Ik moest even snel iets. Suggesties voor een betere TT zijn welkom.quote:Op maandag 18 december 2006 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Och jee, gaan we nu ineens weer nummeren?
Als je een leuk kort gedichtje hebt gevonden, hou ik me aanbevolen. Ik ga zo ook beginnen met schrijven.quote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef Syrena het volgende:
Teeveepee op het Ballenbankje
Ik ga zo mijn kerstkaarten schrijven, ik wilde er een leuk gedichtje op zetten, maar ik zie alleen van die lappen tekst... nou ja, we zoeken nog even door.
Mooi hoor... dat ga ik ook bij een paar mensen op het kaartje schrijvenquote:Op maandag 18 december 2006 14:43 schreef Syrena het volgende:
Ik wens jullie toe
een jaar vol vreugde
en zonneschijn
waarin verdriet
en zorgen
twee onbekenden zijn
Ik heb er ook pas zin in sinds zaterdag...quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een maand geleden al kaarten gekocht maar ik heb geen zin ze te sturen. Terwijl ik wel vind dat ik dat eigenlijk moet doen, maar ik heb echt totaal geen zin.
Ja inderdaad.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Krijg een leven
En maak er wat leuks van in 2007
Zoiets?
Thank youquote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Rottdog het volgende:
Syrena ik vind je gewoon zo'n lekker muts he
quote:Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja en die dan per ongeluk in de envelop doen van de vriendin die moet revalideren en aan de AD's moet enzo
![]()
Niet per ongeluk zonneschijt ervan maken...quote:Op maandag 18 december 2006 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi hoor... dat ga ik ook bij een paar mensen op het kaartje schrijven![]()
Ik zal er op lettenquote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet per ongeluk zonneschijt ervan maken...
Niet dat ik dat gedaan heb, maar ik moest er wel ineens heel erg aan denken toen ik het versje schreef![]()
Hm... misschien kunnen we er een gezamenlijk project van maken. Allemaal een lekker sarcastisch stukje toevoegen, dan krijgen we een prachtkerstgedichtquote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef Syrena het volgende:
Krijg een leven
En maak er wat leuks van in 2007
En dan zonder die getrouwde vent
die je elke week verwent
Uhm...nee ook maar niet doen
ik had ergens inderdaad iets over hele makkelijke soesjes gelezenquote:Op maandag 18 december 2006 19:23 schreef Vicky het volgende:
Lishe en XTracer, wta klote!
* Vicky gaat van de week weer heeeeerlijke soesjes maken
Misschien een leuke biosbonquote:Op maandag 18 december 2006 21:21 schreef Belana het volgende:
nou, weet je wat het is, ze snoept niet, geeft niet om dat soort dingen. Maar evengoed kan ik wel wat met de ideetjes, ik weet wel dat ze van een lekker biertje houdt bijvoorbeeld. en een hemabon is ook wel leuk idd, daar komt ze wel. en ik had bedacht een enorme kerstkaart te kopen en dan de handjes van de jongens met verf erin te zetten ook. ja, ze is echt zo lief!
Pietquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef bixister het volgende:
over dat plaatje nog even: piet keek me een beetje vreemd aan en zei "eh volgens mij een meneer?"... dus geen dolfijnen in elk geval.
lishe, wat erg, een hond kun je zo erg missen.![]()
belana, wat attent van die oppas zeg. echt een leuk kado. maar ze heeft ook wel twee bijzonder mooie & leuke jongens om mee op de foto te gaan (en oja, om op te passen). zelf een kerst-pakketje maken lijkt me wel een leuk idee om iets terug te kunnen doen ja!
Jeeetje dat zijn er een hoop, even rustig aan adem even diep in en diep uitquote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef m@x het volgende:
Waaaaaaaah, stress. Volgens mij ben ik van een half jaar foto's kwijt. Ik kan wel janken.
Hoiiquote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Etoile ik probeer je te pm-en maar het lukt niet. Hij staat uit denk ik ofzo. Maar aangezien je mij een pm gestuurd hebt, denk ik dat je hem wel eens gebruikt. Zet hem eens aan
Als jij jessie nou even PM't kan zij op beantwoorden klikken en je toevoegen aan haar buddies, en dan kan ze meteen zien hoe je in de lijst staat (ik kan je ook niet vinden, heb het even geprobeerd).quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:49 schreef Étoile het volgende:
HoiiIk denk dat er een probleem is door het streepje op de é, dat ie me daarom niet herkent ofzo
(mailen mag ook
staat in mn profiel)
Het gaat om wat oudere foto's (december 2005 t/m half mei 2006) en in die periode hebben we een nieuwe computer gekregen. We hebben het idee dat ze misschien nog op de harde schijf van de oude computer staan dus dat gaan we vanavond uitvogelen aangezien we die gelukkig nog in de kast hebben liggen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:49 schreef Étoile het volgende:
m@x zeker weten dat je niets met systeemherstel oid kan doen?!
Ik wilde net de radio op die zender zetten maar mijn collega's willen persee naar Sky Radio luisterenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Het Glazen Huis 3fm serious requests is begonnen![]()
Ow dat is balen zeg.... van die Sky Radio word je helemaal gek. Je kunt via internet luisteren als je wil..maar dat zal wel gek/lastig zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wilde net de radio op die zender zetten maar mijn collega's willen persee naar Sky Radio luisteren![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:10 schreef Lishe het volgende:
M@x, heb jij ondertussen al een agenda? Ik zag er 1 in een online shop.
hier nog zoeenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou ja, wij (ik voornamelijk) zijn er niet zo goed in om zo veel tijd met elkaar door te brengen. Hij werkt normaal behoorlijk veel en daar heb ik toch mijn schema op ingericht. Als hij dan thuis is en zich overal mee gaat bemoeien, of zich juist weer aan dingen onttrekt omdat hij denkt in de weg te lopen, erger ik me en dat kan wel eens knallen
Maar et kan ook meevallen, je weet het niet
Nope...quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:39 schreef Vicky het volgende:
BE, weet je al wat??
Zolang je de bloemstukjes maar niet door de soep verwerktquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga bakken en kokkerellen en daarna bloemschikken...
wat een rare combinaties doe ik weer ...![]()
Wel vervelend dat ze dat per post doen... een telefoontje is toch zo gedaan. Wat voor baan is het trouwens?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope...
Ik gok dat ze het met de post doen en ik ben pas vanavond laat thuis.
Duurt nog even dus.
Misschien is dat wel hardstikke lekker...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef Githa het volgende:
[..]
Zolang je de bloemstukjes maar niet door de soep verwerkt![]()
![]()
Het is een baan als uitvaartleider.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel vervelend dat ze dat per post doen... een telefoontje is toch zo gedaan. Wat voor baan is het trouwens?
Peaceman had heerlijke chocolade kerstkransjes gekocht... mjammie, die zit ik nu op te snoepen![]()
Ik heb je aan mn echte msn-adres toegevoegd (gebruik die andere alleen voor fok!mail) en nog een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:00 schreef jessie het volgende:
Ik mail je vanmiddag wel, want met beantwoorden lukt er ook niks
Had je al toegevoegd op msn maar daar ben je ook al nooit
Ik wilde net gaan vragen of jullie al wat wisten. Spannend dus ook nog.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef m@x het volgende:
Spannend BE. Ik ga voor je duimen.heeft ook nog niks gehoord. Hij heeft wel net zijn concurrent gebeld (het is een interne vacature) en die had gisteren gehoord dat er vandaag, uiterlijk morgen iets bekend zou zijn.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
En de uitnodiging voor het 2e gesprek ging ook per telefoon brief dus mss nu ook wel.
quote:Reese zei gisteren al dat het pakketpost zou zijn, autosleute, mobieltje etc. etc.![]()
Bossen hierquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Jammer bar![]()
kun je niet in de buurt in de bossen materiaal verzamelen hulst enzo lekker samen met dino uitwaaien![]()
Daar hoef je toch niet boos voor te kijkenquote:
Ja, daar waarschuwde iemand me idd al voor. Kerstdrukte enzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef Rewimo het volgende:
BE, je laat ons wel sidderen hoorStraks is er niet eens een envelop, hou je daar ook even rekening mee?
Speaking of lampjes... heeft iemand ooit nog iets gehoord of gezien van die Tabasco actie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef Rewimo het volgende:
qltels kerstidee is het ophangen van een snoer cocacolaflesjeslampjes![]()
Zow weer wakker uit mn middagslaapjequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een baan als uitvaartleider.
Idd zou je denken dat een telefoontje makkelijker werkt. Maar goed, afwijzen per post is wel een stuk makkelijker dan via de telefoon.
En de uitnodiging voor het 2e gesprek ging ook per telefoon post dus mss nu ook wel.
Reese zei gisteren al dat het pakketpost zou zijn, autosleute, mobieltje etc. etc.![]()
Aluminiumfolie vind onze jongste poes alleen maar leuk...kraakt leuk met gevolg dat ze er echt op gaat staan trappelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou ook voor aluminiumfolie gaan.
Handdoek zouden die twee van mij alleen maar lekker vinden
Nu in de aanbieding deel 7quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
nu in de aanbieding topic??? mag ik een linkje?
Ik blijf toch maar gewoon hier. Er waren een aantal mensen die zeiden 'mss is er wel helemaal geen post nog en dan ga je voor niets' dus ik hou mezelf nog even in maar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:54 schreef phluphy het volgende:
BE heb je al besloten of je straks gaat heen-en-weer-en? En heb je al bedacht hoe je ons dan op de hoogte brengt?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:02 schreef snoopy het volgende:
Phluph, ik kom even hier naar je zwaaien![]()
![]()
thanks, nee zag m zelf niet staan en wist ook niet dat ie in oud stond ... dacht eerder CUL ofzo en dat het oveer aantrekkelijke aanbiedingen/reclames ging ...quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nu in de aanbieding deel 7
![]()
zag je 'm zelf niet staan of zo? staat gewoon in het lijstje.
Laurierdrop halen. Bevat geen suiker of zout en laxeert niet. Je kunt er ook lekker dropwater van maken (dan weer wel met wat suiker of zoetstofquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry!
Oh, en inmiddels komen alle hoest en keelpastilles me echt m'n neus uit. Gadver. De hele dag zo'n drop-achtig smaakje in mijn mond. Normaal lekker, zo af en toe, maar niet 24/7.Ik heb vannacht de halve nacht wakker gelegen van het hoesten en sabbelen lijkt de enige remedie.
Bijkomend nadeel: Die laxerende werking bij veelvuldig gebruik? Dat klopt.![]()
![]()
![]()
Ze is echt stront eigenwijs. Ik denk zelf dat als ze naar buiten gaat dat het zo over is of althans minder zal zijn, maar zolang ze niet geholpen is durf ik haar niet buiten te laten. En ze kan pas eind januari terecht.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:36 schreef phluphy het volgende:
BE, de kans dat het langer onderweg is i.v.m. de kerstpostdrukte is natuurlijk ook wel groot.
Anitra, is jouw poes zo'n draak?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laurierdrop halen. Bevat geen suiker of zout en laxeert niet. Je kunt er ook lekker dropwater van maken (dan weer wel met wat suiker of zoetstof).
Ik ben dan niet BE, maar je kan het daar inderdaad halen. Ik weet niet of je stoel van stof is, maar volgens mij moet je daarmee oppassen dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:53 schreef Anitra het volgende:
BE kan je dat gewoon bij de dierenwinkel halen?
ja maar zoetstof is weer laxerendquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laurierdrop halen. Bevat geen suiker of zout en laxeert niet. Je kunt er ook lekker dropwater van maken (dan weer wel met wat suiker of zoetstof).
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef phluphy het volgende:
BE, ben je misschien niet toch "stiekum" naar huis gereden en heb je (goed) nieuws?
Je hebt me aangestoken met je zenuwen, trut !
Schouders naar achteren, borst vooruit, kom op, het is een "drukke"tijd, kerst oud en nieuw... even diep uitademen, en uitademen en doorgaan meid, vooral niet opgevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Geen post...
De doemdenker in mij heeft het inmiddels al wel een beetje opgegeven...![]()
TNT heeft het écht heel druk nuquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
De doemdenker in mij heeft het inmiddels al wel een beetje opgegeven...![]()
Ik ga morgen proberen... als je mij nu eens mailt ofzo of toevoegt aan msn... dan zal ik eens wat recepten toveren en aan jou sturenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:49 schreef Leah het volgende:
En je gaat het gewoon worden, duh!
Om me maar even aan te sluiten bij Phluphy.
Oeh Bar, Boursin Cuisine vond ik wel zo ongelofelijk smerig. Als je d'r wat lekkers van weet te maken hoor ik het graag!
Ga ik doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik ga morgen proberen... als je mij nu eens mailt ofzo of toevoegt aan msn... dan zal ik eens wat recepten toveren en aan jou sturen
koetje@xs4all.nl=msn
Ook een handig recept als je Rapleyt met je babietje! (Strikjespasta, stengel broccoli, olijfje)quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef kozakken het volgende:
Ik vind het wel lekker, boursin cuisine spul.
kort recept (in het kader van snelle recepten voor OUDers)
pasta koken, broccoli erboven stome, blikje zalm of tonijn opentrekken, paar olijfjes (wanneer je er van houdt) snijden.
pasta afkoken, boursin cuisine erdoorheen gooien, broccoli zalm en olijven toevoegen. roeren...
Eeeeeten!!
Welke van Bousin cuisine? want met die knoflook/kruiden heb ik toen die pasta saus gemaakt die ik nog een keer zou maken voor julliequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
iemand een lekker recept met boursin quisinne?
Leuk!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef bixister het volgende:
BE, balen dat je nog niks gehoord hebt zeg. maar zouden ze niet bellen? succes met wachten weer.
ik ben gisteravond naar de Blue Man Group geweest, zeer de moeite waard!
Waar is hierheen?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, als je je verveelt... kan je niet 'even' hierheen komen om de sleutel te halen, dan naar mijn huis, de post halen en die weer hierheen brengen?![]()
Nee joh! Gek mens!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zal voor de gein es kijken hoe lang ik daar over doe...
die heeft toch ook last van dat zelfde geval als Bouwer ???quote:Op woensdag 20 december 2006 10:25 schreef E.T. het volgende:
BE
Ik heb gister de cd Kerst met de Toppers gekregen bij de c1000.. Hij is best leuk(al is Froger in sommige stukjes een beetje schor)
he, wat lees ik nu ?? Woon je in Den Haag ? Deze pannekoek ook !quote:Op woensdag 20 december 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Den Haag, Gouda, Den Haag.Volslagen onzin dus!
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
die heeft toch ook last van dat zelfde geval als Bouwer ???
Ben vooral nog een beetje aan het bijkomenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
@ diaan, naar je gevoel wel beetje uitgerust?
Nou ja seg wat Flauwquote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef bixister het volgende:
[..]
ik wil niks over hun gevallen weten!
![]()
Ik krijg altijd de kriebels van hoofdpijn... moeder door hersenbloeding verlorenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben vooral nog een beetje aan het bijkomenmaar ik voel me wel redelijk goed. Beetje lichte hoofdpijn.
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef bixister het volgende:
[..]
ik wil niks over hun gevallen weten!
![]()
Nee, ik werk in Den Haag en woon in Gouda. Andersom dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
he, wat lees ik nu ?? Woon je in Den Haag ? Deze pannekoek ook !
Kan ik misschien op je deurmat gaan liggen ?
Ik had en heb bijna dagelijks hoofpijn...al ruim 6 jaar lang. Je raakt er op een gegeven moment aan "gewend" maar het is natuurlijk niet normaal. De spieren in mn rug en ruggenwervel zitten helemaal vast. Heb nog niet echt gevoel dat het helpt... vandeweek had ik wat was opgevouwen en gestreken, maar dat hou ik niet langer dan 15 minuten vol, dan doet mn rug echt heel erg zeer. Nou ja.. vanmiddag weer en dan een weekje nietquote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van hoofdpijn... moeder door hersenbloeding verloren
Hoe gaat het bij de fysio dat lijkt wel te werken?
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:42 schreef snoopy het volgende:
Ik zit lekker thuis met mijn kleine meisje en mag nog niet met haar naar buiten de eerste dagen.
Maar pfffff wat is het toch heerlijk weer thuis te zijn![]()
Nope... helaas niet. Maar ik moet wel oefeningen doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
heb je thuis ook zo een rode warme lamp staan? Diaan waar je eventueel tegenaan kunt gaan zitten?
Ow dat is inderdaad erg vaag zeg. Peaceman heeft er ook al 2 dagen last van, misschien word je wel grieperig. Wel rustig aan doen hoor....quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben beetje draaierig ook vaag zo ineens
Ik had het gister ook weer, en ik zat gewoon op de bank! Het werd erger als ik mijn hoofd naar m'n borst bracht (gelukkig geen "standje" dat je normaalgesproken lang moet doen).quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben beetje draaierig ook vaag zo ineens
Het grote kleine babietjestopic 97quote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snoopy... wat was er gebeurd/of wat heb ik gemist??
Dank je.... jij ook sterkte en rustig aan doen...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
maar idd even liggen is misschien zo stom nog niet.... dan alleen mijn hoofd nog leeg krijgen....
affijn sterkte Diaan nog verder, Be laat je nagels eraan zitten
Ja die in de Spuistraat heeft positiekleding. Maar dat is in dit geval juist het wat kleinere filiaalquote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef E.T. het volgende:
H&M in Den Haag zal wel zwangerschapskleding hebben (de grotere filialen).. Prenatal heb ik e.e.a vandaan.. Bij miss-Etam moet je 't treffen..
Ga jij nou gewoon us bevallen.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:
Als je nou op de weg naar huis hier even stopt BE, heb ik nog wel wat Valium voor je
Ik hou het mailadres/telefoonnummer van Hart van Nederland gereed... Of het nu een Kerstkindje, eerste kindje in 2007 of Driekoningenkindje wordtquote:Op woensdag 20 december 2006 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Swets gaat echt wel met z'n giechel op SBS komen!![]()
Weet niet of je de kleding van de miss etam leuk vind, maar was gisteren in de outlet miss etam op de leyweg en de dag ervoor in de stad en daar hebben iig positiekledingkleding én nog betaalbaar ook (va 4,95)quote:Op woensdag 20 december 2006 13:14 schreef p_iglet het volgende:
Iemand hier tips waar ze in Den Haag, leuke zwangerschapskleding verkopen??
Nu met 14 weken beginnen mijn broeken toch wel heel snel niet meer lekker te zitten.
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef bixister het volgende:
BE een spits/metro openslaan is nog tot daar aan toe, maar die horoscoop lezen...!!!![]()
Volgens mij heb ik destijds bijna alles bij de H&M gehaald of van vriendinnen geleend. Daar kan ik je niet mee helpen helaas.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef p_iglet het volgende:
M@x gefeliciteerd met de nieuwe baan van je husb.
Heb je toevallig nog verdere tips voor zwangerschapskleding in den haag? Buiten het centrum is ook geen probleem. Fiets, fietst prima
Duh, daarmee bedoelen ze natuurlijk dat de brief pas morgen komt.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik sla vanmorgen in de trein voor het eerst in maanden weer eens een spits/Metro open en uiteraard zegt mijn horoscoop dat het een niet zo positieve dag is.
Troost je BE, ook ik lees altijd de horoscoop als ik in de trein de spits en/of metro lees... je moet toch wat.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry, ik kan dat niet laten. Dat is eigenlijk een van de redenen dat ik zo'n ding nog wel eens meepak.
En vandaag lag hij zomaar voor me in de trein. En toen... tsja, toen ik al het 'nieuws' gelezen had moest ik wel.
Peaceman draagt bijna altijd vesten... je hebt hele stoere van Esprit en WE Men hoor... zien er niet tuttig/jaren 50 uit. haha. Men at work kennende zullen dat ook stoere vesten zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Duh, daarmee bedoelen ze natuurlijk dat de brief pas morgen komt.![]()
Max, congrats!![]()
Syrena, Allewiel !!Joah Baek blif Baek joa Baek dat blif van òs !
Enneh... een VESTEen man in een vest? Kan dat? Da's toch jaren 50? Doe es foto?
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
Phulphquote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Max, congrats!![]()
Laat dat meiske nouquote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef Rewimo het volgende:
BE, welk sterrenbeeld heb je? Kijk ik even voor je in de kerst-Margriet
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Laat dat meiske nou't Schaap slaapt waarschijnlijk toch al niet vannacht.
Ik heb je en PM gestuurd!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:38 schreef Vicky het volgende:
Hier ook een randhagenees
p_iglet, ik heb evt. nog wat zomerzwangerschapskleding voor je...
BE, wat spannend zeg! Ik duim nog steeds!!
Ik lees dit en denk, waar heb ik nou weer allewiel getyptquote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Max, congrats!![]()
Bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef phluphy het volgende:
Sjeen, je weet toch wel dat Airport Maastricht op Beek's grondgebied ligt hé, dusdeh effe dimme !![]()
Jouw man ook al in een vest, ik denk dat ik echt niet op de hoogte ben van de mode. Doe eens een plaatje dan, begin nu echt nieuwsgierig te worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |