Ik moest even snel iets. Suggesties voor een betere TT zijn welkom.quote:Op maandag 18 december 2006 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Och jee, gaan we nu ineens weer nummeren?
Als je een leuk kort gedichtje hebt gevonden, hou ik me aanbevolen. Ik ga zo ook beginnen met schrijven.quote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef Syrena het volgende:
Teeveepee op het Ballenbankje
Ik ga zo mijn kerstkaarten schrijven, ik wilde er een leuk gedichtje op zetten, maar ik zie alleen van die lappen tekst... nou ja, we zoeken nog even door.
Mooi hoor... dat ga ik ook bij een paar mensen op het kaartje schrijvenquote:Op maandag 18 december 2006 14:43 schreef Syrena het volgende:
Ik wens jullie toe
een jaar vol vreugde
en zonneschijn
waarin verdriet
en zorgen
twee onbekenden zijn
Ik heb er ook pas zin in sinds zaterdag...quote:Op maandag 18 december 2006 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb een maand geleden al kaarten gekocht maar ik heb geen zin ze te sturen. Terwijl ik wel vind dat ik dat eigenlijk moet doen, maar ik heb echt totaal geen zin.
Ja inderdaad.quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:03 schreef Rewimo het volgende:
Krijg een leven
En maak er wat leuks van in 2007
Zoiets?
Thank youquote:Op maandag 18 december 2006 15:04 schreef Rottdog het volgende:
Syrena ik vind je gewoon zo'n lekker muts he
quote:Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja en die dan per ongeluk in de envelop doen van de vriendin die moet revalideren en aan de AD's moet enzo
![]()
Niet per ongeluk zonneschijt ervan maken...quote:Op maandag 18 december 2006 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooi hoor... dat ga ik ook bij een paar mensen op het kaartje schrijven![]()
Ik zal er op lettenquote:Op maandag 18 december 2006 15:28 schreef Syrena het volgende:
[..]
Niet per ongeluk zonneschijt ervan maken...
Niet dat ik dat gedaan heb, maar ik moest er wel ineens heel erg aan denken toen ik het versje schreef![]()
Hm... misschien kunnen we er een gezamenlijk project van maken. Allemaal een lekker sarcastisch stukje toevoegen, dan krijgen we een prachtkerstgedichtquote:Op maandag 18 december 2006 15:16 schreef Syrena het volgende:
Krijg een leven
En maak er wat leuks van in 2007
En dan zonder die getrouwde vent
die je elke week verwent
Uhm...nee ook maar niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |