Maar niet mogelijk. Een lening impliceert nou eenmaal betaling van rente. Juist daar zit voor de bank de winst op.quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik bedoel dat we gewoon alleen willen aflossen. Lijkt me logisch.
En dat is naast de 20000 euro schuld? Daar zou ik dan als de wiedeweerga een eind aan maken. Kun je gewoon een formuliertje voor invullen: niet meer roodstaan, althans: niet meer zoveel.quote:De betaalrekening daar kunnen we nu 12.500 op rood staan. Is ook erg onoverzichtelijk zo.
Maar we houden juist niks over, dat is nu juist het probleem.quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef Blik het volgende:
Het zou dus in principe mogelijk zijn om ook 100 euro af te lossen als je zou willen, of gewoon iedere maand het bedrag wat je over houd...
Nee, dat is de schuld. En 7000,- flexibel krediet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar niet mogelijk. Een lening impliceert nou eenmaal betaling van rente. Juist daar zit voor de bank de winst op.
[..]
En dat is naast de 20000 euro schuld? Daar zou ik dan als de wiedeweerga een eind aan maken. Kun je gewoon een formuliertje voor invullen: niet meer roodstaan, althans: niet meer zoveel.
Hoezo dat?quote:Op maandag 18 december 2006 22:54 schreef Reese het volgende:
ow, wacht, ik had even moeten F5-en.
Anyway, ik vind het hartstikke goed dat jullie deze stap gezet hebben!
Wellicht dat het nu met de feestdagen wat langer duurt dan normaal voordat het traject in werking wordt gesteld. Verwacht ook niet gelijk wonderen van het GKB. Er is, denk ik, een reële kans dat jullie niet in aanmerking komen voor de genoemde regelingen.
Dan gaat je vrouw maar werken. Al fucking 5 jaar lang elke keer weer dezelfde janktopics waar je geen flikker doet met de adviesen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar we houden juist niks over, dat is nu juist het probleem.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat je vrouw maar werken. Al fucking 5 jaar lang elke keer weer dezelfde janktopics waar je geen flikker doet met de adviesen.
Alleen maar snotteren en slachtoffer rol. 'Ingrid kan geen werk vinden' 'Ook met 20K schuld mag ik toch wel een PSP kopen, ik heb nooit wat leuks'
Ik geef je vader groot gelijk dat hij geen flikker doet aan je schulden, klaploper
Dat jullie misschien niet in aanmerking komen, bedoel je?quote:
Serieuze reactie, Djeez, maar wáárom komen jullie niet rond? Ik heb Ingrid in een ander topic de vaste lasten zien posten en dat afgezet tegen jouw salaris, de kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag, lijkt mij dat geen probleem?quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hebben jullie je vaste lasten en inkomsten al eens op papier gezet?quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al de naam Djeez komt me bekend voor. Dat waren dus die topicsquote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat je vrouw maar werken. Al fucking 5 jaar lang elke keer weer dezelfde janktopics waar je geen flikker doet met de adviesen.
Alleen maar snotteren en slachtoffer rol. 'Ingrid kan geen werk vinden' 'Ook met 20K schuld mag ik toch wel een PSP kopen, ik heb nooit wat leuks'
Ik geef je vader groot gelijk dat hij geen flikker doet aan je schulden, klaploper
Djeez en Ingrid, jullie zijn lieve mensen, maar Swets heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou.quote:Op maandag 18 december 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal legaal is deze tip natuurlijk niet.
Genoeg mogelijkheden. Zoek een bijbaan, zoals al is aangegeven in dit topic.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Djeez het volgende:
Die rente van 150 Euro wil wel, maar daar blijft het dan ook bij. Meer ruimte om echt af te lossen is er niet, zodat we ons hele leven met die schuld blijven zitten. We willen nu een eind maken aan die schuld, anders komt het ernooit meer van!
Heb je je inkomsten al kritisch op een rijtje gezet? Ik namelijk wel, naar aanleiding van jullie eigen posts op dit forum. Volgens mij berekeningen houden jullie na aftrek van die geposte vaste kosten en het gemiddelde minimuminkomen (je zou er zelfs nog iets boven zitten, naar eigen zeggen) & belastingteruggaven om en nabij 450 euro over. En dat is dus inclusief die rentekosten aan de ABN. Nee, 450 euro is niet héél ruim, maar je moet er makkelijk je boodschappen van kunnen doen en kleren van kunnen kopen en een paar tientjes aflossen. Een mamafiets is dan een uitgave waar je (uitgaand van een fiets van 700 euro, da's een prijs die je tegen komt op google) zeker een half jaar voor moet sparen. Nogmaals, wees eens kritisch over je eigen uitgaven en bestedingspatroon. Dat uiteraard naast het nemen van een extra baan voor jou en Ingrid. Het spijt me zeer te moeten zeggen, maar je hebt zelf 20000 euro geleend. Je kan toch wel een béétje verantwoordelijkheid nemen in het oplossen van die schuld? En verantwoordelijkheid is dan mijns inziens meer dan alleen een formuliertje invullen van de kredietbank.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Djeez het volgende:
Die rente van 150 Euro wil wel, maar daar blijft het dan ook bij. Meer ruimte om echt af te lossen is er niet, zodat we ons hele leven met die schuld blijven zitten. We willen nu een eind maken aan die schuld, anders komt het ernooit meer van!
o.a. in dit topic Met de handen in het haarquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef MaLo het volgende:
Ingrid, zoek werk!
En het hele idee van werken is natuurlijk minder leuk als je je bedenkt dat het geld al is uitgegeven en je ruim vier jaar die 16 uur moet werken om dat goed te maken. Dat zal vast ook een rol spelen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
o.a. in dit topic Met de handen in het haar
werden al vele tips gegeven rondom werkkansen voor Ingrid die stuk voor stuk werden verworpen
Ze behoren tot de doelgroep van de SP, mensen die hun vrijheid boven alles stellen zolang het ze goed gaat maar zodra het slecht met ze gaat "hulp" willen en ziichzelf als slachtoffers zien.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
o.a. in dit topic Met de handen in het haar
werden al vele tips gegeven rondom werkkansen voor Ingrid die stuk voor stuk werden verworpen
Dan blijven ze toch lekker met die schuld zittenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het hele idee van werken is natuurlijk minder leuk als je je bedenkt dat het geld al is uitgegeven en je ruim vier jaar die 16 uur moet werken om dat goed te maken. Dat zal vast ook een rol spelen.
Klopt. Zo profileren ze zich wel in alle topics.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze behoren tot de doelgroep van de SP, mensen die hun vrijheid boven alles stellen zolang het ze goed gaat maar zodra het slecht met ze gaat "hulp" willen en ziichzelf als slachtoffers zien.
Dat is de kern van het probleem he? En ook die domme keuze om aan kinderen te beginnen zonder eerst hun eigen leven op orde te hebben..... ik volg dit geheel al vijf jaar en zie geen enkele verbetering: ik word er moedeloos van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef MaLo het volgende:
Ingrid, zoek werk!
5 jaar al?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de kern van het probleem he? En ook die domme keuze om aan kinderen te beginnen zonder eerst hun eigen leven op orde te hebben..... ik volg dit geheel al vijf jaar en zie geen enkele verbetering: ik word er moedeloos van.
Hoe vraag ik een persoonlijk faillissement aan ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
5 jaar al?![]()
Treurig,dan hadden ze er nu dus ook al uit kunnen zijn.
![]()
Yep. En daarnaast zou Djeez op zaterdag een baantje kunnen nemen als vakkenvuller of postbezorger.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:
Ze hebben kennelijk 20.000 euro schuld, al ze nu besluiten 500 euro p.maand meer te gaan verdienen (dat kan met een klein baantje +/- 20 uur) dan zijn ze er gewoon gewoon in 4 jaar vanaf. Dat lijkt lang maar het is best te overzien, bovendien wordt de rente ook steeds minder dus het is best goed te doen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe vraag ik een persoonlijk faillissement aan ?
5 jaar en 1 dag. Goede timing.
Maar dan hebben ze dus ook al 60 maanden voor niks 150 euro rente moeten betalenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En voor je het weet helpt het nog echt ook en ben je niet meer zielig.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep. En daarnaast zou Djeez op zaterdag een baantje kunnen nemen als vakkenvuller of postbezorger.
Maar zoals gezegd, met deze opties wordt vast niks gedaan want het is minder leuk en lijkt minder makkelijk dan de schuldsanering. Althans, dat is mijn gevoel hierbij.
Dat blijven ze toch wel... hoe zeer ik het ook hoop voor hun en zeker voor kim als ze ouder is dat ze van hun schuld afkomen.. Gaan ze er niets van leren..quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan blijven ze toch lekker met die schuld zitten![]()
Ze begrijpen het principe van de schuldsanering niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep. En daarnaast zou Djeez op zaterdag een baantje kunnen nemen als vakkenvuller of postbezorger.
Maar zoals gezegd, met deze opties wordt vast niks gedaan want het is minder leuk en lijkt minder makkelijk dan de schuldsanering. Althans, dat is mijn gevoel hierbij.
*zucht*quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
Toen ze dat schreef was dat niet waar, maar we moeten er als posters wel voor waken dat ze niet alsnog gelijk krijgen en i.p.v. de nuttige reacties alleen maar 'boehoehoe' onthouden. Als ik naar mezelf kijk: nee, ik ben hier niet heel aardig in. Ik word ook heel boos van de gehele houding van met name TS. Maar dat wil niet zeggen dat ik offtopic post of bash. Ik ben gewoon eerlijk en probeer ook suggesties aan te dragen. En dat is nu, in dit geval, geen *kusje d'rop, wat sneu voor jequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:04 schreef Q. het volgende:
Uit het feedback-topic:
[..]
*zucht*
Voorspelbaar...
Als het dan meer dan een schuldeiser is kan er wel echt WSNP aangevraagd en afgewezen worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor we over een jaar een topic hebben met: 'Nu gaat het echt fout! 50000 euro schuld!'
Want dat is natuurlijk een heel eenvoudige oplossing voor dit probleem. Simpeler kan ik het werkelijk niet maken.quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat je vrouw maar werken.
Ja, alleen is er nu een kind bij betrokkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De eenvoudigste en al zoveel malen eerder geopperde oplossing...maar er zijn talloze redenen waarom dat niet gaat. Allemaal buiten hun schuld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Och, de 'negatieve flow' in dit topic is zo'n beetje aangevangen bij mijn post () Maar laten we even kijken wat ik als allereerste zeg:
[..]
Want dat is natuurlijk een heel eenvoudige oplossing voor dit probleem. Simpeler kan ik het werkelijk niet maken.
Ik hoop het ook, echter zie je in de praktijk erg vaak dat het hebben van een kind alleen maar meer reden is tot roepen dat men het zelf allemaal niet meer aankan en hulp (geld) van anderen noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De eenvoudigste en al zoveel malen eerder geopperde oplossing...maar er zijn talloze redenen waarom dat niet gaat. Allemaal buiten hun schuld.
Ik vind het heel jammer, vooral nu er een kindje is. Maar van de andere kant: misschien is het feit dat ze nu een kindje hebben wel een goede stok achter de deur om het nu echt goed aan te gaan pakken en op te lossen. En misschien als ze de boel op de rit hebben staan, dat ze het dan ook kunnen volhouden!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De eenvoudigste en al zoveel malen eerder geopperde oplossing...maar er zijn talloze redenen waarom dat niet gaat. Allemaal buiten hun schuld.
Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit net een beetje te lezen in dat topic van vijf jaar geleden, en het lijkt er alleen maar erger op geworden. Nu weet ik weer waar al die belasting van mij heengaat, dat gaat naar al die toeslagen van jou zodat je lekker in je auto kunt (kon) rijden, terwijl ik in een volle trein naar mijn werk ga.
De moeite om je tips te geven ga ik niet doen, dat hebben er al zovelen hier gedaan, en zonder ook maar enig succes.
Gij luiaard, het staat op de vorige bladzijde.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef Sitethief het volgende:
Heb je een linkje?
Ja maar, ja maar, dat verdient geen drolquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ingrid, word gastouder of zo. Kun je zelf voor je dochter zorgen en geld verdienen
Dan wordt ze maar webcamgirl. Kan ze lekker thuiswerken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat verdient geen drol
tenminste, dat schreef ze in zo'n oud rampentopic.
als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me afquote:Je mag het ook opsparen als je ruim van te voren weet dat je op vakantie gaat met die dagen. En dat weet ik dus, eind mei neem ik mooi al die dagen op!
Ja maar daar hebben we recht op!!! alle mensen die wel werken mogen het ook!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef Blik het volgende:
en sorry, maar op vakantie gaan
[..]
als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me af
Als iedereen zo met ze blijf omgaan komt het nooit meer goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Erm, hoezeer ik het zelf ook behoorlijk twijfelachtig vind zo hier ende daar wil ik toch vragen om het een klein beetje normaal te houden hier vwb de reacties.
We weten nog niet of ze wel of niet een regeling kunnen treffen etc. etc. etc. Mss zijn er toch nog wel wat andere dingen waarom er mss wel wat geregeld kan worden. Who knows.
Iig, zoals gezegd, hou het een klein beetje normaal anders gaat hier wrsch idd alsnog een slotje op, niet eens op verzoek maar vanuit ons 'ter bescherming' van de TS en zijn vrouw.
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef Blik het volgende:
en sorry, maar op vakantie gaan
[..]
als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me af
En dat heeft niks met gkb te maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
Oh, dan weet je meer dan ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef nikky het volgende:
Er is ook werk voor Ingrid wat ze eventueel thuis zou kunnen doen.
Bijvoorbeeld kaarten inpakken en weet-ik-veel-wat. Dan kun je je eigen tijd indelen en toch thuis zijn voor de kleine. Van dat thuiswerk. Google er eens op.
Kijk of je in aanmerking kunt komen als gastouder wat ik al enkele keren voorbij heb zien komen. Dan kun je ook thuisblijven en geld verdienen en de kleine heeft direct wat leuke speelkameraadjes.
Ingrid is een jonge meid en er is tegenwoordig zoveel voorzieningen waardoor je wel kunt werken terwijl je een kindje hebt. Want ik heb het idee dat ook het GKB zal zeggen dat Ingrid aan het werk zal moeten. Het is nergens voor nodig namelijk dat zo'n jonge vrouw thuis zit. Als je nou een riant inkomen had kun je de beslissing maken om niet te gaan werken. Dit is niet het geval en heb je geen keuze.
En niet aankomen met "er is hier geen werk te vinden" Ik woon vlakbij jullie en er is werk zat hier in de buurt.
terwijl jij toch degene bent die de hele dag de tijd heeft om een baan te zoeken.quote:
Er is in al die vijf jaar dat er geen werk is geen een baan vrij gekomen?quote:
Sorry maar de woorden Ingrid en Werken heb ik nimmer in 1 topic gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
Ingrid, wil je echt wel werken :
Dus heb je nog teveel betaald,quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
Het GKB zal zich ook daar mee gaan bemoeien echter..quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
En dat heeft niks met gkb te maken.
Ingrid, en Djeez ook, jullie kunnen je hier best aangevallen voelen door wat er tegen en over jullie wordt gezegd, dat is op zich best te begrijpen. Maar probeer nou eens een keertje heel eerlijk tegen jezelf en elkaar te zijn, en kijk eens naar jullie (post)geschiedenis. Het is toch niet echt heel raar dat er zo gereageerd wordt?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
En dat heeft niks met gkb te maken.
Nou waarschijnlijk dat ze inderdaad heel zielig zijn, het niet hun schuld is, dat we allemaal medelijden met ze hebben om zoveel onrecht en dat we onmiddelijk een help-dit-zielige-stel-de-winter-door-inzameling gingen houden die tenminste 25.000 zou opleveren zodat ze van hun schulden af zouden zijn en van het extra geld nog een XBox 360/PS3/Wii kunnen kopen en langdurig op vakantie gaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:08 schreef berney het volgende:
Wat ik me steeds afvraag, wat voor reacties hadden jullie dan verwacht?
Nou nee dus. Want dat aankloten en op den duur in de schuldsanering terechtkomen doen ze van jouw en mijn belasting geld.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Robocock het volgende:
Heeft toch geen zin dit. Gewoon werkschuw tuig, laat ze lekker aankloten de rest van hun leven.
![]()
Ze krijgen geen cent van me.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef 5112 het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk dat ze inderdaad heel zielig zijn, het niet hun schuld is, dat we allemaal medelijden met ze hebben om zoveel onrecht en dat we onmiddelijk een help-dit-zielige-stel-de-winter-door-inzameling gingen houden die tenminste 25.000 zou opleveren zodat ze van hun schulden af zouden zijn en van het extra geld nog een XBox 360/PS3/Wii kunnen kopen en langdurig op vakantie gaan.
Ik hoop toch echt met heel mijn hart dat ze wijzer zijn dan dat.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:48 schreef berney het volgende:
Overigens, zal het vast niet lang duren of Ingrid meld in Oud dat ze zwanger is.
*voorgevoel heeft*
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef sanger het volgende:
Misschien dat ik dan ook nog wel een baantrje kan regelen voor Ingrid, mits ze aangeeft wat ze kan en in welke regio. Wij zoeken ook continue personeel. Alleen dan verdient ze wel het minimumloon.
Ik had het over een krantenwijk. Dat moet kunnen in 1 uurtje volgens mij. Doen legio jongeren ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef berney het volgende:
Faalangst?, Zo lust ik er nog wel een paar ja.
Maar goed, een wijkje lopen doe je niet effe tussen 6 en 7.Het hangt van de wijkgrootte af en aantal post wat je hebt. Bij mij wordt de post thuis bezorgd en moet ik thuis sorteren. Daarna de volgende dag bezorgen tussen 8:00 en 18:00. Daar zijn richtlijnen voor namelijk.
Moet je ook maar net weten he.
Bezorgen is bij ons is twee dagen per week. Ingrid kan dan 's avonds bij een callcentre, dat is minimaal 12 uur per week.
Die loop je ook niet zo effe in een uurtje.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had het over een krantenwijk. Dat moet kunnen in 1 uurtje volgens mij. Doen legio jongeren ook.
Als je normaal gezond bent kun je het in ieder geval doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef berney het volgende:
[..]
Die loop je ook niet zo effe in een uurtje., maar goed dat is afhankelijk van de grootte en je conditie.
Je reageert anders nu wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Waarom zouden we nog eerlijk reageren? Heeft toch geen nut, want jullie geloven ons toch niet.
Hopelijk kunnen ze het kind blijven bieden wat nodig is. De beste oplossing is een simpel baantje vinden zoals bv een krantewijk of schoonmaakbaan. Hoe dan ook het worden wat karige jaren. Tja
Dan vraag je urgentie aan bij de ggz.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vind het makkelijk gezegd, zoek maar werk. Heb zo'n 2 weken geleden nog gesolliciteerd bj tpg/tnt. Ook schoonmaakwerk, thuizorg, call center ed. Betrouwbaar thuiswerk heb ik nog steeds niet gevonden. En faalangst heb ik ja. Daar gaan ze me mee helpen, maar bij ggz is er een wachtlijst.
Doen ze niet aan.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:21 schreef berney het volgende:
[..]
Dan vraag je urgentie aan bij de ggz,
Nog niet nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim komt niks te kort.
Sta je al op de aanmeldlijst om kranten te bezorgen? Welke uitgaven en inkomsten zijn er eigenlijk? Is er echt niet verder in te snijden? Tis lullig maar je wilt ook geen uitzichtloos leven dus kun je beter nu extra de schouders eronder zetten met uitzicht op een betere toekomst dan blijven aanmodderen. Succes in ieder geval en *schop*quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vind het makkelijk gezegd, zoek maar werk. Heb zo'n 2 weken geleden nog gesolliciteerd bj tpg/tnt. Ook schoonmaakwerk, thuizorg, call center ed. Betrouwbaar thuiswerk heb ik nog steeds niet gevonden. En faalangst heb ik ja. Daar gaan ze me mee helpen, maar bij ggz is er een wachtlijst.
Houden zoquote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim komt niks te kort.
Dat is voor het laatst dat je ergens gesolliciteerd hebt? Dagelijks meerdere sollicitatiebrieven de deur uit zou ik dan zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik vind het makkelijk gezegd, zoek maar werk. Heb zo'n 2 weken geleden nog gesolliciteerd bj tpg/tnt.
Aan het ggz? Mw en de ha weten er van. En de ha stuurt me door. Die stuurt een brief mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:23 schreef berney het volgende:
[..]
Heb je verteld van je situatie mbt jullie schulden?
http://www.thuiswerkkrant.nl/Informatie/Proefexemplaar.aspxquote:Op woensdag 20 december 2006 11:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Betrouwbaar thuiswerk heb ik nog steeds niet gevonden.
Ah, kijk dat is tenminste iets.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:26 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Aan het ggz? Mw en de ha weten er van. En de ha stuurt me door. Die stuurt een brief mee.
Idd, solliciteren zou een complete dagtaak moeten zijn..quote:Op woensdag 20 december 2006 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is voor het laatst dat je ergens gesolliciteerd hebt? Dagelijks meerdere sollicitatiebrieven de deur uit zou ik dan zeggen.
precies.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:30 schreef E.T. het volgende:
Idd, solliciteren zou een complete dagtaak moeten zijn..
Ik heb je even toegevoegd op MSN.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
precies.
golfer verstuurt gemiddeld 2 tot 3 sollicitaties, PER DAG.
Zou je denken? Ik denk dat dat kindje heel veel te kort komt. Te beginnen met een solide, vertrouwde en zekere basis! Daarnaast hebben jullie niet eens een greintje gevoel voor financiele verantwoordelijkheid, dus dat zul je ongetwijfeld ook niet meegeven in de opvoeding. Schandalig vind ik het! Jullie zijn al 5 jaar bezig en de schuld is niets minder geworden. Je denkt niet te kunnen werken, Djeez zet iedere keer zijn hoop weer vast op de jaarlijkse loonsverhoging, maar in feite blijft het allemaal op hetzelfde uitkomen: jullie geven TEVEEL uit en jullie genereren TE WEINIG inkomen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim komt niks te kort.
Daarom ook even een PM gestuurdquote:Op woensdag 20 december 2006 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus geen msn overdag
Mijn ervaring is dat daar wel degelijk uitzonderingen op zijn en na 5 jaar topics over het zelfde...mag je bij hen ook wel eens gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik niet met je eens. Je kan ook iemand de waarheid zeggen zonder ze belachelijk te maken.
We vragen ons gewoon af waarom je niet werkt, en wat voor werk je zou kunnen doen om jullie uit die klotesituatie te halen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Waarom zouden we nog eerlijk reageren? Heeft toch geen nut, want jullie geloven ons toch niet.
Kun je je overgebleven vrije dagen niet gewoon laten uitbetalen, kan ook een hoop schelen. En deze vakantie kost je dus ook weer een paar honderd euro..quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
En kost tijd die in solliciteren kan worden gestoken. Alhoewel, als je eens in de twee weken een brief de deur uit doet is het er misschien net omheen te plannenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Blik het volgende:
Kun je je overgebleven vrije dagen niet gewoon laten uitbetalen, kan ook een hoop schelen. En deze vakantie kost je dus ook weer een paar honderd euro..
Ja, maar jij neemt in je berekening weer niet de broodnodige tijd op voor het informatie aanvragen he! Niet realistisch hoor!quote:Op woensdag 20 december 2006 11:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
En kost tijd die in solliciteren kan worden gestoken. Alhoewel, als je eens in de twee weken een brief de deur uit doet is het er misschien net omheen te plannen![]()
Heb je hier ook nog aan gedacht Ingrid?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef sanger het volgende:
Misschien dat ik dan ook nog wel een baantrje kan regelen voor Ingrid, mits ze aangeeft wat ze kan en in welke regio. Wij zoeken ook continue personeel. Alleen dan verdient ze wel het minimumloon.
Moet je wel echt willen. Daar heb ik zo mijn twijfels bij. Magoed, is moeilijk te beoordelen.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:51 schreef sanger het volgende:
Anders is een krantenwijk en een folderwijk wel een idee. Iedere ochtend de krant doen, en 1x per week folders steken en bezorgen. Dat moet toch makkelijk in te passen zijn?
Bovenste is crap. Je betaald en je krijgt niks.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://www.thuiswerkkrant.nl/Informatie/Proefexemplaar.aspx
http://www.aanbodpagina.n(...)ering_aangeboden.asp
Al gezien?
Wat valt er te willen als je zo ver in de schulden zit? Dan heb je niet veel te willen lijkt mij.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Moet je wel echt willen. Daar heb ik zo mijn twijfels bij. Magoed, is moeilijk te beoordelen.
Volgens mij kan dat niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Kun je je overgebleven vrije dagen niet gewoon laten uitbetalen, kan ook een hoop schelen. En deze vakantie kost je dus ook weer een paar honderd euro..
Lijkt me idd verder ook weinig mis mee.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
Volgens mij kan dat niet.
DE vakantie kost ons juist niks, alleen eten, wat je thuis ook moet.
Djeez rijd heen en weer, we hoeven niks te betalen.
Heb je sanger al een berichtje gestuurd?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook Kim nog he, die heeft ondertussen ook aandacht nodig.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je sanger al een berichtje gestuurd?
Dat er genoeg te willen valt blijkt uit de topics die afgelopen 5 jaar geopend zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 12:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat valt er te willen als je zo ver in de schulden zit? Dan heb je niet veel te willen lijkt mij.
O-M-Gquote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ja. Ik heb ook Kim nog he, die heeft ondertussen ook aandacht nodig.
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je sanger al een berichtje gestuurd?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet gevolgd heb.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Dat er genoeg te willen valt blijkt uit de topics die afgelopen 5 jaar geopend zijn![]()
Helaas heeft niet geen verbetering in de situatie opgeleverd..
Jouw mening is nu wel duidelijk. Als je niks zinnigs te melden hebt, hoepel dan even lekker op. Of heb je liever dat ze dat kind verwaarloosd?quote:
Dan is er weinig mis mee in mijn ogen. Al is de vraag of je op vakantie niet duurder eet dan thuis. Dat doen wij namelijk wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dit soort reacties werken niet echt motiverend denk ik. Een kind heeft gewoon aandacht nodig, en een PM of mail hangt niet op 5 minuten.quote:
Nee, klopt niet.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:34 schreef livEliveD het volgende:
Klopt het dat jullie drie dell laptops thuis hebben? Zo ja, krijgen we een linkje naar ebay straks voor 2 van de 3?![]()
Jammer, ik zag een geldpotje vanwege ditquote:Op woensdag 20 december 2006 12:36 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee, klopt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |