abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 november 2006 @ 21:17:08 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43338652
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:11 schreef Chokeme het volgende:
Misschien wel ja. Maar daarvoor ben ik hier niet. Ik ben alleen een beetje verbaasd waarom five_horizons mijn topic heeft dichtgegooid, met een onzin-reden.
Het is geen onzinreden... Huiswerktopics horen niet in WGR. Hij brengt het misschien niet poeslief, maar hij heeft wel gelijk. En daarnaast, als je verbaasd bent waarom het topic gesloten is, kun je dat gewoon hier aankaarten. Meteen 'botte lul' gaan roepen, helpt daarbij vrij weinig...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:18:29 #152
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_43338716
Dat had ik inderdaad niet begrepen. Wat heeft het feit dat het voor huiswerk is, er trouwens mee te maken ? Als ik dezelfde vragen nou uit interesse had gesteld ?

Ik vindt het gewoon een beetje jammer dat 5 horizons zo sneu reageert, en ik heb het idee dat mijn topic toch wel ergens op fok terecht moet kunnen. Ik zie het hele probleem niet eigenlijk. Het gaat toch over werk ?
It's okay to be white
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:20:27 #153
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_43338806
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Sjeen het volgende:
als je verbaasd bent waarom het topic gesloten is, kun je dat gewoon hier aankaarten.
Bij deze.
quote:
Meteen 'botte lul' gaan roepen, helpt daarbij vrij weinig...
Sja, zo gedraagt hij zich nou eenmaal.

kan ff niet meer reageren ben later vanavond weer terug
It's okay to be white
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 november 2006 @ 21:22:03 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43338881
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef Chokeme het volgende:
Dat had ik inderdaad niet begrepen. Wat heeft het feit dat het voor huiswerk is, er trouwens mee te maken ? Als ik dezelfde vragen nou uit interesse had gesteld ?

Ik vindt het gewoon een beetje jammer dat 5 horizons zo sneu reageert, en ik heb het idee dat mijn topic toch wel ergens op fok terecht moet kunnen. Ik zie het hele probleem niet eigenlijk. Het gaat toch over werk ?
Topic kan sowieso in SES. Waarom we geen huiswerktopics toelaten in WGR... als we het wel zouden doen, dan bestaat de AT binnen de kortste keren alleen nog maar uit topic van users die 'te lui' zijn om hun huiswerk te maken. Da's niet persoonlijk bedoeld overigens...

In jouw geval is het niet alleen de bedoeling om een antwoord op de vragen te krijgen, maar ook om zich te krijgen op de werkvloer. Daarom alleen al zou het verstandig zijn om de opdracht uit te voeren, zoals gesteld.

Succes in elk geval!
  dinsdag 7 november 2006 @ 21:54:09 #155
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_43340275
kansloos? Ik stel een oprechte vraag. Ik vraag me af of mijn CV meer gewaardeerd wordt met de door mij genoemde extra's? Waarom moet hij dan dicht?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 november 2006 @ 21:59:04 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43340496
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:54 schreef Corelli het volgende:
kansloos? Ik stel een oprechte vraag. Ik vraag me af of mijn CV meer gewaardeerd wordt met de door mij genoemde extra's? Waarom moet hij dan dicht?
Omdat een CV pimpen 'jokken' is... De reacties die je naar alle waarschijnlijkheid zult krijgen, zijn of afzeikreacties of moralistisch geneuzel. Daar heb je vrij weinig aan...
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:01:49 #157
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_43340595
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Omdat een CV pimpen 'jokken' is... De reacties die je naar alle waarschijnlijkheid zult krijgen, zijn of afzeikreacties of moralistisch geneuzel. Daar heb je vrij weinig aan...
jokken? Ik vraag me af of de door mij geambieerde CV wel gewaardeerd wordt door het bedrijfsleven? Zo ja dan ga ik er natuurlijk werk van maken (zo nee dan ook).

Dit is toch WGR?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 7 november 2006 @ 22:06:36 #158
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43340793
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:01 schreef Corelli het volgende:

[..]

jokken? Ik vraag me af of de door mij geambieerde CV wel gewaardeerd wordt door het bedrijfsleven? Zo ja dan ga ik er natuurlijk werk van maken (zo nee dan ook).

Dit is toch WGR?
Zou je dan aub de OP willen aanpassen, zodat het duidelijk wordt dat je de items die je onderaan benoemd niet zomaar er bij wil gaan zetten. Maar dat je daadwerkelijk die ervari ngen op wilt gaan doen...

Overigens blijf ik het ietwat vreemd vinden, maar vooralsnog krijg je het voordeel van de twijfel.
pi_43341255
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Bij deze.

Er is al aangegeven dat huiswerktopics dicht gaan. Het is niet dat dat een onduidelijk gegeven is.
quote:
Sja, zo gedraagt hij zich nou eenmaal.

kan ff niet meer reageren ben later vanavond weer terug
Ja, sorry, dat ben ik dus. als je dit al bot vindt (met een domme typo nota bene).....

[ Bericht 5% gewijzigd door Five_Horizons op 07-11-2006 22:25:59 ]
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:48:33 #160
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_43342786
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Topic kan sowieso in SES. Waarom we geen huiswerktopics toelaten in WGR... als we het wel zouden doen, dan bestaat de AT binnen de kortste keren alleen nog maar uit topic van users die 'te lui' zijn om hun huiswerk te maken. Da's niet persoonlijk bedoeld overigens...

In jouw geval is het niet alleen de bedoeling om een antwoord op de vragen te krijgen, maar ook om zich te krijgen op de werkvloer. Daarom alleen al zou het verstandig zijn om de opdracht uit te voeren, zoals gesteld.

Succes in elk geval!
Dankje . ik kan er allemaal best inkomen hoor maargoed ik vindt het dus een beetje jammer dat hij niet gewoon ff een kickje naar SES kreeg. Wat betreft de opdracht, heb je wel gelijk in maar er zijn inmiddels 50 bedrijven gebeld en geen 1 had tijd. Lijkt me duidelijk dus
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, sorry, dat ben ik dus. als je dit al bot vindt (met een domme typo nota bene).....
Ja nouja, zeg nou zelf, wat je zegt slaat toch ook nergens op. Beetje vreemde reactie.
wat is een typo?
It's okay to be white
  PR/Manusje van alles donderdag 9 november 2006 @ 17:41:14 #161
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_43401598
Het was een bagger aanval
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Licht Ontvlambaar donderdag 9 november 2006 @ 17:50:49 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43401878
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was een bagger aanval
Best wel... maar even was het wel grappig. We moeten natuurlijk wel het 'serieuze' karakter van WGR hooghouden
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:38:56 #163
100631 Pompsnol
FOK! SpuitHoer
pi_43427032
Lieve modjes,

Kunnen jullie de titel van dit topic Vragen mbt koop eerste huis en hypotheek. veranderen door 'Vechten met de makelaar'. Of misschien afsplitsen vanaf het punt dat het over huis #2 gaat?
Pijpe een euro!
pi_43575656
Beste mods,

Weggelopen 17-jarige die schulden maakt Dit topic wordt nogal een R&P topic, mede dankzij Alicey, wat werkelijk offtopic is. Als ik wil praten over de problematiek achter dit probleem, dan open ik wel een R&P topic.

Alvast bedankt.
pi_43583147
quote:
Op woensdag 15 november 2006 13:53 schreef Passievrucht het volgende:
Beste mods,

Weggelopen 17-jarige die schulden maakt Dit topic wordt nogal een R&P topic, mede dankzij Alicey, wat werkelijk offtopic is. Als ik wil praten over de problematiek achter dit probleem, dan open ik wel een R&P topic.

Alvast bedankt.
En Sjeen was er al bij. Voor de volledigheid wil ik wel zeggen dat ik het in het topic op zich wel mee vond vallen. Dat soort reacties krijg je vanwege het onderwerp. Mensen proberen allerlei oplossingen (in het begin waren er overigens alleen verkeerde antwoorden, over dat de ouders voor die schulden verantwoordelijk is, dat is vanaf 16 sowieso niet en vanaf 14 kun je als ouder kiezen) aan te dragen en daar wordt weer over doorgepraat.

Het is niet de bedoeling dat er volledig off topic gegaan wordt. (dat het in dit topic ineens over de pepernoten van Sinterklaas gaat.....), maar het kan soms nuttig zijn (let op: kan) dat er een zijspoor is. Als er daarna weer echt on topic gaat, is dat geen punt.

pi_43790182
-edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Xennia op 23-11-2006 23:33:01 ]
pi_43934503
Kut Sjeen, en SHE ook.
pi_43934525
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:36 schreef freak1 het volgende:

[..]
hierbij dan, She moet zich niet hier vertonen enkel en alleen om users te flamen. dat is een mod totaal onwaardig. vooral dan even collega mods erbij roepen om reacties te editten die haar niet aanstaan, dan ben je triest.

kusjes
freak1.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Licht Ontvlambaar maandag 27 november 2006 @ 17:45:32 #169
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43934612
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef freak1 het volgende:

[..]

hierbij dan, She moet zich niet hier vertonen enkel en alleen om users te flamen. dat is een mod totaal onwaardig. vooral dan even collega mods erbij roepen om reacties te editten die haar niet aanstaan, dan ben je triest.

kusjes
freak1.
Hoi lieverd, kusje terug...

SHE heeft niemand erbij geroepen, ik kwam langswandelen en vond de reactie van benchMarc niet fatsoenlijk... Hij mag zich best uitspreken over het gedrag van iemand (mod of users) als hem dat niet aanstaat. Maar de manier waarop hij het doet, wordt hier gewoon niet gewaardeerd... En je ziet, hierboven gedraagt hij zich wederom als een stoer jongetje... Beetje sneu hoor.
  maandag 27 november 2006 @ 17:45:33 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_43934614
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:41 schreef benchMarc het volgende:
Kut Sjeen, en SHE ook.
nee, dit is opbouwende feedback
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43934858
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hoi lieverd, kusje terug...

SHE heeft niemand erbij geroepen, ik kwam langswandelen en vond de reactie van benchMarc niet fatsoenlijk... Hij mag zich best uitspreken over het gedrag van iemand (mod of users) als hem dat niet aanstaat. Maar de manier waarop hij het doet, wordt hier gewoon niet gewaardeerd... En je ziet, hierboven gedraagt hij zich wederom als een stoer jongetje... Beetje sneu hoor.
hij is vast erg stoer!
maar punt is, dat de reactie fatsoenlijk was, alleen slecht eindigde, ipv een stukje te editten, wordt eht maar helemaal gesloopt.
en dank u meneer Dood,
  Licht Ontvlambaar maandag 27 november 2006 @ 17:58:05 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43934979
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:53 schreef freak1 het volgende:

[..]

hij is vast erg stoer!
maar punt is, dat de reactie fatsoenlijk was, alleen slecht eindigde, ipv een stukje te editten, wordt eht maar helemaal gesloopt.
Daar zit wat in... Die nemen we mee
pi_43935349
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:45 schreef Troel het volgende:

[..]

nee, dit is opbouwende feedback
Moet je ook zeer serieus nemen
pi_43935698
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar zit wat in... Die nemen we mee
als je she dan maar ook meeneemt

ze loopt zelf ook gewoon te flamen / voor flamebait te spelen, en wedden dat ze daarvoor totaal niet aangesproken wordt?
en dank u meneer Dood,
  Licht Ontvlambaar maandag 27 november 2006 @ 18:39:26 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43936027
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef freak1 het volgende:

[..]

als je she dan maar ook meeneemt

ze loopt zelf ook gewoon te flamen / voor flamebait te spelen, en wedden dat ze daarvoor totaal niet aangesproken wordt?
Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen... De reacties van SHE wijken niet af van veel reacties die gegeven worden. Het spijt me, maar ik zie het flamen er niet in... Ik zie alleen maar een BenchMark die iets zoekt eerlijk gezegd
pi_43937408
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb het hele topic nog eens doorgelezen... De reacties van SHE wijken niet af van veel reacties die gegeven worden. Het spijt me, maar ik zie het flamen er niet in... Ik zie alleen maar een BenchMark die iets zoekt eerlijk gezegd
Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.
pi_43939833
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Wtf? Waarom zou ik iets zoeken? Zoveel zit ik hier niet dus ik ken hier toch niemand als user, op maikuuul na dan. Ongeacht reacties van anderen (waar vaak nog onderbouwing bij zit) hoort zo'n mod zich gewoon te gedragen en mensen te wijzen op hun gedrag, ipv vrolijk mee te doen met flamen. Je mag best zeggen dat iemand emotioneel instabiel is, maar om dan zo'n duidelijke flame neer te plempen is gewoon uitlokkerij. Infantiel gedrag als moderator.
second
en dank u meneer Dood,
  Licht Ontvlambaar maandag 27 november 2006 @ 20:26:42 #178
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43940315
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:17 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Zoek het hogerop zou ik zeggen... FA's bereik je door naar forum@fok.nl te mailen. Ik zal Five_ ook nog vragen om er naar te kijken. Maar ik blijf bij mijn mening...
  Licht Ontvlambaar maandag 27 november 2006 @ 20:40:43 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43940966
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef freak1 het volgende:

[..]

mental note: bied op sjeen, leuk als target practice
FEEDBACK... da's hier Dus ik heb je mental note even verplaatst, zodat je 'm niet vergeet
pi_43941108
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:16 schreef freak1 het volgende:

[..]

second
Ik zie even het probleem niet. In de eerste plaats (en ik ga hier in [WGR]-mod-herhaling vallen) is SHE hier een user. Mod of niet. Daarnaast word ik niet warm of koud van de posts.

De enige post die van mij wel weg zou moeten is die eerdere post van benchMarc in dit topic...
pi_43941278
Jonge jonge... Wat een bende mods bij elkaar zeg. Niet voor niks dat Fok!Forum als meest kansloze forum uit de bus komt. Het enige wat hier wordt gedaan is flamen, onzin posten in serieus bedoelde topics en er wordt geen reet aan gedaan.

Naja, ik blijf lekker die stijl volgen. Bevalt wel.

Oja, Five_Horizons, jij zuigt ook.
pi_43941350
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:46 schreef benchMarc het volgende:

Oja, Five_Horizons, jij zuigt ook.
Kusje
pi_43941395
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:47 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Kusje
geen kusje voor mij
en dank u meneer Dood,
pi_43941427
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef freak1 het volgende:

[..]

geen kusje voor mij
Sorry....
  Licht Ontvlambaar maandag 27 november 2006 @ 20:49:03 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43941431
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:48 schreef freak1 het volgende:

[..]

geen kusje voor mij
Ahhhh... da's idd niet eerlijk
pi_43941750
Woei, kusjes voor alle mods weer!
pi_44156494
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:25 schreef Koewam het volgende:
Waarom is er eigenlijk niet een centraal boete-topic?
pi_44180700
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 10:26 schreef Koewam het volgende:

[..]
Nou, men wil eigenlijk eenbeetje van de centrale topics af. Ik snap het wel, maar een probleem is o.a. dat de FAQ te weinig gelezen wordt. (en dit is nu eens een FAQ zoals deze oorspronkelijk bedoeld is en niet zoals de meeste bedoeld als regeltjes-topic.

Anyway: de angst bestaat dat alle boete-gerelateerde onderwerpen dan worden ondergesneeuwd en dat sommigen de centrale topics niet lezen.

Maar dat geldt niet voor alles (ja, waar staat geschreven dat je consequent moet zijn )
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:42:21 #189
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_44180779
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef benchMarc het volgende:
Woei, kusjes voor alle mods weer!
En bedankt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_44181600
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

En bedankt
Jij ook een
pi_44578390
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
pi_44578911
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat ons betreft kan het topic Gkb en hoe nu verder? Gesloten worden. De nuttige reacties bedankt, de rest negeren we gewoon. Er word toch niet ontopic gereageerd.
, en over een paar weken maak jij of Djeez weer een huillie topic open.

Er zijn zat ontopic reacties gegeven, beetje sneu om nu om een slotje te vragen.
pi_44581387
Ik ben het er eerlijk gezegd ook wel mee eens. Er worden af en toe posts geplaatst die net op of over het randje zijn, maar het merendeel van de posts is opbouwend of in elk geval on topic. Dat sommige antwoorden jullie niet uitkomen kan ik me voorstellen, maar het is natuurlijk geen kus/knuffel/kroel-topic.

(eigenlijk vind ik de posts die misschien kwetsend overkomen (zoals die van Swets) wel nuttig, dat laat even een andere kant zien. Dat dat er een beetje rot uitkomt, tja, dat is Swetsenegger)

Ergo: het topic blijft open en er wordt best op gelet, hoor.

dinsdag 19 december 2006 @ 22:04:19 #194
141482 Q.
JurassiQ
pi_44582975
quote:
Wat is er niet ontopic aan?
For great justice!
  dinsdag 19 december 2006 @ 22:06:22 #195
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_44583041
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:06 schreef berney het volgende:

[..]

, en over een paar weken maak jij of Djeez weer een huillie topic open.

Er zijn zat ontopic reacties gegeven, beetje sneu om nu om een slotje te vragen.
D en I negeren imo ook juist veel nuttige reacties, vooral wanneer ze er echt iets aan hebben maar het niet in hun straatje valt..
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 december 2006 @ 22:07:32 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44583084
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:04 schreef Q. het volgende:

[..]

Wat is er niet ontopic aan?
Ontopic wordt door de TS meestal anders geïnterpreteerd dan door andere users... In dit geval sluit ik me overigens geheel aan bij de post van Five_ We houden het topic in de gaten, hebben nog niks gezien dat over het randje ging. Behalve dan een post die netjes door Alicey ge-edit is.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 december 2006 @ 22:07:35 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_44583085
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:18 schreef Five_Horizons het volgende:

Dat dat er een beetje rot uitkomt, tja, dat is Swetsenegger
pi_44583091
quote:
Bullshit, als je een topic wil met tips hoe jullie zielig kunnen blijven moet je dat duidelijk maken (in de titel).

Nu heb je een topic vol zinnige tips om jullie leven weer een beetje op de rails te krijgen maar dat willen jullie kennelijk helemaal niet. treurig
pi_44583581
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Geeft niks.... ik ken het verschijnsel...
pi_44595421
Jammer dat, dat topic van Djeez vol is. Ik wilde net dit quoten:
quote:
Op woensdag 20 december 2006 12:19 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Volgens mij kan dat niet.
DE vakantie kost ons juist niks, alleen eten, wat je thuis ook moet.
Djeez rijd heen en weer, we hoeven niks te betalen.
Ingrid,

Djeez vertelde eerder in dat topic dat jullie de benzine moeten betalen. Dat was de deal.

Dan ben je zo paar honderd euro kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')