Het is geen onzinreden... Huiswerktopics horen niet in WGR. Hij brengt het misschien niet poeslief, maar hij heeft wel gelijk. En daarnaast, als je verbaasd bent waarom het topic gesloten is, kun je dat gewoon hier aankaarten. Meteen 'botte lul' gaan roepen, helpt daarbij vrij weinig...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:11 schreef Chokeme het volgende:
Misschien wel ja. Maar daarvoor ben ik hier niet. Ik ben alleen een beetje verbaasd waarom five_horizons mijn topic heeft dichtgegooid, met een onzin-reden.
Bij deze.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Sjeen het volgende:
als je verbaasd bent waarom het topic gesloten is, kun je dat gewoon hier aankaarten.
Sja, zo gedraagt hij zich nou eenmaal.quote:Meteen 'botte lul' gaan roepen, helpt daarbij vrij weinig...
Topic kan sowieso in SES. Waarom we geen huiswerktopics toelaten in WGR... als we het wel zouden doen, dan bestaat de AT binnen de kortste keren alleen nog maar uit topic van users die 'te lui' zijn om hun huiswerk te maken. Da's niet persoonlijk bedoeld overigens...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef Chokeme het volgende:
Dat had ik inderdaad niet begrepen. Wat heeft het feit dat het voor huiswerk is, er trouwens mee te maken ? Als ik dezelfde vragen nou uit interesse had gesteld ?
Ik vindt het gewoon een beetje jammer dat 5 horizons zo sneu reageert, en ik heb het idee dat mijn topic toch wel ergens op fok terecht moet kunnen. Ik zie het hele probleem niet eigenlijk. Het gaat toch over werk ?
Omdat een CV pimpen 'jokken' is... De reacties die je naar alle waarschijnlijkheid zult krijgen, zijn of afzeikreacties of moralistisch geneuzel. Daar heb je vrij weinig aan...quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef Corelli het volgende:
kansloos? Ik stel een oprechte vraag. Ik vraag me af of mijn CV meer gewaardeerd wordt met de door mij genoemde extra's? Waarom moet hij dan dicht?
jokken? Ik vraag me af of de door mij geambieerde CV wel gewaardeerd wordt door het bedrijfsleven? Zo ja dan ga ik er natuurlijk werk van maken (zo nee dan ook).quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat een CV pimpen 'jokken' is... De reacties die je naar alle waarschijnlijkheid zult krijgen, zijn of afzeikreacties of moralistisch geneuzel. Daar heb je vrij weinig aan...
Zou je dan aub de OP willen aanpassen, zodat het duidelijk wordt dat je de items die je onderaan benoemd niet zomaar er bij wil gaan zetten. Maar dat je daadwerkelijk die ervari ngen op wilt gaan doen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
jokken? Ik vraag me af of de door mij geambieerde CV wel gewaardeerd wordt door het bedrijfsleven? Zo ja dan ga ik er natuurlijk werk van maken (zo nee dan ook).
Dit is toch WGR?
quote:
Ja, sorry, dat ben ik dus.quote:Sja, zo gedraagt hij zich nou eenmaal.
kan ff niet meer reageren ben later vanavond weer terug
Dankjequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Topic kan sowieso in SES. Waarom we geen huiswerktopics toelaten in WGR... als we het wel zouden doen, dan bestaat de AT binnen de kortste keren alleen nog maar uit topic van users die 'te lui' zijn om hun huiswerk te maken. Da's niet persoonlijk bedoeld overigens...
In jouw geval is het niet alleen de bedoeling om een antwoord op de vragen te krijgen, maar ook om zich te krijgen op de werkvloer. Daarom alleen al zou het verstandig zijn om de opdracht uit te voeren, zoals gesteld.
Succes in elk geval!
Ja nouja, zeg nou zelf, wat je zegt slaat toch ook nergens op. Beetje vreemde reactie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, sorry, dat ben ik dus.als je dit al bot vindt (met een domme typo nota bene).....
Best wel... maar even was het wel grappig. We moeten natuurlijk wel het 'serieuze' karakter van WGR hooghoudenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was een bagger aanval![]()
Enquote:Op woensdag 15 november 2006 13:53 schreef Passievrucht het volgende:
Beste mods,
Weggelopen 17-jarige die schulden maakt Dit topic wordt nogal een R&P topic, mede dankzij Alicey, wat werkelijk offtopic is. Als ik wil praten over de problematiek achter dit probleem, dan open ik wel een R&P topic.
Alvast bedankt.
hierbij dan, She moet zich niet hier vertonen enkel en alleen om users te flamen. dat is een mod totaal onwaardig. vooral dan even collega mods erbij roepen om reacties te editten die haar niet aanstaan, dan ben je triest.quote:
Hoi lieverd, kusje terug...quote:Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef freak1 het volgende:
[..]
hierbij dan, She moet zich niet hier vertonen enkel en alleen om users te flamen. dat is een mod totaal onwaardig. vooral dan even collega mods erbij roepen om reacties te editten die haar niet aanstaan, dan ben je triest.
kusjes
freak1.
nee, dit is opbouwende feedbackquote:Op maandag 27 november 2006 17:41 schreef benchMarc het volgende:
Kut Sjeen, en SHE ook.
hij is vast erg stoer!quote:Op maandag 27 november 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoi lieverd, kusje terug...
SHE heeft niemand erbij geroepen, ik kwam langswandelen en vond de reactie van benchMarc niet fatsoenlijk... Hij mag zich best uitspreken over het gedrag van iemand (mod of users) als hem dat niet aanstaat. Maar de manier waarop hij het doet, wordt hier gewoon niet gewaardeerd... En je ziet, hierboven gedraagt hij zich wederom als een stoer jongetje... Beetje sneu hoor.
Daar zit wat in... Die nemen we meequote:Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef freak1 het volgende:
[..]
hij is vast erg stoer!
maar punt is, dat de reactie fatsoenlijk was, alleen slecht eindigde, ipv een stukje te editten, wordt eht maar helemaal gesloopt.
als je she dan maar ook meeneemtquote:Op maandag 27 november 2006 17:58 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar zit wat in... Die nemen we mee![]()
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen... De reacties van SHE wijken niet af van veel reacties die gegeven worden. Het spijt me, maar ik zie het flamen er niet in... Ik zie alleen maar een BenchMark die iets zoekt eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef freak1 het volgende:
[..]
als je she dan maar ook meeneemt
ze loopt zelf ook gewoon te flamen / voor flamebait te spelen, en wedden dat ze daarvoor totaal niet aangesproken wordt?
Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.quote:Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen... De reacties van SHE wijken niet af van veel reacties die gegeven worden. Het spijt me, maar ik zie het flamen er niet in... Ik zie alleen maar een BenchMark die iets zoekt eerlijk gezegd![]()
secondquote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.
Zoek het hogerop zou ik zeggen... FA's bereik je door naar forum@fok.nl te mailen. Ik zal Five_ ook nog vragen om er naar te kijken. Maar ik blijf bij mijn mening...quote:Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.
FEEDBACK... da's hierquote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef freak1 het volgende:
[..]
mental note: bied op sjeen, leuk als target practice
Ik zie even het probleem niet. In de eerste plaats (en ik ga hier in [WGR]-mod-herhaling vallen) is SHE hier een user. Mod of niet. Daarnaast word ik niet warm of koud van de posts.quote:
geen kusje voor mijquote:
Ahhhh... da's idd niet eerlijkquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Koewam het volgende:
Waarom is er eigenlijk niet een centraal boete-topic?
Nou, men wil eigenlijk eenbeetje van de centrale topics af. Ik snap het wel, maar een probleem is o.a. dat de FAQ te weinig gelezen wordt. (en dit is nu eens een FAQ zoals deze oorspronkelijk bedoeld is en niet zoals de meeste bedoeld als regeltjes-topic.quote:
En bedanktquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef benchMarc het volgende:
Woei, kusjes voor alle mods weer!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
Wat is er niet ontopic aan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
D en I negeren imo ook juist veel nuttige reacties, vooral wanneer ze er echt iets aan hebben maar het niet in hun straatje valt..quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:06 schreef berney het volgende:
[..], en over een paar weken maak jij of Djeez weer een huillie topic open.
![]()
Er zijn zat ontopic reacties gegeven, beetje sneu om nu om een slotje te vragen.
Ontopic wordt door de TS meestal anders geïnterpreteerd dan door andere users... In dit geval sluit ik me overigens geheel aan bij de post van Five_ We houden het topic in de gaten, hebben nog niks gezien dat over het randje ging. Behalve dan een post die netjes door Alicey ge-edit is.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat dat er een beetje rot uitkomt, tja, dat is Swetsenegger
Bullshit, als je een topic wil met tips hoe jullie zielig kunnen blijven moet je dat duidelijk maken (in de titel).quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Geeft niks.... ik ken het verschijnsel...quote:
Ingrid,quote:Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet.
DE vakantie kost ons juist niks, alleen eten, wat je thuis ook moet.
Djeez rijd heen en weer, we hoeven niks te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |