Speaking of lampjes... heeft iemand ooit nog iets gehoord of gezien van die Tabasco actie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:15 schreef Rewimo het volgende:
qltels kerstidee is het ophangen van een snoer cocacolaflesjeslampjes![]()
Zow weer wakker uit mn middagslaapjequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is een baan als uitvaartleider.
Idd zou je denken dat een telefoontje makkelijker werkt. Maar goed, afwijzen per post is wel een stuk makkelijker dan via de telefoon.
En de uitnodiging voor het 2e gesprek ging ook per telefoon post dus mss nu ook wel.
Reese zei gisteren al dat het pakketpost zou zijn, autosleute, mobieltje etc. etc.![]()
Aluminiumfolie vind onze jongste poes alleen maar leuk...kraakt leuk met gevolg dat ze er echt op gaat staan trappelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou ook voor aluminiumfolie gaan.
Handdoek zouden die twee van mij alleen maar lekker vinden
Nu in de aanbieding deel 7quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef Spekkiemonster het volgende:
nu in de aanbieding topic??? mag ik een linkje?
Ik blijf toch maar gewoon hier. Er waren een aantal mensen die zeiden 'mss is er wel helemaal geen post nog en dan ga je voor niets' dus ik hou mezelf nog even in maar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:54 schreef phluphy het volgende:
BE heb je al besloten of je straks gaat heen-en-weer-en? En heb je al bedacht hoe je ons dan op de hoogte brengt?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:02 schreef snoopy het volgende:
Phluph, ik kom even hier naar je zwaaien![]()
![]()
thanks, nee zag m zelf niet staan en wist ook niet dat ie in oud stond ... dacht eerder CUL ofzo en dat het oveer aantrekkelijke aanbiedingen/reclames ging ...quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nu in de aanbieding deel 7
![]()
zag je 'm zelf niet staan of zo? staat gewoon in het lijstje.
Laurierdrop halen. Bevat geen suiker of zout en laxeert niet. Je kunt er ook lekker dropwater van maken (dan weer wel met wat suiker of zoetstofquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry!
Oh, en inmiddels komen alle hoest en keelpastilles me echt m'n neus uit. Gadver. De hele dag zo'n drop-achtig smaakje in mijn mond. Normaal lekker, zo af en toe, maar niet 24/7.Ik heb vannacht de halve nacht wakker gelegen van het hoesten en sabbelen lijkt de enige remedie.
Bijkomend nadeel: Die laxerende werking bij veelvuldig gebruik? Dat klopt.![]()
![]()
![]()
Ze is echt stront eigenwijs. Ik denk zelf dat als ze naar buiten gaat dat het zo over is of althans minder zal zijn, maar zolang ze niet geholpen is durf ik haar niet buiten te laten. En ze kan pas eind januari terecht.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:36 schreef phluphy het volgende:
BE, de kans dat het langer onderweg is i.v.m. de kerstpostdrukte is natuurlijk ook wel groot.
Anitra, is jouw poes zo'n draak?![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laurierdrop halen. Bevat geen suiker of zout en laxeert niet. Je kunt er ook lekker dropwater van maken (dan weer wel met wat suiker of zoetstof).
Ik ben dan niet BE, maar je kan het daar inderdaad halen. Ik weet niet of je stoel van stof is, maar volgens mij moet je daarmee oppassen dan.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:53 schreef Anitra het volgende:
BE kan je dat gewoon bij de dierenwinkel halen?
ja maar zoetstof is weer laxerendquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Laurierdrop halen. Bevat geen suiker of zout en laxeert niet. Je kunt er ook lekker dropwater van maken (dan weer wel met wat suiker of zoetstof).
quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:27 schreef phluphy het volgende:
BE, ben je misschien niet toch "stiekum" naar huis gereden en heb je (goed) nieuws?
Je hebt me aangestoken met je zenuwen, trut !
Schouders naar achteren, borst vooruit, kom op, het is een "drukke"tijd, kerst oud en nieuw... even diep uitademen, en uitademen en doorgaan meid, vooral niet opgevenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Geen post...
De doemdenker in mij heeft het inmiddels al wel een beetje opgegeven...![]()
TNT heeft het écht heel druk nuquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
De doemdenker in mij heeft het inmiddels al wel een beetje opgegeven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |