Tis adult dus ik weet niet of jouw tere oogjes dat aan kunnen zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:40 schreef Sparco het volgende:
Hmm.. zover ben ik nog niet
Ik had een Logout dingetje gemaakt en op de main site van phpnuke gezet en deze post werd overgenomen door andere sites, veel bezoekers (soms 100 tegelijk online) maar Ad-Sense pakte ze niet allemaal :/
Ik ben me ervan bewust dat je mensen moet trekken door een degelijke content te voeren, maar we zijn pas sinds kort bezig dus verwacht ik niet te veel van google, vond het alleen raar dat ik soms geen geld kreeg terwijl ik niet zelf op de ads klik :S
EDiT: Ik kan de url naar je site niet vinden, zou je mij deze kunnen geven kan ik ff afkijken bij een -imo- adsense gevorderde
Adengage is ook niet van Googlequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Sparco het volgende:
Hm ik dacht dat dat niet mocht van google
maar ik ben 20 dus....
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:21 schreef JortK het volgende:
Ik zit nu op de 6 kliks per dag met Adengage, wachten tot de adverteerders komen... CPC is nu $0,04
doe je snel in paar dagen :pquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef JortK het volgende:
Ikzelf zit nu met Adengage op 50 klikken per dag gemiddeld, op 7k bezoekers per dag.
Ja gaat echt hard klopt :)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef jp84 het volgende:
[..]
[..]
doe je snel in paar dagen :p
iemand al PIP?
ik nog niet
1 2 3 4 5 6 7 | 01/17/2007 2 01/19/2007 6 01/20/2007 4 01/21/2007 17 01/22/2007 38 01/23/2007 62 |
je haalt mij binnenkort inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gaat echt hard klopt
Check dit maar:
[ code verwijderd ]
En dan is 23/1 nog niet eens voorbij
Ja, in je dromen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Honest... doe ik wel wanneer ik een site goed vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Gister 117 clicks lolquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je haalt mij binnenkort in![]()
vanavond even kijken of ik nog ge-ddos'ed word... kunnen we elkaar pluggen![]()
Neej.. ik schrijf me in bij de paysites van de mensen die die sites maken, en vervolgens mag je hun FHG's gebruiken (Fully Hosted Galleries).quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
*klik*quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:43 schreef direct989 het volgende:
Heb nu Adsense ook op mijn site gezet. Heb nu de eerste kliks binnen, toch zeker wel leuk om het te zien stijgen. ben benieuwd!:-)
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef JortK het volgende:
Verder is het een kwestie van de juiste mensen kennen, en je site erg veel updaten
nope sorry man... Ik doe meer de softere shit... softcore zoals lapdances enzquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:53 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?![]()
PM me maar, krijg je mijn msn, leg het graag uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
LOL we hebben een kennerquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef jp84 het volgende:
zit niet in de pr0n bizniz maar al die termen ken ik maar al te goed 8)
Nee klopt, maar wat ik wel fijn vind is dat ik een langzaam maar zeker stijgende lijn zie, en nogmaals, binnenkort open ik een nieuwe website met vrij veel potentie en dan verwacht ik dat het nog eens snel omhoog ga. De betreffende website word overigens, in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Duiker_21 het volgende:
Mare $3 per dag zegt natuurlijk niet zo veel. Wat is je CTR en CPM? Die zijn IMO belangrijker.
Dat is zeker zo! Ik heb de laatste 8 weken bij gehele website opnieuw geschreven, veel minder en betere queries, valid XHTML en CSS. Mijn site was al volledig in CSS, maar die was verre van valid. Drie weken geleden heb ik de nieuwe scripts online gegooid. De dagen erna gingen alle zoekmachines mijn site opnieuw indexeren -> resultaat 4x zoveel trafic die eerste paar dagen (en ook 4x zoveel adcentenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Tuvai.net het volgende:
in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.
je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, wat ik me af vroeg...
Ik ben webdesigner/Internet-applicatie programmeur met een behoorlijk rap groeiende klantenbase. Recent heb ik bij een paar clienten Adsense geïntroduceerd en op hun websites gezet. Veel van deze klanten hebben geen verstand van hoe websites en Adsense werken, daarvoor komen ze immers bij mij aan. Needless to say, zet ik de Adsense bannertjes op de betreffende websites en daarvoor moet ik uiteraard inloggen op google.com/adsense . Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie), maar kan ik niet in de problemen komen doordat ik bijvoorbeeld met mijn IP op meerdere Adsense accounts inlog? Elke keer als ik een klant er mee help word ik een beetje zenuwachtig en denk ik dat Google me genadeloos zal afslachten wanneer ze ineens bijvoorbeeld mijn IP adres op bijvoorbeeld 5 Adsense accounts zien.
Hmm, waarom eigenlijk? Ik zie daar nergens wat over staan, in tegenstelling tot het niet mogen klikken op je eigen adds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef jp84 het volgende:
[..]
je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.
Je moet nooit op je eigen ads klikken, ook niet als je 'écht iets interessants' ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie),
quote:Dear Publisher,
After a recent review of your site, we would like to include XXXXX.com in our custom placement packs program. Custom placement packs are selections of individually-reviewed sites designed for our largest brand advertisers.
We would like to feature your site more frequently in these advertiser packages, but to do so, we need you to place more image and text-enabled medium rectangle ad units (300x250) on your site. Visit https://www.google.com/adsense/adformats to see a sample of the medium rectangle unit.
The medium rectangle is the most demanded size among our brand advertisers that utilize these packages for both text and image ads. These advertisers want to ensure they reach visitors on high quality sites like yours, and are willing to bid more for ads prominently displayed on these sites. They require that the units be placed "above the fold" on a page so that the ads are immediately visible to your site's visitors without scrolling down.
If you decide to add medium rectangle units to your site, please notify us by replying to this email so that we can begin featuring your site in more of our advertiser packages.
We also recommend you use the newly launched ad placements feature to define your ad slots to advertisers so they can bid on specific placements on your site. For instructions on how to create ad placements, please visit https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=50691 .
Sincerely,
Geoff Vitt
AdSense Support
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |