je haalt mij binnenkort inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gaat echt hard klopt
Check dit maar:
[ code verwijderd ]
En dan is 23/1 nog niet eens voorbij
Ja, in je dromen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Honest... doe ik wel wanneer ik een site goed vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Gister 117 clicks lolquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je haalt mij binnenkort in![]()
vanavond even kijken of ik nog ge-ddos'ed word... kunnen we elkaar pluggen![]()
Neej.. ik schrijf me in bij de paysites van de mensen die die sites maken, en vervolgens mag je hun FHG's gebruiken (Fully Hosted Galleries).quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
*klik*quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:43 schreef direct989 het volgende:
Heb nu Adsense ook op mijn site gezet. Heb nu de eerste kliks binnen, toch zeker wel leuk om het te zien stijgen. ben benieuwd!:-)
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef JortK het volgende:
Verder is het een kwestie van de juiste mensen kennen, en je site erg veel updaten
nope sorry man... Ik doe meer de softere shit... softcore zoals lapdances enzquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:53 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?![]()
PM me maar, krijg je mijn msn, leg het graag uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
LOL we hebben een kennerquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef jp84 het volgende:
zit niet in de pr0n bizniz maar al die termen ken ik maar al te goed 8)
Nee klopt, maar wat ik wel fijn vind is dat ik een langzaam maar zeker stijgende lijn zie, en nogmaals, binnenkort open ik een nieuwe website met vrij veel potentie en dan verwacht ik dat het nog eens snel omhoog ga. De betreffende website word overigens, in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Duiker_21 het volgende:
Mare $3 per dag zegt natuurlijk niet zo veel. Wat is je CTR en CPM? Die zijn IMO belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |