quote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef wdekreij het volgende:
Nog meer mensen die het google kerstpakket hebben ontvangen?
Ik kreeg'm vandaag binnen, een mooi TFT-fotolijstje![]()
Heb er - voor de geïnteresseerden - even paar foto's met m'n mobiel van gemaakt: http://www.emarky.nl/google-adsense-kerstpakket/
quote:Op maandag 18 december 2006 17:29 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
nice!
Ik wacht al drie week, maar nog steeds niet op de deurmat hier...
quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn ik hoop ook dat ik er eentje krijg, maar denk het niet. Ik kom dit jaar rond de 3K uit. Hoeveel heb jij ongeveer verdient, wdekreij?
Nooit genoegquote:Op maandag 18 december 2006 21:47 schreef JortK het volgende:
He stretto gonzo koning hoeveel verdien jij
Met 3k ga je 't zeker niet redden :-) Hoeveel ik verdien laat ik even in het midden, maar houd het er maar op dat't meer dan modaal isquote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Damn ik hoop ook dat ik er eentje krijg, maar denk het niet. Ik kom dit jaar rond de 3K uit. Hoeveel heb jij ongeveer verdient, wdekreij?
Bedankt voor de link. Images mogen dus, zolang ze maar niets te maken hebben met de inhoud van de ads.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:19 schreef roelofjan het volgende:
Dit soort dingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mogen niet meer:
Ad and image placement: a policy clarification
http://adsense.blogspot.c(...)lacement-policy.html
Ja, duh. Het is dus misleidend als de plaatjes bij de content passen. En de inhoud van de ads is meestal niet zo moeilijk in te schattenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:37 schreef jp84 het volgende:
nee, zolang het maar niet misleidend is.
We hebben het toch de hele tijd over plaatjes bij de ads :Squote:Op woensdag 20 december 2006 16:50 schreef jp84 het volgende:
tuurlijk is het niet misleidend als de plaatjes bij de content passen :S
nogmaals, als jij een pagina hebt over autos mag je daar echt wel plaatjes van autos posten, zolang het maar niet op een manier gaat, dat het net lijkt of ze bij de ads horen.
hier ook.. maar ik lees wel "December earnings will be finalized by January 10th". Stond dit er altijd al?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef jp84 het volgende:
pip 8)
precies hiervoor heb ik ook Adsense.quote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb mijn adsense bannertje nu op meer websites die van mij zijn gezet en ik verdien nu ongeveer $1 per dag.Niet erg veel maar genoeg om mijn server kostjes ruimschoots er uit te knallen.
Zijn er toch mensen die per abuis klikken zo nu en danquote:Op donderdag 28 december 2006 00:10 schreef roelofjan het volgende:
[..]
precies hiervoor heb ik ook Adsense.
Website is gewoon een hobby van me, doe het niet voor het geld.. maar ik haal de kosten er wel ruimschoots uit.. da's toch wel leuk.
ik d8 ook ff wtf,quote:Op donderdag 28 december 2006 00:04 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
hier ook.. maar ik lees wel "December earnings will be finalized by January 10th". Stond dit er altijd al?
en werkt het al een beetjequote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook weer een leuk idee... ik weet niet echt wat ik wil maar ben een beetje aan het testen en shit... kijken of het loopt!
Fijn 2007 trouwens en de hoop op mooie opbrengsten!
wat voorn experiment?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:23 schreef athlonkmf het volgende:
gvd, kom ik terug van vakantie bleek dat ik geen fotoframepje had gekregen van google maar een stomme kerstkaart.
Ik had dus maar eentje voor mezelf gekocht.
En gisteren... kreeg een mailtje van google of ik mee wou doen aan hun "advertentie experiment", heb ik ja gezegd, zijn verdiensten met 20% verminderd.
We are looking for publishers who are interesting in trying out an AdSense experiment that we hope will increase revenue and increase users interest in your site at the same time. The experiment involves showing a small percentage of your users both regular AdSense ads, in addition to a unit we call Google Related Links. Our hypothesis is that by showing this other resource, users will be more likely to look at this ad slot for useful information, and will therefore notice and click on the ads more often.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Ewaldus het volgende:
ik wil nu zelf een advertentie plaatsen bij de Google zoek resultaten.
Het enige probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnenBen meer een man van AdEngage.
Ik heb een babelog en ik wil bij een paar zoekwoorden komen van mijn affiliates..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |