quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:10 schreef Lishe het volgende:
M@x, heb jij ondertussen al een agenda? Ik zag er 1 in een online shop.
hier nog zoeenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou ja, wij (ik voornamelijk) zijn er niet zo goed in om zo veel tijd met elkaar door te brengen. Hij werkt normaal behoorlijk veel en daar heb ik toch mijn schema op ingericht. Als hij dan thuis is en zich overal mee gaat bemoeien, of zich juist weer aan dingen onttrekt omdat hij denkt in de weg te lopen, erger ik me en dat kan wel eens knallen
Maar et kan ook meevallen, je weet het niet
Nope...quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:39 schreef Vicky het volgende:
BE, weet je al wat??
Zolang je de bloemstukjes maar niet door de soep verwerktquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik ga bakken en kokkerellen en daarna bloemschikken...
wat een rare combinaties doe ik weer ...![]()
Wel vervelend dat ze dat per post doen... een telefoontje is toch zo gedaan. Wat voor baan is het trouwens?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope...
Ik gok dat ze het met de post doen en ik ben pas vanavond laat thuis.
Duurt nog even dus.
Misschien is dat wel hardstikke lekker...quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:10 schreef Githa het volgende:
[..]
Zolang je de bloemstukjes maar niet door de soep verwerkt![]()
![]()
Het is een baan als uitvaartleider.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel vervelend dat ze dat per post doen... een telefoontje is toch zo gedaan. Wat voor baan is het trouwens?
Peaceman had heerlijke chocolade kerstkransjes gekocht... mjammie, die zit ik nu op te snoepen![]()
Ik heb je aan mn echte msn-adres toegevoegd (gebruik die andere alleen voor fok!mail) en nog een pm gestuurd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:00 schreef jessie het volgende:
Ik mail je vanmiddag wel, want met beantwoorden lukt er ook niks
Had je al toegevoegd op msn maar daar ben je ook al nooit
Ik wilde net gaan vragen of jullie al wat wisten. Spannend dus ook nog.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:46 schreef m@x het volgende:
Spannend BE. Ik ga voor je duimen.heeft ook nog niks gehoord. Hij heeft wel net zijn concurrent gebeld (het is een interne vacature) en die had gisteren gehoord dat er vandaag, uiterlijk morgen iets bekend zou zijn.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
En de uitnodiging voor het 2e gesprek ging ook per telefoon brief dus mss nu ook wel.
quote:Reese zei gisteren al dat het pakketpost zou zijn, autosleute, mobieltje etc. etc.![]()
Bossen hierquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Jammer bar![]()
kun je niet in de buurt in de bossen materiaal verzamelen hulst enzo lekker samen met dino uitwaaien![]()
Daar hoef je toch niet boos voor te kijkenquote:
Ja, daar waarschuwde iemand me idd al voor. Kerstdrukte enzo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:08 schreef Rewimo het volgende:
BE, je laat ons wel sidderen hoorStraks is er niet eens een envelop, hou je daar ook even rekening mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |