Bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef phluphy het volgende:
Sjeen, je weet toch wel dat Airport Maastricht op Beek's grondgebied ligt hé, dusdeh effe dimme !![]()
Jouw man ook al in een vest, ik denk dat ik echt niet op de hoogte ben van de mode. Doe eens een plaatje dan, begin nu echt nieuwsgierig te worden!
Sorry... het is dat ik af en toe naar Toys 'r Us ga, maar voor de rest wil ik er eigenlijk nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:12 schreef Syrena het volgende:
Dat van de Makado vecht ik aanMijn moeder en ik gaan erg vaak heen
Vooral de Miss Etam outlet moet ik d'r altijd wegsleuren. Oh en het Holland Handels Huis natuurlijk.
Dat moet wel goedkomen hoor, heb jaren op schaatsen gezeten...quote:Op woensdag 20 december 2006 19:26 schreef phluphy het volgende:
Schaatsen ! Leuk Bar, niets breken hoor!![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 19:31 schreef phluphy het volgende:
De Baeker Pottentoate roepen ook altijd Allewiel. Nu wil ik het ook weten ook, maar mijn moeder is in gesprek![]()
![]()
quote:Historie > Allewiel
Who alle angere vastelaovesvereinigingen in Limburg Alaaf es groet höbben veer in Baek allewiel es groet. Auch groete de Baeker Pottentaote es enige vastelaovesvereinigingin mit de lenkerhand aan de rechterkant van het gezich. Deese groet is door ein ingaeving van Graaf Corten ontsjtange.
Op 26 november in 1947 vreug Graaf Jeu Corten het woord op ein geheim vergadering.
Hae haet ein meisterlijke ingaeving, en oppert het idee om "Allewiel" es groet te bruike.
Allewiel is ein Baeker woord dat deks gebruik weurd. Dankzi-j die briljante ingaeving
höbben de Baeker Pottentaote eine unieke groet. veur allewiel
Jaja, onderschat ons niet hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |