inhoud van de ads is meestal niet zo moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:37 schreef jp84 het volgende:
nee, zolang het maar niet misleidend is.
We hebben het toch de hele tijd over plaatjes bij de ads :Squote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef jp84 het volgende:
tuurlijk is het niet misleidend als de plaatjes bij de content passen :S
nogmaals, als jij een pagina hebt over autos mag je daar echt wel plaatjes van autos posten, zolang het maar niet op een manier gaat, dat het net lijkt of ze bij de ads horen.
hier ook.. maar ik lees wel "December earnings will be finalized by January 10th". Stond dit er altijd al?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef jp84 het volgende:
pip 8)
precies hiervoor heb ik ook Adsense.quote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb mijn adsense bannertje nu op meer websites die van mij zijn gezet en ik verdien nu ongeveer $1 per dag.Niet erg veel maar genoeg om mijn server kostjes ruimschoots er uit te knallen.
Zijn er toch mensen die per abuis klikken zo nu en danquote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef roelofjan het volgende:
[..]
precies hiervoor heb ik ook Adsense.
Website is gewoon een hobby van me, doe het niet voor het geld.. maar ik haal de kosten er wel ruimschoots uit.. da's toch wel leuk.
ik d8 ook ff wtf,quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
hier ook.. maar ik lees wel "December earnings will be finalized by January 10th". Stond dit er altijd al?
en werkt het al een beetjequote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook weer een leuk idee... ik weet niet echt wat ik wil maar ben een beetje aan het testen en shit... kijken of het loopt!
Fijn 2007 trouwens en de hoop op mooie opbrengsten!
wat voorn experiment?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:23 schreef athlonkmf het volgende:
gvd, kom ik terug van vakantie bleek dat ik geen fotoframepje had gekregen van google maar een stomme kerstkaart.
Ik had dus maar eentje voor mezelf gekocht.
En gisteren... kreeg een mailtje van google of ik mee wou doen aan hun "advertentie experiment", heb ik ja gezegd, zijn verdiensten met 20% verminderd.
We are looking for publishers who are interesting in trying out an AdSense experiment that we hope will increase revenue and increase users interest in your site at the same time. The experiment involves showing a small percentage of your users both regular AdSense ads, in addition to a unit we call Google Related Links. Our hypothesis is that by showing this other resource, users will be more likely to look at this ad slot for useful information, and will therefore notice and click on the ads more often.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil nu zelf een advertentie plaatsen bij de Google zoek resultaten.
Het enige probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnenBen meer een man van AdEngage.
Ik heb een babelog en ik wil bij een paar zoekwoorden komen van mijn affiliates..
wtf, vergeten af te maken ofzoquote:
Volgens mij moet je een heel eind komen bij http://www.google.nl/adsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil nu zelf een advertentie plaatsen bij de Google zoek resultaten.
Het enige probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnenBen meer een man van AdEngage.
Ik heb een babelog en ik wil bij een paar zoekwoorden komen van mijn affiliates..
Ach iedereen heeft weleens onderhoudswerkzaamhedenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:39 schreef jp84 het volgende:
ik kan niet inloge ATM
De service is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
dat wil ikquote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef jp84 het volgende:
http://www.answeremail.be/
haha was het maar zo makkelijk
weet iemand welk programm hier achter zit?
Ja! Heb je er vragen over?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:32 schreef Rejected het volgende:
Heeft er niemand een eigen bedrijf of iets winstgevends, waardoor hij adwords gebruikt?
http://www.createyourgetpaid.com/indexquote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef jp84 het volgende:
http://www.answeremail.be/
haha was het maar zo makkelijk
weet iemand welk programm hier achter zit?
waarom ben je er dan uitgestaptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.createyourgetpaid.com/index
* JortK heeft enige tijd in die scene gezeten, als je de juiste gasten kent kun je ook daadwerkelijk veel geld verdienen
Ik had een kerstkaart van Clicksor gehadquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:19 schreef roelofjan het volgende:
En ik wil ook zo'n tof kerstpakket.
Ja das wel waar, maar het is wel rendabel!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Simpel... geen tijd
En voor iemand van 15 is 350 euro in de maand een hoop geld
Probeer je Google settings eens op Engels te zetten, misschien heb je dan meer geluk?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:19 schreef jp84 het volgende:
keb de laatste tijd beetje last van inlog problemen met adsense, krijg steeds deze melding,
De service is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw
als ik dan paar keer probeer lukt het.
meer mensen last van?
Jouw verdiensten ook laag bedoel je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Al de hele week bagger ja. Ik kom ook vaak niet ingelogd de laatste paar dagen.
Aanzienlijk minder dan normaal weer ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Jouw verdiensten ook laag bedoel je?
Kostte me toendertijd 14 euro. Een keer hadden ze een fout gemaakt of iets dergelijks, moest ik 45 euro lappenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:50 schreef Ewaldus het volgende:
Weet iemand een beetje met zekerheid de kosten van het verzilveren van een Cheque uit het buitenland (Amerika) bij de ABN-AMRO.
Kan geen concrete en overeenkomende cijfers vinden op het internet..
same herequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef JortK het volgende:
Ja maar Ewaldus krijgt waarschijnlijk een cheque van Adengage
AdEngage laat ik op mijn PayPal storten. Heb toevallig eentje van AdBrite gekregen om daar mijn gesterende bedrag van te krijgen; ik stop daar mee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef JortK het volgende:
Ja maar Ewaldus krijgt waarschijnlijk een cheque van Adengage
Ik ben trouwens nieuw bloggie begonnen heb gezeik metmn host gehad,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
AdEngage laat ik op mijn PayPal storten. Heb toevallig eentje van AdBrite gekregen om daar mijn gesterende bedrag van te krijgen; ik stop daar mee.
Neee, de grootste cheques krijg ik van CCBill: Mijn adult sign-ups
werk jij met gals op bekende TGP sites?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
AdEngage laat ik op mijn PayPal storten. Heb toevallig eentje van AdBrite gekregen om daar mijn gesterende bedrag van te krijgen; ik stop daar mee.
Neee, de grootste cheques krijg ik van CCBill: Mijn adult sign-ups
Nog niets gekregen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nieuw bloggie begonnen heb gezeik metmn host gehad,
Ik zal je zo wel ff PB'tje sturen
Nee, geen galleries op TGP's .. Dat is voor paupers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef jp84 het volgende:
[..]
werk jij met gals op bekende TGP sites?
werkt dat nou echt een beetje?
en wat is de convertie ratio?
hoeveel bezoekers -> signups
url?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:08 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Nog niets gekregen...
[..]
Nee, geen galleries op TGP's .. Dat is voor paupers.
Heb mijn eigen Babelog met veel updates en veel traffic. Niet zoals die weblogs met ontzettend veel text, maar veel thumbs met kleine beschrijving. Het is ook geen linkdump.
Over conversie ratio's en signup's doe ik geen uitsprakenmaar geloof me, niet iedere 19e jarig verdient zo chill als ik
![]()
In December zit je met de feestdagen hequote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef meeloper het volgende:
Lopen de inkomsten in de maand december eindelijk lekker binnen ($2400,-), dalen de inkomsten per 1 januari per dag opeens met meer dan $50,-
Wat zou hier de reden voor kunnen zijn? Ik ben er zo verbaast over omdat het aantal bezoekers, impressies en kliks nog gewoon hetzelfde zijn gebleven.
smartpricingquote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef meeloper het volgende:
Lopen de inkomsten in de maand december eindelijk lekker binnen ($2400,-), dalen de inkomsten per 1 januari per dag opeens met meer dan $50,-
Wat zou hier de reden voor kunnen zijn? Ik ben er zo verbaast over omdat het aantal bezoekers, impressies en kliks nog gewoon hetzelfde zijn gebleven.
Hmm smart pricing.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:57 schreef jp84 het volgende:
[..]
smartpricing
teminste als je in de US adverteerd.
ik heb alleen nederlandse bezoekers dus ik heb dat niet.
http://www.jensense.com/archives/2005/10/one_poorly_conv.htmlquote:Google's smart pricing feature automatically adjusts the cost of a keyword-targeted content click. So if our data shows that a click from a content page is less likely to turn into actionable business results - such as online sales, registrations, phone calls, or newsletter signups - we reduce the price you pay for that click.
En hoe los je zo'n DOS attack op, dat is toch pakkie an voor je host?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Ewaldus het volgende:
Mijn site heeft een ddos te voortduren en heb hem maar even off-line gezet.
Even geen inkomsten hier![]()
min of meer, daar is men nu mee bezigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:31 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
En hoe los je zo'n DOS attack op, dat is toch pakkie an voor je host?
Met de searchbox verdien je geld als mensen op de gesponsorde links klikken in de search results.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef compier het volgende:
ik heb op mijn blog(je) ook wat google adsense, maar ik snap een paar dingen niet, hoe zit het met die google search box, krijg je daar nou voor betaald of niet?
en hoe krijgen jullie mensen zo ver om de sponsored links te klikken?
Hoe verdien je geld met adsense?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Met de searchbox verdien je geld als mensen op de gesponsorde links klikken in de search results.
Voor adsense tips, zie http://www.problogger.net(...)tips-for-bloggers-1/
Of gebruik Google!
De grootste fout die meestal gemaakt wordt is dat Adsense makkelijk geld verdienen is, dit is absoluut niet zo!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef Sparco het volgende:
Oi,
Sinds 2 weken run ik een website en heb er gelijk google ad-sense opgekwakt.
Leuk en aardig allemaal, soms een paar kleine dollars verdient op een dag, soms ook bijna niets enz. maar ik kreeg voor 3 kliks meestal wel aardig wat.
Nou was er op een dag dat ik 40 (!) kliks kreeg en die heb ik niet zelf geklikt, en ik heb er ook niet om gevraagt o.i.d. (want dat mag niet). Kijk ik bij de verdienste van die dag want ik zag 3 jackpotjes naast elkaar dacht ik maarrrrrr: $ 1,20.
Er waren wel redelijk weinig bezoekers die dag namenlijk 249 stuks.
Volgens mij werkt Ad-Sense via hoe meer bezoekers, des te meer geld per klik maar dat zou ik zomaar fout kunnen hebben, echter had ik eerder die dag gekeken, toen er volgens mij al een paar keer geklikt was ( +-3 volgens mij) dus hoe kan het in hemelsnaam zijn dat ik zo weinig geld heb gekregen??
Is trouwens ook voorgekomen met 211 bezoekers en 5 kliks, en 249 bezoekers en 2 kliks![]()
Tis adult dus ik weet niet of jouw tere oogjes dat aan kunnen zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:40 schreef Sparco het volgende:
Hmm.. zover ben ik nog niet
Ik had een Logout dingetje gemaakt en op de main site van phpnuke gezet en deze post werd overgenomen door andere sites, veel bezoekers (soms 100 tegelijk online) maar Ad-Sense pakte ze niet allemaal :/
Ik ben me ervan bewust dat je mensen moet trekken door een degelijke content te voeren, maar we zijn pas sinds kort bezig dus verwacht ik niet te veel van google, vond het alleen raar dat ik soms geen geld kreeg terwijl ik niet zelf op de ads klik :S
EDiT: Ik kan de url naar je site niet vinden, zou je mij deze kunnen geven kan ik ff afkijken bij een -imo- adsense gevorderde
Adengage is ook niet van Googlequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Sparco het volgende:
Hm ik dacht dat dat niet mocht van google
maar ik ben 20 dus....
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:21 schreef JortK het volgende:
Ik zit nu op de 6 kliks per dag met Adengage, wachten tot de adverteerders komen... CPC is nu $0,04
doe je snel in paar dagen :pquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef JortK het volgende:
Ikzelf zit nu met Adengage op 50 klikken per dag gemiddeld, op 7k bezoekers per dag.
Ja gaat echt hard klopt :)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef jp84 het volgende:
[..]
[..]
doe je snel in paar dagen :p
iemand al PIP?
ik nog niet
1 2 3 4 5 6 7 | 01/17/2007 2 01/19/2007 6 01/20/2007 4 01/21/2007 17 01/22/2007 38 01/23/2007 62 |
je haalt mij binnenkort inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gaat echt hard klopt
Check dit maar:
[ code verwijderd ]
En dan is 23/1 nog niet eens voorbij
Ja, in je dromen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Honest... doe ik wel wanneer ik een site goed vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Gister 117 clicks lolquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je haalt mij binnenkort in![]()
vanavond even kijken of ik nog ge-ddos'ed word... kunnen we elkaar pluggen![]()
Neej.. ik schrijf me in bij de paysites van de mensen die die sites maken, en vervolgens mag je hun FHG's gebruiken (Fully Hosted Galleries).quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
*klik*quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:43 schreef direct989 het volgende:
Heb nu Adsense ook op mijn site gezet. Heb nu de eerste kliks binnen, toch zeker wel leuk om het te zien stijgen. ben benieuwd!:-)
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef JortK het volgende:
Verder is het een kwestie van de juiste mensen kennen, en je site erg veel updaten
nope sorry man... Ik doe meer de softere shit... softcore zoals lapdances enzquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:53 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?![]()
PM me maar, krijg je mijn msn, leg het graag uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
LOL we hebben een kennerquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef jp84 het volgende:
zit niet in de pr0n bizniz maar al die termen ken ik maar al te goed 8)
Nee klopt, maar wat ik wel fijn vind is dat ik een langzaam maar zeker stijgende lijn zie, en nogmaals, binnenkort open ik een nieuwe website met vrij veel potentie en dan verwacht ik dat het nog eens snel omhoog ga. De betreffende website word overigens, in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Duiker_21 het volgende:
Mare $3 per dag zegt natuurlijk niet zo veel. Wat is je CTR en CPM? Die zijn IMO belangrijker.
Dat is zeker zo! Ik heb de laatste 8 weken bij gehele website opnieuw geschreven, veel minder en betere queries, valid XHTML en CSS. Mijn site was al volledig in CSS, maar die was verre van valid. Drie weken geleden heb ik de nieuwe scripts online gegooid. De dagen erna gingen alle zoekmachines mijn site opnieuw indexeren -> resultaat 4x zoveel trafic die eerste paar dagen (en ook 4x zoveel adcentenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Tuvai.net het volgende:
in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.
je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, wat ik me af vroeg...
Ik ben webdesigner/Internet-applicatie programmeur met een behoorlijk rap groeiende klantenbase. Recent heb ik bij een paar clienten Adsense geïntroduceerd en op hun websites gezet. Veel van deze klanten hebben geen verstand van hoe websites en Adsense werken, daarvoor komen ze immers bij mij aan. Needless to say, zet ik de Adsense bannertjes op de betreffende websites en daarvoor moet ik uiteraard inloggen op google.com/adsense . Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie), maar kan ik niet in de problemen komen doordat ik bijvoorbeeld met mijn IP op meerdere Adsense accounts inlog? Elke keer als ik een klant er mee help word ik een beetje zenuwachtig en denk ik dat Google me genadeloos zal afslachten wanneer ze ineens bijvoorbeeld mijn IP adres op bijvoorbeeld 5 Adsense accounts zien.
Hmm, waarom eigenlijk? Ik zie daar nergens wat over staan, in tegenstelling tot het niet mogen klikken op je eigen adds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef jp84 het volgende:
[..]
je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.
Je moet nooit op je eigen ads klikken, ook niet als je 'écht iets interessants' ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie),
quote:Dear Publisher,
After a recent review of your site, we would like to include XXXXX.com in our custom placement packs program. Custom placement packs are selections of individually-reviewed sites designed for our largest brand advertisers.
We would like to feature your site more frequently in these advertiser packages, but to do so, we need you to place more image and text-enabled medium rectangle ad units (300x250) on your site. Visit https://www.google.com/adsense/adformats to see a sample of the medium rectangle unit.
The medium rectangle is the most demanded size among our brand advertisers that utilize these packages for both text and image ads. These advertisers want to ensure they reach visitors on high quality sites like yours, and are willing to bid more for ads prominently displayed on these sites. They require that the units be placed "above the fold" on a page so that the ads are immediately visible to your site's visitors without scrolling down.
If you decide to add medium rectangle units to your site, please notify us by replying to this email so that we can begin featuring your site in more of our advertiser packages.
We also recommend you use the newly launched ad placements feature to define your ad slots to advertisers so they can bid on specific placements on your site. For instructions on how to create ad placements, please visit https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=50691 .
Sincerely,
Geoff Vitt
AdSense Support
Ja ik denk dat op het moment dat hij weer even op is dat het wel opschiet met je PRquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Ewaldus het volgende:
godverdomme,
mijn site ligt er nu al meer dan 1,5 week uit, heb geen root access meer en de persoon die mt supprt moet regelen schiet maar niet op.
Site heeft ook al een PR van 0 ? Krijg ik dat ooit nog weer terug?
gelukkigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik denk dat op het moment dat hij weer even op is dat het wel opschiet met je PR
Lol zal ff duren met je cheap uploadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gelukkig
vriend van mij heeft met zjn startpagina portaal een PR 6 gekregen, er is dus degelijk een update aan de gang.
Ben nu overigens de boel aan het terug zetten.
Komt nog wel goed met site, alleen moet even 10 gb pr0n foto's verplaatsen
ik houd het op de server, daar uitpakken en verplaatsen e.d.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Lol zal ff duren met je cheap upload
Als die up is... dan ff pluggie ouwe +O+
Damn, ik dacht nog wel dat het super bijzonder was om hiervoor in aanmerking te kunnen komenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:16 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb die net ook gehad, wou er net over gaan vragen. Ik vraag me alleen af of je zo ook in het "premium"-lijstje komt.
Schaamteloos terug : gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:00 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn, ik dacht nog wel dat het super bijzonder was om hiervoor in aanmerking te kunnen komen
Wat bedoel je precies met het 'premiumlijstje'? Als je een premium publisher wil worden, net als bijvoorbeeld Tweakers, dan zul je heel wat traffic moeten hebben (ik geloof iets van 100K pageviews per dag).
[/schaamteloos offtopic]Ohja, ik ben trouwens vanmiddag afgestudeerd als BSc[/offtopic]
Dit had ik eerst ook onderaan me pagina maar toen ik hem bovenaan zette toen gingen de inkomsten in 1 keer er omhoog.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hou 't meestal bij één leaderboard banner onderaan op m'n website. Ik vind Adsense allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel niet dat m'n websites 'overspoeld' raken met advertenties en reclameblokken.
Half, MYSQL fuckt nog een beetje.quote:
vanavond spreek ik je wel aan... zit nu op me werkquote:Op zondag 28 januari 2007 14:06 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Half, MYSQL fuckt nog een beetje.
Spreek me even aan op msn, morgen ga ik weer helemaal los met het bloggen![]()
De vraag is of hij daar blij mee moet zijn. Als er vrij veel op die ads wordt geklikt vinden mensen op zijn website kennelijk niet waar ze naar op zoek waren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:17 schreef Tuvai.net het volgende:
...
Ik heb Adsense een paar weken geleden trouwens ook bij een van m'n clienten op de website gegooid: http://www.kartikacars.com , van een kleine autodealer bij mij in de buurt. Vreemd is dat hij maar iets van 60 unieke bezoekers per dag heeft, maar wél met Adsense op gemiddeld $ 3,50 per dag zit.
Yep, is bij mij ookquote:Op maandag 29 januari 2007 11:56 schreef athlonkmf het volgende:
whee. google is weer eens ge-update. Heb nu 1 extra pagerank gekregen
Revenue/Return per Mille = inkomsten per duizend (views)quote:Op maandag 5 februari 2007 23:04 schreef jp84 het volgende:
RPM?
Volgens mij heeft je Pagerank te maken hoe hoger je in de zoekresults komt... en dit wordt onder andere beoordeelt aan de hand van het aantal en de kwaliteit van je backlinks volgens mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef jp84 het volgende:
maar wat houd pcies een pagerank in dan, bijv bij geenstijl.nl wnr hebben ze dan een PR1 alleen als mensen op geenstijl zoeken ofzo?
yo, like a charm.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:42 schreef JortK het volgende:
Ewald loopt je site alweer een beetje?
Nope stuur nog maar een keer.. ik zie hem er niet tussenstaan... ik zal vanavond dan wat van je pluggenquote:Op woensdag 7 februari 2007 07:37 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
yo, like a charm.
Ik zal even mijn mailbox doorspitten naar wat galleries van je. Heb jij nog die bulk-mail van mij gekregen eergister met al mn nieuwe galleries![]()
<3quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:00 schreef JortK het volgende:
[..]
Nope stuur nog maar een keer.. ik zie hem er niet tussenstaan... ik zal vanavond dan wat van je pluggen
Beter klikken dan zal ik zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:38 schreef M3CABRIO het volgende:
Jort, ik wil op je ad klikken, maar er gebeurt nix
Zo wordt je nooit rijk
Neej daar verdien ik echt geen zak meequote:Op zondag 11 februari 2007 16:45 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
verkoop jij nog wat met ccbill of andere programma's ?
november had ik echt fenomenaal verkocht met ccbill programma's.. nu alleen wat rebills.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Neej daar verdien ik echt geen zak mee
Ik moet het echt hebben van Adengage
*Net weer 2 links verkocht voor een week*
Ja daar moet je me toch nog wat tips over geven dan ;0 Want heb wel veel form clicks gehad maar geen aankopenquote:Op maandag 12 februari 2007 09:56 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
november had ik echt fenomenaal verkocht met ccbill programma's.. nu alleen wat rebills.
Met adengage enz. heb ik nog nooit een ad verkocht![]()
Beste tip is geduld.. Tweede beste tip is SE traffic. Dus veel keywords, goede backlinks en hoge PR zien te krijgenquote:Op maandag 12 februari 2007 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja daar moet je me toch nog wat tips over geven dan ;0 Want heb wel veel form clicks gehad maar geen aankopen
Neem gewoon een CC, sloeberquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef klausch het volgende:
Als je wil adverteren bij Google dan heb je toch CC of acceptgiro nodig?
Dat zijn nog niet de ideaalste dingen, als ik met acceptgiro wil moet ik eerst wat naar die lui toe faxen e.d. bah!
Weten jullie misschien programma's waar ik gericht kan adverteren. Het zou namelijk wel ideaal zijn om bij bepaalde zoek woorden te adverteren bij Google maar ja niet echt vriendelijke betalingsmogelijkheden
Ik ben nog geen 18 gastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:58 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Neem gewoon een CC, sloeber, dat kost je misschien 10 euro per kwartaal (in mijn geval iig).
Als je dmv je Adwords advertenties een hogere omzet haalt, dan neem ik aan dat je die 40 euro per jaar er wel uit kunt halen...
Ik word steeds afgewezen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:10 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Sinds wanner moet je 18 zijn voor een CC?
Ik had er op mijn 16e al 1.
Er staat in het rapportenoverzicht een link :quote:Op maandag 26 februari 2007 13:06 schreef AstroNova het volgende:
Hmm ff rotgezocht in adsense. Waar kan ik PiP vinden/zien>
( https://www.google.com/adsense/reports-payment dus)quote:Inkomsten van vandaag: US$ 748,56
Betalingsgeschiedenis weergeven
LOL hij gaat hard:quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef jp84 het volgende:
edit:
a, ik ben niet de enige
http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=225557&page=4
edit2:
AGloco
http://www.johnchow.com/5000-agloco-sign-ups/
[afbeelding]
http://www.shoemoney.com/(...)ay-of-company-rants/
http://www.johnchow.com/5000-agloco-sign-ups/
lijkt errop dat het Alladvantage systeem terug komt, back in 99 nog 100$ mee verdient
had geen 1 reff dus alles door zelf te surfen
ben benieuwd of het gaat werken, heb er nog een beetje een hard hoofd in, heb ik vaker met MLM proggies.
iig als je je aanmeld
www.agloco.com/r/BBCC9114
ja ik weet het ref url, als je me niet gunt kan je mn ref id weghalen bij signup![]()
edit3: betrap ik mezelf btw vaak op, bij een signup met een ref id haal ik het vaak weg, kweet niet wat dat ismeer mensen hier dat hebben?
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:06 schreef jp84 het volgende:
26 feb Betaling in behandeling -US$ xx.xxx,xx
8)
Wald niet bluffenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:44 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
![]()
26 feb Betaling in behandeling -US$ xxx.xxx,xx
![]()
eerder vandaag stond er nog xx.xxx,xx, waar komt die nieuwe 'x' ineens vandaan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:44 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan wil ik wel een printscreentje zien :pquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:44 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lol joing my club chefquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:18 schreef Ewaldus het volgende:
ik ben waarschijnlijk één van de slechtst verdienende in dit topic
was inderdaad een bluf![]()
De laatste tijd heb ik de volgende troep gekocht:quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:00 schreef jp84 het volgende:
wat doen jullie eig allemaal met jullie adsense dollar$$?
ik:
- mn moeder elke maand der CC afbetalen(paypal ebay
)
- xbox 360 gekauft
- LCD 32"
- VW Golf 4
- appart houde voor belasting
- sparen
- hoeren
- bier
Je kan het opgeven als extra inkomen, het percentage is afhankelijk van je gewone inkomen (zie http://www.berekenhet.nl/(...)-extra-inkomen.html)quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:05 schreef Duiker_21 het volgende:
Volgens mij moet je het opgeven als onbelaste inkomsten, waarover nog belasting betaald moet worden (42% geloof ik!!). Verder kan je je hostingskosten en andere uitgaven die nodig waren om je 'bedrijfje' te runnen weer aftrekken van je winst.
Ik moet het zelf overigens ook nog allemaal uitzoeken hoe het nu precies zit, want ik weet dus niet of ik mijn mac in 3 jaar nu wel of niet mag aftrekken van m'n winst...
kreeg je een aanslag? of heb je uitjezelf betaald? en zijn het alleen inet inkomsten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:20 schreef athlonkmf het volgende:
ik ben echt niet vrolijk van de belasting de ik moet gaan betalen over vorig jaar.... 52% van de omzet...
voorzover ik weet inkomsten, maar ik zou gewoon wachten tot hun komen. kans is klein.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef Duiker_21 het volgende:
Tijd voor een staatsgreep![]()
Ik word echt moe van al die belastingregeltjes, bah. Kost me allemaal veels te veel tijd om uit te zoeken.
@jp84, die belastingvrije voet, geldt dat voor je winst (dus inkomsten - kosten) of de inkomsten zelf? Ik zit qua adsense-inkomsten namelijk nog net onder de 3000 in 2006...
Ik heb de belastingaangifteprogramma gebruikt om het te berekenen en in combinatie met mijn normale loon moet ik dus betalen volgens de programma.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef jp84 het volgende:
[..]
kreeg je een aanslag? of heb je uitjezelf betaald? en zijn het alleen inet inkomsten?
want tot 20.000 euro is het 32%
[..]
voorzover ik weet inkomsten, maar ik zou gewoon wachten tot hun komen. kans is klein.
Je moet je inkomsten en kosten opgeven. En dan berekent ie alleen over de winst.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef Duiker_21 het volgende:
Tijd voor een staatsgreep![]()
Ik word echt moe van al die belastingregeltjes, bah. Kost me allemaal veels te veel tijd om uit te zoeken.
@jp84, die belastingvrije voet, geldt dat voor je winst (dus inkomsten - kosten) of de inkomsten zelf? Ik zit qua adsense-inkomsten namelijk nog net onder de 3000 in 2006...
maar ik heb voorderest helemaal geen inkomsten (student). dus bij mij kan het wel 32% lijkt mij dan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:12 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik heb de belastingaangifteprogramma gebruikt om het te berekenen en in combinatie met mijn normale loon moet ik dus betalen volgens de programma.
En het is 52% voor mij. Maar volgens mij ook voor iedereen, je moet dit namelijk opgeven als extra inkomen en daar gaat altijd 52% over. (freelance tarief zeg maar)
Je wacht tot de belasting zelf naar je toe komt? Dat is niet toegestaan, je moet zelf voor 1 april aangifte doen over alle inkomsten die je in 2006 hebt verdiend. Met het aangifteprogramma kunje heel snel zien hoeveel je moet betalen. Vergeet niet je kosten af te trekken die je hebt gemaakt om je Adsense-inkomsten te verdienen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:10 schreef jd1982 het volgende:
Ik wacht ook gewoon tot hun komen, hou, heb in 1 jaar max 30.000 verdiend dus zal hoogstens over 10.000 euro 42% gerekend worden dus moet ongeveer 4200 achterhouden eind dit jaar.
Rest is gewoon loon en daar betaal ik al belasting over.
volgens mij moet je dan nog steeds als freelancer opgeven omdat je geen werkgever hebt die zelf ook belasting betaald, maar er is wel een belastingvrije voet voor jou.quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:03 schreef jp84 het volgende:
[..]
maar ik heb voorderest helemaal geen inkomsten (student). dus bij mij kan het wel 32% lijkt mij dan.
naar google niet, maar naar je bank?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:21 schreef jp84 het volgende:
dat lijntje is er vast niet, vooral omdat google in het buitenland zit is dat erg lastig voor de fiscus,
denk dat je eerder van de bank bang moet zijn.
en zoveel geld gaat er niet in om in NL als je het vergelijkt met andere (offline) handel
Hmm ik doe al bijverdienen via internet sinds 2000 ofzo, nog nooit aangifte gedaan, zou niet eens weten hoequote:Op donderdag 1 maart 2007 17:13 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Je wacht tot de belasting zelf naar je toe komt? Dat is niet toegestaan, je moet zelf voor 1 april aangifte doen over alle inkomsten die je in 2006 hebt verdiend. Met het aangifteprogramma kunje heel snel zien hoeveel je moet betalen. Vergeet niet je kosten af te trekken die je hebt gemaakt om je Adsense-inkomsten te verdienen..
Je kunt natuurlijk besluiten om geen aangifte te doen, maar als de fiscus ontdekt dat je geen aangifte hebt gedaan, gaat je dat een hoop geld kosten. Ik vermoed dat de fiscus ondertussen al een lijntje naar Google. heeft uitgegooid want ze weten echt wel dat daar een hoop geld omgaat.
Als je forum.fok.nl kunt vinden, kunt je toch ook www.belastingdienst.nl wel vinden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:32 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Hmm ik doe al bijverdienen via internet sinds 2000 ofzo, nog nooit aangifte gedaan, zou niet eens weten hoe
Jouw pa is belasting inspecteurquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef jp84 het volgende:
maar wees niet bang, ze zullen heus niet komen.
ik betaal altijd maar wel netjes belastingen omdat me pa me anders vermoord ^^
vergeet je kosten ook niet. dus tel daar maar effe 2-300 dollar bovenop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:37 schreef jd1982 het volgende:
Als ik het goed begrijp moet je dus indien je 400 euro per maand wil overhouden, (/0.58) 690 euro = 986 dollar per maand verdienen? Jezus dat schiet ook niet op...
Mijn doel is namelijk om mijn vaste baan terug te brengen van 5 naar 4 dagen en 1 dag voor mezelf te gaan werken, maar als er 42% naar de belastingdienst gaat
Welke kosten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:04 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
vergeet je kosten ook niet. dus tel daar maar effe 2-300 dollar bovenop.
Computer kunt je (deels) aftrekken, evenals softwareprogramma's die je voor je site gebruikt, verder vakliteratuur, kantoorkosten (pennen, papier etc.)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:04 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Welke kosten?
Mn site kost me 55 euro per jaar.
fantastich hoe diep het nog steeds zit, dat je uit google gepleurd bent, en dat je steeds moet blijven aan zien hoe wij onze $$plakka$$ makenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:51 schreef M3CABRIO het volgende:
Over een jaar heet dit topic:
Belastingfraudeurs in de bajes Deel 13: Sigaretten voor anale neuqseks.
Die $0,10 per 10.000 pageviews mis ik echt, sterker nog ik heb nog steeds slaap problemen daarvan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef jp84 het volgende:
[..]
fantastich hoe diep het nog steeds zit, dat je uit google gepleurd bent, en dat je steeds moet blijven aan zien hoe wij onze $$plakka$$ maken![]()
Lul niet zo dom man.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:51 schreef jd1982 het volgende:
Ik vind het trouwens wel heel dubbel allemaal, ik heb na school een half jaar met eigen huis, maar zonder werk gezeten, ik weiger om geld te gaan trekken van bijv. UWV/Uitkering en kon het allemaal net redden met 800euro/maand wat ik grotendeels verdiende via internet.
Ik was er erg trots op, dat ik mezelf kon redden zonder hulp van de overheid. Nu zou ik daar nog weer belasting over moeten betalen...
Hoezo dom? Jouw reactie is dom, ik weigerde overheidsgeld te gebruiken, in plaats daarvan hield ik 10+ sites bij en verdiende zo mijn geld, kon net rondkomen, totdat ik weer een vaste baan kreeg. Nu moet ik opeens nog belasting betalen, en dat gaat voor een deel naar uitkeringstrekkers!quote:
Iedereen die geld verdient in Nederland moet belasting betalen, waarom zou jij dan zonodig een uitzondering moeten zijn. Bij een normale baan gaat het via je werkgever, nu moet je het zelf doen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:00 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Hoezo dom? Jouw reactie is dom, ik weigerde overheidsgeld te gebruiken, in plaats daarvan hield ik 10+ sites bij en verdiende zo mijn geld, kon net rondkomen, totdat ik weer een vaste baan kreeg. Nu moet ik opeens nog belasting betalen, en dat gaat voor een deel naar uitkeringstrekkers!
Boehoe, wat oneerlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:00 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Hoezo dom? Jouw reactie is dom, ik weigerde overheidsgeld te gebruiken, in plaats daarvan hield ik 10+ sites bij en verdiende zo mijn geld, kon net rondkomen, totdat ik weer een vaste baan kreeg. Nu moet ik opeens nog belasting betalen, en dat gaat voor een deel naar uitkeringstrekkers!
Dat laatste is natuurlijk een achterlijke redenering. Je kunt ook oude vrouwtjes gaan beroven, dan hoef je ook geen belasting te betalen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:23 schreef jd1982 het volgende:
Nee ze moeten gewoon de wet veranderen, je verdient geld tot een bepaald bedrag (genoeg om rond te komen) en daarnaaaa betaal je belasting...
Het komt er nu op neer dat je beter een uitkering aan kan vragen + zwart geld verdienen ipv geen uitkering aanvragen en een eigen zaak beginnen!!!
Jip, daarom ben ik in eerste instantie gaan inschrijven. Ik was er een paar jaren geleden echt niet bewust van dat ik alles moest opgeven hoor. Ik had zoiets van "ik maak een website en mensen betalen daarvoor, dat is alles". Wist ik toen veel dat je dat allemaal bij de belastingdienst moest opgeven.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:51 schreef 18konijn het volgende:
Dat je minimaal drie opdrachtgevers moet hebben en 1240 uur moet werken, geldt alleen als je wilt profiteren van de zelfstandigenaftrek en nog enkele andere faciliteiten. Je moet dan inderdaad ook een administratie bijhouden. Dat lijkt me logisch, want die zelfstandigenaftrek is heel fors (tot 10.000 euro meen ik) en de overheid wil natuurlijk controleren of die aftrek terecht is.
Heb je daar allemaal geen zin in, dan kun je de inkomsten gewoon als inkomsten uit overige werkzaamheden opgeven, maar ja, dat kost je dan wel een hoop centjes als je aardig wat verdient.
Waar staat dat je min. 3 opdrachtgevers moet hebben? Ik zie alleen maar de min. 1200 uur dat je moet hebben wil je zelfstandigersaftrek hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:51 schreef 18konijn het volgende:
Dat je minimaal drie opdrachtgevers moet hebben en 1240 uur moet werken
Strikt genomen is dat inderdaad geen eis voor de zelfstandigenaftrek maar een eis voor het ondernemerschap.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Waar staat dat je min. 3 opdrachtgevers moet hebben? Ik zie alleen maar de min. 1200 uur dat je moet hebben wil je zelfstandigersaftrek hebben.
kan het nog steeds niet vinden..quote:Op maandag 5 maart 2007 00:54 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Strikt genomen is dat inderdaad geen eis voor de zelfstandigenaftrek maar een eis voor het ondernemerschap.
quote:De Kamer van Koophandel heeft een zestal criteria ontwikkeld waar een onderneming aan moet voldoen om zich in te schrijven in het handelsregister.
1. de ondernemer verricht een 'regelmatige maatschappelijke werkzaamheid';
2. de werkzaamheden worden tegen betaling verricht;
3. de ondernemer treedt zelfstandig op, voor eigen rekening en risico;
4. de ondernemer treedt openlijk op, in concurrentie met andere ondernemers;
5. de ondernemer neemt deel aan het economisch verkeer in een georganiseerd verband. Dit verband is gericht op samenwerking van mensen, kapitaal en/of goederen;
6. er wordt winst of kostenbesparing beoogd. Dit is ruimer dan het gebruikelijke begrip winst. Het gaat hier niet om of de ondernemer daadwerkelijk winst heeft gemaakt of kosten heeft bespaard, maar of hij/zij dit als doel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |