Heb je een linkje?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit net een beetje te lezen in dat topic van vijf jaar geleden, en het lijkt er alleen maar erger op geworden. Nu weet ik weer waar al die belasting van mij heengaat, dat gaat naar al die toeslagen van jou zodat je lekker in je auto kunt (kon) rijden, terwijl ik in een volle trein naar mijn werk ga.
De moeite om je tips te geven ga ik niet doen, dat hebben er al zovelen hier gedaan, en zonder ook maar enig succes.
Gij luiaard, het staat op de vorige bladzijde.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef Sitethief het volgende:
Heb je een linkje?
Ja maar, ja maar, dat verdient geen drolquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ingrid, word gastouder of zo. Kun je zelf voor je dochter zorgen en geld verdienen
Dan wordt ze maar webcamgirl. Kan ze lekker thuiswerken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, dat verdient geen drol
tenminste, dat schreef ze in zo'n oud rampentopic.
als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me afquote:Je mag het ook opsparen als je ruim van te voren weet dat je op vakantie gaat met die dagen. En dat weet ik dus, eind mei neem ik mooi al die dagen op!
Ja maar daar hebben we recht op!!! alle mensen die wel werken mogen het ook!!!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef Blik het volgende:
en sorry, maar op vakantie gaan
[..]
als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me af
Als iedereen zo met ze blijf omgaan komt het nooit meer goedquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Erm, hoezeer ik het zelf ook behoorlijk twijfelachtig vind zo hier ende daar wil ik toch vragen om het een klein beetje normaal te houden hier vwb de reacties.
We weten nog niet of ze wel of niet een regeling kunnen treffen etc. etc. etc. Mss zijn er toch nog wel wat andere dingen waarom er mss wel wat geregeld kan worden. Who knows.
Iig, zoals gezegd, hou het een klein beetje normaal anders gaat hier wrsch idd alsnog een slotje op, niet eens op verzoek maar vanuit ons 'ter bescherming' van de TS en zijn vrouw.
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef Blik het volgende:
en sorry, maar op vakantie gaan
[..]
als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me af
En dat heeft niks met gkb te maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
Oh, dan weet je meer dan ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef nikky het volgende:
Er is ook werk voor Ingrid wat ze eventueel thuis zou kunnen doen.
Bijvoorbeeld kaarten inpakken en weet-ik-veel-wat. Dan kun je je eigen tijd indelen en toch thuis zijn voor de kleine. Van dat thuiswerk. Google er eens op.
Kijk of je in aanmerking kunt komen als gastouder wat ik al enkele keren voorbij heb zien komen. Dan kun je ook thuisblijven en geld verdienen en de kleine heeft direct wat leuke speelkameraadjes.
Ingrid is een jonge meid en er is tegenwoordig zoveel voorzieningen waardoor je wel kunt werken terwijl je een kindje hebt. Want ik heb het idee dat ook het GKB zal zeggen dat Ingrid aan het werk zal moeten. Het is nergens voor nodig namelijk dat zo'n jonge vrouw thuis zit. Als je nou een riant inkomen had kun je de beslissing maken om niet te gaan werken. Dit is niet het geval en heb je geen keuze.
En niet aankomen met "er is hier geen werk te vinden" Ik woon vlakbij jullie en er is werk zat hier in de buurt.
terwijl jij toch degene bent die de hele dag de tijd heeft om een baan te zoeken.quote:
Er is in al die vijf jaar dat er geen werk is geen een baan vrij gekomen?quote:
Sorry maar de woorden Ingrid en Werken heb ik nimmer in 1 topic gezienquote:Op woensdag 20 december 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
Ingrid, wil je echt wel werken :
Dus heb je nog teveel betaald,quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:
[..]
De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
Het GKB zal zich ook daar mee gaan bemoeien echter..quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
En dat heeft niks met gkb te maken.
Ingrid, en Djeez ook, jullie kunnen je hier best aangevallen voelen door wat er tegen en over jullie wordt gezegd, dat is op zich best te begrijpen. Maar probeer nou eens een keertje heel eerlijk tegen jezelf en elkaar te zijn, en kijk eens naar jullie (post)geschiedenis. Het is toch niet echt heel raar dat er zo gereageerd wordt?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
En dat heeft niks met gkb te maken.
Nou waarschijnlijk dat ze inderdaad heel zielig zijn, het niet hun schuld is, dat we allemaal medelijden met ze hebben om zoveel onrecht en dat we onmiddelijk een help-dit-zielige-stel-de-winter-door-inzameling gingen houden die tenminste 25.000 zou opleveren zodat ze van hun schulden af zouden zijn en van het extra geld nog een XBox 360/PS3/Wii kunnen kopen en langdurig op vakantie gaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:08 schreef berney het volgende:
Wat ik me steeds afvraag, wat voor reacties hadden jullie dan verwacht?
Nou nee dus. Want dat aankloten en op den duur in de schuldsanering terechtkomen doen ze van jouw en mijn belasting geld.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Robocock het volgende:
Heeft toch geen zin dit. Gewoon werkschuw tuig, laat ze lekker aankloten de rest van hun leven.
![]()
Ze krijgen geen cent van me.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef 5112 het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk dat ze inderdaad heel zielig zijn, het niet hun schuld is, dat we allemaal medelijden met ze hebben om zoveel onrecht en dat we onmiddelijk een help-dit-zielige-stel-de-winter-door-inzameling gingen houden die tenminste 25.000 zou opleveren zodat ze van hun schulden af zouden zijn en van het extra geld nog een XBox 360/PS3/Wii kunnen kopen en langdurig op vakantie gaan.
Ik hoop toch echt met heel mijn hart dat ze wijzer zijn dan dat.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:48 schreef berney het volgende:
Overigens, zal het vast niet lang duren of Ingrid meld in Oud dat ze zwanger is.
*voorgevoel heeft*
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef sanger het volgende:
Misschien dat ik dan ook nog wel een baantrje kan regelen voor Ingrid, mits ze aangeeft wat ze kan en in welke regio. Wij zoeken ook continue personeel. Alleen dan verdient ze wel het minimumloon.
Ik had het over een krantenwijk. Dat moet kunnen in 1 uurtje volgens mij. Doen legio jongeren ook.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef berney het volgende:
Faalangst?, Zo lust ik er nog wel een paar ja.
Maar goed, een wijkje lopen doe je niet effe tussen 6 en 7.Het hangt van de wijkgrootte af en aantal post wat je hebt. Bij mij wordt de post thuis bezorgd en moet ik thuis sorteren. Daarna de volgende dag bezorgen tussen 8:00 en 18:00. Daar zijn richtlijnen voor namelijk.
Moet je ook maar net weten he.
Bezorgen is bij ons is twee dagen per week. Ingrid kan dan 's avonds bij een callcentre, dat is minimaal 12 uur per week.
Die loop je ook niet zo effe in een uurtje.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had het over een krantenwijk. Dat moet kunnen in 1 uurtje volgens mij. Doen legio jongeren ook.
Als je normaal gezond bent kun je het in ieder geval doen.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef berney het volgende:
[..]
Die loop je ook niet zo effe in een uurtje., maar goed dat is afhankelijk van de grootte en je conditie.
Je reageert anders nu wel.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Waarom zouden we nog eerlijk reageren? Heeft toch geen nut, want jullie geloven ons toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |