Hoiiquote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Etoile ik probeer je te pm-en maar het lukt niet. Hij staat uit denk ik ofzo. Maar aangezien je mij een pm gestuurd hebt, denk ik dat je hem wel eens gebruikt. Zet hem eens aan
Als jij jessie nou even PM't kan zij op beantwoorden klikken en je toevoegen aan haar buddies, en dan kan ze meteen zien hoe je in de lijst staat (ik kan je ook niet vinden, heb het even geprobeerd).quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:49 schreef Étoile het volgende:
HoiiIk denk dat er een probleem is door het streepje op de é, dat ie me daarom niet herkent ofzo
(mailen mag ook
staat in mn profiel)
Het gaat om wat oudere foto's (december 2005 t/m half mei 2006) en in die periode hebben we een nieuwe computer gekregen. We hebben het idee dat ze misschien nog op de harde schijf van de oude computer staan dus dat gaan we vanavond uitvogelen aangezien we die gelukkig nog in de kast hebben liggen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:49 schreef Étoile het volgende:
m@x zeker weten dat je niets met systeemherstel oid kan doen?!
Ik wilde net de radio op die zender zetten maar mijn collega's willen persee naar Sky Radio luisterenquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Het Glazen Huis 3fm serious requests is begonnen![]()
Ow dat is balen zeg.... van die Sky Radio word je helemaal gek. Je kunt via internet luisteren als je wil..maar dat zal wel gek/lastig zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik wilde net de radio op die zender zetten maar mijn collega's willen persee naar Sky Radio luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |