abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:53:44 #201
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_44584761
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:25 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit net een beetje te lezen in dat topic van vijf jaar geleden, en het lijkt er alleen maar erger op geworden. Nu weet ik weer waar al die belasting van mij heengaat, dat gaat naar al die toeslagen van jou zodat je lekker in je auto kunt (kon) rijden, terwijl ik in een volle trein naar mijn werk ga.

De moeite om je tips te geven ga ik niet doen, dat hebben er al zovelen hier gedaan, en zonder ook maar enig succes.
Heb je een linkje?

Sowieso, waar geef je 20.00 schuld een 12.500 rood staan aan uit zeg, ..............
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_44585042
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:53 schreef Sitethief het volgende:
Heb je een linkje?
Gij luiaard, het staat op de vorige bladzijde.

Ingrid, word gastouder of zo. Kun je zelf voor je dochter zorgen en geld verdienen
pi_44585135
Die 12.500 zit in die 20.000 toch? Tenminste dat begreep ik ervan.

Verder is het bij Djeez en Ingrid toch altijd praten tegen een betonnen muur, zodra je niet direct in hun straatje lult. Binnen de kortste keren wordt verzocht om een door henzelf geopend topic te sluiten, vanwege het feit dat 'ze worden aangevallen'.

Dat zal ws nooit veranderen en hun instelling en mentaliteit ws ook niet. Ik vind het zielig voor Kim dat ze in een dergelijke onstabiele omgeving opgroeit.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_44585297
Dit is echt m'n grootste nachtmerrie . Weer een wijze les geleerd.
Tap tap tap
pi_44585463
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ingrid, word gastouder of zo. Kun je zelf voor je dochter zorgen en geld verdienen
Ja maar, ja maar, dat verdient geen drol
tenminste, dat schreef ze in zo'n oud rampentopic.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:15:08 #206
62913 Blik
The one and Only!
pi_44585524
Het is gewoon jammer dat een kind opgevoed wordt in een omgeving die duidelijk niet goed is. Vol met schulden en eigenlijk is alles één groot drama. Als ze dat nou eerst op orde gebracht hadden, maar in 5 jaar is er gewoon niks veranderd, en dat is al erg genoeg. Ik ben zelf 22 en woon ook samen met mijn vriendin, maar voordat je een belangrijke beslissing maakt in je leven, kijk je eerst of het wel allemaal kan. Mijn mening is dat je dat ook bij het kopen van een auto doet (ik las dat een deel van de schulden komt door het kopen en verkopen van verschillende auto's). Ik kan me niet voorstellen dat je een besluit een kind te nemen als je zo enorm in de schulden zit.

en idd, waarom gaat Ingrid in hemelsnaam niet werken? al is het maar 1 dag, of wellicht 2 dagen. Dat zorgt voor een flinke slok extra inkomen. Bij wijze van spreken los je 50% van dat inkomen af en de andere 50% gebruik je voor jezelf. Maar mijn hemel, ga iets nuttigs doen met je leven, ga vakkenvullen, in een kledingzaak staan, voor de post werken etc...
pi_44585591
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:13 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, dat verdient geen drol
tenminste, dat schreef ze in zo'n oud rampentopic.
Dan wordt ze maar webcamgirl. Kan ze lekker thuiswerken.

Als ze maar geen tweede kind krijgen in deze situatie
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:19:30 #208
62913 Blik
The one and Only!
pi_44585638
en sorry, maar op vakantie gaan
quote:
Je mag het ook opsparen als je ruim van te voren weet dat je op vakantie gaat met die dagen. En dat weet ik dus, eind mei neem ik mooi al die dagen op!
als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me af
pi_44585712
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef Blik het volgende:
[..]

als je zulke beslissingen neemt, kan het dan uberhaupt wel goed komen...? Ik vraag het me af
Ja maar daar hebben we recht op!!! alle mensen die wel werken mogen het ook!!!
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:23:56 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44585768
Erm, hoezeer ik het zelf ook behoorlijk twijfelachtig vind zo hier ende daar wil ik toch vragen om het een klein beetje normaal te houden hier vwb de reacties.
We weten nog niet of ze wel of niet een regeling kunnen treffen etc. etc. etc. Mss zijn er toch nog wel wat andere dingen waarom er mss wel wat geregeld kan worden. Who knows.

Iig, zoals gezegd, hou het een klein beetje normaal anders gaat hier wrsch idd alsnog een slotje op, niet eens op verzoek maar vanuit ons 'ter bescherming' van de TS en zijn vrouw.
pi_44585859
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:23 schreef Brighteyes het volgende:
Erm, hoezeer ik het zelf ook behoorlijk twijfelachtig vind zo hier ende daar wil ik toch vragen om het een klein beetje normaal te houden hier vwb de reacties.
We weten nog niet of ze wel of niet een regeling kunnen treffen etc. etc. etc. Mss zijn er toch nog wel wat andere dingen waarom er mss wel wat geregeld kan worden. Who knows.

Iig, zoals gezegd, hou het een klein beetje normaal anders gaat hier wrsch idd alsnog een slotje op, niet eens op verzoek maar vanuit ons 'ter bescherming' van de TS en zijn vrouw.
Als iedereen zo met ze blijf omgaan komt het nooit meer goed

maar ik moet hoognodig nuttige dingen gaan doen , dus van mij hebben ze geen last meer
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:27:20 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44585879
Ben ik niet met je eens. Je kan ook iemand de waarheid zeggen zonder ze belachelijk te maken.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 december 2006 @ 23:27:51 #213
18921 freud
Who's John Galt?
pi_44585890
Misschien ook een lijstje maken met ALLE kosten en dan wegstrepen wat niet puur noodzakelijk is voor het normale leven. Geen sigaretten, elke avond vlees, zo goedkoop mogelijk eten etc. Ook het gedrag aanpakken dat ten grondslag ligt aan het krijgen van die enorme schulden. Sanering is puur het gevolg oplossen pakt de oorzaak niet aan.

En tja, misschien eens wat meer verantwoordelijk zijn? Als je zulke schulden opbouwt, is het dan wel verantwoord aan de kinderen te gaan?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Redactie Frontpage dinsdag 19 december 2006 @ 23:33:25 #214
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_44586053
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:19 schreef Blik het volgende:
[..]

De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Milf dinsdag 19 december 2006 @ 23:43:17 #215
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44586306
Er is ook werk voor Ingrid wat ze eventueel thuis zou kunnen doen.
Bijvoorbeeld kaarten inpakken en weet-ik-veel-wat. Dan kun je je eigen tijd indelen en toch thuis zijn voor de kleine. Van dat thuiswerk. Google er eens op.
Kijk of je in aanmerking kunt komen als gastouder wat ik al enkele keren voorbij heb zien komen. Dan kun je ook thuisblijven en geld verdienen en de kleine heeft direct wat leuke speelkameraadjes.

Ingrid is een jonge meid en er is tegenwoordig zoveel voorzieningen waardoor je wel kunt werken terwijl je een kindje hebt. Want ik heb het idee dat ook het GKB zal zeggen dat Ingrid aan het werk zal moeten. Het is nergens voor nodig namelijk dat zo'n jonge vrouw thuis zit. Als je nou een riant inkomen had kun je de beslissing maken om niet te gaan werken. Dit is niet het geval en heb je geen keuze.

En niet aankomen met "er is hier geen werk te vinden" Ik woon vlakbij jullie en er is werk zat hier in de buurt .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44586341
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:

[..]

De vakantie wordt volledig betaald door mijn schoonouders. Mijn schoonvader durft vanwege meerdere hersenbloedingen geen grote stukken meer te autorijden. En ze wilden zo graag eens buiten Nederland op vakantie. Dus gaan we naar Duitsland. Ik rijd heen en terug, de rest betalen zij. Dat is de deal.
En dat heeft niks met gkb te maken.
pi_44586359
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:43 schreef nikky het volgende:
Er is ook werk voor Ingrid wat ze eventueel thuis zou kunnen doen.
Bijvoorbeeld kaarten inpakken en weet-ik-veel-wat. Dan kun je je eigen tijd indelen en toch thuis zijn voor de kleine. Van dat thuiswerk. Google er eens op.
Kijk of je in aanmerking kunt komen als gastouder wat ik al enkele keren voorbij heb zien komen. Dan kun je ook thuisblijven en geld verdienen en de kleine heeft direct wat leuke speelkameraadjes.

Ingrid is een jonge meid en er is tegenwoordig zoveel voorzieningen waardoor je wel kunt werken terwijl je een kindje hebt. Want ik heb het idee dat ook het GKB zal zeggen dat Ingrid aan het werk zal moeten. Het is nergens voor nodig namelijk dat zo'n jonge vrouw thuis zit. Als je nou een riant inkomen had kun je de beslissing maken om niet te gaan werken. Dit is niet het geval en heb je geen keuze.

En niet aankomen met "er is hier geen werk te vinden" Ik woon vlakbij jullie en er is werk zat hier in de buurt .
Oh, dan weet je meer dan ik.
pi_44586385
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:45 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

terwijl jij toch degene bent die de hele dag de tijd heeft om een baan te zoeken.
De arbeidsmarkt is al tijden behoorlijk aangetrokken hoor
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2006 @ 23:48:43 #219
43556 miss_dynastie
pi_44586424
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:45 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Er is in al die vijf jaar dat er geen werk is geen een baan vrij gekomen?
Ik wil niet bot zijn hoor, Ingrid, maar ik ken vrouwen van tegen de 60 die binnen een week met hard zoeken een baan vonden. Waarom ze jou collectief niet zouden willen is mij een raadsel.
pi_44586797
Ingrid, wil je echt wel werken Als jullie zo door blijven gaan zal er echt niks anders worden (heb jullie topics door de jaren heen ook voorbij zien komen). Als je nog een paar jaar ouder bent zal je geen werk meer kunnen krijgen omdat je nauwelijks ervaring hebt.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_44587042
Ik moet bekennen dat ik mensen met zo'n mentaliteit ook nog niet aan zou nemen voor een half uur werk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  † In Memoriam † woensdag 20 december 2006 @ 00:49:59 #222
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44587727
quote:
Op woensdag 20 december 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
Ingrid, wil je echt wel werken :
Sorry maar de woorden Ingrid en Werken heb ik nimmer in 1 topic gezien
pi_44589142
Ingrid, ik bedacht me gisteren.

Geef je op bij de post. Dat is tegenwoordig een hype dat moeders voor x aantal uren post lopen bij tnt bv. Het mooiste is ze stellen geen hoge eisen.

Als deze ouwe muts van 39 het kan doen, kan jij het ook. al loop ik post bij de concurent, maar goed da's voor in een ander topic.
pi_44589150
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:33 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dus heb je nog teveel betaald,
  woensdag 20 december 2006 @ 07:30:00 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44589187
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Het GKB zal zich ook daar mee gaan bemoeien echter..
pi_44589311
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:44 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Ingrid, en Djeez ook, jullie kunnen je hier best aangevallen voelen door wat er tegen en over jullie wordt gezegd, dat is op zich best te begrijpen. Maar probeer nou eens een keertje heel eerlijk tegen jezelf en elkaar te zijn, en kijk eens naar jullie (post)geschiedenis. Het is toch niet echt heel raar dat er zo gereageerd wordt?
En bovendien gaan jullie bij het gkb of welke instantie dan ook echt niet uitsluitend een warme deken van begrip krijgen. De mensen die jullie eventueel gaan helpen, zullen ook treng zijn, dingen schrappen, aandringen op het zoeken van werk door Ingrid, enz. Al dezelfde dingen als die hier voorbij komen. En ook dat is geen eeuwigdurende hulp. Niet alleen houdt het na een paar jaar op, maar mocht je gedurende de vastgestelde tijd je niet aan de afspraken houden, dan laten ze je ook vallen en kun je het alsnog zelf oplossen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 20 december 2006 @ 08:52:25 #227
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_44589759
Heeft toch geen zin dit. Gewoon werkschuw tuig, laat ze lekker aankloten de rest van hun leven.

Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  woensdag 20 december 2006 @ 08:53:59 #228
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_44589775
Ik vind het zorgelijk dat 5 jaar na een ander topic nog steeds geen verbetering is, en je kan me ook niet vertellen dat je in die 5 jaar niet gewerkt hebt.

Wat ik ook opvallend vind is dat ook in het eerdere topic niets met de tips gedaan is, zet zoals de vele goedbedoelde reacties hier ook niets mee gedaan wordt.
Where law ends, tyrrany begins.
  woensdag 20 december 2006 @ 08:54:36 #229
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_44589783
Ingrid, wat voor werk zou je willen doen dan? Je zegt dat je wel wilt werken. Noem eens concreet dingen die je zou willen en kunnen. Heb je een opleiding afgerond (dan wel modules van een bepaalde opleiding behaald)?

Ik vind het heel sneu dat jullie al 5 jaar in zo'n rottige financiële situatie zitten. Maar de makkelijkste oplossing, die al vaak is aangedragen, is dat Ingrid werk moet zoeken.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_44589977
Wat ik me steeds afvraag, wat voor reacties hadden jullie dan verwacht?
  woensdag 20 december 2006 @ 09:27:26 #231
121707 5112
Iedereens lievelingsgetal
pi_44590290
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:08 schreef berney het volgende:
Wat ik me steeds afvraag, wat voor reacties hadden jullie dan verwacht?
Nou waarschijnlijk dat ze inderdaad heel zielig zijn, het niet hun schuld is, dat we allemaal medelijden met ze hebben om zoveel onrecht en dat we onmiddelijk een help-dit-zielige-stel-de-winter-door-inzameling gingen houden die tenminste 25.000 zou opleveren zodat ze van hun schulden af zouden zijn en van het extra geld nog een XBox 360/PS3/Wii kunnen kopen en langdurig op vakantie gaan.
Someone you trust is one of us...
pi_44590362
quote:
Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Robocock het volgende:
Heeft toch geen zin dit. Gewoon werkschuw tuig, laat ze lekker aankloten de rest van hun leven.
Nou nee dus. Want dat aankloten en op den duur in de schuldsanering terechtkomen doen ze van jouw en mijn belasting geld.
Wat een ongelooflijk stel klaplopers zijn jullie zeg, Djeez en Ingrid...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_44590711
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:27 schreef 5112 het volgende:

[..]

Nou waarschijnlijk dat ze inderdaad heel zielig zijn, het niet hun schuld is, dat we allemaal medelijden met ze hebben om zoveel onrecht en dat we onmiddelijk een help-dit-zielige-stel-de-winter-door-inzameling gingen houden die tenminste 25.000 zou opleveren zodat ze van hun schulden af zouden zijn en van het extra geld nog een XBox 360/PS3/Wii kunnen kopen en langdurig op vakantie gaan.
Ze krijgen geen cent van me.

Helaas toch wel van de belastingcenten die ik betaal.

Overigens, zal het vast niet lang duren of Ingrid meld in Oud dat ze zwanger is.

*voorgevoel heeft*

[ Bericht 20% gewijzigd door berney op 20-12-2006 10:16:37 ]
  woensdag 20 december 2006 @ 10:21:07 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591426
Als Ingrid een fijne telefoonstem heeft kan ze kijken of ze bij het TNS Nipo kan gaan werken als telefonisch enqueteur. Vanuit huis werken op door jou aan te geven tijden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44591473
Ik heb van mijn zusje die in de thuiszorg werkt ook gehoord dat ze bijna altijd personeel nodig hebben voor de huishoudelijke hulp. Hiervoor worden geen gediplomeerde thuiszorgers ingezet, maar vaak moeders met schoolgaande kinderen die zelf in te delen uren bij gezinnen helpen in het huishouden.
  woensdag 20 december 2006 @ 10:26:21 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44591551
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:48 schreef berney het volgende:
Overigens, zal het vast niet lang duren of Ingrid meld in Oud dat ze zwanger is.

*voorgevoel heeft*
Ik hoop toch echt met heel mijn hart dat ze wijzer zijn dan dat.

Het is overigens wel heel makkelijk om te roepen dat je makkelijk aan werk komt maar je moet het wel nog goed zien te doen tijdens een gesprek. En zelfs voor de meest pietluttige baantjes moet men wel een goeie indruk van je krijgen.
Hoewel... een krantenwijk lijkt me toch wel minimaal haalbaar. Tussen 6-7 je wijkje lopen en dan kan Djeez daarna naar zijn werk. Zijn toch weer extra centjes.

Aangezien Ingrid stijf staat van de faalangst (zoals ik het begrepen heb) is dat niet 'zomaar even' op zoek naar werk gaan. Maar goed, mss dat er IRL mensen zijn die ze eens bij de hand kunnen nemen danwel een schop onder hun kont kunnen geven.
  woensdag 20 december 2006 @ 10:32:12 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591682
Linkje erbij voor Ingrid:

http://cati.nipo.nl/

Je moet een keer naar Amsterdam voor een training, die reiskosten worden vergoed. Je krijgt een tegemoetkoming in de internetkosten en je belt via internet. Ik zou het gewoon proberen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44591722
Faalangst blijft bestaan als je niet jezelf er toe zet om er iets aan te doen of net die dingen te doen die je eng vindt.

Dus toch een schop(je) onder haar kont. Niet meer als excuus gebruiken, hoe waar het eventueel ook is. Geld en voor je kind zorgen zijn nu belangrijker, lijkt me.
  woensdag 20 december 2006 @ 10:37:35 #239
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_44591816
Misschien dat ik dan ook nog wel een baantrje kan regelen voor Ingrid, mits ze aangeeft wat ze kan en in welke regio. Wij zoeken ook continue personeel. Alleen dan verdient ze wel het minimumloon.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_44591894
Faalangst? , Zo lust ik er nog wel een paar ja.

Maar goed, een wijkje lopen doe je niet effe tussen 6 en 7. Het hangt van de wijkgrootte af en aantal post wat je hebt. Bij mij wordt de post thuis bezorgd en moet ik thuis sorteren. Daarna de volgende dag bezorgen tussen 8:00 en 18:00. Daar zijn richtlijnen voor namelijk.

Moet je ook maar net weten he.

Bezorgen is bij ons is twee dagen per week. Ingrid kan dan 's avonds bij een callcentre, dat is minimaal 12 uur per week.
pi_44591914
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:37 schreef sanger het volgende:
Misschien dat ik dan ook nog wel een baantrje kan regelen voor Ingrid, mits ze aangeeft wat ze kan en in welke regio. Wij zoeken ook continue personeel. Alleen dan verdient ze wel het minimumloon.
  woensdag 20 december 2006 @ 10:41:57 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_44591933
Krantenwijkje 's ochtends vroeg. Djeez slaapt dan nog en kan dus prima op Kim passen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44591949
Minimumloon is meer dan niets
  woensdag 20 december 2006 @ 10:46:26 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44592061
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef berney het volgende:
Faalangst? , Zo lust ik er nog wel een paar ja.

Maar goed, een wijkje lopen doe je niet effe tussen 6 en 7. Het hangt van de wijkgrootte af en aantal post wat je hebt. Bij mij wordt de post thuis bezorgd en moet ik thuis sorteren. Daarna de volgende dag bezorgen tussen 8:00 en 18:00. Daar zijn richtlijnen voor namelijk.

Moet je ook maar net weten he.

Bezorgen is bij ons is twee dagen per week. Ingrid kan dan 's avonds bij een callcentre, dat is minimaal 12 uur per week.
Ik had het over een krantenwijk. Dat moet kunnen in 1 uurtje volgens mij. Doen legio jongeren ook.
pi_44592196
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik had het over een krantenwijk. Dat moet kunnen in 1 uurtje volgens mij. Doen legio jongeren ook.
Die loop je ook niet zo effe in een uurtje. , maar goed dat is afhankelijk van de grootte en je conditie.
  woensdag 20 december 2006 @ 10:53:29 #246
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44592240
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:51 schreef berney het volgende:

[..]

Die loop je ook niet zo effe in een uurtje. , maar goed dat is afhankelijk van de grootte en je conditie.
Als je normaal gezond bent kun je het in ieder geval doen.
  woensdag 20 december 2006 @ 11:13:12 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_44592729
bij de thuiszorg zoeken ze volgens mij altijd mensen, dus dat is ook een optie
pi_44592788
Waarom zouden we nog eerlijk reageren? Heeft toch geen nut, want jullie geloven ons toch niet.
pi_44592825
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:15 schreef Ingrid19 het volgende:
Waarom zouden we nog eerlijk reageren? Heeft toch geen nut, want jullie geloven ons toch niet.
Je reageert anders nu wel.

En wat valt er te geloven dan. Dat is hier niet de issue toch?
  woensdag 20 december 2006 @ 11:18:22 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44592853
Wat geloven we dan niet?
Volgens mij geloof iedereen hier prima dat jullie die schuld hebben. En ook dat jullie daar nu wat aan willen doen.

Er is alleen wat ongeloof dat jullie/jij er alles aan gedaan hebben om (extra) werk/inkomen te vinden en dat vind ik nog niet eens zo gek omdat je heel veel dingen die geopperd worden in die richting van te voren al af slaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')