Ik ga morgen proberen... als je mij nu eens mailt ofzo of toevoegt aan msn... dan zal ik eens wat recepten toveren en aan jou sturenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:49 schreef Leah het volgende:
En je gaat het gewoon worden, duh!
Om me maar even aan te sluiten bij Phluphy.
Oeh Bar, Boursin Cuisine vond ik wel zo ongelofelijk smerig. Als je d'r wat lekkers van weet te maken hoor ik het graag!
Ga ik doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik ga morgen proberen... als je mij nu eens mailt ofzo of toevoegt aan msn... dan zal ik eens wat recepten toveren en aan jou sturen
koetje@xs4all.nl=msn
Ook een handig recept als je Rapleyt met je babietje! (Strikjespasta, stengel broccoli, olijfje)quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef kozakken het volgende:
Ik vind het wel lekker, boursin cuisine spul.
kort recept (in het kader van snelle recepten voor OUDers)
pasta koken, broccoli erboven stome, blikje zalm of tonijn opentrekken, paar olijfjes (wanneer je er van houdt) snijden.
pasta afkoken, boursin cuisine erdoorheen gooien, broccoli zalm en olijven toevoegen. roeren...
Eeeeeten!!
Welke van Bousin cuisine? want met die knoflook/kruiden heb ik toen die pasta saus gemaakt die ik nog een keer zou maken voor julliequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
iemand een lekker recept met boursin quisinne?
Leuk!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:21 schreef bixister het volgende:
BE, balen dat je nog niks gehoord hebt zeg. maar zouden ze niet bellen? succes met wachten weer.
ik ben gisteravond naar de Blue Man Group geweest, zeer de moeite waard!
Waar is hierheen?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, als je je verveelt... kan je niet 'even' hierheen komen om de sleutel te halen, dan naar mijn huis, de post halen en die weer hierheen brengen?![]()
Nee joh! Gek mens!quote:Op woensdag 20 december 2006 10:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zal voor de gein es kijken hoe lang ik daar over doe...
die heeft toch ook last van dat zelfde geval als Bouwer ???quote:Op woensdag 20 december 2006 10:25 schreef E.T. het volgende:
BE
Ik heb gister de cd Kerst met de Toppers gekregen bij de c1000.. Hij is best leuk(al is Froger in sommige stukjes een beetje schor)
he, wat lees ik nu ?? Woon je in Den Haag ? Deze pannekoek ook !quote:Op woensdag 20 december 2006 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Den Haag, Gouda, Den Haag.Volslagen onzin dus!
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:
die heeft toch ook last van dat zelfde geval als Bouwer ???
Ben vooral nog een beetje aan het bijkomenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
@ diaan, naar je gevoel wel beetje uitgerust?
Nou ja seg wat Flauwquote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef bixister het volgende:
[..]
ik wil niks over hun gevallen weten!
![]()
Ik krijg altijd de kriebels van hoofdpijn... moeder door hersenbloeding verlorenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ben vooral nog een beetje aan het bijkomenmaar ik voel me wel redelijk goed. Beetje lichte hoofdpijn.
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef bixister het volgende:
[..]
ik wil niks over hun gevallen weten!
![]()
Nee, ik werk in Den Haag en woon in Gouda. Andersom dus.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
he, wat lees ik nu ?? Woon je in Den Haag ? Deze pannekoek ook !
Kan ik misschien op je deurmat gaan liggen ?
Ik had en heb bijna dagelijks hoofpijn...al ruim 6 jaar lang. Je raakt er op een gegeven moment aan "gewend" maar het is natuurlijk niet normaal. De spieren in mn rug en ruggenwervel zitten helemaal vast. Heb nog niet echt gevoel dat het helpt... vandeweek had ik wat was opgevouwen en gestreken, maar dat hou ik niet langer dan 15 minuten vol, dan doet mn rug echt heel erg zeer. Nou ja.. vanmiddag weer en dan een weekje nietquote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van hoofdpijn... moeder door hersenbloeding verloren
Hoe gaat het bij de fysio dat lijkt wel te werken?
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:42 schreef snoopy het volgende:
Ik zit lekker thuis met mijn kleine meisje en mag nog niet met haar naar buiten de eerste dagen.
Maar pfffff wat is het toch heerlijk weer thuis te zijn![]()
Nope... helaas niet. Maar ik moet wel oefeningen doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
heb je thuis ook zo een rode warme lamp staan? Diaan waar je eventueel tegenaan kunt gaan zitten?
Ow dat is inderdaad erg vaag zeg. Peaceman heeft er ook al 2 dagen last van, misschien word je wel grieperig. Wel rustig aan doen hoor....quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben beetje draaierig ook vaag zo ineens
Ik had het gister ook weer, en ik zat gewoon op de bank! Het werd erger als ik mijn hoofd naar m'n borst bracht (gelukkig geen "standje" dat je normaalgesproken lang moet doen).quote:Op woensdag 20 december 2006 11:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ben beetje draaierig ook vaag zo ineens
Het grote kleine babietjestopic 97quote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Snoopy... wat was er gebeurd/of wat heb ik gemist??
Dank je.... jij ook sterkte en rustig aan doen...quote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
maar idd even liggen is misschien zo stom nog niet.... dan alleen mijn hoofd nog leeg krijgen....
affijn sterkte Diaan nog verder, Be laat je nagels eraan zitten
Ja die in de Spuistraat heeft positiekleding. Maar dat is in dit geval juist het wat kleinere filiaalquote:Op woensdag 20 december 2006 13:31 schreef E.T. het volgende:
H&M in Den Haag zal wel zwangerschapskleding hebben (de grotere filialen).. Prenatal heb ik e.e.a vandaan.. Bij miss-Etam moet je 't treffen..
Ga jij nou gewoon us bevallen.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:33 schreef E.T. het volgende:
Als je nou op de weg naar huis hier even stopt BE, heb ik nog wel wat Valium voor je
Ik hou het mailadres/telefoonnummer van Hart van Nederland gereed... Of het nu een Kerstkindje, eerste kindje in 2007 of Driekoningenkindje wordtquote:Op woensdag 20 december 2006 14:41 schreef Brighteyes het volgende:
Swets gaat echt wel met z'n giechel op SBS komen!![]()
Weet niet of je de kleding van de miss etam leuk vind, maar was gisteren in de outlet miss etam op de leyweg en de dag ervoor in de stad en daar hebben iig positiekledingkleding én nog betaalbaar ook (va 4,95)quote:Op woensdag 20 december 2006 13:14 schreef p_iglet het volgende:
Iemand hier tips waar ze in Den Haag, leuke zwangerschapskleding verkopen??
Nu met 14 weken beginnen mijn broeken toch wel heel snel niet meer lekker te zitten.
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:41 schreef bixister het volgende:
BE een spits/metro openslaan is nog tot daar aan toe, maar die horoscoop lezen...!!!![]()
Volgens mij heb ik destijds bijna alles bij de H&M gehaald of van vriendinnen geleend. Daar kan ik je niet mee helpen helaas.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:40 schreef p_iglet het volgende:
M@x gefeliciteerd met de nieuwe baan van je husb.
Heb je toevallig nog verdere tips voor zwangerschapskleding in den haag? Buiten het centrum is ook geen probleem. Fiets, fietst prima
Duh, daarmee bedoelen ze natuurlijk dat de brief pas morgen komt.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik sla vanmorgen in de trein voor het eerst in maanden weer eens een spits/Metro open en uiteraard zegt mijn horoscoop dat het een niet zo positieve dag is.
Troost je BE, ook ik lees altijd de horoscoop als ik in de trein de spits en/of metro lees... je moet toch wat.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Sorry, ik kan dat niet laten. Dat is eigenlijk een van de redenen dat ik zo'n ding nog wel eens meepak.
En vandaag lag hij zomaar voor me in de trein. En toen... tsja, toen ik al het 'nieuws' gelezen had moest ik wel.
Peaceman draagt bijna altijd vesten... je hebt hele stoere van Esprit en WE Men hoor... zien er niet tuttig/jaren 50 uit. haha. Men at work kennende zullen dat ook stoere vesten zijn.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Duh, daarmee bedoelen ze natuurlijk dat de brief pas morgen komt.![]()
Max, congrats!![]()
Syrena, Allewiel !!Joah Baek blif Baek joa Baek dat blif van òs !
Enneh... een VESTEen man in een vest? Kan dat? Da's toch jaren 50? Doe es foto?
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
Phulphquote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Max, congrats!![]()
Laat dat meiske nouquote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef Rewimo het volgende:
BE, welk sterrenbeeld heb je? Kijk ik even voor je in de kerst-Margriet
quote:Op woensdag 20 december 2006 17:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Laat dat meiske nou't Schaap slaapt waarschijnlijk toch al niet vannacht.
Ik heb je en PM gestuurd!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:38 schreef Vicky het volgende:
Hier ook een randhagenees
p_iglet, ik heb evt. nog wat zomerzwangerschapskleding voor je...
BE, wat spannend zeg! Ik duim nog steeds!!
Ik lees dit en denk, waar heb ik nou weer allewiel getyptquote:Op woensdag 20 december 2006 17:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Max, congrats!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |