De mijne doen het wel gratis.quote:Op maandag 18 december 2006 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zomaar vanuit gaan. Ten eerste moeten ze in de buurt wonen en ten tweede moeten ze het ook nog maar willen. Ik vind het altijd een aardige aanname dat Opa's en Oma's dat wel even zouden doen.
Spijker op de kop post!!quote:Op maandag 18 december 2006 14:55 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg wel een beetje een déjà vu hier hoor. Weer een crisis, weer een hele stoet goed bedoelde adviezen. Dit gaat al jaren zo, toch? Ik ken jullie verder niet (alleen van het forum) maar jullie ploeteren al een poosje voort, vooral met het niet kunnen vinden of vasthouden van werk. Volgens mij gaf iedereen toen ook al allerlei adviezen over opleidingen, banen etc. Op een gegeven moment komt er dan een kind en nu dan dus deze (groter geworden) misere. Sorry, maar was dit niet een beetje te voorspellen allemaal? Goed, aan deze kritiek heb je niet zoveel en ik bedoel het ook niet gemeen ofzo. Waar jullie nu wel wat aan hebben is de suggesties in dit topic goed lezen en in je opnemen. De meeste mensen hier bedoelen het goed en doe er alsjeblieft je voordeel mee. Het is allemaal nog niet verloren! Jullie zijn jong en komen er vast wel bovenop. Maar *doe* iets!
Was ik nog maar adolesent.quote:Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Meeste leden van fok zijn pubers of adolesenten en hebben dus totaal geen verstand van zaken, dus vergeef hun totaal overbodige maar meestal goedbedoelde advies.
Gelul, er staan zat prima adviezen tussen, dat de TS en zijn vrouw blijkbaar wel van hun schulden afwillen maar nog niet werkelijk de keuze hebben gemaakt dat het genoeg is en dus vooral graag meelevende geluiden over hoe zwaar het wel niet is horen, doet daar niets aan af.quote:Op maandag 18 december 2006 15:45 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Meeste leden van fok zijn pubers of adolesenten en hebben dus totaal geen verstand van zaken, dus vergeef hun totaal overbodige maar meestal goedbedoelde advies.
Heb je hier überhaupt ook tussen de regels door gelezen?quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
LEZEN.....Pony-Lover. Ik zeg niet dat er geen goede adviezen tussen staan. Ik zeg dat er overbodige adviezen tussen staan. Jij bent precies een schoolvoorbeeld van wat ik bedoel. Dank je wel. :-D
Nee onzin, ik weet er (o.a. door het werk wat ik gedaan heb) veel meer van dan jij aanneemt. Wat het probleem van dit topic is, is dat zowel de TS als als veel van de mensen die hier reageren blijven hameren op de o zo zielige problemen en vervolgens de oplossingen afdoen als te moeilijk en niet uitvoerbaar. Als je alleen de dingen wil horen die in je eigen straatje passen moet je niet zo'n topic openen, open dan in R&P een topic met de titel "Ik ben zo zielig steun mij".quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
LEZEN.....Pony-Lover. Ik zeg niet dat er geen goede adviezen tussen staan. Ik zeg dat er overbodige adviezen tussen staan. Jij bent precies een schoolvoorbeeld van wat ik bedoel. Dank je wel. :-D
al aan katoenen luiers gedacht, scheelt enorm veel geld per maandquote:Op maandag 18 december 2006 17:49 schreef Ingrid19 het volgende:
Dat het krap is, ja duh. Als Kim maar eten, drinken en soms kleertjes heeft. En luiers natuurlijk.
Dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 18 december 2006 19:06 schreef Blik het volgende:
[..]
al aan katoenen luiers gedacht, scheelt enorm veel geld per maand
De kachel kun je nog een graadje lager zetten. Vooral als je dochter op bed lgt.quote:Op maandag 18 december 2006 19:27 schreef Ingrid19 het volgende:
Woonkamer is op 20 graden, de rest van het huis geen verwarming aan. Truien, sokken, pantoffels check
Ga ook eens bij de Aldi boodschappen doen. Die heeft vaak net weer andere dingetjes goedkoper dan de Lidl. En de Action heeft goed spul, denk alleen erom dat je geen electronica dingen daar koopt daar kan wel eens iets aan mankeren.quote:Op maandag 18 december 2006 19:52 schreef Djeez het volgende:
Je bent nog wat vergeten lief! We doen alle boodschappen bij de Lidl, we eten tweemaal in de week brood met soep, minimaal één keer in de week patat, en verder krijgen we weleens eten van schoonouders. En ik werk minimaal een keer in de week over, en krijg dan op het werk een heerlijke pizza. Het is allemaal niet gezond, maar wel goedkoop! Ohja, de schuld is eik gekomen door elke keer een andere auto te kopen, dit heeft ons minimaal 10.000 gekost. ohja, de totale schuld bedraagt zo 'n 20.000 Euro.
Als je dit nou echt een hele tijd volhoudt en je niet laat verleiden tot impulsaankopen als het even goed lijkt te gaan, moeten jullie een heel eind kunnen komen met het uit de problemen komen. Maar niet rond blijven kijken naar andere mensen die dingen hebben die jullie niet hebben en daar jaloers op worden, niet die dingen dan toch op afbetaling kopen. Streng zijn voor jezelf een tijdje, dan komt het best goed.quote:Op maandag 18 december 2006 19:27 schreef Ingrid19 het volgende:
We roken niet. Gsm is prepay. Internet stoppen misschien. Maar daar hebben we ook telefoon van. Maar liever inet weg dan geen tv meer. Woonkamer is op 20 graden, de rest van het huis geen verwarming aan. Truien, sokken, pantoffels check. We hebben geen abo op de krant. Wel heb ik een abo op ouders van nu en sante, maar die zeg ik op. Had ik via een kortingsactie gedaan. Ik heb een half jaar abo gekregen van een vriendin op de flair. 2e hands, zoals marktplaats en 2e hands winkeltje kopen doen we al. Groot inkopen ook. Verse fruit. Groenten, ligt eraan, vaak wel.
Wel goede tips!
Maar we gaan ons dus aanmelden bij gkb.
Als het gkb lukt, dan krijgen we weekgeld. Waar we de boodschappen van kunnen doen.quote:Op maandag 18 december 2006 20:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je dit nou echt een hele tijd volhoudt en je niet laat verleiden tot impulsaankopen als het even goed lijkt te gaan, moeten jullie een heel eind kunnen komen met het uit de problemen komen. Maar niet rond blijven kijken naar andere mensen die dingen hebben die jullie niet hebben en daar jaloers op worden, niet die dingen dan toch op afbetaling kopen. Streng zijn voor jezelf een tijdje, dan komt het best goed.
Helemaal legaal is deze tip natuurlijk niet.quote:Op maandag 18 december 2006 20:35 schreef berney het volgende:
Djeez, ben je een beetje handig met pc/internet? Mochten jullie het wel mogen houden. Verdiep je eens in de nieuwsgroepen. Hoef je geen spelletjes voor pc/dvd'tjes meer te kopen. Ga je eens op verjaardagsvisite dan print je de cover uit en pak je het netjes in. Net echt!!
Scheelt bakken geld.
Je hebt toch wel aangegeven dat het je om budgettering te doen is?quote:Op maandag 18 december 2006 21:20 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Als het gkb lukt, dan krijgen we weekgeld. Waar we de boodschappen van kunnen doen.
Bovenstaand doen we altijd al. En we gaan al een hele tijd niet meer naar de stad.
We zijn bezig met invullen. "Les" krijg je er altijd bij.quote:Op maandag 18 december 2006 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt toch wel aangegeven dat het je om budgettering te doen is?
Okee, denk niet dat dat gaat lukken (Lijkt me sterk dat ABN-AMRO meewerkt), maar je had geloof ik sowieso nog een gesprek met die lui, dus komt dan wel goed verwacht ik.quote:Op maandag 18 december 2006 21:26 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
We zijn bezig met invullen. "Les" krijg je er altijd bij.
Schuldhulpverlening heet het dacht ik. Het minnelijke traject.
Je kunt het altijd proberen he. En anders heb je nog wsnp.quote:Op maandag 18 december 2006 21:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Okee, denk niet dat dat gaat lukken (Lijkt me sterk dat ABN-AMRO meewerkt), maar je had geloof ik sowieso nog een gesprek met die lui, dus komt dan wel goed verwacht ik.
WSNP gaat gegarandeerd niet lukken.quote:Op maandag 18 december 2006 21:36 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen he. En anders heb je nog wsnp.
Een faillissement aanvragen voor 150 euro is ook iets wat gelijk staat aan het schieten met een kanonskogel op een mug, maar 2001 bennen dan weer een beetje oude koeien..quote:Op maandag 18 december 2006 21:42 schreef Q. het volgende:
Deja-vu:
Hoe vraag ik een persoonlijk faillissement aan ?
die 150 is alleen de rente, zonder aflossingquote:Op maandag 18 december 2006 22:24 schreef danosa het volgende:
Ik begrijp het niet, is die 150 euro aan ABN AMRO echt de enige aflossing die er is? Of heb je meerdere aflossingen te doen aan meerdere schuldeisers. Kan mij gewoon niet voorstellen dat jullie probs komen door die ene aflossing namelijk. Ben erg benieuwd naar het hele aflossingscapaciteit-verhaal.
Het is jullie verboden om tussentijds af te lossen? Dus om elke maand een paar tientjes te storten naar de rekening die ook die maandelijkse betaling int?quote:Op maandag 18 december 2006 22:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Dan moeten we 400,- aflossen en dat geld hebben we niet.
Op bijstand niveau maak je nu bij een voedselbank al niet veel kans meer.quote:Op maandag 18 december 2006 22:24 schreef danosa het volgende:
Ik begrijp het niet, is die 150 euro aan ABN AMRO echt de enige aflossing die er is? Of heb je meerdere aflossingen te doen aan meerdere schuldeisers. Kan mij gewoon niet voorstellen dat jullie probs komen door die ene aflossing namelijk. Ben erg benieuwd naar het hele aflossingscapaciteit-verhaal.
Voor een voedselbank kom je pas in aanmerking als je op of beneden bijstandsniveau zit. Er is een tekort aan dit soort instellingen en de eisen en wachtlijsten worden alsmaar groter terwijl de gevallen meer schreinend worden.
Ik bedoel als we " gewoon" willen aflossen. Dan is het 400,- per maand.quote:Op maandag 18 december 2006 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is jullie verboden om tussentijds af te lossen? Dus om elke maand een paar tientjes te storten naar de rekening die ook die maandelijkse betaling int?
Ja, maar dat hoeft dus niet, dat heb je geregeld. Maar is daaraan een voorwaarde verbonden dat je niet tussentijds mag aflossen o.i.d.? Ik kan me dat namelijk moeilijk voorstellen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:38 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik bedoel als we " gewoon" willen aflossen. Dan is het 400,- per maand.
Dan snap ik niet zo goed wat je bedoelt met we willen wel, maar kunnen niet, want dan moet je 400 euro betalen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:41 schreef Ingrid19 het volgende:
Nee, dat niet.
Maar niet mogelijk. Een lening impliceert nou eenmaal betaling van rente. Juist daar zit voor de bank de winst op.quote:Op maandag 18 december 2006 22:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik bedoel dat we gewoon alleen willen aflossen. Lijkt me logisch.
En dat is naast de 20000 euro schuld? Daar zou ik dan als de wiedeweerga een eind aan maken. Kun je gewoon een formuliertje voor invullen: niet meer roodstaan, althans: niet meer zoveel.quote:De betaalrekening daar kunnen we nu 12.500 op rood staan. Is ook erg onoverzichtelijk zo.
Maar we houden juist niks over, dat is nu juist het probleem.quote:Op maandag 18 december 2006 22:49 schreef Blik het volgende:
Het zou dus in principe mogelijk zijn om ook 100 euro af te lossen als je zou willen, of gewoon iedere maand het bedrag wat je over houd...
Nee, dat is de schuld. En 7000,- flexibel krediet.quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar niet mogelijk. Een lening impliceert nou eenmaal betaling van rente. Juist daar zit voor de bank de winst op.
[..]
En dat is naast de 20000 euro schuld? Daar zou ik dan als de wiedeweerga een eind aan maken. Kun je gewoon een formuliertje voor invullen: niet meer roodstaan, althans: niet meer zoveel.
Hoezo dat?quote:Op maandag 18 december 2006 22:54 schreef Reese het volgende:
ow, wacht, ik had even moeten F5-en.
Anyway, ik vind het hartstikke goed dat jullie deze stap gezet hebben!
Wellicht dat het nu met de feestdagen wat langer duurt dan normaal voordat het traject in werking wordt gesteld. Verwacht ook niet gelijk wonderen van het GKB. Er is, denk ik, een reële kans dat jullie niet in aanmerking komen voor de genoemde regelingen.
Dan gaat je vrouw maar werken. Al fucking 5 jaar lang elke keer weer dezelfde janktopics waar je geen flikker doet met de adviesen.quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Maar we houden juist niks over, dat is nu juist het probleem.
quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat je vrouw maar werken. Al fucking 5 jaar lang elke keer weer dezelfde janktopics waar je geen flikker doet met de adviesen.
Alleen maar snotteren en slachtoffer rol. 'Ingrid kan geen werk vinden' 'Ook met 20K schuld mag ik toch wel een PSP kopen, ik heb nooit wat leuks'
Ik geef je vader groot gelijk dat hij geen flikker doet aan je schulden, klaploper
Dat jullie misschien niet in aanmerking komen, bedoel je?quote:
Serieuze reactie, Djeez, maar wáárom komen jullie niet rond? Ik heb Ingrid in een ander topic de vaste lasten zien posten en dat afgezet tegen jouw salaris, de kinderbijslag, huurtoeslag, zorgtoeslag, lijkt mij dat geen probleem?quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hebben jullie je vaste lasten en inkomsten al eens op papier gezet?quote:Op maandag 18 december 2006 22:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al de naam Djeez komt me bekend voor. Dat waren dus die topicsquote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat je vrouw maar werken. Al fucking 5 jaar lang elke keer weer dezelfde janktopics waar je geen flikker doet met de adviesen.
Alleen maar snotteren en slachtoffer rol. 'Ingrid kan geen werk vinden' 'Ook met 20K schuld mag ik toch wel een PSP kopen, ik heb nooit wat leuks'
Ik geef je vader groot gelijk dat hij geen flikker doet aan je schulden, klaploper
Djeez en Ingrid, jullie zijn lieve mensen, maar Swets heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou.quote:Op maandag 18 december 2006 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal legaal is deze tip natuurlijk niet.
Genoeg mogelijkheden. Zoek een bijbaan, zoals al is aangegeven in dit topic.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Djeez het volgende:
Die rente van 150 Euro wil wel, maar daar blijft het dan ook bij. Meer ruimte om echt af te lossen is er niet, zodat we ons hele leven met die schuld blijven zitten. We willen nu een eind maken aan die schuld, anders komt het ernooit meer van!
Heb je je inkomsten al kritisch op een rijtje gezet? Ik namelijk wel, naar aanleiding van jullie eigen posts op dit forum. Volgens mij berekeningen houden jullie na aftrek van die geposte vaste kosten en het gemiddelde minimuminkomen (je zou er zelfs nog iets boven zitten, naar eigen zeggen) & belastingteruggaven om en nabij 450 euro over. En dat is dus inclusief die rentekosten aan de ABN. Nee, 450 euro is niet héél ruim, maar je moet er makkelijk je boodschappen van kunnen doen en kleren van kunnen kopen en een paar tientjes aflossen. Een mamafiets is dan een uitgave waar je (uitgaand van een fiets van 700 euro, da's een prijs die je tegen komt op google) zeker een half jaar voor moet sparen. Nogmaals, wees eens kritisch over je eigen uitgaven en bestedingspatroon. Dat uiteraard naast het nemen van een extra baan voor jou en Ingrid. Het spijt me zeer te moeten zeggen, maar je hebt zelf 20000 euro geleend. Je kan toch wel een béétje verantwoordelijkheid nemen in het oplossen van die schuld? En verantwoordelijkheid is dan mijns inziens meer dan alleen een formuliertje invullen van de kredietbank.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Djeez het volgende:
Die rente van 150 Euro wil wel, maar daar blijft het dan ook bij. Meer ruimte om echt af te lossen is er niet, zodat we ons hele leven met die schuld blijven zitten. We willen nu een eind maken aan die schuld, anders komt het ernooit meer van!
o.a. in dit topic Met de handen in het haarquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef MaLo het volgende:
Ingrid, zoek werk!
En het hele idee van werken is natuurlijk minder leuk als je je bedenkt dat het geld al is uitgegeven en je ruim vier jaar die 16 uur moet werken om dat goed te maken. Dat zal vast ook een rol spelen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
o.a. in dit topic Met de handen in het haar
werden al vele tips gegeven rondom werkkansen voor Ingrid die stuk voor stuk werden verworpen
Ze behoren tot de doelgroep van de SP, mensen die hun vrijheid boven alles stellen zolang het ze goed gaat maar zodra het slecht met ze gaat "hulp" willen en ziichzelf als slachtoffers zien.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
o.a. in dit topic Met de handen in het haar
werden al vele tips gegeven rondom werkkansen voor Ingrid die stuk voor stuk werden verworpen
Dan blijven ze toch lekker met die schuld zittenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En het hele idee van werken is natuurlijk minder leuk als je je bedenkt dat het geld al is uitgegeven en je ruim vier jaar die 16 uur moet werken om dat goed te maken. Dat zal vast ook een rol spelen.
Klopt. Zo profileren ze zich wel in alle topics.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:30 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ze behoren tot de doelgroep van de SP, mensen die hun vrijheid boven alles stellen zolang het ze goed gaat maar zodra het slecht met ze gaat "hulp" willen en ziichzelf als slachtoffers zien.
Dat is de kern van het probleem he? En ook die domme keuze om aan kinderen te beginnen zonder eerst hun eigen leven op orde te hebben..... ik volg dit geheel al vijf jaar en zie geen enkele verbetering: ik word er moedeloos van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:20 schreef MaLo het volgende:
Ingrid, zoek werk!
5 jaar al?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is de kern van het probleem he? En ook die domme keuze om aan kinderen te beginnen zonder eerst hun eigen leven op orde te hebben..... ik volg dit geheel al vijf jaar en zie geen enkele verbetering: ik word er moedeloos van.
Hoe vraag ik een persoonlijk faillissement aan ?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
5 jaar al?![]()
Treurig,dan hadden ze er nu dus ook al uit kunnen zijn.
![]()
Yep. En daarnaast zou Djeez op zaterdag een baantje kunnen nemen als vakkenvuller of postbezorger.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef Pony-Lover het volgende:
Ze hebben kennelijk 20.000 euro schuld, al ze nu besluiten 500 euro p.maand meer te gaan verdienen (dat kan met een klein baantje +/- 20 uur) dan zijn ze er gewoon gewoon in 4 jaar vanaf. Dat lijkt lang maar het is best te overzien, bovendien wordt de rente ook steeds minder dus het is best goed te doen.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
5 jaar en 1 dag. Goede timing.
Maar dan hebben ze dus ook al 60 maanden voor niks 150 euro rente moeten betalenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
En voor je het weet helpt het nog echt ook en ben je niet meer zielig.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep. En daarnaast zou Djeez op zaterdag een baantje kunnen nemen als vakkenvuller of postbezorger.
Maar zoals gezegd, met deze opties wordt vast niks gedaan want het is minder leuk en lijkt minder makkelijk dan de schuldsanering. Althans, dat is mijn gevoel hierbij.
Dat blijven ze toch wel... hoe zeer ik het ook hoop voor hun en zeker voor kim als ze ouder is dat ze van hun schuld afkomen.. Gaan ze er niets van leren..quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:32 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan blijven ze toch lekker met die schuld zitten![]()
Ze begrijpen het principe van de schuldsanering niet helemaal geloof ikquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep. En daarnaast zou Djeez op zaterdag een baantje kunnen nemen als vakkenvuller of postbezorger.
Maar zoals gezegd, met deze opties wordt vast niks gedaan want het is minder leuk en lijkt minder makkelijk dan de schuldsanering. Althans, dat is mijn gevoel hierbij.
*zucht*quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
Toen ze dat schreef was dat niet waar, maar we moeten er als posters wel voor waken dat ze niet alsnog gelijk krijgen en i.p.v. de nuttige reacties alleen maar 'boehoehoe' onthouden. Als ik naar mezelf kijk: nee, ik ben hier niet heel aardig in. Ik word ook heel boos van de gehele houding van met name TS. Maar dat wil niet zeggen dat ik offtopic post of bash. Ik ben gewoon eerlijk en probeer ook suggesties aan te dragen. En dat is nu, in dit geval, geen *kusje d'rop, wat sneu voor jequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:04 schreef Q. het volgende:
Uit het feedback-topic:
[..]
*zucht*
Voorspelbaar...
Als het dan meer dan een schuldeiser is kan er wel echt WSNP aangevraagd en afgewezen worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor we over een jaar een topic hebben met: 'Nu gaat het echt fout! 50000 euro schuld!'
Want dat is natuurlijk een heel eenvoudige oplossing voor dit probleem. Simpeler kan ik het werkelijk niet maken.quote:Op maandag 18 december 2006 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat je vrouw maar werken.
Ja, alleen is er nu een kind bij betrokkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:51 schreef Q. het volgende:
[..]
De eenvoudigste en al zoveel malen eerder geopperde oplossing...maar er zijn talloze redenen waarom dat niet gaat. Allemaal buiten hun schuld.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Och, de 'negatieve flow' in dit topic is zo'n beetje aangevangen bij mijn post () Maar laten we even kijken wat ik als allereerste zeg:
[..]
Want dat is natuurlijk een heel eenvoudige oplossing voor dit probleem. Simpeler kan ik het werkelijk niet maken.
Ik hoop het ook, echter zie je in de praktijk erg vaak dat het hebben van een kind alleen maar meer reden is tot roepen dat men het zelf allemaal niet meer aankan en hulp (geld) van anderen noodzakelijk is.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De eenvoudigste en al zoveel malen eerder geopperde oplossing...maar er zijn talloze redenen waarom dat niet gaat. Allemaal buiten hun schuld.
Ik vind het heel jammer, vooral nu er een kindje is. Maar van de andere kant: misschien is het feit dat ze nu een kindje hebben wel een goede stok achter de deur om het nu echt goed aan te gaan pakken en op te lossen. En misschien als ze de boel op de rit hebben staan, dat ze het dan ook kunnen volhouden!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De eenvoudigste en al zoveel malen eerder geopperde oplossing...maar er zijn talloze redenen waarom dat niet gaat. Allemaal buiten hun schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |