quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef wdekreij het volgende:
Nog meer mensen die het google kerstpakket hebben ontvangen?
Ik kreeg'm vandaag binnen, een mooi TFT-fotolijstje![]()
Heb er - voor de geïnteresseerden - even paar foto's met m'n mobiel van gemaakt: http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/
quote:Op maandag 18 december 2006 17:29 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
nice!
Ik wacht al drie week, maar nog steeds niet op de deurmat hier...
quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn ik hoop ook dat ik er eentje krijg, maar denk het niet. Ik kom dit jaar rond de 3K uit. Hoeveel heb jij ongeveer verdient, wdekreij?
Nooit genoegquote:Op maandag 18 december 2006 21:47 schreef JortK het volgende:
He stretto gonzo koning hoeveel verdien jij
Met 3k ga je 't zeker niet redden :-) Hoeveel ik verdien laat ik even in het midden, maar houd het er maar op dat't meer dan modaal isquote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn ik hoop ook dat ik er eentje krijg, maar denk het niet. Ik kom dit jaar rond de 3K uit. Hoeveel heb jij ongeveer verdient, wdekreij?
Bedankt voor de link. Images mogen dus, zolang ze maar niets te maken hebben met de inhoud van de ads.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:19 schreef roelofjan het volgende:
Dit soort dingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mogen niet meer:
Ad and image placement: a policy clarification
http://adsense.blogspot.c(...)lacement-policy.html
Ja, duh. Het is dus misleidend als de plaatjes bij de content passen. En de inhoud van de ads is meestal niet zo moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:37 schreef jp84 het volgende:
nee, zolang het maar niet misleidend is.
We hebben het toch de hele tijd over plaatjes bij de ads :Squote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef jp84 het volgende:
tuurlijk is het niet misleidend als de plaatjes bij de content passen :S
nogmaals, als jij een pagina hebt over autos mag je daar echt wel plaatjes van autos posten, zolang het maar niet op een manier gaat, dat het net lijkt of ze bij de ads horen.
hier ook.. maar ik lees wel "December earnings will be finalized by January 10th". Stond dit er altijd al?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef jp84 het volgende:
pip 8)
precies hiervoor heb ik ook Adsense.quote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb mijn adsense bannertje nu op meer websites die van mij zijn gezet en ik verdien nu ongeveer $1 per dag.Niet erg veel maar genoeg om mijn server kostjes ruimschoots er uit te knallen.
Zijn er toch mensen die per abuis klikken zo nu en danquote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef roelofjan het volgende:
[..]
precies hiervoor heb ik ook Adsense.
Website is gewoon een hobby van me, doe het niet voor het geld.. maar ik haal de kosten er wel ruimschoots uit.. da's toch wel leuk.
ik d8 ook ff wtf,quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
hier ook.. maar ik lees wel "December earnings will be finalized by January 10th". Stond dit er altijd al?
en werkt het al een beetjequote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook weer een leuk idee... ik weet niet echt wat ik wil maar ben een beetje aan het testen en shit... kijken of het loopt!
Fijn 2007 trouwens en de hoop op mooie opbrengsten!
wat voorn experiment?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:23 schreef athlonkmf het volgende:
gvd, kom ik terug van vakantie bleek dat ik geen fotoframepje had gekregen van google maar een stomme kerstkaart.
Ik had dus maar eentje voor mezelf gekocht.
En gisteren... kreeg een mailtje van google of ik mee wou doen aan hun "advertentie experiment", heb ik ja gezegd, zijn verdiensten met 20% verminderd.
We are looking for publishers who are interesting in trying out an AdSense experiment that we hope will increase revenue and increase users interest in your site at the same time. The experiment involves showing a small percentage of your users both regular AdSense ads, in addition to a unit we call Google Related Links. Our hypothesis is that by showing this other resource, users will be more likely to look at this ad slot for useful information, and will therefore notice and click on the ads more often.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil nu zelf een advertentie plaatsen bij de Google zoek resultaten.
Het enige probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnenBen meer een man van AdEngage.
Ik heb een babelog en ik wil bij een paar zoekwoorden komen van mijn affiliates..
wtf, vergeten af te maken ofzoquote:
Volgens mij moet je een heel eind komen bij http://www.google.nl/adsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil nu zelf een advertentie plaatsen bij de Google zoek resultaten.
Het enige probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnenBen meer een man van AdEngage.
Ik heb een babelog en ik wil bij een paar zoekwoorden komen van mijn affiliates..
Ach iedereen heeft weleens onderhoudswerkzaamhedenquote:Op zondag 7 januari 2007 16:39 schreef jp84 het volgende:
ik kan niet inloge ATM
De service is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.
dat wil ikquote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef jp84 het volgende:
http://www.answeremail.be/
haha was het maar zo makkelijk
weet iemand welk programm hier achter zit?
Ja! Heb je er vragen over?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:32 schreef Rejected het volgende:
Heeft er niemand een eigen bedrijf of iets winstgevends, waardoor hij adwords gebruikt?
http://www.createyourgetpaid.com/indexquote:Op maandag 8 januari 2007 22:40 schreef jp84 het volgende:
http://www.answeremail.be/
haha was het maar zo makkelijk
weet iemand welk programm hier achter zit?
waarom ben je er dan uitgestaptquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.createyourgetpaid.com/index
* JortK heeft enige tijd in die scene gezeten, als je de juiste gasten kent kun je ook daadwerkelijk veel geld verdienen
Ik had een kerstkaart van Clicksor gehadquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:19 schreef roelofjan het volgende:
En ik wil ook zo'n tof kerstpakket.
Ja das wel waar, maar het is wel rendabel!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Simpel... geen tijd
En voor iemand van 15 is 350 euro in de maand een hoop geld
Probeer je Google settings eens op Engels te zetten, misschien heb je dan meer geluk?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:19 schreef jp84 het volgende:
keb de laatste tijd beetje last van inlog problemen met adsense, krijg steeds deze melding,
De service is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw
als ik dan paar keer probeer lukt het.
meer mensen last van?
Jouw verdiensten ook laag bedoel je?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Al de hele week bagger ja. Ik kom ook vaak niet ingelogd de laatste paar dagen.
Aanzienlijk minder dan normaal weer ja.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:33 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Jouw verdiensten ook laag bedoel je?
Kostte me toendertijd 14 euro. Een keer hadden ze een fout gemaakt of iets dergelijks, moest ik 45 euro lappenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:50 schreef Ewaldus het volgende:
Weet iemand een beetje met zekerheid de kosten van het verzilveren van een Cheque uit het buitenland (Amerika) bij de ABN-AMRO.
Kan geen concrete en overeenkomende cijfers vinden op het internet..
same herequote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef JortK het volgende:
Ja maar Ewaldus krijgt waarschijnlijk een cheque van Adengage
AdEngage laat ik op mijn PayPal storten. Heb toevallig eentje van AdBrite gekregen om daar mijn gesterende bedrag van te krijgen; ik stop daar mee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:21 schreef JortK het volgende:
Ja maar Ewaldus krijgt waarschijnlijk een cheque van Adengage
Ik ben trouwens nieuw bloggie begonnen heb gezeik metmn host gehad,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
AdEngage laat ik op mijn PayPal storten. Heb toevallig eentje van AdBrite gekregen om daar mijn gesterende bedrag van te krijgen; ik stop daar mee.
Neee, de grootste cheques krijg ik van CCBill: Mijn adult sign-ups
werk jij met gals op bekende TGP sites?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
AdEngage laat ik op mijn PayPal storten. Heb toevallig eentje van AdBrite gekregen om daar mijn gesterende bedrag van te krijgen; ik stop daar mee.
Neee, de grootste cheques krijg ik van CCBill: Mijn adult sign-ups
Nog niets gekregen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben trouwens nieuw bloggie begonnen heb gezeik metmn host gehad,
Ik zal je zo wel ff PB'tje sturen
Nee, geen galleries op TGP's .. Dat is voor paupers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:18 schreef jp84 het volgende:
[..]
werk jij met gals op bekende TGP sites?
werkt dat nou echt een beetje?
en wat is de convertie ratio?
hoeveel bezoekers -> signups
url?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 01:08 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Nog niets gekregen...
[..]
Nee, geen galleries op TGP's .. Dat is voor paupers.
Heb mijn eigen Babelog met veel updates en veel traffic. Niet zoals die weblogs met ontzettend veel text, maar veel thumbs met kleine beschrijving. Het is ook geen linkdump.
Over conversie ratio's en signup's doe ik geen uitsprakenmaar geloof me, niet iedere 19e jarig verdient zo chill als ik
![]()
In December zit je met de feestdagen hequote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef meeloper het volgende:
Lopen de inkomsten in de maand december eindelijk lekker binnen ($2400,-), dalen de inkomsten per 1 januari per dag opeens met meer dan $50,-
Wat zou hier de reden voor kunnen zijn? Ik ben er zo verbaast over omdat het aantal bezoekers, impressies en kliks nog gewoon hetzelfde zijn gebleven.
smartpricingquote:Op maandag 15 januari 2007 10:12 schreef meeloper het volgende:
Lopen de inkomsten in de maand december eindelijk lekker binnen ($2400,-), dalen de inkomsten per 1 januari per dag opeens met meer dan $50,-
Wat zou hier de reden voor kunnen zijn? Ik ben er zo verbaast over omdat het aantal bezoekers, impressies en kliks nog gewoon hetzelfde zijn gebleven.
Hmm smart pricing.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:57 schreef jp84 het volgende:
[..]
smartpricing
teminste als je in de US adverteerd.
ik heb alleen nederlandse bezoekers dus ik heb dat niet.
http://www.jensense.com/archives/2005/10/one_poorly_conv.htmlquote:Google's smart pricing feature automatically adjusts the cost of a keyword-targeted content click. So if our data shows that a click from a content page is less likely to turn into actionable business results - such as online sales, registrations, phone calls, or newsletter signups - we reduce the price you pay for that click.
En hoe los je zo'n DOS attack op, dat is toch pakkie an voor je host?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:34 schreef Ewaldus het volgende:
Mijn site heeft een ddos te voortduren en heb hem maar even off-line gezet.
Even geen inkomsten hier![]()
min of meer, daar is men nu mee bezigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:31 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
En hoe los je zo'n DOS attack op, dat is toch pakkie an voor je host?
Met de searchbox verdien je geld als mensen op de gesponsorde links klikken in de search results.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:40 schreef compier het volgende:
ik heb op mijn blog(je) ook wat google adsense, maar ik snap een paar dingen niet, hoe zit het met die google search box, krijg je daar nou voor betaald of niet?
en hoe krijgen jullie mensen zo ver om de sponsored links te klikken?
Hoe verdien je geld met adsense?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Met de searchbox verdien je geld als mensen op de gesponsorde links klikken in de search results.
Voor adsense tips, zie http://www.problogger.net(...)tips-for-bloggers-1/
Of gebruik Google!
De grootste fout die meestal gemaakt wordt is dat Adsense makkelijk geld verdienen is, dit is absoluut niet zo!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:25 schreef Sparco het volgende:
Oi,
Sinds 2 weken run ik een website en heb er gelijk google ad-sense opgekwakt.
Leuk en aardig allemaal, soms een paar kleine dollars verdient op een dag, soms ook bijna niets enz. maar ik kreeg voor 3 kliks meestal wel aardig wat.
Nou was er op een dag dat ik 40 (!) kliks kreeg en die heb ik niet zelf geklikt, en ik heb er ook niet om gevraagt o.i.d. (want dat mag niet). Kijk ik bij de verdienste van die dag want ik zag 3 jackpotjes naast elkaar dacht ik maarrrrrr: $ 1,20.
Er waren wel redelijk weinig bezoekers die dag namenlijk 249 stuks.
Volgens mij werkt Ad-Sense via hoe meer bezoekers, des te meer geld per klik maar dat zou ik zomaar fout kunnen hebben, echter had ik eerder die dag gekeken, toen er volgens mij al een paar keer geklikt was ( +-3 volgens mij) dus hoe kan het in hemelsnaam zijn dat ik zo weinig geld heb gekregen??
Is trouwens ook voorgekomen met 211 bezoekers en 5 kliks, en 249 bezoekers en 2 kliks![]()
Tis adult dus ik weet niet of jouw tere oogjes dat aan kunnen zienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:40 schreef Sparco het volgende:
Hmm.. zover ben ik nog niet
Ik had een Logout dingetje gemaakt en op de main site van phpnuke gezet en deze post werd overgenomen door andere sites, veel bezoekers (soms 100 tegelijk online) maar Ad-Sense pakte ze niet allemaal :/
Ik ben me ervan bewust dat je mensen moet trekken door een degelijke content te voeren, maar we zijn pas sinds kort bezig dus verwacht ik niet te veel van google, vond het alleen raar dat ik soms geen geld kreeg terwijl ik niet zelf op de ads klik :S
EDiT: Ik kan de url naar je site niet vinden, zou je mij deze kunnen geven kan ik ff afkijken bij een -imo- adsense gevorderde
Adengage is ook niet van Googlequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:25 schreef Sparco het volgende:
Hm ik dacht dat dat niet mocht van google
maar ik ben 20 dus....
quote:Op zondag 21 januari 2007 11:21 schreef JortK het volgende:
Ik zit nu op de 6 kliks per dag met Adengage, wachten tot de adverteerders komen... CPC is nu $0,04
doe je snel in paar dagen :pquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:32 schreef JortK het volgende:
Ikzelf zit nu met Adengage op 50 klikken per dag gemiddeld, op 7k bezoekers per dag.
Ja gaat echt hard klopt :)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef jp84 het volgende:
[..]
[..]
doe je snel in paar dagen :p
iemand al PIP?
ik nog niet
1 2 3 4 5 6 7 | 01/17/2007 2 01/19/2007 6 01/20/2007 4 01/21/2007 17 01/22/2007 38 01/23/2007 62 |
je haalt mij binnenkort inquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja gaat echt hard klopt
Check dit maar:
[ code verwijderd ]
En dan is 23/1 nog niet eens voorbij
Ja, in je dromen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Honest... doe ik wel wanneer ik een site goed vindtquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:55 schreef M3CABRIO het volgende:
Is het eigenlijk netetiquette tegenwoordig dat wanneer je een nuttige site hebt bezocht je afsluit met een click op adsense?
Gister 117 clicks lolquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:37 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je haalt mij binnenkort in![]()
vanavond even kijken of ik nog ge-ddos'ed word... kunnen we elkaar pluggen![]()
Neej.. ik schrijf me in bij de paysites van de mensen die die sites maken, en vervolgens mag je hun FHG's gebruiken (Fully Hosted Galleries).quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
*klik*quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:43 schreef direct989 het volgende:
Heb nu Adsense ook op mijn site gezet. Heb nu de eerste kliks binnen, toch zeker wel leuk om het te zien stijgen. ben benieuwd!:-)
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:07 schreef JortK het volgende:
Verder is het een kwestie van de juiste mensen kennen, en je site erg veel updaten
nope sorry man... Ik doe meer de softere shit... softcore zoals lapdances enzquote:Op woensdag 24 januari 2007 11:53 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
En zelf ook meespelen in de hardcore movies?![]()
PM me maar, krijg je mijn msn, leg het graag uitquote:Op woensdag 24 januari 2007 10:33 schreef Duiker_21 het volgende:
lol inderdaad. Altijd rond de PIP-tijd leeft dit topic weer even op.
Je moet me trouwens toch eens uitleggen hoe je zo'n adult site start. Heb je niet te maken met copyright en dergelijke, of maak je je daar niet zo druk om?
LOL we hebben een kennerquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef jp84 het volgende:
zit niet in de pr0n bizniz maar al die termen ken ik maar al te goed 8)
Nee klopt, maar wat ik wel fijn vind is dat ik een langzaam maar zeker stijgende lijn zie, en nogmaals, binnenkort open ik een nieuwe website met vrij veel potentie en dan verwacht ik dat het nog eens snel omhoog ga. De betreffende website word overigens, in tegenstelling tot m'n andere website(s), gemaakt in een tableless CSS layout, wat ook weer beter zou zijn voor Google op allerlei gebieden. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef Duiker_21 het volgende:
Mare $3 per dag zegt natuurlijk niet zo veel. Wat is je CTR en CPM? Die zijn IMO belangrijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |