abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:41:47 #151
145663 Duiker_21
Daar word ik niet vrolijk van
pi_45671223
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Tuvai.net het volgende:
in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.
Dat is zeker zo! Ik heb de laatste 8 weken bij gehele website opnieuw geschreven, veel minder en betere queries, valid XHTML en CSS. Mijn site was al volledig in CSS, maar die was verre van valid. Drie weken geleden heb ik de nieuwe scripts online gegooid. De dagen erna gingen alle zoekmachines mijn site opnieuw indexeren -> resultaat 4x zoveel trafic die eerste paar dagen (en ook 4x zoveel adcenten ).
Na die eerste paar dagen nam de traffic uiteraard weer wat af, maar ik heb nu structureel 20% meer visitors en pageviews ten opzichte van de maanden november en december.

Goede valid CSS en XHTML (icm SEF urls) is dus naar mijn mening belangrijker dan de meesten in eerste instantie zullen denken.
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
pi_45671234
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, wat ik me af vroeg...

Ik ben webdesigner/Internet-applicatie programmeur met een behoorlijk rap groeiende klantenbase. Recent heb ik bij een paar clienten Adsense geïntroduceerd en op hun websites gezet. Veel van deze klanten hebben geen verstand van hoe websites en Adsense werken, daarvoor komen ze immers bij mij aan. Needless to say, zet ik de Adsense bannertjes op de betreffende websites en daarvoor moet ik uiteraard inloggen op google.com/adsense . Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie), maar kan ik niet in de problemen komen doordat ik bijvoorbeeld met mijn IP op meerdere Adsense accounts inlog? Elke keer als ik een klant er mee help word ik een beetje zenuwachtig en denk ik dat Google me genadeloos zal afslachten wanneer ze ineens bijvoorbeeld mijn IP adres op bijvoorbeeld 5 Adsense accounts zien.
je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.
zoeizo door het klikken op eigen ads dat is gewoon een no-go!! beter overtypen.
en inloggen op meerdere adsense acounts met 1 IP kan wel degelijk problemen geven, ik zou een mailtje naar google sturen.
en inloggen doe ik alleen thuis, gewoon weg omdat voor mij het risico te groot is om gebanned te worden :p
pi_45679851
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef jp84 het volgende:

[..]

je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.
Hmm, waarom eigenlijk? Ik zie daar nergens wat over staan, in tegenstelling tot het niet mogen klikken op je eigen adds.

Als ik een klant aanmeld bij Adsense doe ik dat uiteraard met zijn/haar gegevens en vaak op bedrijfsnaam, het staat dus bijvoorbeeld niet allemaal op mijn eigen (email)adres.
pi_45682847
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie),
Je moet nooit op je eigen ads klikken, ook niet als je 'écht iets interessants' ziet.
pi_45685060
Inloggen op meerdere acounts zal je geen problemen opleveren! Klikken op ads schiet je een paar cent mee op en je loopt alleen maar risico op een bann idd.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:24:48 #156
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_45687274
Whoooooooooooooooooooooooooooooooooo!!

AdEngage: You've Sold an Ad! - Link ID: ***08

AdEngage: You've Sold an Ad! - Link ID: ***16

Allebei voor twee weken... weer wat knaken erbij
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:39:36 #157
145663 Duiker_21
pi_45687530
Sweet, leuk mailtje van Google gekregen. Mijn site is opgenomen in de "custom placement packs program". Dit zal vast geen negatieve gevolgen hebben voor de CMP
quote:
Dear Publisher,

After a recent review of your site, we would like to include XXXXX.com in our custom placement packs program. Custom placement packs are selections of individually-reviewed sites designed for our largest brand advertisers.

We would like to feature your site more frequently in these advertiser packages, but to do so, we need you to place more image and text-enabled medium rectangle ad units (300x250) on your site. Visit https://www.google.com/adsense/adformats to see a sample of the medium rectangle unit.

The medium rectangle is the most demanded size among our brand advertisers that utilize these packages for both text and image ads. These advertisers want to ensure they reach visitors on high quality sites like yours, and are willing to bid more for ads prominently displayed on these sites. They require that the units be placed "above the fold" on a page so that the ads are immediately visible to your site's visitors without scrolling down.

If you decide to add medium rectangle units to your site, please notify us by replying to this email so that we can begin featuring your site in more of our advertiser packages.

We also recommend you use the newly launched ad placements feature to define your ad slots to advertisers so they can bid on specific placements on your site. For instructions on how to create ad placements, please visit https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=50691 .

Sincerely,

Geoff Vitt
AdSense Support
pi_45688247
Ik heb die net ook gehad, wou er net over gaan vragen. Ik vraag me alleen af of je zo ook in het "premium"-lijstje komt.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:25:48 #159
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:42:50 #160
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45692334
godverdomme,
mijn site ligt er nu al meer dan 1,5 week uit, heb geen root access meer en de persoon die mt supprt moet regelen schiet maar niet op.
Site heeft ook al een PR van 0 ? Krijg ik dat ooit nog weer terug?
niets
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:37:58 #161
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_45693997
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Ewaldus het volgende:
godverdomme,
mijn site ligt er nu al meer dan 1,5 week uit, heb geen root access meer en de persoon die mt supprt moet regelen schiet maar niet op.
Site heeft ook al een PR van 0 ? Krijg ik dat ooit nog weer terug?
Ja ik denk dat op het moment dat hij weer even op is dat het wel opschiet met je PR
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:48:10 #162
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45694307
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef JortK het volgende:

[..]

Ja ik denk dat op het moment dat hij weer even op is dat het wel opschiet met je PR
gelukkig
vriend van mij heeft met zjn startpagina portaal een PR 6 gekregen, er is dus degelijk een update aan de gang.

Ben nu overigens de boel aan het terug zetten.
Komt nog wel goed met site, alleen moet even 10 gb pr0n foto's verplaatsen
niets
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:09:05 #163
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_45694912
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

gelukkig
vriend van mij heeft met zjn startpagina portaal een PR 6 gekregen, er is dus degelijk een update aan de gang.

Ben nu overigens de boel aan het terug zetten.
Komt nog wel goed met site, alleen moet even 10 gb pr0n foto's verplaatsen
Lol zal ff duren met je cheap upload

Als die up is... dan ff pluggie ouwe +O+
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:12:23 #164
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45695012
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef JortK het volgende:

[..]

Lol zal ff duren met je cheap upload

Als die up is... dan ff pluggie ouwe +O+
ik houd het op de server, daar uitpakken en verplaatsen e.d.
even wat CHOWN'en en we hebben vanavond weer wat linkjes online
niets
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:37:39 #165
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_45698939
Hoi, ik heb weer een vraag;
Als ik bij Ad-Sense inlog, krijg ik zeg maar de totale opbrengst van vandaag, en dan staat daaronder:

Google AdSense voor inhoud
Deze maand, per dag csv
Deze maand, op kanaal & dag csv
Vorige maand, per dag csv
Vorige maand, op kanaal & dag csv

Als ik nou op deze maand, per dag klik dan zie ik een bedrag, maar klik ik op deze maand, op kanaal & dag zie ik ook en bedrag, maar dan 2x zo hoog.
Nou is mijn vraag, welk bedrag krijg ik uitgekeerd?
Ik heb de help site geprobeerd maar elke keer maar op "Nee" gedrukt bij de vraag of ik het nuttig vind want ik vind dat ze een beetje om de vraag heendraaien
pi_45700930
alleen die van het overzicht is geldig natuurlijk...

Die per maand/kanaal/dag is gewoon een gedetailleerd overzicht. De sommatie is simpel... een sommatie van alle kanalen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:00:23 #168
145663 Duiker_21
pi_45705847
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:16 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb die net ook gehad, wou er net over gaan vragen. Ik vraag me alleen af of je zo ook in het "premium"-lijstje komt.
Damn, ik dacht nog wel dat het super bijzonder was om hiervoor in aanmerking te kunnen komen
Wat bedoel je precies met het 'premiumlijstje'? Als je een premium publisher wil worden, net als bijvoorbeeld Tweakers, dan zul je heel wat traffic moeten hebben (ik geloof iets van 100K pageviews per dag).

[/schaamteloos offtopic]Ohja, ik ben trouwens vanmiddag afgestudeerd als BSc [/offtopic]
pi_45706269
BSc ?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:00:34 #170
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_45707775
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:00 schreef Duiker_21 het volgende:

[..]

Damn, ik dacht nog wel dat het super bijzonder was om hiervoor in aanmerking te kunnen komen
Wat bedoel je precies met het 'premiumlijstje'? Als je een premium publisher wil worden, net als bijvoorbeeld Tweakers, dan zul je heel wat traffic moeten hebben (ik geloof iets van 100K pageviews per dag).

[/schaamteloos offtopic]Ohja, ik ben trouwens vanmiddag afgestudeerd als BSc [/offtopic]
Schaamteloos terug : gefeliciteerd Duiker_21 Bachelor of Science
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:11:25 #171
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:34:42 #172
145663 Duiker_21
pi_45721179
Thanks
Ik zit er alleen wel aan te denken om nu wat banners van mijn site af te gooien. Ik ben nu niet meer afhankelijk van die inkomsten. Ook is het zo dat bij Adsense in de eerste banner de beste reclame staat. Het plaatsen van een derde banner zal denk ik dus weinig uitmaken en het maakt een website wat overzichtelijker.

Ik zag trouwens net ook dat het geld alweer op m'n rekening staat
pi_45721333
Ik hou 't meestal bij één leaderboard banner onderaan op m'n website. Ik vind Adsense allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel niet dat m'n websites 'overspoeld' raken met advertenties en reclameblokken.
  zondag 28 januari 2007 @ 13:23:23 #174
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 28 januari 2007 @ 13:36:22 #175
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_45754564
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hou 't meestal bij één leaderboard banner onderaan op m'n website. Ik vind Adsense allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel niet dat m'n websites 'overspoeld' raken met advertenties en reclameblokken.
Dit had ik eerst ook onderaan me pagina maar toen ik hem bovenaan zette toen gingen de inkomsten in 1 keer er omhoog.
Dus laat ik hem daar maar mooi staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')