Dat is zeker zo! Ik heb de laatste 8 weken bij gehele website opnieuw geschreven, veel minder en betere queries, valid XHTML en CSS. Mijn site was al volledig in CSS, maar die was verre van valid. Drie weken geleden heb ik de nieuwe scripts online gegooid. De dagen erna gingen alle zoekmachines mijn site opnieuw indexeren -> resultaat 4x zoveel trafic die eerste paar dagen (en ook 4x zoveel adcentenquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef Tuvai.net het volgende:
in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.
je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, wat ik me af vroeg...
Ik ben webdesigner/Internet-applicatie programmeur met een behoorlijk rap groeiende klantenbase. Recent heb ik bij een paar clienten Adsense geïntroduceerd en op hun websites gezet. Veel van deze klanten hebben geen verstand van hoe websites en Adsense werken, daarvoor komen ze immers bij mij aan. Needless to say, zet ik de Adsense bannertjes op de betreffende websites en daarvoor moet ik uiteraard inloggen op google.com/adsense . Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie), maar kan ik niet in de problemen komen doordat ik bijvoorbeeld met mijn IP op meerdere Adsense accounts inlog? Elke keer als ik een klant er mee help word ik een beetje zenuwachtig en denk ik dat Google me genadeloos zal afslachten wanneer ze ineens bijvoorbeeld mijn IP adres op bijvoorbeeld 5 Adsense accounts zien.
Hmm, waarom eigenlijk? Ik zie daar nergens wat over staan, in tegenstelling tot het niet mogen klikken op je eigen adds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:41 schreef jp84 het volgende:
[..]
je loopt zkeer risico op een ban, en niet zon kleintje ook.
Je moet nooit op je eigen ads klikken, ook niet als je 'écht iets interessants' ziet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hou me verder prima aan de Adsense regeltjes (klik bijvoorbeeld bijna nooit op m'n eigen bannertjes, alleen als ik écht iets interessants zie),
quote:Dear Publisher,
After a recent review of your site, we would like to include XXXXX.com in our custom placement packs program. Custom placement packs are selections of individually-reviewed sites designed for our largest brand advertisers.
We would like to feature your site more frequently in these advertiser packages, but to do so, we need you to place more image and text-enabled medium rectangle ad units (300x250) on your site. Visit https://www.google.com/adsense/adformats to see a sample of the medium rectangle unit.
The medium rectangle is the most demanded size among our brand advertisers that utilize these packages for both text and image ads. These advertisers want to ensure they reach visitors on high quality sites like yours, and are willing to bid more for ads prominently displayed on these sites. They require that the units be placed "above the fold" on a page so that the ads are immediately visible to your site's visitors without scrolling down.
If you decide to add medium rectangle units to your site, please notify us by replying to this email so that we can begin featuring your site in more of our advertiser packages.
We also recommend you use the newly launched ad placements feature to define your ad slots to advertisers so they can bid on specific placements on your site. For instructions on how to create ad placements, please visit https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=50691 .
Sincerely,
Geoff Vitt
AdSense Support
Ja ik denk dat op het moment dat hij weer even op is dat het wel opschiet met je PRquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Ewaldus het volgende:
godverdomme,
mijn site ligt er nu al meer dan 1,5 week uit, heb geen root access meer en de persoon die mt supprt moet regelen schiet maar niet op.
Site heeft ook al een PR van 0 ? Krijg ik dat ooit nog weer terug?
gelukkigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ik denk dat op het moment dat hij weer even op is dat het wel opschiet met je PR
Lol zal ff duren met je cheap uploadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gelukkig
vriend van mij heeft met zjn startpagina portaal een PR 6 gekregen, er is dus degelijk een update aan de gang.
Ben nu overigens de boel aan het terug zetten.
Komt nog wel goed met site, alleen moet even 10 gb pr0n foto's verplaatsen
ik houd het op de server, daar uitpakken en verplaatsen e.d.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Lol zal ff duren met je cheap upload
Als die up is... dan ff pluggie ouwe +O+
Damn, ik dacht nog wel dat het super bijzonder was om hiervoor in aanmerking te kunnen komenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:16 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb die net ook gehad, wou er net over gaan vragen. Ik vraag me alleen af of je zo ook in het "premium"-lijstje komt.
Schaamteloos terug : gefeliciteerdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:00 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn, ik dacht nog wel dat het super bijzonder was om hiervoor in aanmerking te kunnen komen
Wat bedoel je precies met het 'premiumlijstje'? Als je een premium publisher wil worden, net als bijvoorbeeld Tweakers, dan zul je heel wat traffic moeten hebben (ik geloof iets van 100K pageviews per dag).
[/schaamteloos offtopic]Ohja, ik ben trouwens vanmiddag afgestudeerd als BSc[/offtopic]
Dit had ik eerst ook onderaan me pagina maar toen ik hem bovenaan zette toen gingen de inkomsten in 1 keer er omhoog.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:43 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik hou 't meestal bij één leaderboard banner onderaan op m'n website. Ik vind Adsense allemaal leuk en aardig, maar ik wil wel niet dat m'n websites 'overspoeld' raken met advertenties en reclameblokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |